blaasoldat 8 478 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Var det i dag Daigo skulle komme til Norge? ja de sa at han skulle komme til norge 9 februar men om han er kommet. gudene vet.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Etter å ha lurt på hvorfor i granskauen vi kjøpte Veigar, som ikke engang hadde lykkes i godset, eller Tchoi som ikke en gang hadde lykkes i ODD... Kjøpt Johan Andersson og Nannskog som jeg aldri hadde hørt om. Gjordt om Alan fra en driblefant til en fotballspiller, så har jeg fullstending tillit til de vurderingene som blir gjort av Janne/Tom og company. Om de mener Parr er/blir god nok, så blir han nok det. Amen. Utrolig godt poeng. Det er jo tross alt en grunn for at Janne/Lars/Tom er satt i de rollene de er, mens vi sitter her og synser om alt mulig vissvass. Men det er jo gøy da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Var det i dag Daigo skulle komme til Norge? ja de sa at han skulle komme til norge 9 februar men om han er kommet. gudene vet.... Burde vente til den værste kulden har gitt seg. Tviler på om han gidder å flytte hit hvis han skal trene ute på kunstgresset i morgen i minus 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Noen som vet noe som sammarbeids avtale med Bærum? nå som Aalbu har tatt over styringen der..De har jo ett ganske stort talent som hadde vært spennende Marcus Fjørtoft sønnen til Fjøra men han er alikevell utrolig stort talent som hadde vært morsomt å fått under vingene på JJ i tidlig alder... LSK har jo allerede samarbeidsavtale med Bærum... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Noen som vet noe som sammarbeids avtale med Bærum? nå som Aalbu har tatt over styringen der..De har jo ett ganske stort talent som hadde vært spennende Marcus Fjørtoft sønnen til Fjøra men han er alikevell utrolig stort talent som hadde vært morsomt å fått under vingene på JJ i tidlig alder... LSK har jo allerede samarbeidsavtale med Bærum... Er det ikke slik at forholdet mellom Bærum og Stabæk også er relativt kjølig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Noen som vet noe som sammarbeids avtale med Bærum? nå som Aalbu har tatt over styringen der..De har jo ett ganske stort talent som hadde vært spennende Marcus Fjørtoft sønnen til Fjøra men han er alikevell utrolig stort talent som hadde vært morsomt å fått under vingene på JJ i tidlig alder... LSK har jo allerede samarbeidsavtale med Bærum... Er det ikke slik at forholdet mellom Bærum og Stabæk også er relativt kjølig? Men om Tom Berntsen i Bærum snart legger inn årene så bør det vel finnes muligheter?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hamar90 14 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Den islandske landslagstreneren gir jo tross alt Palmi mer spilletid enn Veigar Nå har vel Palmi spillt mer midtbane på Island, Veigar spiller spiss. Ikke like lett å benke Eidur Gudjohnsen... Stemmer det. Men tror Palmi har spilt bl.a offensiv midtbane. I en rolle mellom midtbanen og spiss, noe som burde passe Veigar bra. Leste bare kort og fort om dette på bussen en gang, så vet for lite til å uttale meg sikkert. Men han (islands landslags trener) skal ha uttalt noe i dur av at Palmi var en bedre fotballspiller enn Veigar, og at han hadde stort potensiale. Jeg har troen på Palmi, synes han virker som en så profesjonell type man kan være og samtidig være fotballspiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Santos er klar for ørgryte. ( finner ikke link nå ) Eksterne investorer betaler lønna hans. Det forklarer vel hvorfor han ikke havnet i norge og hos oss, brann, rbk eller vif Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Her er linken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 478 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Noen som vet noe som sammarbeids avtale med Bærum? nå som Aalbu har tatt over styringen der..De har jo ett ganske stort talent som hadde vært spennende Marcus Fjørtoft sønnen til Fjøra men han er alikevell utrolig stort talent som hadde vært morsomt å fått under vingene på JJ i tidlig alder... LSK har jo allerede samarbeidsavtale med Bærum... Er det ikke slik at forholdet mellom Bærum og Stabæk også er relativt kjølig? Men om Tom Berntsen i Bærum snart legger inn årene så bør det vel finnes muligheter?? Hørte fra en bærums supporter som mente at det kom til å bli kanselert med LSK siden de ikke følger sin del av avtalen og aalbu ønsker en forankring i lokalmiljøet istedet for en klubb langt unna.. forholdet er kjølig men det tiner med stor fart ettersom jeg har forstått... Tror at det kan komme en avtale med bærum, det er også best for lokalforankringen til stabæk og bærum tjener på det i det lange løp tror jeg, da er det lettere å låne spillere uten alt for lang reisevei... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Etter å ha lurt på hvorfor i granskauen vi kjøpte Veigar, som ikke engang hadde lykkes i godset, eller Tchoi som ikke en gang hadde lykkes i ODD... Kjøpt Johan Andersson og Nannskog som jeg aldri hadde hørt om. Gjordt om Alan fra en driblefant til en fotballspiller, så har jeg fullstending tillit til de vurderingene som blir gjort av Janne/Tom og company. Om de mener Parr er/blir god nok, så blir han nok det. Amen. word Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Noen som vet noe som sammarbeids avtale med Bærum? nå som Aalbu har tatt over styringen der..De har jo ett ganske stort talent som hadde vært spennende Marcus Fjørtoft sønnen til Fjøra men han er alikevell utrolig stort talent som hadde vært morsomt å fått under vingene på JJ i tidlig alder... Har ikke vi samabeidet nok med Aalbu som det er? Føler at vi ikke trenger han i gangene på TA. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Noen som vet noe som sammarbeids avtale med Bærum? nå som Aalbu har tatt over styringen der..De har jo ett ganske stort talent som hadde vært spennende Marcus Fjørtoft sønnen til Fjøra men han er alikevell utrolig stort talent som hadde vært morsomt å fått under vingene på JJ i tidlig alder... Har ikke vi samabeidet nok med Aalbu som det er? Føler at vi ikke trenger han i gangene på TA. Kan ikke se at det er noen grunn til ikke å samarbeide med Aalbu Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Noen som vet noe som sammarbeids avtale med Bærum? nå som Aalbu har tatt over styringen der..De har jo ett ganske stort talent som hadde vært spennende Marcus Fjørtoft sønnen til Fjøra men han er alikevell utrolig stort talent som hadde vært morsomt å fått under vingene på JJ i tidlig alder... Har ikke vi samabeidet nok med Aalbu som det er? Føler at vi ikke trenger han i gangene på TA. Poenget bør vel heller være at det er særdeles naturlig å samarbeide med Bærum. Det er vel på tide å innse at det ikke handler om enkeltpersoner her, men hele klubber. Tom Berntsen kjenner jeg overhodet ikke til, men at det kjølige forholdet mellom Bærum og Stabæk er forårsaket av ganske få personer har jeg da fått med meg. Og fra ganske pålitelige kilder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Er virkelig økonomien så bra på melløs at de har råd til å takke nei til bud over millionen på spillerne sine? Det virker ikke sånn på forumet deres i alle fall, i den grad pengene var et tema i "Amin til Stabæk"-tråden sa alle sammen "Selg, vi trenger pengene". Var et par stykker som syns 1 mill kanskje var litt lite, men som du sa selv, under et år igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Forresten, jeg tenkte ikke spesielt over han i Lyn, men hvilken posisjon/hvor god er denne karen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 "Tom Berntsen" skal vel egentlig være Tor Berntsen, om rett skal være rett og man får lov å pirke litt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
foxxyblaa 0 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Forresten, jeg tenkte ikke spesielt over han i Lyn, men hvilken posisjon/hvor god er denne karen? Hadda akkuratt tenkt å legge ut samme link! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MagnusB 3 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2532281.ece Håper det ligger noe i det.. Vil ikke ha han hos oss.. (sett at det har vært snakk om det tidligere i tråden) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lefsa 10 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Noen som vet noe som sammarbeids avtale med Bærum? nå som Aalbu har tatt over styringen der..De har jo ett ganske stort talent som hadde vært spennende Marcus Fjørtoft sønnen til Fjøra men han er alikevell utrolig stort talent som hadde vært morsomt å fått under vingene på JJ i tidlig alder... Det finns da mange som er større talenter enn fjørtoft jr i Bærum sk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Noen som vet noe som sammarbeids avtale med Bærum? nå som Aalbu har tatt over styringen der..De har jo ett ganske stort talent som hadde vært spennende Marcus Fjørtoft sønnen til Fjøra men han er alikevell utrolig stort talent som hadde vært morsomt å fått under vingene på JJ i tidlig alder... Det finns da mange som er større talenter enn fjørtoft jr i Bærum sk. Som f.eks Joakim Riis Rønnevig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
proctor 0 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Forresten, jeg tenkte ikke spesielt over han i Lyn, men hvilken posisjon/hvor god er denne karen? Siste nytt fra dette hold er: http://www.fotball.no/t1.aspx?p=51831&x=1&a=243763 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tiger88 2 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Noen som har fått med seg noe nytt om Kobayashi er kommet og hva med Crisantus. Noen som har sett han på trening eller hørt noe? Er skjedd lite rundt moldskred, blir han for dyr?? I og med at Aalesund krever mer enn 4 mill for Parr, så må jo Moldskred sin pris være ganske mye mer... Håper det skjer ting i god tid før seriestart, sånn at laget blir samkjørt=) Håper på et nytt blått år i 09=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 9. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 9. Februar 2009 (endret) Noen som har fått med seg noe nytt om Kobayashi er kommet og hva med Crisantus. Noen som har sett han på trening eller hørt noe? Er skjedd lite rundt moldskred, blir han for dyr?? I og med at Aalesund krever mer enn 4 mill for Parr, så må jo Moldskred sin pris være ganske mye mer... Håper det skjer ting i god tid før seriestart, sånn at laget blir samkjørt=) Håper på et nytt blått år i 09=) Chrisantos kom i kveld, med mindre vår genialt plasserte hovedflyplass var stengt, og Kobayashis papirer er til oversettelse. edit: Doble nektelser er noe dritt... Endret 9. Februar 2009 av enda en jævla islending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Chrisantos kom i kveld, med mindre vår genialt plasserte hovedflyplass var stengt, og Kobayashis papirer er til oversettelse. Kom nettopp fra Gardermoen, og det var ingen forsinkelser der i kveld La oss håpe på en spennende rapport fra treningsfeltet i morgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Pettersen 3 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Mikael Nilsson (30) er på vei bort fra Hellas og Panathinaikos. Kontrakten går ut i sommer og ryktene sier at han er på vei "hjem" til Skandinavia. Brøndby, Halmstad og Malmö er nevnt som mulige arbeidsgivere. Meget anvendelig spiller som har over 50 landskamper for Sverige. Startet karrieren som spiss, omskolert til midtbane i Halmstad. Ble solgt til Southampton i 2004, men klarte aldri å etablere seg på laget. Gikk videre til Panathinaikos der han har spilt høyre- og venstreback, midtbane og venstreving. På landslaget spiler han høyre- og venstreback. Usikker på om han er venstrebent og er en som vi ser på. Men utifra hva jeg har lest i svensk media er dette en spiller som garantert hadde styrket alle lag i Allsvenskan. Har ymtet frempå i flere intervjuer at muligheten for CL er veldig viktig for hvilken klubb han bestemmer seg for. Dette er altså vår mulighet. Spennende å se hvor ambisjonsnivået i klubben ligger, og om vi kaster oss inn i kampen om slike spillere hvis vi skulle ha bruk for han. Han vil i så fall hentes som ny venstreback. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Forresten, jeg tenkte ikke spesielt over han i Lyn, men hvilken posisjon/hvor god er denne karen? Siste nytt fra dette hold er: http://www.fotball.no/t1.aspx?p=51831&x=1&a=243763 Et kjempetalent da han var yngre ihvertfall. Leste en artikkel i vg/dagbladet i januar, da om at moren hans var hans beste venn og at hun besøkte han i italia hver 3 uke. Tydelig at han har hjemlengsel. Jeg har troa på at han kan være en bra innbytter på spissplassen. har målteft. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 10. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 10. Februar 2009 (endret) Jo Inge Berget gikk vel under kallenavnet "Torres" i Lyn. Navnet grunnet lignende kvaliteter på banen; rask, teknisk og bevegelig spiller, samt et utseende man kan trekke likheter mellom. Edit: En spiller jeg tror kunne passet inn i våre rekker. Jeg er positiv til han - som backup. Endret 10. Februar 2009 av Alltid_Uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. Februar 2009 Del Skrevet 10. Februar 2009 Jo Inge Berget gikk vel under kallenavnet "Torres" i Lyn. Navnet grunnet lignende kvaliteter på banen; rask, teknisk og bevegelig spiller, samt et utseende man kan trekke likheter mellom. Edit: En spiller jeg tror kunne passet inn i våre rekker. Jeg er positiv til han - som backup. Berget er etter min mening ikke godt nok. Eneste grunn til at han fikk sjansen i Italia var fordi Lyn-ledelsen ville pakke inn salget av Ighalo slik at de kunne få mer av de overgangspengene og Brynestad mindre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 10. Februar 2009 Del Skrevet 10. Februar 2009 Fredrik Risp nær kontrakt med Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå