Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 23. Juli 2008 Del Skrevet 23. Juli 2008 Nå begynner vi å bli godt besatt på midtbanen. En forsterkning i forsvaret hadde ikke vært å forakte, men begynner å bli svært godt fornøyd med dette overgangsvinduet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 23. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 23. Juli 2008 (endret) Mulig jeg er naiv. Selvinnsikt er alltid en god kvalitet å ha. Artikkelen på ss.no er exactly to the point Tja. Bra jobbet, Bohinen & co! Ikke minst: Velkommen Pontus F. Jeg er fornøyd slik situasjonen er nå. Selv om en midstoppersignering selvsagt ikke hadde gjort noe kan Høiland steppe inn; og vi vet at Keller kan spille høyreback. Edit: Vi bør kanskje se P.F. og Pálmason i aksjon, men jeg gidder ikke å vaere annet enn positiv i dag. Endret 23. Juli 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 24. Juli 2008 Del Skrevet 24. Juli 2008 Stabæk ønsker å låne en forsvarsspiller. Uaktuelt å kjøpe! Hør Lars fortelle! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 24. Juli 2008 Del Skrevet 24. Juli 2008 Stabæk ønsker å låne en forsvarsspiller. Uaktuelt å kjøpe! Hør Lars fortelle! Håper de ikke bommer igjen som de gjorde med Jørgen Pettersen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 24. Juli 2008 Del Skrevet 24. Juli 2008 Stabæk ønsker å låne en forsvarsspiller. Uaktuelt å kjøpe! Hør Lars fortelle! Håper de ikke bommer igjen som de gjorde med Jørgen Pettersen. En spiller so, Daniel Theorin kan spille på de fleste platser i forsvar. Han sitter vel på benken i Malmö å hvorfor ikke ha han som backup. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 24. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2008 (endret) En spiller so, Daniel Theorin kan spille på de fleste platser i forsvar.Han sitter vel på benken i Malmö å hvorfor ikke ha han som backup. Kan ikke Jönsson bruke sitt vennskap med Wenger for å låne noen ? Edit : skriveleif Endret 24. Juli 2008 av sauen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 24. Juli 2008 Del Skrevet 24. Juli 2008 Skullerud og Aalbu var i hvertfall på Nadderud igår. Om de så på Bjørnar eller genrelt var ute og tittet vites ikke. Aalbu var der med familien.. I forrige uke var Aalbu og frue for å se juniorlaget til Vif i JET-turneringen på hamar. Men han var mere opptatt av å stå og prate hele kampen med tidligere landslagshopper fra hamar Jon Inge Kjørum... De skal nok sannsynligvis handle seg en spenst-trener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 24. Juli 2008 Del Skrevet 24. Juli 2008 Skullerud og Aalbu var i hvertfall på Nadderud igår. Om de så på Bjørnar eller genrelt var ute og tittet vites ikke. Aalbu var der med familien.. I forrige uke var Aalbu og frue for å se juniorlaget til Vif i JET-turneringen på hamar. Men han var mere opptatt av å stå og prate hele kampen med tidligere landslagshopper fra hamar Jon Inge Kjørum... De skal nok sannsynligvis handle seg en spenst-trener. Ryktene sier at enga ikke lenger baserer seg på ekstremt spiss spisskompetanse i trenerstaben, men skal bruke spensttreneren som stupnikketrener også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maxi 3 Del Skrevet 24. Juli 2008 Del Skrevet 24. Juli 2008 En spiller so, Daniel Theorin kan spille på de fleste platser i forsvar.Han sitter vel på benken i Malmö å hvorfor ikke ha han som backup. Kan ikke Jönsson bruke sitt vennskap med Wenger for å låne noen ? Edit : skriveleif Kanskje Håvard Norveit.. hehe han er dessverre kaptein på reservelaget, men absolutt en god ide å låne spillere av Arsenal kanskje??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 En spiller so, Daniel Theorin kan spille på de fleste platser i forsvar.Han sitter vel på benken i Malmö å hvorfor ikke ha han som backup. Kan ikke Jönsson bruke sitt vennskap med Wenger for å låne noen ? Edit : skriveleif Kanskje Håvard Norveit.. hehe han er dessverre kaptein på reservelaget, men absolutt en god ide å låne spillere av Arsenal kanskje??? Tenkte på Nordtveit jeg også, men han er vel strengt tatt ikke bedre en Mike.(enda) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 25. Juli 2008 Del Skrevet 25. Juli 2008 Hvordan står det til med Kristian Flittie Onstad i danmark?? Han har i mine øyne det meste av det vi trenger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
masku 0 Del Skrevet 27. Juli 2008 Del Skrevet 27. Juli 2008 Lurer jeg også på. Btw, er det noe vi trenger så er det midstopper, og så kom jeg til å tenke på Start's Clarence Goodson som etter min mening kanskje er den beste midstopperen i Norge for øyeblikket, og jeg har sett en del Startkamper i og med at jeg bor i Kristiansand. Tror dere han kunne blitt aktuell? Denne spilleren skal de sikkert ikke ha mye for i og med at han sikkert vil til et topplag i divisjonen over som skal ut i Europa og i og med at Start har blitt gode til å selge seg fra suksess- Hvis de vil skaffe en midstopper er dette typen å satse på å få tak i tror jeg. Men med alle midstoppere som finnes der ute er det nok liten sjanse for dette.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mads82 0 Del Skrevet 27. Juli 2008 Del Skrevet 27. Juli 2008 Sønnen til bassist i Iron Maiden Steve Harris skal på prøvespill i Fredrikstad. Steve var vistnok lovende fotballspiller i sin ungdom. Link. Kanskje vi kan gi han kontrakt mot at Iron Maiden åpner Hangar'n for oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 28. Juli 2008 Del Skrevet 28. Juli 2008 http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1514 Til stabæk ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Svaberget 0 Del Skrevet 28. Juli 2008 Del Skrevet 28. Juli 2008 Niklas Sandberg fra FC Cluj i Romania ble meldt kler for FFK av en rumensk nettside i dag, dette stemmer ikke. Men han er vistnok klar for en annen norsk klubb med svensk trener...? http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?eid=11762 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 28. Juli 2008 Del Skrevet 28. Juli 2008 Flytte til "Nye Spillere"-tråden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 28. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 28. Juli 2008 (endret) ikke umulig. Står jo 6 måneders lån så. http://en.wikipedia.org/wiki/Niklas_Sandberg Endret 28. Juli 2008 av Mihawk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 28. Juli 2008 Del Skrevet 28. Juli 2008 Han virker jo meget spennende... Vist dette er Stabæk så må jeg si meg meget imponert over arbeidet til gutta... Fantastisk i såfall å ha alle på plass til 1august... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 28. Juli 2008 Del Skrevet 28. Juli 2008 Har landslagskamper på CV'en, men virker ikke som han er i toppform om dagen! Syns det i såfall høres rart ut, ettersom Stabæk trenger en spiller som er i personlig toppform og kan gå rett i i 11'ern for Pontus. Men om det er JJ arbeid er han garantert et godt kjøp, men tvilen er sterk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 28. Juli 2008 Del Skrevet 28. Juli 2008 Synes dette høres meget innteresant ut. Vi trenger ingen stopper som går rett inn i første elveren. Vi har Morten og Mike som er meget solide. Selv om Mike er gammel synes jeg han har prestert meget bra i år. Da får de en hard konkurent og må prestere til en hver tid. Gromstad ser lovende ut, men han trenger et par sesonger før han er en reel utfordrer til å starte på stopperplass. Så jeg er meget positiv til dette lånet:). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 28. Juli 2008 Del Skrevet 28. Juli 2008 Jeg tviler ikke et sekund på JJ`s kunskap om Sverige...... Det kan bli nok en opptur i morgen..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
carmaa 1 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 *krysser fingrene* Off-topic: Synes ikke så synd på Brann nå som Ighalo forsvinner til Italia etter det som skjedde med Huseklepp... Knallhardt oppgjør med Ighalo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Dette trenger vi absolutt!! Mannen er stor og sterk, kan sikkert hjelpe oss på def døball som ikke akkurat er vår styrke.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 http://www.p4.no/story.aspx?id=280634 Så deilig med sånne overskrifter:=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 http://www.p4.no/story.aspx?id=280634 Så deilig med sånne overskrifter:=) Kan noen lime inn her? Jeg får ikke opp siden fordi den er blokkert fra jobb Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 P4 (Oslo): Den svenske landslagsspilleren Niklas Sandberg blir trolig presentert som ny Stabæk-spiller i dag Det rumenske nettstedet Prosport melder at midtstopperen som for tiden spiller i Cluj er på vei til Fredrikstad, men P4 har kilder på at dette er feil, og at 29-åringen i stedet er på vei til Nadderud. Verken spilleren eller Stabæk har svart på P4s henvendelser i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 P4 (Oslo): Den svenske landslagsspilleren Niklas Sandberg blir trolig presentert som ny Stabæk-spiller i dag. Det rumenske nettstedet Prosport melder at midtstopperen som for tiden spiller i Cluj er på vei til Fredrikstad, men P4 har kilder på at dette er feil, og at 29-åringen i stedet er på vei til Nadderud. Verken spilleren eller Stabæk har svart på P4s henvendelser i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Fra en kompis av meg som er AIK fan... "Som jag minns det är han faktiskt rätt duktig & hade några bra säsonger MEN sen så hade han en del oflyt ett tag & blev utfryst har jag för mig….tror om han känner förtroende fr tränaren & har självförtroende så är han bra! " Dette er spennende... Faen Stabæk ruler nå ass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 P4 (Oslo): Den svenske landslagsspilleren Niklas Sandberg blir trolig presentert som ny Stabæk-spiller i dag Det rumenske nettstedet Prosport melder at midtstopperen som for tiden spiller i Cluj er på vei til Fredrikstad, men P4 har kilder på at dette er feil, og at 29-åringen i stedet er på vei til Nadderud. Verken spilleren eller Stabæk har svart på P4s henvendelser i dag. Og kildene er debattforumet til Stabæk og Fredrikstad......? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 P4 (Oslo): Den svenske landslagsspilleren Niklas Sandberg blir trolig presentert som ny Stabæk-spiller i dag Det rumenske nettstedet Prosport melder at midtstopperen som for tiden spiller i Cluj er på vei til Fredrikstad, men P4 har kilder på at dette er feil, og at 29-åringen i stedet er på vei til Nadderud. Verken spilleren eller Stabæk har svart på P4s henvendelser i dag. Og kildene er debattforumet til Stabæk og Fredrikstad......? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotb...ticle2991616.ab Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå