Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Januar 2009 Del Skrevet 22. Januar 2009 Chippen hadde vært gøy da. Så henter vi linderoth samtidig. Jeg klarer ikke å se for meg trond olsen i blaa drakt. han fikk heller ikke kontrakt med sheff. u Dog er kanskje trond olsen en av de mest tilgjengelige spillerne. Trond Olsen Rindarøy Forren Barsom Austnes Mange spennende navn, men usikker på hvor lett de er å få tak i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 22. Januar 2009 Del Skrevet 22. Januar 2009 Barsom utvilsomt øverst på listen, og Trond Olsen som nummer to, på min ønskeliste. Jeg har Somen A Tchoy øverst på min liste Har ikke hørt noe om trivselnivået hans der nede, men er det realistisk eller bare en ønskedrøm? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 22. Januar 2009 Del Skrevet 22. Januar 2009 Chippen. Hvis han spiller på venstre kan han jo også skyte bedre (på bekostning av innleggskvaliteten da). Jeg mener midtbanen er bedre sentralt uten Tchoy, men han kunne vel tatt en kantrolle. Kanskje vi skal kjøpe Holmvik tilbake fra Brann Vi trenger en med et bra venstreben. Slik som Acon og Bjørnar. Han burde etter min mening også helst være norsk. Det blir vrient Jeg tror det er lettere å sette Hoff på flanken og skaffe en ny spiss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 22. Januar 2009 Del Skrevet 22. Januar 2009 Dyrere å kjøpe utenlandsk pga svak norsk krone og dyre spillere i TL.. men det betyr også at vi får mer ut av Alan om pengene kommer rett inn på konto med en gang. Håper vi ikke kjøper spillere som er overhypet av en god fjorårsesong. Finn en med potensiale som sliter litt i sin nåværende klubb ala Somen, Veigar, Johan, Alan og utvikl dem istede. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 legger vi 15 på bordet tror jeg vi er på vei. Alt for mye... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Jeg har Somen A Tchoy øverst på min liste Han kan vi bare glemme! Jobbet med kona hans frem til i nyttår, før hun reiste ned til ham. Somen liker seg godt der nede. Kan også sitere kona hans på at han aldri skal tilbake til Stabæk Synd, men kan vel ikke helt stole på disse fotballkonene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 [quote name='Kongen23' date='23. Jan 2009, 08:39' post='173194' Synd, men kan vel ikke helt stole på disse fotballkonene... Dessverre tror jeg det er nettopp de vi kan stole på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Den dagen Trond Olsen drar på seg en Stabækdrakt begynner jeg å gråte. Greit at han klarer å beine ballen forbi norske saltstøtter og løpe forbi, men dersom vi skal ut i Europa tror jeg han faller totalt gjennom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Den dagen Trond Olsen drar på seg en Stabækdrakt begynner jeg å gråte. Greit at han klarer å beine ballen forbi norske saltstøtter og løpe forbi, men dersom vi skal ut i Europa tror jeg han faller totalt gjennom. Trond Olsen har vist ettertrykkelig at han er ubrukelig i andre systemer enn 4-3-3, så støtter den 100%. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Silly Season!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Skal prøvespille Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Ah, en gammel kjenning fra denne tråden! Skal bli morro å få sett han i blått. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lefsa 10 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Trond Olsen! Vi har savnet gode frispark-skyttere(noe vi trenger ekstra om både alan og veigar forsvinner) og innlegsføtter. Spesielt venstrebent. Den perfekte erstatteren til alan! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Trond Olsen! Vi har savnet gode frispark-skyttere(noe vi trenger ekstra om både alan og veigar forsvinner) og innlegsføtter. Spesielt venstrebent. Den perfekte erstatteren til alan! Tja, jeg er ikke helt overbevist om han er den perfekte erstatteren for Alan- i mine øyne er Trond Olsen en veldig typisk 4-3-3 ving. Og jeg tror som @ringo påpekte, at han vil "falle igjennom" for et annet lag enn "superlaget" fra Bodø. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Skal prøvespille Han bør være billig... For jeg ser ikke for meg han som noen potensiell førstelagsspiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Skal prøvespille Han bør være billig... For jeg ser ikke for meg han som noen potensiell førstelagsspiller. Dette innlegget beviser vel bare at du ikke følger med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Skal prøvespille Han bør være billig... For jeg ser ikke for meg han som noen potensiell førstelagsspiller. Dette innlegget beviser vel bare at du ikke følger med. Nei, det beviser at jeg er skeptisk til kjøpet... Hvor eksepsjonelt er nivået hans egentlig? Ikke særlig stort. Han er god for Moss, men det betyr ikke at han vil være bra for norges beste klubb. Han er god til å drible, men det er sånn cirka det. Dessuten passer han best på venstrevingen.. Og hvis dette er ment som en "erstatter" for Alan (hvis han drar), så blir jeg skuffet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Skal prøvespille Han bør være billig... For jeg ser ikke for meg han som noen potensiell førstelagsspiller. Dette innlegget beviser vel bare at du ikke følger med. Nei, det beviser at jeg er skeptisk til kjøpet... Hvor eksepsjonelt er nivået hans egentlig? Ikke særlig stort. Han er god for Moss, men det betyr ikke at han vil være bra for norges beste klubb. Han er god til å drible, men det er sånn cirka det. Dessuten passer han best på venstrevingen.. Og hvis dette er ment som en "erstatter" for Alan (hvis han drar), så blir jeg skuffet. Jeg tenkte ikke på dine vurderinger av spilleren. Jeg er uenig i de. Har hatt han på min private blokk i halvannet år og mener du undervurderer ham. Nei, det jeg tenkte på med mitt svar er at du mer enn antyder at Stabæk kjøper spiller de ikke tror har potesiale. Man treffer ikke på alle kjøp, men Stabæk kjøper da aldri en spiller hvis de ikke virkelig har tro på at han blir en mann for ellveren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 23. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 23. Januar 2009 (endret) Selvom jeg nå er livredd for å poste noe som helst her, tar jeg til vett og stiller mer som ett spørsmål. Aringo?? Er Tim Grossklaus et alternativ for en ny tekniker? Endret 23. Januar 2009 av s-simen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Om du ikke kan avkrefte at også han er fra FM klarte du faktisk å bli den første personen som kom på min ignore-liste, og det er ganske imponerende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Selvom jeg nå er livredd for å poste Håper det er snakk om positiv angst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Jeg kan bekrefte at jeg aldri en gang har sett på han på fm. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Kan du dele med oss andre hvor du da har sett/hørt om han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Hvis jeg skal gjette er vel også han en "uslepen" diamant fra Vaduz? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Hvis jeg skal gjette er vel også han en "uslepen" diamant fra Vaduz? Dette er en av de dølleste debattene som har vært på forumet siden jeg begynte å lese aktivt her. Leave the guy alone! Spiller det noen rolle om han har sett ham på FM? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kasper 1 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Hvis jeg skal gjette er vel også han en "uslepen" diamant fra Vaduz? Dette er en av de dølleste debattene som har vært på forumet siden jeg begynte å lese aktivt her. Leave the guy alone! Spiller det noen rolle om han har sett ham på FM? Må si meg enig der... Ville vell tro at ledelsen vet hvem de vil ha om de selger alan. Noen som vet hvem som er i "kikkerten"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Hvis jeg skal gjette er vel også han en "uslepen" diamant fra Vaduz? Dette er en av de dølleste debattene som har vært på forumet siden jeg begynte å lese aktivt her. Leave the guy alone! Spiller det noen rolle om han har sett ham på FM? Nå vil vel folk bare vite hvor han har sett fyren, for ingenting ville være bedre enn om han faktisk finner et par herrliche talenter fra Liechtenstein eller hvorsomhelst fra. Og ja det spiller noen rolle, for hva er vitsen med å dra fram spillere fra FM? Jeg kunne sikkert dratt fram talenter i det uendelige jeg også, men det er ikke særlig konstruktiv lesning for blant annet deg som er en aktiv leser... Simen: Bare gi oss noen facts om spillerne du poster, er ikke værre! Og jeg beklager hvis jeg tar feil i mine antagelser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Hvis jeg skal gjette er vel også han en "uslepen" diamant fra Vaduz? Dette er en av de dølleste debattene som har vært på forumet siden jeg begynte å lese aktivt her. Leave the guy alone! Spiller det noen rolle om han har sett ham på FM? Nå vil vel folk bare vite hvor han har sett fyren, for ingenting ville være bedre enn om han faktisk finner et par herrliche talenter fra Liechtenstein eller hvorsomhelst fra. Og ja det spiller noen rolle, for hva er vitsen med å dra fram spillere fra FM? Jeg kunne sikkert dratt fram talenter i det uendelige jeg også, men det er ikke særlig konstruktiv lesning for blant annet deg som er en aktiv leser... Simen: Bare gi oss noen facts om spillerne du poster, er ikke værre! Og jeg beklager hvis jeg tar feil i mine antagelser. Jeg beklager sårt mine, mulige raseriutbrudd igår. Men Basel er et av lagene som jeg følger litt med på. da en av yndlingspillerne mine, Yann Sommer, dro til vaduz, fulgte jeg litt mer der og. Tim Grossklaus er en 22 år gammel, tysk, angriper i - ja, Vaduz (kjøpt fra Basels u 21 lag). Hurtig, teknisk spiss, samt en notorisk målskårer. Igjen - begklager for overdreven irritasjon. Kan ha vært lett påvirkelig med over 40 i feber. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Hvis jeg skal gjette er vel også han en "uslepen" diamant fra Vaduz? Dette er en av de dølleste debattene som har vært på forumet siden jeg begynte å lese aktivt her. Leave the guy alone! Spiller det noen rolle om han har sett ham på FM? Tja, de fleste her kunne også dratt frem uttallige talenter fra FM.. Men ingenting er bedre hvis S-simen faktisk har oversikt i Liechtenstein og omegn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Hvis jeg skal gjette er vel også han en "uslepen" diamant fra Vaduz? Dette er en av de dølleste debattene som har vært på forumet siden jeg begynte å lese aktivt her. Leave the guy alone! Spiller det noen rolle om han har sett ham på FM? Nå vil vel folk bare vite hvor han har sett fyren, for ingenting ville være bedre enn om han faktisk finner et par herrliche talenter fra Liechtenstein eller hvorsomhelst fra. Og ja det spiller noen rolle, for hva er vitsen med å dra fram spillere fra FM? Jeg kunne sikkert dratt fram talenter i det uendelige jeg også, men det er ikke særlig konstruktiv lesning for blant annet deg som er en aktiv leser... Simen: Bare gi oss noen facts om spillerne du poster, er ikke værre! Og jeg beklager hvis jeg tar feil i mine antagelser. Jeg beklager sårt mine, mulige raseriutbrudd igår. Men Basel er et av lagene som jeg følger litt med på. da en av yndlingspillerne mine, Yann Sommer, dro til vaduz, fulgte jeg litt mer der og. Tim Grossklaus er en 22 år gammel, tysk, angriper i - ja, Vaduz (kjøpt fra Basels u 21 lag). Hurtig, teknisk spiss, samt en notorisk målskårer. Igjen - begklager for overdreven irritasjon. Kan ha vært lett påvirkelig med over 40 i feber. Forhåpentligvis har feberen roet seg ned. Håper aldri jeg logger meg på med dine 40 grader feber. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå