Sjokkis 3 Del Skrevet 15. August 2008 Del Skrevet 15. August 2008 Vi må ikke begynne som Rosenborg gjorde, å kjøpe hete navn kun fordi de er tilgjengelige. Naa har vi vel strengt tatt hatt begge disse to spillerne under lupen over lang tid, men vi har neppe raad til begge hverken naa eller etter denne sesongen. Wehrman ville vaert en fin erstatning for Annan om eller naar han gaar. Hoff kan bli et hett alternativ paa kanten eller i Veigar rollen. Ja takk begge deler. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 15. August 2008 Del Skrevet 15. August 2008 Hoff ikke til FFK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 15. August 2008 Del Skrevet 15. August 2008 Skulle kanskje tro at en midtbane med Alan, Henning, Farnerud, Keller, Johan A, Tom + unggutta holder i TL (jeg legger da til grunn at Annan drar)? Hvis vi skal forsterke, hvilket jeg ikke kan se for meg, måtte det være på spissplass, men der har vi jo Tømmernes, Aase og Ola, samt at flere av midtbanespillerne kan ta en plass (særlig Johan). Vi skal være ekstremt fornøyd om vi har kjernestallen på plass når vinduet stenger (antar f.eks. at Tommy S kanskje må finne seg en klubb). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. August 2008 (endret) Del Skrevet 15. August 2008 (endret) Når jeg så Daniel bli klippet ned av Lie i Ålesund tenkte jeg at Tømmernes ikke er en fullverdig erstatter for Nanne ennå. Tanken ble forsterket i går, når Daniel ikke akkurat var på hugget. Hvis Daniel må ut, flyttes Johan opp? Endret 15. August 2008 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 15. August 2008 Del Skrevet 15. August 2008 Når jeg så Daniel bli klippet ned av Lie i Ålesund tenkte jeg at Tømmernes ikke er en fullverdig erstatter for Nanne ennå. Tanken ble forsterket i går, når Daniel ikke akkurat var på hugget. Hvis Daniel må ut, flyttes Johan opp? Jeg er ganske sikker på at Johan flyttes opp da. Johan har både hurtighet og avslutningsteknikk som holder mål. Og hvis han flyttes opp har vi fortsatt god dekning på midtbanen. Det blir straks værre å erstatte Veigar... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. August 2008 Del Skrevet 15. August 2008 Når jeg så Daniel bli klippet ned av Lie i Ålesund tenkte jeg at Tømmernes ikke er en fullverdig erstatter for Nanne ennå. Tanken ble forsterket i går, når Daniel ikke akkurat var på hugget. Hvis Daniel må ut, flyttes Johan opp? Jeg er ganske sikker på at Johan flyttes opp da. Johan har både hurtighet og avslutningsteknikk som holder mål. Og hvis han flyttes opp har vi fortsatt god dekning på midtbanen. Det blir straks værre å erstatte Veigar... Der har vi Palmi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 15. August 2008 Del Skrevet 15. August 2008 Fredrikstad Blad, Torsdag: "Hoff meget nær Fredrikstad Fotball Klubb -overgang". Det har vært en kroater på prøvespillling i Fredrikstad Fotball Klubb denne uken De er igang med forsterkninger for Tarik nå ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 15. August 2008 Del Skrevet 15. August 2008 Fredrikstad Blad, Torsdag: "Hoff meget nær Fredrikstad Fotball Klubb -overgang". Det har vært en kroater på prøvespillling i Fredrikstad Fotball Klubb denne uken De er igang med forsterkninger for Tarik nå ja ...kanskje det, men det er vel ikke drømmetilstander i FFK.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 15. August 2008 Del Skrevet 15. August 2008 Vi må ikke begynne som Rosenborg gjorde, å kjøpe hete navn kun fordi de er tilgjengelige. Naa har vi vel strengt tatt hatt begge disse to spillerne under lupen over lang tid, men vi har neppe raad til begge hverken naa eller etter denne sesongen. Wehrman ville vaert en fin erstatning for Annan om eller naar han gaar. Hoff kan bli et hett alternativ paa kanten eller i Veigar rollen. Ja takk begge deler. så kjøpte vi vel egentlig farnerud nettopp som erstatter for annan? hvor mange trenger vi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 16. August 2008 Del Skrevet 16. August 2008 Vi må ikke begynne som Rosenborg gjorde, å kjøpe hete navn kun fordi de er tilgjengelige. Naa har vi vel strengt tatt hatt begge disse to spillerne under lupen over lang tid, men vi har neppe raad til begge hverken naa eller etter denne sesongen. Wehrman ville vaert en fin erstatning for Annan om eller naar han gaar. Hoff kan bli et hett alternativ paa kanten eller i Veigar rollen. Ja takk begge deler. så kjøpte vi vel egentlig farnerud nettopp som erstatter for annan? hvor mange trenger vi? Farnerud er vel egentlig for Somen, og Annan var vel i sin tid en erstatter for Henning som ble skadet rett før sesongstart... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 16. August 2008 Del Skrevet 16. August 2008 Farnerud er vel egentlig for Somen, og Annan var vel i sin tid en erstatter for Henning som ble skadet rett før sesongstart... Ergo; Henning blir nok en bra erstatter for seg selv? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 16. August 2008 Del Skrevet 16. August 2008 Farnerud er vel egentlig for Somen, og Annan var vel i sin tid en erstatter for Henning som ble skadet rett før sesongstart... Ergo; Henning blir nok en bra erstatter for seg selv? Hvorfor ikke, synes han var meget bra i fjor! Synd han bare har slitt med skader i år.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.pernillo 1 Del Skrevet 17. August 2008 Del Skrevet 17. August 2008 ÆÆÆÆÆ!!! På vei hjem fra kampen i dag så jeg Vidar Riseth på vei inn til Stabæk-kontoret! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 17. August 2008 Del Skrevet 17. August 2008 ÆÆÆÆÆ!!! På vei hjem fra kampen i dag så jeg Vidar Riseth på vei inn til Stabæk-kontoret! Sikkert bare vært på Stabækklinikken for å myke opp en sår albue. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 17. August 2008 Del Skrevet 17. August 2008 ÆÆÆÆÆ!!! På vei hjem fra kampen i dag så jeg Vidar Riseth på vei inn til Stabæk-kontoret! Grøss, snakk om å få oppleve sine verste mareritt i virkeligheten...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 17. August 2008 Del Skrevet 17. August 2008 Liker det ikke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 17. August 2008 Del Skrevet 17. August 2008 Liker det ikke! Ta det helt med ro. Hvorfor skulle vi hente Riseth? Så dere kampen i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 17. August 2008 Del Skrevet 17. August 2008 Hørte rykter om at han var der for en tid tilbake da vi var på midtbanejakt og.... Så nå tar jeg det betydelig roligere :) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 17. August 2008 Del Skrevet 17. August 2008 Som påpekt lenger opp er det vel heller vi som skal være fornøyd med at vi har en medisinsk kompetanse rundt klubbem som er så god at andre klubbers spillere går til behandling der. Man kan jo heller spørre seg om hvor smart det er av LSK å hente inn så mye "rutine" (les: gamle spillere) hvis ikke de har et velfungerende medisinsk apparat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 22. August 2008 Del Skrevet 22. August 2008 Nå er vi iallefall sikre på at Furuset Olsen ikke viser seg med Blaa drakt igjen. Han sa opp kontrakten i Midt Jylland. Nok et sted han ikke passet inn? Furuseth Olsen legger opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 22. August 2008 Del Skrevet 22. August 2008 Kan vi hente Hoff som erstatning for Keller nå som han må spille back? Ønsketenkning... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 22. August 2008 Del Skrevet 22. August 2008 http://www.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=1059 Vet ikke om dette er kødd, men hvis det er noe i det vil jo RBK bli vesentlig styrket i forhold til oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 22. August 2008 Del Skrevet 22. August 2008 http://www.ss.no/index.lasso?s=nyhet&ID=1059 Vet ikke om dette er kødd, men hvis det er noe i det vil jo RBK bli vesentlig styrket i forhold til oss. Ikke tro alt du leser... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 22. August 2008 Del Skrevet 22. August 2008 Kan vi hente Hoff som erstatning for Keller nå som han må spille back? Ønsketenkning... Hadde jo vært perfekt med Hoff i bakhånd, med skade/karantene på en av de tre uunnværlige (Daniel, Veigar eller Alan). Han kunne vel også konkurrert om plassen til Keller/Andersson på h. kant, som et offensivt alternativ. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 23. August 2008 Del Skrevet 23. August 2008 Noen som vet noe om hvem som er i søkelyset mtp assistenttrenerrollen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
DiMaggio 1 Del Skrevet 23. August 2008 Del Skrevet 23. August 2008 Hoff har signert for Stabæk!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 23. August 2008 Del Skrevet 23. August 2008 Hoff har signert for Stabæk!! Fra 1/1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 23. August 2008 Del Skrevet 23. August 2008 Hoff har signert for Stabæk!! Utrolig hvor flinke Lars og Tom har vært til å signe folk i år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 23. August 2008 (endret) Del Skrevet 23. August 2008 (endret) Hoff har signert for Stabæk!! Utrolig hvor flinke Lars og Tom har vært til å signe folk i år! Var det derfor han spilte elendig ? Og er det en kilde her ? Edit; fant kilden http://www.dagbladet.no/sport/2008/08/23/544552.html Endret 23. August 2008 av sauen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueeagle 16 Del Skrevet 23. August 2008 Del Skrevet 23. August 2008 Kan vi hente Hoff som erstatning for Keller nå som han må spille back? Ønsketenkning... Bare fortsett å ønske flere ting og ikke vær beskjeden. Kanskje de går i oppfyllelse alle sammen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå