Marco 98 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 hva med Jon Midttun Lie?http://www.dagbladet.no/2009/02/06/sport/f...llestr/4722666/ Det er en dårlig idè. Not good enough Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Gøran van den Burgt spilte vel for Lyn mot oss igår? Jo, det stemmer. Han skrev nylig under for Lyn, og har kontrakt der ut 2010. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maxi 3 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Ny spiller på prøve, denne ser spennende ut http://www.stabak.no/content/view/3369/2/ Legger ved en video av han: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Der hentet jeg han på fm! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
strand 7 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Falt over denne etter et googlesøk: http://footyblog.net/2007/10/02/man-utd-ea...ley-chrisantus/ Vet ikke hvor mye vi skal legge i det, men morsomt er det da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Ny spiller på prøve, denne ser spennende ut http://www.stabak.no/content/view/3369/2/ Legger ved en video av han: Ser bra ut! Håper det evt blir med en klausul om kjøp.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Ny spiller på prøve, denne ser spennende ut http://www.stabak.no/content/view/3369/2/ Legger ved en video av han: Ser bra ut! Håper det evt blir med en klausul om kjøp.. Det er ikke snakk om opsjon. Dette er i utgangspunktet en spiller som er alt for god for tippeligaen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Tror dette er gull....... Var med i U20 afrikamesterskapet også.. Spilte et par kamper og sikret seg hvertfall ett mål mot Elfenbenkysten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Får håpe han er ydmyk da, men er vel det siden han er ung. Skjer vel titt og ofte at altfor gode spillere havner i enkelte klubber og ikke klarer å utrette en dritt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Nå skjer det mye Bud på Parr... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 vet ikke helt om parr er verdt 4 mill.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 vet ikke helt om parr er verdt 4 mill.... Faller disse brikkene på plass, er det hvertfall bra dekning offensivt. Så kan de fokusere på å jakte på noen med mer defensive fibre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 6. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 6. Februar 2009 (endret) Har på flere oversikter over største fotballtalenter under 20 sett navnet til Chrisantus. Ser at han ble toppscorer i U17-VM og at han ble kåret til turneringens nest beste spiller etter Bayerns Toni Kroos og foran Barcelonas Bojan Krkic. Trenger vel ikke si mer enn at jeg er spent! Parr håper jeg er en avledningsmanøver. God, men til den prisen har jeg inntrykk av at vi kan få bedre. Endret 6. Februar 2009 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Nå skjer det mye Bud på Parr... Endelig en som har skjønt det: "– Vi kommenterer ikke slike ting før det blir konkret, og om det blir konkret, ja, da kommenterer vi det ikke da heller, sier klubbdirektør Henrik Hoff til aftenposten.no" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Parr er jo nesten lokal. Spilte guttefotball i Hauger fk... Jonathan Parr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Nå skjer det mye Bud på Parr... Hepp, Parr har vi siklet på siden før han dro til AaFK. Men for 4 miller... njaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Han er vel litt avnvendelig i den forstand at han har spilt litt back i tilegg til ving det siste, men jeg er sikker på at vi kan få bedre venstrebacker for den summen. Så det spørs hva man tenker... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Har på flere oversikter over største fotballtalenter under 20 sett navnet til Chrisantus.Ser at han ble toppscorer i U17-VM og at han ble kåret til turneringens nest beste spiller etter Bayerns Toni Kroos og foran Barcelonas Bojan Krkic. Trenger vel ikke si mer enn at jeg er spent! Parr håper jeg er en avledningsmanøver. God, men til den prisen har jeg inntrykk av at vi kan få bedre. 4 mill er da ikke mye, spesielt ikke for en norsk spiller. Parr er etter min mening verdt mye mer.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Nå skjer det mye Bud på Parr... Parr hadde vært bra å ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 6. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 6. Februar 2009 (endret) Har på flere oversikter over største fotballtalenter under 20 sett navnet til Chrisantus.Ser at han ble toppscorer i U17-VM og at han ble kåret til turneringens nest beste spiller etter Bayerns Toni Kroos og foran Barcelonas Bojan Krkic. Trenger vel ikke si mer enn at jeg er spent! Parr håper jeg er en avledningsmanøver. God, men til den prisen har jeg inntrykk av at vi kan få bedre. 4 mill er da ikke mye, spesielt ikke for en norsk spiller. Parr er etter min mening verdt mye mer.. Når Trond Olsen går for 7,5 mill, synes dette mye. I tillegg virker dette på meg litt som en spiller som er verken fugl eller fisk. Helt grei kantspiller og helt grei back. Han er jo ung enda, vel bevares... føler bare at vi trenger hakket vassere forsterkninger nå. Endret 6. Februar 2009 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Får vi inn Parr (3 mill maks), Kobayashi + at han Hamburgspissen er brukanes, så har vi hatt et godkjent overgangsvindu. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 7. Februar 2009 Del Skrevet 7. Februar 2009 parr har vært et lyspunkt på afk sitt lag forrige sesong, det vil si kampen borte mot brann..... Miks er bedre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 7. Februar 2009 Del Skrevet 7. Februar 2009 Hepp, Etter å ha sovet litt på det så sier jeg nei takk til Parr. Parr er en spiller man henter på free transfer eller kjøper for en symbolsk sum. Han er ingen klassespiller i Norsk målestokk, ennå, og da betaler man ikke eventyrsummer som 4 millioner for ham. Dessverre er jeg redd for at summen her, enten den stemmer eller ikke, kommer til å skape problemer for Stabæk i jakten på andre spillere. Hvis vi er villige til å betale 4 millioner for en spiller av Parr's kvalitet - hvor mye vil ikke selgende klubb tro at vi er villige til å betale for en skikkelig klassespiller... Det jeg skulle likt å visst er hvorvidt Stabæk primært ønsket Parr som ving, eller back - evt begge deler. Jeg håper og tror at det var ving de tenkte på - for hvis vi i jakten på en ny forsvarsspiller alt er så langt nede på listen som Parr begynner jeg å bli bekymret. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lefsa 10 Del Skrevet 7. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 7. Februar 2009 (endret) Det jeg skulle likt å visst er hvorvidt Stabæk primært ønsket Parr som ving, eller back - evt begge deler. Jeg håper og tror at det var ving de tenkte på - for hvis vi i jakten på en ny forsvarsspiller alt er så langt nede på listen som Parr begynner jeg å bli bekymret. Selvfølgelig er det ving. Parr er et utrolig bra talent som jeg virkelig håper vi får signert. Han er verdt 4 mil! Og kommer etter all sannsynlighet bli verdt mye mer enn det. EDIT: Noen som veit hvor my cash bohinen får jobbe med? http://www.stabak.no/content/view/3370/2/ Endret 7. Februar 2009 av lefsa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein 33 Del Skrevet 7. Februar 2009 Del Skrevet 7. Februar 2009 EDIT: Noen som veit hvor my cash bohinen får jobbe med? http://www.stabak.no/content/view/3370/2/ 1.kr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 7. Februar 2009 Del Skrevet 7. Februar 2009 EDIT: Noen som veit hvor my cash bohinen får jobbe med? http://www.stabak.no/content/view/3370/2/ 1.kr. Tror ha fikk mer en som så - det ser ut som 1 Euro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 7. Februar 2009 Del Skrevet 7. Februar 2009 Hepp, Etter å ha sovet litt på det så sier jeg nei takk til Parr. Parr er en spiller man henter på free transfer eller kjøper for en symbolsk sum. Han er ingen klassespiller i Norsk målestokk, ennå, og da betaler man ikke eventyrsummer som 4 millioner for ham. Dessverre er jeg redd for at summen her, enten den stemmer eller ikke, kommer til å skape problemer for Stabæk i jakten på andre spillere. Hvis vi er villige til å betale 4 millioner for en spiller av Parr's kvalitet - hvor mye vil ikke selgende klubb tro at vi er villige til å betale for en skikkelig klassespiller... Det jeg skulle likt å visst er hvorvidt Stabæk primært ønsket Parr som ving, eller back - evt begge deler. Jeg håper og tror at det var ving de tenkte på - for hvis vi i jakten på en ny forsvarsspiller alt er så langt nede på listen som Parr begynner jeg å bli bekymret. @ringo Blir dette vår egen "Børre Baleno"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 7. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 7. Februar 2009 (endret) He, he, Børre Baleno ble vel tatt ut på landslaget foran vår egen MMS nylig... Jeg sier ikke at Parr er en dårlig spiller, men jeg stiller spørsmål til om han er så god at han er verdt 4 MNOK. Jeg synes kanskje ikke det. Dessuten, hvis Afrikaneren slår til, kan Parr fort ende som benkesliter - med den konsekvensen at f.eks. Diskerud havner enda en plass lenger unna startoppstillingen. Alternativt så vil man på grunn av prisen føle seg forpliktet til å bruke Parr på backen, og dermed vippe Tom ut på benken... Jeg tror Tom er en bedre back en Parr. Parr kunne vært interessant hvis prisen hadde vært fornuftig. (Maksimalt 2 MNOK). Jeg er også usikker på hvor stort potensial han har - han er tross alt et treningsprodukt snarere enn ett talent. Så vidt jeg kan se så har han f.eks. ingen U21 landslagskamper (Med forbehold om at jeg ikke har dobbeltsjekket), spørsmålet er hvilket toppnivå han har inne. Jeg tror det er flere andre spillere på omtrent samme nivå som koster langt mindre og dermed burde være vel så interessante. Det at Henning Berg (som jeg har stor tro på som trener) ikke så potensialet til Parr bekymrer meg også litt med tanke på en evt. overgang til Stabæk... Nja - skeptisk! @ringo Endret 7. Februar 2009 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 7. Februar 2009 Del Skrevet 7. Februar 2009 Er veldig positiv til Parr! En av de beste norske prospektene på venstresiden. Dere som er negative skulle bare sett hvilken klassespiller han var i Hauger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 7. Februar 2009 Del Skrevet 7. Februar 2009 Nei takk til Parr. Tror ikke han har noe å tilføre laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 7. Februar 2009 Del Skrevet 7. Februar 2009 akkurat nå så føles alt bedre enn ingen ting Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå