Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og vips, så består troppen plutselig av 80% svensker. Minst.

Ja-ja, så lenge vi vinner serien...

Hah, er det noe man bør drite i så er det vel det. Jeg koser meg meg med å se at vi henter kvalitet, våre konkurrenter henter enten ingenting eller ukjente spillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hah, er det noe man bør drite i så er det vel det. Jeg koser meg meg med å se at vi henter kvalitet, våre konkurrenter henter enten ingenting eller ukjente spillere.

...samtidig som de mister sine beste spillere :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Palmi. Pontus. Niklas.

Stjerneforsterninger.  Dette lukter gull.

Men uttalelsene om å kjøpe norsk glemtes tydeligvis.

Neida, de har jo vitterlig prøv på det. Men ikke fått hverken napp. Men joda, heller pontus, palmi og niklas istedet for sokolowski, hoff og madsen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan da ikke være lett å være hverken trener eller spiller i cluj? Troppen består av 37 spillere.. haha.

"Den rumenske klubben har hentet 19 spillere i sommer, noe som var en medvirkende faktor til at Sandberg ville prøve seg i Stabæk. "

Greit nok å være ambisiøs, men 19 spillere?? :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Palmi. Pontus. Niklas.

Stjerneforsterninger.  Dette lukter gull.

Men uttalelsene om å kjøpe norsk glemtes tydeligvis.

Hepp,

Joda men det er ikke mulig å finne denne kvaliteten med norsk pass uten å sprenge banken!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Signere Hoff etter sesongen gratis er ikke feil:) Jesus vi bygger saklig lag nå.....

... hvis vi får resignert Veigar, Daniel, MMS, Holmvik og Mike. Opplagt lettere nå, når de ser at Stabaek virkelig satser.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper og tror Hoff kommer etter sesongen. Hørte rykter om at han hadde signert allerede i midten av juli, men det virker noe tidlig? ;)

Hørt mange rykter om det selv. Kompiser som jobber i fotballshop på Ullevåll. Så reps fra Stabæk 2 dager på rad der. Er det lov å håpe???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal vi med Hoff nå? En oppskrytt spiller som ikke for plass på laget pdd. Jeg føler meg ganske sikker på at dette er en mann som ikke tåler å sitte på benken. Greit at han har vært god de to foregående sesongene, men det jeg har hørt fra vennene mine som holder med Lyn er at han for alt for mye skryt i forhold til hva han presterer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoff kan spille spiss og begge kanter, noe jeg mener er der vi trenger bedre dekning om vi skal fortsette oppturen og få et enda bedre lag. Det vil gi Keller og Alan pes på begge kantene, samtidig som Hoff er et bedre alternativ enn Tømmernes (2.divisjonsspiller) og Olsen (1.divisjonsspiller).

Godt mulig han er litt oppskrytt, og at det ikke er han vi skal satse på, men ift rollene han kan bekle, så er han ganske spot-on i mine øyne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoff kan spille spiss og begge kanter, noe jeg mener er der vi trenger bedre dekning om vi skal fortsette oppturen og få et enda bedre lag. Det vil gi Keller og Alan pes på begge kantene, samtidig som Hoff er et bedre alternativ enn Tømmernes (2.divisjonsspiller) og Olsen (1.divisjonsspiller).

Godt mulig han er litt oppskrytt, og at det ikke er han vi skal satse på, men ift rollene han kan bekle, så er han ganske spot-on i mine øyne.

Slik stallen er nå er det eneste argumentet for å signere Hoff at vi i såfall forhindrer at at spiller for noen andre

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik stallen er nå er det eneste argumentet for å signere Hoff at vi i såfall forhindrer at at spiller for noen andre

Men det er jo slettes ikke noe dårlig argument! :lol:

Forøvrig så har Tom S. og Lars B. gjort en strålende jobb og fortjener heder, ære og kanskje en egen tifo!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett han nok til å vite om han er mest lik Veigar eller Nannskog i spillestil når han spiller spiss. Han vil uansett være et hett alternativ på begge kanter, samt som reserve på topp. I JA har vi en spiller som vil være en naturlig erstatter for Nannskog ved skade/karantene. Vi har pr i dag ingen god erstatter for Veigar. Alan er foreslått i rollen, men da mister vi uansett kreativitet på midtbanen. Dersom Hoff er en spiller som kan gjøre en del av jobben Veigar vanligvis gjør, så er det faktisk en kapasitet vi pr i dag mangler på benken.

Jeg vil også minne om

Alan 4 gule

Keller og Veigar 2 gule

Med andre ord, vi må belage oss på karanterer på nevnte spiller i løpet av høstsesongen

Hoff, ja takk!

LB sa vel til en avis i går at de anså seg for ferdighandlet, men dersom det skulle komme skade på Keller, Alan eller VPG, er vel Hoff straks mer aktuell

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I JA har vi en spiller som vil være en naturlig erstatter for Nannskog ved skade/karantene. Vi har pr i dag ingen god erstatter for Veigar. Alan er foreslått i rollen, men da mister vi uansett kreativitet på midtbanen. Dersom Hoff er en spiller som kan gjøre en del av jobben Veigar vanligvis gjør, så er det faktisk en kapasitet vi pr i dag mangler på benken.

Jeg vil også minne om

Alan 4 gule

Keller og Veigar 2 gule

Med andre ord, vi må belage oss på karanterer på nevnte spiller i løpet av høstsesongen

Hoff, ja takk!

Har vi plutselig blitt en millionklubb?

I forhold til i fjor, har vi i Johan A. en reserve for Veigar som er ti hakk bedre enn eksempelvis Markegård.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett han nok til å vite om han er mest lik Veigar eller Nannskog i spillestil når han spiller spiss. Han vil uansett være et hett alternativ på begge kanter, samt som reserve på topp. I JA har vi en spiller som vil være en naturlig erstatter for Nannskog ved skade/karantene. Vi har pr i dag ingen god erstatter for Veigar. Alan er foreslått i rollen, men da mister vi uansett kreativitet på midtbanen. Dersom Hoff er en spiller som kan gjøre en del av jobben Veigar vanligvis gjør, så er det faktisk en kapasitet vi pr i dag mangler på benken.

Jeg vil også minne om

Alan 4 gule

Keller og Veigar 2 gule

Hoff, ja takk!

LB sa vel til en avis i går at de anså seg for ferdighandlet, men dersom det skulle komme skade på Keller, Alan eller VPG, er vel Hoff straks mer aktuell

Skader på Nannskog og Keller(eller karantener)

Nannskog:

JA-Veigar

Olsen-Veigar

Tømmernes-Veigar

Keller:

Alan--Farnerud-Henning--Palmi

Og omvent(evt. osv, osv, osv...)

Skade på MMS:(eller karantene)

Holmvik--Sandberg-Mike--JIH

Endret av nr.25
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uavhengig av om Jönsson er enig i alternativene dine, er jeg villig til å vedde en tier på at han er enig i grunntanken: Det er på tide å skifte fokus til resigneringer.

(OK, det gjenstår en uke eller to for å få klarhet i Annans situasjon. Såfremt det er mulig.)

EDIT: I Aftenposten, nett, "Sommerens overganger", er kun Stenersen, Kamara og Kjølø oppført som bosmanspillere ved sesongslutt. Stemmer dette?

Link:

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article114247.ece

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...