Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror nok ocean ikke er aktuell... han er nok for dyr, med mindre lsk må selge for å få senke lønnsbudsjettet.

Men ingen som vet noe mer om Kahili? kontrakt? interesse? verdi?

virkelig en spiller jeg ville sett i Stabækdrakta! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Ikke annet enn at jeg er enig med deg i at han er en spennende spiller og at han nok er litt den typen jeg savner. Start har vel uansett ikke råd til å takke nei til et tilbud på en av spillerene sine, selv om Kahlili nok er tiltenkt en helt sentral rolle i laget deres til neste år...

@ringo

Jeg vet om en fyr fra Søgne de evt kunne få som en del av kjøpet... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener vi kunne hatt godt av en kraftspiss, men som jo må kunne holde tritt med pasningsspillet vårt!

Andersen Aase kan veldig fort bli slik, og håper han får en del tid til neste år :) Med andre ord føler jeg ikke at vi har behov for nye spisser(Hoff regnes ikke som ny i min bok).

Føyer meg inn i rekken med de som bare ber om en ny venstre back. Og da mener jeg det nyeste stortalentet fra flo fabrikken/farmen/innavlet er et godt alternativ. Har ellers sansen for Bertelsen, men han blir vell litt dyr..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Bohinen har vel sagt at man først skal titte i Norge, så får vi se hva som skjer. Det bør ihvertfall være en spiller med bra kvalitet. Jeg kunne som sagt tenkt meg en litt robust spiss. En som vi kan hive på for å ruske opp litt i motstanderens forsvar når det går i stå for resten av laget. Altså en som kan møte, støte og stange!

@ringo

Occean?

Hepp,

Tja, Occean er en jævla grisete spiller, men bortsett fra det så har han mange av de ferdighetene jeg nevner.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Visstnok landslagsspiller

Hepp,

Noe navn?

Harrison Afful?? Venstreback/stopper, født 86, spiller til daglig i Asante Kotoko.

Har vært innom Lyn treningene også og fått ok skussmål...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Visstnok landslagsspiller

Hepp,

Noe navn?

Harrison Afful?? Venstreback/stopper, født 86, spiller til daglig i Asante Kotoko.

Har vært innom Lyn treningene også og fått ok skussmål...

@ringo

Står Afful Harrison i dagens Budstikka ja. Men i hvilken rekkefølge navnene skal være vet jeg ikke, men vil vel tro at det er mest nærliggende at @Ringo har rett? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En spiss jeg har vært innpå tidligere er Aram Kahili fra Start. Han virker meget god og som en publikumsfavoritt.

Han har vært i fin form denne sesongen og virker som han er bedre enn reservene vi har etter PallSkog.

Noen som vet noe mer om han? pris? kontrakt? interesse fra klubber?

:)

Enig i at Khalili er en spennende spiller, hadde jo blandt annet et utrolig mål hjemme mot Sandnes-Ulf. Han er vel ikke så verst på hodet heller?(uten at jeg vet høyde)

Når det gjelder Occean kan jeg ikke komme på èn spiller jeg ønsker så lite til Stabæk som han.(PFO,Basma etc tar jeg ikke med) Makan til dirty spiller skal du lete ganske lenge etter!(Annan? :ph34r: )

Kim Holmen? Vet at han har blitt diskutert før, og han kan jo være aktuell som innbytter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle Daniel forsvinne (noe jeg tror han ikke gjør), kan vi helt sikkert stole på at en erstatter blir funnet. Hoffern er antageligvis, som nevnt tidligere, tiltenkt en kantrolle selv om han kan spille spiss. Til tross for Johans avslutteregenskaper tror jeg heller ikke at han blir vår nye spiss.

Skulle Daniel forsvinne håper jeg hvertfall at vi unngår et panikkjøp á la Berisha og Shelton, men LB og Tom har nok noe i planene om han forsvinner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er på "billigsalg". 50 % av det Brann betalte for han, men fortsatt svindyrt for en totalt flopp. Han har helt sikkert kvaliteter, men tror man kan finne de samme kvalitetene i en yngre spiller som er vesentlig mye billigere. Det er en grunn for at denne spilleren har vært innom 9 klubber i sin 10 år lange proffkarriere. Jeg sier neitakk, men tviler ikke på at Branns nye trener kan få noe ut av han neste sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har jo diskutert Demba-Nyren før, og konklusjonen ble også da at han ikke er god nok og bare er en flopp som JJ sikkert kunne gjort bedre, men vi vil heller satse på ungdomen da. Til tross for at prisen på han har sunket har den nok ikke sunket nok til at Stabæk vurderer han.

Når det gjelder Tobias L så tror jeg ikke det er realistisk, han vil sikkert fortsette utenlands.

Men er det helt sikkert at Soko ikke vil spille på kunstgress neste sesong?

Han er virkelig en spiller jeg tror kunne spille seg opp til en fantastisk spiller under JJ. og med kunkuranse mellom HH, Soko og Pontus F på midten kan vi dekke skader og ha fantastisk konkurranse.

Så om vi kunne fått inn Tobias L eller Soko ville det vært fantastisk, i tillegg til en venstreback og kanskje en spiss. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er virkelig en spiller jeg tror kunne spille seg opp til en fantastisk spiller under JJ. og med kunkuranse mellom HH, Soko og Pontus F på midten kan vi dekke skader og ha fantastisk konkurranse.

Sitat fra Bastionen forumet 27. oktober:

Vet med sikkerhet at Soko forhorte seg med stabekk angaaende overgang, men fikk beskjed av Jonson at han ikke passet inn i spillermonsteret og at de allerede hadde nok med Hauger.

Så det er ikke Soko det står på. Om vi har lyst på han, så har vi nok god sjanse til å få han. Han bor vel på Billingstad og et klubbskifte til Stabæk passer han sikkert bra om han ikke vil flytte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har jo diskutert Demba-Nyren før, og konklusjonen ble også da at han ikke er god nok og bare er en flopp som JJ sikkert kunne gjort bedre, men vi vil heller satse på ungdomen da. Til tross for at prisen på han har sunket har den nok ikke sunket nok til at Stabæk vurderer han.

Når det gjelder Tobias L så tror jeg ikke det er realistisk, han vil sikkert fortsette utenlands.

Så om vi kunne fått inn Tobias L eller Soko ville det vært fantastisk, i tillegg til en venstreback og kanskje en spiss. :)

Palmi?

JA?(riktignok nesten spiss)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den nest beste spilleren i Ghana i år, denne godeste Afful som vi visstnok har/hadde på trening?

Noen som vet om han fortsatt er på besøk eller har sett han i aksjon?

Han var med på treningen på lørdag. Synes ikke han utmerket seg, men jeg så bare litt av treningen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...