Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Icelandic media now reporting by "reliable sources" that the transfer fee is over 40 million Icelandic kronurs and that Palmason is the 2nd most expensive player to leave Iceland EVER! Only Hermann Hreidarsson was more expensive when he joined Crystal Palace from IBV back in the latter part of the nineties.

Endret av agust
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Icelandic media now reporting by "reliable sources" that the transfer fee is over 40 million Icelandic kronurs and that Palmason is the 2nd most expensive player to leave Iceland EVER! Only Hermann Hreidarsson was more expensive when he joined Crystal Palace from IBV back in the latter part of the nineties.

that may be true.

But fortunately we, as a NOK club get a pretty good discount due to the weaking Icelandic Kronur. The past two years it is at 40%, almost half the price! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeez! He'd better be good then! :o

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle i så fall si drøye 2,4 millioner norske kroner

Endret av I A Hagen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle i så fall si drøye 2,4 millioner norske kroner

2,8 for å være nøyaktig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var jo nære på med han håndballspilleren Arild Sundgot, men takk og pris så ble ikke det noe av.

Sjelden har vel historien vist tydeligere at det var "riktig" utfall av den historien...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen tanker om hvem vi vil ha som erstatter for Pontus (Segerström)?

Er det noen i Norge vi kunne kjøpt, jeg merker det hadde vært godt med en nordmann som går rett inn i stallen. Drømmer om Tore Reginiussen, men det har vi vel ikke penger til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shit. nå ble jeg enda mer spent...

I denne artikkelen uttaler Farneruds agent følgende:

"Tränarfrågan kommer att fälla avgörandet.

- Pontus vill känna att han har tränarens förtroende till 100 procent."

http://fotbollskanalen.se/1.546426/2008/07...k_eller_stabaek

Janne har jo tidligere uttalt følgende:

"Det är en intressant spelare som jag känner lite sen tidigare. Jag hade hans bror i Landskrona och han var med på några träningar, säger tränaren Jan Jönsson till VG."

MAO Janne burde kunne være i posisjon til å love Farnerud gull og grønne skoger...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shit. nå ble jeg enda mer spent...

I denne artikkelen uttaler Farneruds agent følgende:

"Tränarfrågan kommer att fälla avgörandet.

- Pontus vill känna att han har tränarens förtroende till 100 procent."

http://fotbollskanalen.se/1.546426/2008/07...k_eller_stabaek

Janne har jo tidligere uttalt følgende:

"Det är en intressant spelare som jag känner lite sen tidigare. Jag hade hans bror i Landskrona och han var med på några träningar, säger tränaren Jan Jönsson till VG."

MAO Janne burde kunne være i posisjon til å love Farnerud gull og grønne skoger...

Kommentarene nederst i artikkelen er artig lesning. Mange tror han ender opp i Stabæk......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis et drittlag fra Usbeksitan kan kjøpe han, kan vi også :)

Hvorfor er Kuruvchi et drittlag?

Fordi det er fra Uzbekistan! :rolleyes: Dah!

At det er et Usbekisk betyr ikke at det er et drittlag. De har gjort det sterkt i Asias Champions League hvor de leder sin gruppe som blant annet består av Al Ittihad. Dette er laget som Figo var på vei til før han ombestemte seg og i stedet valgte Inter.

Når det er sagt, jeg tror vil vi slite med å matche det økonomiske tilbudet han har fått fra Kuruvchi...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde jo vært digg å signere han, men han er jo 30 år da... Gammel og grå, akkurat som undertegnede... :(

Helt greit å signe Wehrman for å henge med i gullkampen... om han da takker for seg om tre år gjør ikke det meg noe.

Tror dere vi får se en ny signering denne uken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde jo vært digg å signere han, men han er jo 30 år da... Gammel og grå, akkurat som undertegnede... :(

Helt greit å signe Wehrman for å henge med i gullkampen... om han da takker for seg om tre år gjør ikke det meg noe.

Vi får sikkert en ny signering i denne uken men jeg tvivler på at det blir Farnerud

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får sikkert en ny signering i denne uken men jeg tvivler på at det blir Farnerud

Tror ikke det blir noen signering denne uken, men tror det blir 1- 2 signeringer til bare ikke denne uken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...