Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mulig jeg er naiv.

Selvinnsikt er alltid en god kvalitet å ha. Artikkelen på ss.no er exactly to the point

Tja.

Bra jobbet, Bohinen & co! Ikke minst: Velkommen Pontus F.

Jeg er fornøyd slik situasjonen er nå. Selv om en midstoppersignering selvsagt ikke hadde gjort noe kan Høiland steppe inn; og vi vet at Keller kan spille høyreback.

Edit: Vi bør kanskje se P.F. og Pálmason i aksjon, men jeg gidder ikke å vaere annet enn positiv i dag.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk ønsker å låne en forsvarsspiller. Uaktuelt å kjøpe!

Hør Lars fortelle!

Håper de ikke bommer igjen som de gjorde med Jørgen Pettersen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk ønsker å låne en forsvarsspiller. Uaktuelt å kjøpe!

Hør Lars fortelle!

Håper de ikke bommer igjen som de gjorde med Jørgen Pettersen.

En spiller so, Daniel Theorin kan spille på de fleste platser i forsvar.

Han sitter vel på benken i Malmö å hvorfor ikke ha han som backup.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke Jönsson bruke sitt vennskap med Wenger for å låne noen ? ;)

Edit : skriveleif

Endret av sauen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skullerud og Aalbu var i hvertfall på Nadderud igår. Om de så på Bjørnar eller genrelt var ute og tittet vites ikke.

Aalbu var der med familien..

I forrige uke var Aalbu og frue for å se juniorlaget til Vif i JET-turneringen på hamar. Men han var mere opptatt av å stå og prate hele kampen med tidligere landslagshopper fra hamar Jon Inge Kjørum... De skal nok sannsynligvis handle seg en spenst-trener.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skullerud og Aalbu var i hvertfall på Nadderud igår. Om de så på Bjørnar eller genrelt var ute og tittet vites ikke.

Aalbu var der med familien..

I forrige uke var Aalbu og frue for å se juniorlaget til Vif i JET-turneringen på hamar. Men han var mere opptatt av å stå og prate hele kampen med tidligere landslagshopper fra hamar Jon Inge Kjørum... De skal nok sannsynligvis handle seg en spenst-trener.

Ryktene sier at enga ikke lenger baserer seg på ekstremt spiss spisskompetanse i trenerstaben, men skal bruke spensttreneren som stupnikketrener også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje Håvard Norveit.. hehe

han er dessverre kaptein på reservelaget, men absolutt en god ide å låne spillere av Arsenal kanskje???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje Håvard Norveit.. hehe

han er dessverre kaptein på reservelaget, men absolutt en god ide å låne spillere av Arsenal kanskje???

Tenkte på Nordtveit jeg også, men han er vel strengt tatt ikke bedre en Mike.(enda)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer jeg også på.

Btw, er det noe vi trenger så er det midstopper, og så kom jeg til å tenke på Start's Clarence Goodson som etter min mening kanskje er den beste midstopperen i Norge for øyeblikket, og jeg har sett en del Startkamper i og med at jeg bor i Kristiansand. Tror dere han kunne blitt aktuell? Denne spilleren skal de sikkert ikke ha mye for i og med at han sikkert vil til et topplag i divisjonen over som skal ut i Europa og i og med at Start har blitt gode til å selge seg fra suksess-

Hvis de vil skaffe en midstopper er dette typen å satse på å få tak i tror jeg. Men med alle midstoppere som finnes der ute er det nok liten sjanse for dette..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sønnen til bassist i Iron Maiden Steve Harris skal på prøvespill i Fredrikstad. Steve var vistnok lovende fotballspiller i sin ungdom. Link.

Kanskje vi kan gi han kontrakt mot at Iron Maiden åpner Hangar'n for oss :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har landslagskamper på CV'en, men virker ikke som han er i toppform om dagen! Syns det i såfall høres rart ut, ettersom Stabæk trenger en spiller som er i personlig toppform og kan gå rett i i 11'ern for Pontus. Men om det er JJ arbeid er han garantert et godt kjøp, men tvilen er sterk! <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dette høres meget innteresant ut. Vi trenger ingen stopper som går rett inn i første elveren. Vi har Morten og Mike som er meget solide. Selv om Mike er gammel synes jeg han har prestert meget bra i år. Da får de en hard konkurent og må prestere til en hver tid. Gromstad ser lovende ut, men han trenger et par sesonger før han er en reel utfordrer til å starte på stopperplass.

Så jeg er meget positiv til dette lånet:).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

P4 (Oslo): Den svenske landslagsspilleren Niklas Sandberg blir trolig presentert som ny Stabæk-spiller i dag

Det rumenske nettstedet Prosport melder at midtstopperen som for tiden spiller i Cluj er på vei til Fredrikstad, men P4 har kilder på at dette er feil, og at 29-åringen i stedet er på vei til Nadderud.

Verken spilleren eller Stabæk har svart på P4s henvendelser i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

P4 (Oslo): Den svenske landslagsspilleren Niklas Sandberg blir trolig presentert som ny Stabæk-spiller i dag.

Det rumenske nettstedet Prosport melder at midtstopperen som for tiden spiller i Cluj er på vei til Fredrikstad, men P4 har kilder på at dette er feil, og at 29-åringen i stedet er på vei til Nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra en kompis av meg som er AIK fan...

"Som jag minns det är han faktiskt rätt duktig & hade några bra säsonger MEN sen så hade han en del oflyt ett tag & blev utfryst har jag för mig….tror om han känner förtroende fr tränaren & har självförtroende så är han bra! "

Dette er spennende... Faen Stabæk ruler nå ass :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

P4 (Oslo): Den svenske landslagsspilleren Niklas Sandberg blir trolig presentert som ny Stabæk-spiller i dag

Og kildene er debattforumet til Stabæk og Fredrikstad......?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og kildene er debattforumet til Stabæk og Fredrikstad......?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotb...ticle2991616.ab

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...