Slum 12 842 Del Skrevet 29. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 29. Juli 2008 (endret) Vi får faktisk opsjon på å kjøpe ham. Endret 29. Juli 2008 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Hurra Dette blir bra!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 29. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 29. Juli 2008 (endret) og for dere som fortsatt tviler: http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2097430.ece Endret 29. Juli 2008 av Mihawk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Og vips, så består troppen plutselig av 80% svensker. Minst. Ja-ja, så lenge vi vinner serien... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Og vips, så består troppen plutselig av 80% svensker. Minst. Ja-ja, så lenge vi vinner serien... Hah, er det noe man bør drite i så er det vel det. Jeg koser meg meg med å se at vi henter kvalitet, våre konkurrenter henter enten ingenting eller ukjente spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Hah, er det noe man bør drite i så er det vel det. Jeg koser meg meg med å se at vi henter kvalitet, våre konkurrenter henter enten ingenting eller ukjente spillere. ...samtidig som de mister sine beste spillere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Kan da ikke være lett å være hverken trener eller spiller i cluj? Troppen består av 37 spillere.. haha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Palmi. Pontus. Niklas. Stjerneforsterninger. Dette lukter gull. Men uttalelsene om å kjøpe norsk glemtes tydeligvis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Palmi. Pontus. Niklas. Stjerneforsterninger. Dette lukter gull. Men uttalelsene om å kjøpe norsk glemtes tydeligvis. Neida, de har jo vitterlig prøv på det. Men ikke fått hverken napp. Men joda, heller pontus, palmi og niklas istedet for sokolowski, hoff og madsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Kan da ikke være lett å være hverken trener eller spiller i cluj? Troppen består av 37 spillere.. haha. "Den rumenske klubben har hentet 19 spillere i sommer, noe som var en medvirkende faktor til at Sandberg ville prøve seg i Stabæk. " Greit nok å være ambisiøs, men 19 spillere?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Palmi. Pontus. Niklas. Stjerneforsterninger. Dette lukter gull. Men uttalelsene om å kjøpe norsk glemtes tydeligvis. Hepp, Joda men det er ikke mulig å finne denne kvaliteten med norsk pass uten å sprenge banken! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 *sikle* Jeg som mente vi hadde gjort veldig bra forsterkninger allerede, også kommer dette! Mulighet for at han også spiller mot B\G? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Kjempeavtale for Stabæk dette! Hvis Mikes kontrakt går ut etter denne sesongen er det jo glimrende å ha en mulighet til å ta med seg Niklas videre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Regner vell med at vi har lagt Hoff på is til event etter sesongen?? Noen som har hørt noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Signere Hoff etter sesongen gratis er ikke feil:) Jesus vi bygger saklig lag nå..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 29. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 29. Juli 2008 (endret) Signere Hoff etter sesongen gratis er ikke feil:) Jesus vi bygger saklig lag nå..... ... hvis vi får resignert Veigar, Daniel, MMS, Holmvik og Mike. Opplagt lettere nå, når de ser at Stabaek virkelig satser. Endret 29. Juli 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Håper og tror Hoff kommer etter sesongen. Hørte rykter om at han hadde signert allerede i midten av juli, men det virker noe tidlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Håper og tror Hoff kommer etter sesongen. Hørte rykter om at han hadde signert allerede i midten av juli, men det virker noe tidlig? Det har vært merkelig stille rundt Hoff i media i det siste så det er jo lov å håpe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Tenker Hoff ender i Brann sammen med Moldskred. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jarlern 0 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Håper og tror Hoff kommer etter sesongen. Hørte rykter om at han hadde signert allerede i midten av juli, men det virker noe tidlig? Hørt mange rykter om det selv. Kompiser som jobber i fotballshop på Ullevåll. Så reps fra Stabæk 2 dager på rad der. Er det lov å håpe??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 29. Juli 2008 Del Skrevet 29. Juli 2008 Hva skal vi med Hoff nå? En oppskrytt spiller som ikke for plass på laget pdd. Jeg føler meg ganske sikker på at dette er en mann som ikke tåler å sitte på benken. Greit at han har vært god de to foregående sesongene, men det jeg har hørt fra vennene mine som holder med Lyn er at han for alt for mye skryt i forhold til hva han presterer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 30. Juli 2008 Del Skrevet 30. Juli 2008 Alan--Farnerud--Henning/Palmason---Keller +Annan kanskje ut August Så hva skal vi med Hoff? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. Juli 2008 Del Skrevet 30. Juli 2008 Jeg frykter at Hoff kan bli en ny PFO, med sutring og gnåling dersom han ikke får spille. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 30. Juli 2008 Del Skrevet 30. Juli 2008 Hoff kan spille spiss og begge kanter, noe jeg mener er der vi trenger bedre dekning om vi skal fortsette oppturen og få et enda bedre lag. Det vil gi Keller og Alan pes på begge kantene, samtidig som Hoff er et bedre alternativ enn Tømmernes (2.divisjonsspiller) og Olsen (1.divisjonsspiller). Godt mulig han er litt oppskrytt, og at det ikke er han vi skal satse på, men ift rollene han kan bekle, så er han ganske spot-on i mine øyne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 30. Juli 2008 Del Skrevet 30. Juli 2008 Hoff kan spille spiss og begge kanter, noe jeg mener er der vi trenger bedre dekning om vi skal fortsette oppturen og få et enda bedre lag. Det vil gi Keller og Alan pes på begge kantene, samtidig som Hoff er et bedre alternativ enn Tømmernes (2.divisjonsspiller) og Olsen (1.divisjonsspiller). Godt mulig han er litt oppskrytt, og at det ikke er han vi skal satse på, men ift rollene han kan bekle, så er han ganske spot-on i mine øyne. Slik stallen er nå er det eneste argumentet for å signere Hoff at vi i såfall forhindrer at at spiller for noen andre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 30. Juli 2008 Del Skrevet 30. Juli 2008 Slik stallen er nå er det eneste argumentet for å signere Hoff at vi i såfall forhindrer at at spiller for noen andre Men det er jo slettes ikke noe dårlig argument! Forøvrig så har Tom S. og Lars B. gjort en strålende jobb og fortjener heder, ære og kanskje en egen tifo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 30. Juli 2008 Del Skrevet 30. Juli 2008 Har ikke sett han nok til å vite om han er mest lik Veigar eller Nannskog i spillestil når han spiller spiss. Han vil uansett være et hett alternativ på begge kanter, samt som reserve på topp. I JA har vi en spiller som vil være en naturlig erstatter for Nannskog ved skade/karantene. Vi har pr i dag ingen god erstatter for Veigar. Alan er foreslått i rollen, men da mister vi uansett kreativitet på midtbanen. Dersom Hoff er en spiller som kan gjøre en del av jobben Veigar vanligvis gjør, så er det faktisk en kapasitet vi pr i dag mangler på benken. Jeg vil også minne om Alan 4 gule Keller og Veigar 2 gule Med andre ord, vi må belage oss på karanterer på nevnte spiller i løpet av høstsesongen Hoff, ja takk! LB sa vel til en avis i går at de anså seg for ferdighandlet, men dersom det skulle komme skade på Keller, Alan eller VPG, er vel Hoff straks mer aktuell Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 30. Juli 2008 Del Skrevet 30. Juli 2008 I JA har vi en spiller som vil være en naturlig erstatter for Nannskog ved skade/karantene. Vi har pr i dag ingen god erstatter for Veigar. Alan er foreslått i rollen, men da mister vi uansett kreativitet på midtbanen. Dersom Hoff er en spiller som kan gjøre en del av jobben Veigar vanligvis gjør, så er det faktisk en kapasitet vi pr i dag mangler på benken. Jeg vil også minne om Alan 4 gule Keller og Veigar 2 gule Med andre ord, vi må belage oss på karanterer på nevnte spiller i løpet av høstsesongen Hoff, ja takk! Har vi plutselig blitt en millionklubb? I forhold til i fjor, har vi i Johan A. en reserve for Veigar som er ti hakk bedre enn eksempelvis Markegård. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 30. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 30. Juli 2008 (endret) Har ikke sett han nok til å vite om han er mest lik Veigar eller Nannskog i spillestil når han spiller spiss. Han vil uansett være et hett alternativ på begge kanter, samt som reserve på topp. I JA har vi en spiller som vil være en naturlig erstatter for Nannskog ved skade/karantene. Vi har pr i dag ingen god erstatter for Veigar. Alan er foreslått i rollen, men da mister vi uansett kreativitet på midtbanen. Dersom Hoff er en spiller som kan gjøre en del av jobben Veigar vanligvis gjør, så er det faktisk en kapasitet vi pr i dag mangler på benken. Jeg vil også minne om Alan 4 gule Keller og Veigar 2 gule Med andre ord, vi må belage oss på karanterer på nevnte spiller i løpet av høstsesongen Hoff, ja takk! LB sa vel til en avis i går at de anså seg for ferdighandlet, men dersom det skulle komme skade på Keller, Alan eller VPG, er vel Hoff straks mer aktuell Skader på Nannskog og Keller(eller karantener) Nannskog: JA-Veigar Olsen-Veigar Tømmernes-Veigar Keller: Alan--Farnerud-Henning--Palmi Og omvent(evt. osv, osv, osv...) Skade på MMS:(eller karantene) Holmvik--Sandberg-Mike--JIH Endret 30. Juli 2008 av nr.25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 30. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 30. Juli 2008 (endret) Uavhengig av om Jönsson er enig i alternativene dine, er jeg villig til å vedde en tier på at han er enig i grunntanken: Det er på tide å skifte fokus til resigneringer. (OK, det gjenstår en uke eller to for å få klarhet i Annans situasjon. Såfremt det er mulig.) EDIT: I Aftenposten, nett, "Sommerens overganger", er kun Stenersen, Kamara og Kjølø oppført som bosmanspillere ved sesongslutt. Stemmer dette? Link: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article114247.ece Endret 30. Juli 2008 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå