Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trond Olsen som mulig erstatter for alan om han drar. Glimt er under et ekstremt press og er avhengig av et salg. Det samme gjelder Tromsø(Reginiussen) Vi kunne fått begge de for 25 mil tilsammen, som vil si 50 % av et mulig salg på Alan for 50 mil.

Reginiussen er verdsatt av Tromsø til 30 mill. Hvis vi skal ha 50 for Alan, tror jeg ikke akkurat T.Olsen kan kjøpes for småpenger heller..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond Olsen som mulig erstatter for alan om han drar. Glimt er under et ekstremt press og er avhengig av et salg. Det samme gjelder Tromsø(Reginiussen) Vi kunne fått begge de for 25 mil tilsammen, som vil si 50 % av et mulig salg på Alan for 50 mil.

Reginiussen er verdsatt av Tromsø til 30 mill. Hvis vi skal ha 50 for Alan, tror jeg ikke akkurat T.Olsen kan kjøpes for småpenger heller..

Hvem andre enn Trond Olsen kunne erstattet Alan? og hva skjer på venstrebacken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huseklepp hadde gjort vært ålreit. Han burde vært vår allerede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huseklepp hadde gjort vært ålreit. Han burde vært vår allerede.

Ser ikke ut som Trond Olsen blir i Norge dessverre.....

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2514443.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Full eller? Enhver svekkelse av våre konkurrenter er jo bra. Bodø/Glimt er så på ræva økonomisk og, at det første de gjør er neppe å løpe ut og hente en kvalitetsspiller for pengene.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Full eller? Enhver svekkelse av våre konkurrenter er jo bra. Bodø/Glimt er så på ræva økonomisk og, at det første de gjør er neppe å løpe ut og hente en kvalitetsspiller for pengene.

Er helt enig med deg, med unntak av en ting: er Bodø/Glimt en av våre konkurrenter? Selv når de leverer verdens mest sinnsyke overprestasjon er de fjorten poeng bak oss. I år rykker de sikkert ned.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt enig med deg, med unntak av en ting: er Bodø/Glimt en av våre konkurrenter? Selv når de leverer verdens mest sinnsyke overprestasjon er de fjorten poeng bak oss. I år rykker de sikkert ned.

Hadde han ikke gått til utlandet hadde han vel blitt snappet opp av RBK eller Brann, like greit å få han vekk med en gang.

Edit: Minner også om at vi rykket ned for 5 år siden. Året før tok vi bronse.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg. Hvis Nannskog forsvinner så er han den eneste gode løsningen(innefor er visst pengebruk) eller det hadde vært flott og hatt han som innbytter!

Fatter ikke hvorfor folk vil ha Kim Holmen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du hadde fått frem poenget ditt bedre om du formulerte det som et spørsmål?

Altså, ikke slik: "Thiago Martins et alternativ !"

Men slik: Thiago Martins et alternativ?

Og for å svare på spørsmålet ditt. Tror ikke det er aktuellt. Han sitter vel på lang kontrakt og er på Daniels alder. Da er det bedre å satse på Jan.

Edit: spydigheter

Endret av pedro
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet noe om Kim Holmen har signert ny kontrakt?

Who cares?

@ringo

Kim Holmen er jo en ekstemt raskt spiller som lett kunne blitt en måltyv (og passet inn i en nannskogrolle). De siste sesongene sammen med Hoff har han bevist at han har ferdigheter.

Hadde Janne Jönsson satt Holmen inn i et system er han jo en morsom innbytter/alternativ til spissduoen Hoff/Nannskog.

Jeg vil si at han er et bra alternativ, men aner ikke hvordan han ligger ann kontraktmessig med Lyn!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Who cares?

@ringo

Kim Holmen er jo en ekstemt raskt spiller som lett kunne blitt en måltyv (og passet inn i en nannskogrolle). De siste sesongene sammen med Hoff har han bevist at han har ferdigheter.

Hadde Janne Jönsson satt Holmen inn i et system er han jo en morsom innbytter/alternativ til spissduoen Hoff/Nannskog.

Jeg vil si at han er et bra alternativ, men aner ikke hvordan han ligger ann kontraktmessig med Lyn!

Hepp,

Han er ALT annet enn et bra alternativ, kontrakten med Lyn går ut 2009.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Who cares?

@ringo

Hepp,

Han er ALT annet enn et bra alternativ, kontrakten med Lyn går ut 2009.

@ringo

hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg tro du ikke synes holmen er en bra spiller...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun noen tusen brasser. For 3 år siden var vel ikke Alan eksepsjonelt mye bedre enn det vi kan få for 1 mill fra brasil?

Vi har jo så og si Karanba vi kan "plukke" fra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun noen tusen brasser. For 3 år siden var vel ikke Alan eksepsjonelt mye bedre enn det vi kan få for 1 mill fra brasil?

Vi har jo så og si Karanba vi kan "plukke" fra.

Alan er blant topp 100 brazilianere i verden.... Noen uenige?

Endret av Solobrus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

.. men han er ikke uerstattelig!

vi KAN ikke selge han for under 50 mill!

Hvordan vet du det forresten? :)

Ren tipping. Finnes vel neppe en topp 100 liste over brazilianske spillere. Men hvem vet... Send link hvis du finner en... Haha

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det bor ca. 190 millioner mennesker i Brasil hvorav 2 millioner er aktive fotballspillere og 11 mill er uregistrerte noe som bringer totalen opp til 13 mill spillere....

99 som er bedre enn alan? veldig trolig, annerledes spillere kanskje, men trolig bedre..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er uenig i at Alan er blant verdens 100 beste brasilianere. Han briljerer på norske baner mot spillere som er vant med å sparke og løpe, i konkurranse med spillere som spiller mer som han selv tror jeg han faller ganske kjapt igjennom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ikke ta stilling til de 100 beste brasilianske spillere, men det er verdt å ta meg i betraktningen at Alan er en brasiliansk spiller som fungerer godt i norsk fotball. Det finnes sikkert de som ville fungert bedre i andre mer tekninske ligaer, men Alan har fått det til å fungere her. Det er ingen selvfølge, med eller uten Janne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er uenig i at Alan er blant verdens 100 beste brasilianere. Han briljerer på norske baner mot spillere som er vant med å sparke og løpe, i konkurranse med spillere som spiller mer som han selv tror jeg han faller ganske kjapt igjennom.

Jeg mener å ha lest at Brasil eksporterer 1.000 fotballspillere hvert eneste år. At Alan skal være blandt verdens 100 beste brasilianere tror jeg neppe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orker ikke begynne, men bare i Milano er det 11 stykker foran Alan: Kaka, Ronaldinho, Silva, Emerson, Pato, Dida, Cesar, Maxwell, Maicon, Adriano og Mancini.

Jeg tipper Alan er oppe blant de 500 beste brassene som spiller i Europa.

Uansett en ganske søkt diskusjon, og det har lite med nye spillere å gjøre. Jeg sier ja takk til en ny brasse, og gjerne før Alan forsvinner fra klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du hadde fått frem poenget ditt bedre om du formulerte det som et spørsmål?

Og for å svare på spørsmålet ditt. Tror ikke det er aktuellt. Han sitter vel på lang kontrakt og er på Daniels alder. Da er det bedre å satse på Jan.

Daniel 34-åringen - Vi er svært nære en kontrakt og det ser ut til at det går mot en ny treårskontrakt, sier han til Aftonbladets reporter i USA.

Thiago 32-åringen - + toårskontrakt = 34

Hvorfor ikke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daniel 34-åringen - Vi er svært nære en kontrakt og det ser ut til at det går mot en ny treårskontrakt, sier han til Aftonbladets reporter i USA.

Thiago 32-åringen - + toårskontrakt = 34

Hvorfor ikke?

Det er da mye bedre å satse på ett av våre talenter som også skaffer stabæk lokal forankring? Ser ikke helt hva som er så spesielt med martins som gjør han så aktuell for stabæk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...