Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. Januar 2009 Del Skrevet 26. Januar 2009 Spennende karer dette. Hva tror du om prisnivået? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 26. Januar 2009 Del Skrevet 26. Januar 2009 Synes Stabæk burde kaste seg inn i kampen om Moldskred jeg nå. Burde ha penger til det når/hvis alan blir solgt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 26. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 26. Januar 2009 (endret) Spennende karer dette. Hva tror du om prisnivået? Tja Moldskred er nok vanskelig... 8 - 10 miller er vel det siste det går på mellom Brann og TIL. Men han scorer så ofte på oss at det er verdt pengene Resten bør være overkommelig - tror vi kan få de fleste andre på lista for rundt 5 MNOK. Glimt betalte f.eks. 4 MNOK for Rønning i fjor, de har ikke råd til å si nei til et bud på omtrent det samme... @ringo Endret 26. Januar 2009 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 26. Januar 2009 Del Skrevet 26. Januar 2009 Hva er status med de mest lovende unggutta da? Noen av disse må vel kunne ta steget opp i den kommende sesongen og dermed redusere behovet for ytterligere stallfyll. Tenker da spesielt på Rogne, Gromstad, Diskerud og Hedenestad. Av klubbene nevnt over + FFK, er vel kanskje noen av de følgende aktuelle: Glimt: Hamoud - ustabil? Olsen - for dyr? Lyn: Gustavinho - for dyr? Molde: Forren - uaktuell? Rindarøy Mota - gikk han tilbake til Aab eller hva? FFK: Wallace - for dyr? Men ser ingen reelle alternativer på topp, lei av å høre om Kim Holmen. Vi må vel greie å skaffe oss noe bedre enn det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 26. Januar 2009 Del Skrevet 26. Januar 2009 tror vi kan få de fleste andre på lista for rundt 5 MNOK. @ringo Hvem av de ville du i så fall helst ha sett i den blaa drakten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Hva er status med de mest lovende unggutta da? Noen av disse må vel kunne ta steget opp i den kommende sesongen og dermed redusere behovet for ytterligere stallfyll. Tenker da spesielt på Rogne, Gromstad, Diskerud og Hedenestad. Av klubbene nevnt over + FFK, er vel kanskje noen av de følgende aktuelle: Glimt: Hamoud - ustabil? Olsen - for dyr? Lyn: Gustavinho - for dyr? Molde: Forren - uaktuell? Rindarøy Mota - gikk han tilbake til Aab eller hva? FFK: Wallace - for dyr? Men ser ingen reelle alternativer på topp, lei av å høre om Kim Holmen. Vi må vel greie å skaffe oss noe bedre enn det. Mota har vel blitt kjøpt av molde hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Spreng banken! Abgar Barsom, Stefan Batan, Jonas Olsson og Daniel Fredheim Holm! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Ante Vitaic kan virkelig være en fyr å sjekke ut. Om han er en fjerdedel så god som ryktene her på hamar skal ha det til - er han den nye Maradonna. Det skal også sies at Ham-Kam hevet seg fryktelig mange hakk bare av at han kom inn i laget ifjor. Han vil nok heller ikke koste all verden. Ryktene sa at han hadde en klausul i kontrakten sin at han kunne gå ved nedrykk. Ankepunktet er at han i utgangspunktet er sentral midtbanespiller, men av den noe mer kreative typen enn de vi har. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 27. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 27. Januar 2009 (endret) Vi burde skaffe oss Amin Askar for en relativt billig penge, signe Mike for ett år til og skaffe oss en spiller til som er solid og kan tre inn i første 11eren til sesongstart. Resten av pengene bør brukes på å stabilisere den økonomiske situasjonen. Vel talt. Etter å ha sett IAO mot IFK, må jeg si jeg foretrekker Mike 10 av 10 ganger. Askar var god, og så trenger vi en spiss som kan ta Veigars plass (antar Hoff går inn på Alans plass). Problemet nå, etter at vi har solgt både Veigar og Alan, er at vi har akkurat 0 spillere som kan drible av en motstander og dermed skape noe mot etablert forsvar. Nå er vi helt avhengige av ekstremt raskt pasningsspill for å skape noe (og at Daniel scorer minst 25 mål). Ja ja, dette var trist som faen - men det er vel realiteten når vi holder med en klubb uten ressursene som kreves for å vinne hvert år. Endret 27. Januar 2009 av Eiko Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Kan ikke for at jeg tenker litt negativt etter at vi har solgt unna Veigar og Alan. Selv om vi har et bra lag er det liten tvil om at de to gutta sto bak relativt mange av de målene som ga oss gullet i fjor. Jeg tror ikke vi har den kvaliteten i troppen i dag til å erstatte disse to - ihvertfall ikke hvis ambisjonen er å kjempe om gullet. Og det bør den være! Derfor - splash the cash, Stabæk! Nye gode fjes, NÅ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Kan ikke for at jeg tenker litt negativt etter at vi har solgt unna Veigar og Alan. Selv om vi har et bra lag er det liten tvil om at de to gutta sto bak relativt mange av de målene som ga oss gullet i fjor. Jeg tror ikke vi har den kvaliteten i troppen i dag til å erstatte disse to - ihvertfall ikke hvis ambisjonen er å kjempe om gullet. Og det bør den være! Derfor - splash the cash, Stabæk! Nye gode fjes, NÅ! Støttes. Veigar solgt, Alan solgt, Johan ute i lang tid, Pontus Seger ute i lang tid, Daniel ett år eldre. Konklusjon: Skeptisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Kan ikke for at jeg tenker litt negativt etter at vi har solgt unna Veigar og Alan. Selv om vi har et bra lag er det liten tvil om at de to gutta sto bak relativt mange av de målene som ga oss gullet i fjor. Jeg tror ikke vi har den kvaliteten i troppen i dag til å erstatte disse to - ihvertfall ikke hvis ambisjonen er å kjempe om gullet. Og det bør den være! Derfor - splash the cash, Stabæk! Nye gode fjes, NÅ! Støttes. Veigar solgt, Alan solgt, Johan ute i lang tid, Pontus Seger ute i lang tid, Daniel ett år eldre. Konklusjon: Skeptisk. Jeg har ingen tro på at vi kommer til å kjøpe to klasse spillere. Konklusjon: Bunnstriden og tom arena. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 KAn ikke få sagt det nok! HUSEKLEPP! =) Da får vi jo bare en som skyter ballen ut døra på arenaen og langt ut på sjøen hver gang han skal avslutte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lefsa 10 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Her er noen av de jeg helst skulle sett i Stabæk-drakt: Trond Olsen, Mohammed Fellah, Jonathan Parr, Espen Børufsen, Gustavinho Frederik Gulsvik. Jo Sondre Ås, En brasse, Mauro Ivan Obolo (http://sv.wikipedia.org/wiki/Mauro_Ivan_Obolo) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Målskred blir vel kanskje litt for lik Nannskog i spillestil, og han blir nok i dyreste laget. Dede Anderson? Trener seg opp i AaFK, men ikke sikkert han får være med videre. Har vel gode egenskaper og dårlige holdninger. Stabæk har i hvertfall erfaring med å takle brasilianere med hjemlengsel. Noen som har oversikt over habile svensker i utlandet på vei hjem? Slik det ser ut nå, tror jeg at Stabæk skal bite godt fra seg, holde nullen i mange kamper, men er samtidig redd for at det blir litt for mange 0-0 kamper. Men det er viktig å huske på at når vi mister Veigar og Alan så får vi innpå NYE spillere med NYE ferdigheter, det kan av og til virke som om vi skulle spille med 9 utespillere i enkelte innlegg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Jeg har veldig lyst til å se Alexander Ødegaard, men har en liten følelse av at han også blir alt annet enn billig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 De andre lagene vet nok at vi har 36+15 mill på bok nå. Selv om det er kjøpers marked på spillermarkedet for tiden, tror jeg ikke vi kan regne med å gjøre noen knallkjøp i Norge denne vinteren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Her er noen av de jeg helst skulle sett i Stabæk-drakt:Trond Olsen, Mohammed Fellah, Jonathan Parr, Espen Børufsen, Gustavinho Frederik Gulsvik. Jo Sondre Ås, En brasse, Mauro Ivan Obolo (http://sv.wikipedia.org/wiki/Mauro_Ivan_Obolo) Dream on. Mest sannsynlig: Amin Askar En ny Andreas Strand En ny Espen Nystuen En ny Espen Olsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 De andre lagene vet nok at vi har 36+15 mill på bok nå. Selv om det er kjøpers marked på spillermarkedet for tiden, tror jeg ikke vi kan regne med å gjøre noen knallkjøp i Norge denne vinteren. Veigar var vel i hvertfall delvis eid av investorer, og i tillegg har vi noen underskudd å dra på. Tror vi må stole på at Schelvan & co har noen utenfor allfarvei, som vi kan få relativt billig, i kikkerten. På den annen side må jo lønnsutgiftene ha blitt redusert ganske mye når to av de med høyest lønn er borte. Det gir jo kanskje litt fleksibilitet (og kanskje rom for Mike en sesong til)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Jeg har veldig lyst til å se Alexander Ødegaard, men har en liten følelse av at han også blir alt annet enn billig. Veldig enig! Men han har dessverre akkurat skrevet ny kontrakt med Viking, så han er nok både utilgjengelig og dyr ja.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Så utrolig mye negativt det er her plutselig. Veigar var utrolig viktig for laget som playmaker. Alan var flink til å drible og rask til å løpe med ball. Punktum. Alle andre ferdigheter har de alternativene vi har igjen mer av: Duellstyrke, spillforståelse, pasningsferdigheter, innlegg og for ikke å snakke om defensive ferdigheter. Slutt med krisemaksimeringa! Det vi har mista er en magnet på de under 7 som synes 2 dribleraid i løpet av 90 minutter er verdt hele kampen. Hvis dere er usikre på hva jeg mener, se 9-11 på video igjen og se hvor "fantastisk" lillegrådig var. Dere plukker ut de 10 beste prestasjonene hans, ikke de utallige balltapene i svært ugunstige posisjoner når dere tenker på hvor utrolig god han var. Startelleveren vår er god nok. Det er klart Janne maser etter nye spillere som går rett inn på laget. Han er trener. Spillerne som nå får sjansen er sugne som faen på å vise seg fram. Palmi og Espen erstatter Veigar og Alan. Palmi er ikke så god som Veigar etter min mening, men jeg tror Hoff kan vise seg å være bedre for laget enn Alan. Uansett, vi er i utfordrerposisjon, og vi må ha flere alternativer på alle plasser, for troppen er syltynn. Stabæk er modige hvis de sier nei til Askar med dagens tropp 6 uker før seriestart. Konklusjon: Jeg ønsker rimelige spillere på Adecco+ nivå. Ikke overvurderte spillere med vanvittige lønnskrav. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magank 0 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Her er noen av de jeg helst skulle sett i Stabæk-drakt:Trond Olsen, Mohammed Fellah, Jonathan Parr, Espen Børufsen, Gustavinho Frederik Gulsvik. Jo Sondre Ås, En brasse, Mauro Ivan Obolo (http://sv.wikipedia.org/wiki/Mauro_Ivan_Obolo) Dream on. Mest sannsynlig: Amin Askar En ny Andreas Strand En ny Espen Nystuen En ny Espen Olsen Hepp, jeg tror Stabæk burde prøve seg på Andreas Sündaqvist fra Gent, som tidligere har spilt i Landskrona BOIS. Spennende venstrebeint venstreback/stopper som i tillegg til å være en habil hodespiller også er en dyktig frisparkskytter. Så han i fjor da jeg bodde 6 mnd i Belgia. @MagAnk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Jeg har en våt drøm om at Stabæk utvider Farnerudsamlingen sin med ett stk. Alexander... Så dere de innleggene han la i kampen Usa-Sverige? Men det er nok helt totalt urealistisk. Ellers er det en kjennsgjerning at FCK har "for mange" spisser. Hadde vært flott å kunne snappe opp en av dem og la Hoff ta over venstresiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Jeg har en våt drøm om at Stabæk utvider Farnerudsamlingen sin med ett stk. Alexander... Så dere de innleggene han la i kampen Usa-Sverige? Hadde faktisk samme drøm i natt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Og er ikke Barsom bosman? Hadde ikke vært meg imot å snappe opp gubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Hepp, jeg tror Stabæk burde prøve seg på Andreas Sündaqvist fra Gent, som tidligere har spilt i Landskrona BOIS. Spennende venstrebeint venstreback/stopper som i tillegg til å være en habil hodespiller også er en dyktig frisparkskytter. Så han i fjor da jeg bodde 6 mnd i Belgia. @MagAnk Er du broren til ringo eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magank 0 Del Skrevet 27. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 27. Januar 2009 (endret) Hepp, jeg tror Stabæk burde prøve seg på Andreas Sündaqvist fra Gent, som tidligere har spilt i Landskrona BOIS. Spennende venstrebeint venstreback/stopper som i tillegg til å være en habil hodespiller også er en dyktig frisparkskytter. Så han i fjor da jeg bodde 6 mnd i Belgia. @MagAnk Er du broren til ringo eller? Hepp, Sønnesønn til søstra til sønnesønnen til Ringos sønnesønn. @MagAnk Endret 27. Januar 2009 av magank Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Noen som har sett denne karen "lira"? http://www.efb.dk/nc/fodbold/truppen/spill...playerID%5D=302 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Burde hente noen fra balkan. Tekniske og store talenter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 27. Januar 2009 (endret) Ja, kanskje vi burde ringe Tor Kristian Karlsen? han burde jo være ledig for konsulentoppdrag nå... Edit: Hurra! Endelig er også jeg "mye større enn Allah"... kjennes godt Endret 27. Januar 2009 av pedro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå