Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har på flere oversikter over største fotballtalenter under 20 sett navnet til Chrisantus.

Ser at han ble toppscorer i U17-VM og at han ble kåret til turneringens nest beste spiller etter Bayerns Toni Kroos og foran Barcelonas Bojan Krkic. Trenger vel ikke si mer enn at jeg er spent!

Parr håper jeg er en avledningsmanøver. God, men til den prisen har jeg inntrykk av at vi kan få bedre.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skjer det mye

Bud på Parr...

Hepp,

Parr har vi siklet på siden før han dro til AaFK. Men for 4 miller... njaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Han er vel litt avnvendelig i den forstand at han har spilt litt back i tilegg til ving det siste, men jeg er sikker på at vi kan få bedre venstrebacker for den summen. Så det spørs hva man tenker...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har på flere oversikter over største fotballtalenter under 20 sett navnet til Chrisantus.

Ser at han ble toppscorer i U17-VM og at han ble kåret til turneringens nest beste spiller etter Bayerns Toni Kroos og foran Barcelonas Bojan Krkic. Trenger vel ikke si mer enn at jeg er spent!

Parr håper jeg er en avledningsmanøver. God, men til den prisen har jeg inntrykk av at vi kan få bedre.

4 mill er da ikke mye, spesielt ikke for en norsk spiller. Parr er etter min mening verdt mye mer..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 mill er da ikke mye, spesielt ikke for en norsk spiller. Parr er etter min mening verdt mye mer..

Når Trond Olsen går for 7,5 mill, synes dette mye. I tillegg virker dette på meg litt som en spiller som er verken fugl eller fisk. Helt grei kantspiller og helt grei back. Han er jo ung enda, vel bevares... føler bare at vi trenger hakket vassere forsterkninger nå.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Etter å ha sovet litt på det så sier jeg nei takk til Parr.

Parr er en spiller man henter på free transfer eller kjøper for en symbolsk sum. Han er ingen klassespiller i Norsk målestokk, ennå, og da betaler man ikke eventyrsummer som 4 millioner for ham. Dessverre er jeg redd for at summen her, enten den stemmer eller ikke, kommer til å skape problemer for Stabæk i jakten på andre spillere. Hvis vi er villige til å betale 4 millioner for en spiller av Parr's kvalitet - hvor mye vil ikke selgende klubb tro at vi er villige til å betale for en skikkelig klassespiller...

Det jeg skulle likt å visst er hvorvidt Stabæk primært ønsket Parr som ving, eller back - evt begge deler. Jeg håper og tror at det var ving de tenkte på - for hvis vi i jakten på en ny forsvarsspiller alt er så langt nede på listen som Parr begynner jeg å bli bekymret.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg skulle likt å visst er hvorvidt Stabæk primært ønsket Parr som ving, eller back - evt begge deler. Jeg håper og tror at det var ving de tenkte på - for hvis vi i jakten på en ny forsvarsspiller alt er så langt nede på listen som Parr begynner jeg å bli bekymret.

Selvfølgelig er det ving. Parr er et utrolig bra talent som jeg virkelig håper vi får signert. Han er verdt 4 mil! Og kommer etter all sannsynlighet bli verdt mye mer enn det.

EDIT: Noen som veit hvor my cash bohinen får jobbe med? http://www.stabak.no/content/view/3370/2/

Endret av lefsa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Etter å ha sovet litt på det så sier jeg nei takk til Parr.

Parr er en spiller man henter på free transfer eller kjøper for en symbolsk sum. Han er ingen klassespiller i Norsk målestokk, ennå, og da betaler man ikke eventyrsummer som 4 millioner for ham. Dessverre er jeg redd for at summen her, enten den stemmer eller ikke, kommer til å skape problemer for Stabæk i jakten på andre spillere. Hvis vi er villige til å betale 4 millioner for en spiller av Parr's kvalitet - hvor mye vil ikke selgende klubb tro at vi er villige til å betale for en skikkelig klassespiller...

@ringo

Blir dette vår egen "Børre Baleno"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He, he,

Børre Baleno ble vel tatt ut på landslaget foran vår egen MMS nylig...

Jeg sier ikke at Parr er en dårlig spiller, men jeg stiller spørsmål til om han er så god at han er verdt 4 MNOK. Jeg synes kanskje ikke det. Dessuten, hvis Afrikaneren slår til, kan Parr fort ende som benkesliter - med den konsekvensen at f.eks. Diskerud havner enda en plass lenger unna startoppstillingen. Alternativt så vil man på grunn av prisen føle seg forpliktet til å bruke Parr på backen, og dermed vippe Tom ut på benken... Jeg tror Tom er en bedre back en Parr.

Parr kunne vært interessant hvis prisen hadde vært fornuftig. (Maksimalt 2 MNOK). Jeg er også usikker på hvor stort potensial han har - han er tross alt et treningsprodukt snarere enn ett talent. Så vidt jeg kan se så har han f.eks. ingen U21 landslagskamper (Med forbehold om at jeg ikke har dobbeltsjekket), spørsmålet er hvilket toppnivå han har inne. Jeg tror det er flere andre spillere på omtrent samme nivå som koster langt mindre og dermed burde være vel så interessante. Det at Henning Berg (som jeg har stor tro på som trener) ikke så potensialet til Parr bekymrer meg også litt med tanke på en evt. overgang til Stabæk...

Nja - skeptisk!

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...