knyst 552 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 I dag har jeg en skikkelig følelse av at vi ikke får noen nye spillere. ...har du fortsatt en sånn skikkelig følelse av at vi ikke får noen nye spillere??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 http://www.stabak.no/content/view/2831/2/ Så og si klar for Stabæk Det var Erik Huseklepp også.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 http://www.stabak.no/content/view/2831/2/ Så og si klar for Stabæk Det var Erik Huseklepp også.... Dette er digg. En kreativ midtbanespiller, en playmaker. Det er lenge siden vi har hatt. Det er kanskje å banne i kjærka men vi har vel strengt tatt ikke hatt en skikkelig playmaker siden TSL?? Eller har jeg glemt noen nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 http://www.stabak.no/content/view/2831/2/ Så og si klar for Stabæk Det var Erik Huseklepp også.... Hyssssjjjj med deg!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Det er kanskje å banne i kjærka men vi har vel strengt tatt ikke hatt en skikkelig playmaker siden TSL?? Eller har jeg glemt noen nå? MA? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
agust 0 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Palmason has not been selected to play for Valur against BATE in the Champions League pre-qualification match today. Guess he is travelling to Norway as we speak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Confirmed by Stabæk:http://www.stabak.no/content/view/2831/2/ BTW Palmason is 10 times the player Stefan Gislason, formerly of Lyn is, and is ahead of him in the national team. Dette lover bra, håper han blir klar til spill mot RBK 6. august. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Kan jo være greit å få han klar mot Bodø/Glimt 3. august. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 I dag har jeg en skikkelig følelse av at vi ikke får noen nye spillere. ...har du fortsatt en sånn skikkelig følelse av at vi ikke får noen nye spillere??? Tipper at atletens dårlige magefølelse skyldtes kaffen på jobben og ikke mangel på fotballteft Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Palmason has not been selected to play for Valur against BATE in the Champions League pre-qualification match today. Guess he is travelling to Norway as we speak. Og siden han ikke spiller Cl kvallik kan han spille for oss i UEFA køppen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
agust 0 Del Skrevet 15. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 15. Juli 2008 (endret) When Palmason was younger Stuart Pearce, the then manager of Man City, travelled twice to Iceland to watch him play. He said he was a very promising player but that he was looking for players in the starting 11 and Palmason would only be a squad player at first. He then went on trial at City and did very well. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...ity/4508177.stm Endret 15. Juli 2008 av agust Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 When Palmason was younger Stuart Pearce, the then manager of Man City, travelled twice to Iceland to watch him play. He said he was a very promising player but that he was looking for players in the starting 11 and Palmason would only be a squad player at first. He then went on trial at City and did very well. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...ity/4508177.stm Thanks for all the information as well as your interest for Stabæk, Agust. We appreciate it! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Hva supporterne til Valur sier. Uten at jeg skjønner så mye av det heller. Islendingen og Albert kan sikkert oversette noe etterhvert. Faen, helvete og lykke til, er vel nøkkelordene i hva folk sier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Mine kilder tilsier at dette er en kjempesignering. Han er midtbanespiller som har satt inn en haug med mål, og er i førstevalget til landslaget (noe Veigar ikke er...). Antakelig den beste signering av islending på Island som var mulig nå. Jeg jubler. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 er det noen som vet noe mer om karen enn at han har vært på prøvespill over alt, og er en fin playmaker? noen som har sett han spille, eller kan utdype litt? jeg henvender meg som vanlig til @ringo, o store fotballkjenner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Hva med Djemba-Djemba, skulle ta over for Keano for noen år siden, men er visst på prøvespill i OB eller noe, og vi skal vel kunne klare å matche tilbudet deres? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 fra klanens forum: "Kan bekrefte at Moradi er en meget god og spennende spiller!Prøvespill i Stabæk og Start altså? Spennende!" noen som har peiling på hvem dette er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 "Mora di"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Panda 0 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 *brrrrr bom bom pssshhht* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Mener det er en spiller som heter Nozad Moradi, midtbanespiller på manglerud star? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Mener det er en spiller som heter Nozad Moradi, midtbanespiller på manglerud star? var det som ble nevnt i klanen sitt forum også. hadde spilt for m/s, men hadde begynt med streetfotball istedet. men etter hva jeg skjønte hadde plutselig myggen blitt agenten hans, og overtalt han til å satse igjen... visstnok et teknisk vidunder (noe jeg ikke vet mer om enn at det sto ett eller annet sted og han spiller streetfotball) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Det er kanskje å banne i kjærka men vi har vel strengt tatt ikke hatt en skikkelig playmaker siden TSL?? Eller har jeg glemt noen nå? MA? Ja, MA kan nok gå innunder kategorien Playmaker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
agust 0 Del Skrevet 15. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 15. Juli 2008 (endret) Saw this on the Fredrikstad Forum when he was on trial in january 2007: Palmi Rafn Palmason (21): Dette er dagens gledelige overraskelse! Var god med ballen, flink til å posisjonere seg, bevegelig, rolig og flink til å løse opp spillet. I løpet av hele treninga telte jeg bare 1 feilpasning fra denne mannen. Virker som en perfekt type i en ankerrolle på midten. Var veldig flink til å ligge riktig, bryte angrep og snappe opp baller i ingenmannsland. Han var også meget dyktig til å starte angrep, slo gode offensive pasninger. Snakket litt med Terje Jensen på slutten av treninga, han skrøt veldig av Palmi, og til min glede mente han også at Palmi kan bli meget god i en ankerrolle på midten! Han sa også at Raymond hadde sagt noe sånn som at man kan se det når noen har det lille ekstra, og det mente Raymond at Palmi har i form av en veldig ro i spillet sitt. http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php...8797&side=3 Endret 15. Juli 2008 av agust Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Leste litt på FFK-forumet fra linken over, og kom over denne (etter at han prøvespilte for dem i januar '07): ...avskrevet av talentspeider og fotballekspert Tor-Kristian Karlsen med karakteristikken "stallfyll": – Palmi har etter min mening aldri utmerket seg noe særlig og jeg kan vanskelig se at han kan være noe annet enn stallfyll for et norsk tippeligalag. Mens treneren sier: - Palmi Rafn Palmason var den spilleren som utmerket seg mest under oppholdet, men det var ikke nok til at FFK valgte å tilby ham en kontrakt. – Spilleren er kun 21 år og har et utviklingspotensial. Men vi har mange lovende unggutter i stallen fra før, så vi ønsker heller å hente en mer etablert spiller, understreker trener Tom Freddy Aune. Link Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Kan jo være greit å få han klar mot Bodø/Glimt 3. august. ...kommer til Bærum i begynnelsen av neste uke. Han spiller sin siste kamp for Valur nå førstkommende søndag og vil bli spilleklar til hjemmekampen mot Bodø/Glimt søndag 3. august. Budstikken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Er engstlig for at han skal spille flere kamper før han kommer. Med vår (u)flaks er det fare for en smell der. *banke hardt i bordet* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
agust 0 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Icelandic media say the transfer fee for Palmason is close to 30 million Icelandic Kronur that is about 2 million Norwegian, Valur also sold a player to Brann today for 20 million Icelandic Kronur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 15. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 15. Juli 2008 (endret) Leste litt på FFK-forumet fra linken over, og kom over denne (etter at han prøvespilte for dem i januar '07):...avskrevet av talentspeider og fotballekspert Tor-Kristian Karlsen med karakteristikken "stallfyll": – Palmi har etter min mening aldri utmerket seg noe særlig og jeg kan vanskelig se at han kan være noe annet enn stallfyll for et norsk tippeligalag. Da får vi satse på at Karlsen traff like godt med den vurderingen som han gjorde da han omtalte signeringen av Mads Jørgensen som genial og at han ville være den største stjernespilleren i Tippeligaen noen sinne. Tor-Kristian Karlsen er ofte flink til å begrunne sine vurderinger og synspunkter, men treffprosenten hans er ikke større enn andres. Han har vel fått et litt overdrevet godt rykte på bakgrunn av én enkelt episode der han var en del av et større speideraparat som hentet Lúcio fra brasiliansk til tysk fotball. Endret 15. Juli 2008 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
agust 0 Del Skrevet 15. Juli 2008 Del Skrevet 15. Juli 2008 Palmason is of course in the team of the rounds from 1-11 in the Icelandic league: http://www.visir.is/article/20080715/IDROTTIR0101/557536212 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 16. Juli 2008 Del Skrevet 16. Juli 2008 Palmason is of course in the team of the rounds from 1-11 in the Icelandic league: http://www.visir.is/article/20080715/IDROTTIR0101/557536212 Utrolig vanskeligå forstå islandsk!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå