Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Juli 2008 Del Skrevet 14. Juli 2008 Stabæk på handletur på Island - mon tro om det er denne Palmi Rafn Palmason (?) som det har vært snakk om tidligere?? Hvis vi er heldige får vi 2-3 spillere. Hvis vi er uheldige så sitter vi igjen med 0, niks, nada. Da bør styret som bevilger penger til spillerkjøp pakke sammen og reise til hæl*ete Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 14. Juli 2008 Del Skrevet 14. Juli 2008 Stabæk på handletur på Island - mon tro om det er denne Palmi Rafn Palmason (?) som det har vært snakk om tidligere?? Hvis vi er heldige får vi 2-3 spillere. Hvis vi er uheldige så sitter vi igjen med 0, niks, nada. Da bør styret som bevilger penger til spillerkjøp pakke sammen og reise til hæl*ete Om vi er uheldige bruker vi all tilgjengelig kapital og et nytt stort lån på å signe petter furuset olsen igjen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 14. Juli 2008 Del Skrevet 14. Juli 2008 Slutt med dommedragsprofetiene nå. Har trua jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 14. Juli 2008 Del Skrevet 14. Juli 2008 Blir vel et nytt fokus å få inn en midtstopper og hvis vi ikke kan få tilbake IA fra Godset! Kan vel da klare oss med en ny på midtbanen som nå vel er han "islendingen" som det er litt prat om nærmest eller Hoff som etter min mening kan brukes mer fremover enn defansivt hvor vi har HH CK og TS og kan hente inn Stenersen tilbake fra Sandefjord. Pluss at vi klarer å overtale AA å fortsette i den fine blå drakta. Blir fornøyd jeg med å få tilbake IAO og Stenersen pluss beholde Annan og henter inn Palmason og Hoff fra 1. aug Da blir det gulldrakt på meg og i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Bare slenger dette ut; Jeg mener å huske at denne Birger Madsen på Sandefjord fikk skryt fra mange i fjor som Sandefjords beste spiller? Sandefjord har vel lagt bort ambisjonene om opprykk etter den triste vårsesongen de leverte, og ser ikke helt hva Madsen har å gjøre i et middelmådig Adecco-lag når han tydeligvis var ettertraktet av Tørum for ikke så lenge siden. Å få til en leieavtale om Madsen ut sesongen kunne vel vært en meget bra deal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Sandefjord ligger på opprykksplass, så tror ikke de har gitt opp kampen helt enda. Skal vi få tak i Madsen, må vi nok punge ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Sandefjord ligger på opprykksplass, så tror ikke de har gitt opp kampen helt enda. Skal vi få tak i Madsen, må vi nok punge ut. Deal; Sandefjord får låne Steners videre, vi låner Birger + at vi sikkert må betale en liten slant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 I dag har jeg en skikkelig følelse av at vi ikke får noen nye spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BLAA bil 0 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 I dag har jeg en skikkelig følelse av at vi ikke får noen nye spillere. Sjansene er nok små for det ja. 1. august derimot... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Så sprøtt! Jeg våknet idag med akkurat samme følelse som deg, Atleten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/15/540903.html Her er det bare å kaste seg på.... Er odense bra nok er stabæk også det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 - Lyn er ikke et loppemarked men kanskje Randaberg er det: Samtlige Randabergspillere oppsagt Noen som vet om det er potensiale i den spillergruppen. Ellers kan Stikka nevne at Stabæk jakter islending, regner med at det er vår nevnte venn det er snakk om, og at Veigar kjenner han fra landslagssamlinger. Da får vi bare håpe at LB husket å ta med en penn og kontrakt, fullmakt fra styret og en hyggelig sign-on-fee til sagaøyen slik at andre ikke kommer oss i forkjøpet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 http://www.svenskafans.com/fotboll/ifkgote...l.asp?id=244301 Ja... Det var det da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
agust 0 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Congratulations you have just signed Palmi Palmason. Confirmed in Icelandic media, without a doubt the best player to play in Iceland in recent years. Better footballer that Veigar, excellent first touch, great passing ability and technique. Again congratulations in signing a great player. The transfer fee has not been disclosed but Valur said they got an offer they couldnt refuse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 15. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 15. Juli 2008 (endret) Link? Edit: Fant selv jeg; http://ruv.is/heim/frettir/frett/store64/item217351/ Palmi Rafn Seldur til Noregs oversetter jeg til Palmi Ravn solgt til Norge, og dermed kan vi kanskje si et bittelite hurra? Endret 15. Juli 2008 av elaang lette sjæl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Islandsk avis Skjønner ikke alt som står her, men ut fra hva jeg forstår står det vel at han er klar for oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Det høres i såfall bra ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jaja 0 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Congratulations you have just signed Palmi Palmason. Confirmed in Icelandic media, without a doubt the best player to play in Iceland in recent years. Better footballer that Veigar, excellent first touch, great passing ability and technique. Again congratulations in signing a great player. The transfer fee has not been disclosed but Valur said they got an offer they couldnt refuse. Hva betyr dette?? Pálmi Rafn á leið til Stabæk Mynd: Fótbolti.net - Gísli Baldur Valur hefur samþykkt tilboð frá norska félaginu Stabæk í miðjumanninn Pálma Rafn Pálmason. Edvard Börkur Edvardsson formaður knattspyrnudeildar Vals staðfesti þetta við RÚV. Hann vildi ekki greina frá kaupverðinu en hann sagði Val hafa fengið tilboð sem þeir einfaldlega gátu ekki hafnað. Pálmi Rafn hefur leikið mjög vel með Valsmönnum í sumar en hann er nú staddur með liði sínu í Hvíta-Rússlandi þar sem það mætir Bate í fyrstu umferð Meistaradeildarinnar klukkan 16:00. Pálmi Rafn, sem er 23 ára gamall, hefur verið fastamaður hjá Valsmönnum undanfarin þrjú tímabil og í sumar hefur hann skorað sjö mörk í Landsbankadeildinni. Áður var hann á mála hjá KA og þar áður hjá Völsungi á Húsvík þar sem hann er uppalinn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Hvor er den jævla islendingen når vi trenger han?!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Kult, håper han er like god som Pall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BLAA bil 0 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Dette kan bli bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Oversettelse fra en som ikke kan et ord islandsk (og jukser litt med teksten til Agust lenger opp. Valur hefur samþykkt tilboð frá norska félaginu Stabæk í miðjumanninn Pálma Rafn Pálmason. Valur har akseptert et tilbud fra norske stabæk på midtbanemannen Palmason. Edvard Börkur Edvardsson formaður knattspyrnudeildar Vals staðfesti þetta við RÚV. Edvard Edvardsson (hvem nå det er) stadfester dette til RUV (?). Hann vildi ekki greina frá kaupverðinu en hann sagði Val hafa fengið tilboð sem þeir einfaldlega gátu ekki hafnað. Verdien for overgangen er ikke offentliggjort, men Valur fikk et tilbud de ikke kunne si nei til. Pálmi Rafn hefur leikið mjög vel með Valsmönnum í sumar en hann er nú staddur með liði sínu í Hvíta-Rússlandi þar sem það mætir Bate í fyrstu umferð Meistaradeildarinnar klukkan 16:00. Palmason skal spille landskamp mot Hviterussland en eller annen gang klokken 16. Pálmi Rafn, sem er 23 ára gamall, hefur verið fastamaður hjá Valsmönnum undanfarin þrjú tímabil og í sumar hefur hann skorað sjö mörk í Landsbankadeildinni. 23 år, og har scoret en eller annen mengde mål i serien på island. Áður var hann á mála hjá KA og þar áður hjá Völsungi á Húsvík þar sem hann er uppalinn. ?!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Hva supporterne til Valur sier. Uten at jeg skjønner så mye av det heller. Islendingen og Albert kan sikkert oversette noe etterhvert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Såvidt jeg forstår er de opptatt av hvor mye de får for han.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Er vi enige med både spiller og klubb, eller bare klubb? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Er vi enige med både spiller og klubb, eller bare klubb? Ingen av delene - ennå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
agust 0 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Confirmed by Stabæk: http://www.stabak.no/content/view/2831/2/ BTW Palmason is 10 times the player Stefan Gislason, formerly of Lyn is, and is ahead of him in the national team. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaabærmuffins 21 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 http://www.stabak.no/content/view/2831/2/ Så og si klar for Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 fikk meld nå at han snart er klar for oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 15. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 15. Juli 2008 (endret) http://www.stabak.no/content/view/2831/2/ snart klar! Edit: Så at jeg ikke var førstemann her.. Endret 15. Juli 2008 av Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå