Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For 5 mill har i alle fall jeg noe imot å ha han som alternativ på midtbanen.

Er vel liten tvil om at Brenne har mye uløst potensiale, han føyer seg inn i rekken av spillere som har skuffet i LSK-drakta, typisk den type materiale Janne kunne worka sin magic på.

5 mill er mye for ham om han kun skulle slite benken, men 5 mill er veldig billig om vi får en spiller Janne kan forvandle til en erstatter for f.eks Alan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

All respekt til vår fantastiske trener, men jeg tror ikke det fungerer slik at han forvandler spillere. Jeg tror hemmeligheten ligger i at Janne har en tydelig visjon om spill og henter spillere som han ser at vil få ut mer av sitt potensiale i den rollen han har tiltenkt dem. Altså tror jeg at hans ferdighet ligger like mye i å se hva som finnes, fremfor å skape det.

Ps. Noe av det samme gjelder Steinar Nilsen. Derfor er jeg spent på om han vil ha like stor suksess under helt andre forutsteninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

All respekt til vår fantastiske trener, men jeg tror ikke det fungerer slik at han forvandler spillere.

det kan ha vært et billedlig uttrykk jeg brukte der.. altså ingen tryllestav..

Kommentaren var heller ikke spesielt rettet mot deg. Heller en tendens, født ut av bortskjemthet, til å tenke at Janne kan gjøre gull av enhver gråstein.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Notis i stikka sier at brasilianeren Tasio er på prøvespill.

Midtbanespiller, født i '88, mer enn 50 aldersbestemte landskamper.

Besvik: god med ball, god oversikt over banen, for tidlig å si om han er god nok ennå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Notis i stikka sier at brasilianeren Tasio er på prøvespill.

Besvik: god med ball, god oversikt over banen, for tidlig å si om han er god nok ennå.

Sto det hvor lenge han skulle prøvespille? vurderer å dra på treningen i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MER enn 50?? Er ikke det ganske så mye? For Brasil. Hello! Må jo ha talentet i orden i alle fall.

Vi husker jo alle Bruno og Ygor i Start med l"andskamper for Brasil"..

Annan spilte også i Start... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke det vi gjør i denne tråden?

Hvis nannskog selges ser jeg ingen grunn til at stabæk ikke skal gjøre ett fremstøt på han.

En spiller som går fram og tilbake mellom rbk og brann går antagelig til norges beste klubb også ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror nok Helstad snart slår til med et av sine vanlige hattrick, så han er vel litt "out of range". Men selvfølgelig, Helstad ville vært en fin spiss med målgaranti til tusen selv om han er 31!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok vi kan skyte en lang og hvit pil etter Helstad. Han har evig heltestatus i Bergen, og slik som korthuset Brann ramlet sammen når han forsvant er de sikkert villige til å overby de fleste for å få han.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg noe nytt og spennende i stedenfor gamle benkeslitere i frankrike!

Ja, Helstad er en gammel benkesliter! Sånn bortsett fra at han er like god som Nannskog rent fotballmessig. Merker at forumet er dødt når Helstad blir diskutert(ikke kritikk, savner noe nytt på spillerfronten selv).

På bakrommet nå, diskuterte de finanskrisen i forhold til fotball, merket jeg satt og gliste da S. Brenne og lønnsgaloppen ble slaktet :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Det er ofte greit å ta en sjekk i relevante tråder, dette diskuteres allerede i Veigar-tråden.

2. Hva har dette med nye spillere å gjøre?

3. Feil i linken din.

Bedre lykke neste gang.

Stått opp med feil ben? Det er lov å være litt hyggelig i forumet nå i adventstiden ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Det er ofte greit å ta en sjekk i relevante tråder, dette diskuteres allerede i Veigar-tråden.

3. Feil i linken din.

Bedre lykke neste gang.

Stått opp med feil ben? Det er lov å være litt hyggelig i forumet nå i adventstiden ;)

Se edit. Kozelig nok?

;):):lol::rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3. Feil i linken din.

Bedre lykke neste gang.

Se edit. Kozelig nok?

Dette er jo pur hygge, ha en fortsatt helt glimrende dag :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3. Feil i linken din.

Bedre lykke neste gang.

Se edit. Kozelig nok?

Dette er jo pur hygge, ha en fortsatt helt glimrende dag :lol:

Veigar hjelper oss til CL neste år så han er verdt mer enn 15 mill

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler dagens stall holder. Mange gode spillere på benken som er klare til å gjøre en innsats når de får sjansen. Et par store talenter kunne vært ok, selvom vi har noen allerede. Jeg syns vi burde prøve oss på en lovende unggutt 18-22 og se hvilke undere Janne kan få gjort:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at Brann er innstilt på å frigi Hassan El Fakiri. Hvor stort potensiale har han egentlig? Ikke god i årets sesong, men han har da tross alt internasjonal erfaring. Jaja, skulle jeg satt penger på noe, hadde jeg satt penger på at han går til gamleklubben Lyn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...