Fjodor 443 Del Skrevet 12. Februar 2009 Del Skrevet 12. Februar 2009 ja! Akkurat derfor vi trenger en venstrebeint inn. Gjerne en som kan spilel både back og kant men hvem kan det være? Min drøm er Wallace fra FFK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kasper 1 Del Skrevet 12. Februar 2009 Del Skrevet 12. Februar 2009 ja! Akkurat derfor vi trenger en venstrebeint inn. Gjerne en som kan spilel både back og kant men hvem kan det være? Min drøm er Wallace fra FFK! må nok si meg nok så enig i at han hadde vært en fin tillvekst, men jeg har ikke sååå god kjennskap til venstrebeinte backer som vi kan ha sjans på å skaffe oss at jeg skal si at det er noen drøm Men hva tror folket at prisen ville vært på Wallace? Om det i det hele tatt hadde vært mulig å kjøpe fra de som var nærmest oss i fjor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 12. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 12. Februar 2009 (endret) ja! Akkurat derfor vi trenger en venstrebeint inn. Gjerne en som kan spilel både back og kant men hvem kan det være? Min drøm er Wallace fra FFK! må nok si meg nok så enig i at han hadde vært en fin tillvekst, men jeg har ikke sååå god kjennskap til venstrebeinte backer som vi kan ha sjans på å skaffe oss at jeg skal si at det er noen drøm Men hva tror folket at prisen ville vært på Wallace? Om det i det hele tatt hadde vært mulig å kjøpe fra de som var nærmest oss i fjor? Etter hva jeg vet har han kontrakt ut 2011 med FFK, og er sett på som en av de viktigste spillerene deres, så jeg anser han som temmelig dyr, aka usannsynlig. Men, det er lov å drømme Endret 12. Februar 2009 av Fjodor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 12. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 12. Februar 2009 (endret) http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article129701.ece Mon tro om Stabæk kan matche RBK? Skulle gjerne sett Prica Endret 12. Februar 2009 av MSL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kasper 1 Del Skrevet 12. Februar 2009 Del Skrevet 12. Februar 2009 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article129701.ece Mon tro om Stabæk kan matche RBK? Skulle gjerne sett Prica Ønsketenkning Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 12. Februar 2009 Del Skrevet 12. Februar 2009 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article129701.ece Mon tro om Stabæk kan matche RBK? Skulle gjerne sett Prica Denne 404 er utrolig godt gjemt. Jeg har ikke prøvd en eneste nettleser som klarer å finne den... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
DiMaggio 1 Del Skrevet 12. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 12. Februar 2009 (endret) http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article129701.ece Mon tro om Stabæk kan matche RBK? Skulle gjerne sett Prica Denne 404 er utrolig godt gjemt. Jeg har ikke prøvd en eneste nettleser som klarer å finne den... Hvis du setter markøren i adresse-feltet og trykker enter, voila. Endret 12. Februar 2009 av DiMaggio Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 12. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 12. Februar 2009 (endret) http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article129701.ece Mon tro om Stabæk kan matche RBK? Skulle gjerne sett Prica Denne 404 er utrolig godt gjemt. Jeg har ikke prøvd en eneste nettleser som klarer å finne den... Ehh.. kanskje ikke et helt nødvendig innlegg, men siden jeg jobber i Aftenposten... Prøv reload på adressen etter at du får feilmeldingen, så rettet det seg for meg iallfall. EDIT: Funket jo ikke så bra da jeg dobbeltsjekket heller. Men feilen er et mellomrom på slutten av linken. Ta bort den i adressefeltet. (Da burde kveldens leserservice være unnagjort). Endret 12. Februar 2009 av lams Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 12. Februar 2009 Del Skrevet 12. Februar 2009 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article129701.ece Sånn funket den for meg i hvert fall, prøv det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 12. Februar 2009 Del Skrevet 12. Februar 2009 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article129701.ece Mon tro om Stabæk kan matche RBK? Skulle gjerne sett Prica Ønsketenkning Rade Prica vil definitivt koste mer enn han smaker, ikke en signering som jeg har noe tro på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 13. Februar 2009 Del Skrevet 13. Februar 2009 Prica er ræva, stasjonært tårn uten teknikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 13. Februar 2009 Del Skrevet 13. Februar 2009 Prica er ræva, stasjonært tårn uten teknikk. Hepp, Spenstig Prica er som Peter Kovacs bare ett nivå høyere, han kommer til å funke i TL. Men han er veldig lik Iversen da, så jeg skjønner ikke helt hva RBK tenker på... Bortsett fra at de bekrefter hvor tarvelige RBK er på spillerkjøp! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 13. Februar 2009 Del Skrevet 13. Februar 2009 OK, det er flaut å innrømme det, men jeg oppdaget på en middag i går kveld at jeg har mistet oversikten! Etter en helt vanlig kommentar "Han dærre Nannskogfyren har sagt at dere har for tynn stall (news liksom!) så i år kommer det til gå til hælvete med dere!", sleit jeg med å forklare forsterkningene våre... Situasjonen kommer garantert opp igjen med de vennene jeg har så please hjelp meg! Hvem har vi signa, hvem er nesten klar, hvem er bare løse rykter, hvem skal lånes - med og uten opsjon på salg - hvem skal kjøpes og hvem skal spille hvor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 13. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 13. Februar 2009 (endret) OK, det er flaut å innrømme det, men jeg oppdaget på en middag i går kveld at jeg har mistet oversikten! Etter en helt vanlig kommentar "Han dærre Nannskogfyren har sagt at dere har for tynn stall (news liksom!) så i år kommer det til gå til hælvete med dere!", sleit jeg med å forklare forsterkningene våre... Situasjonen kommer garantert opp igjen med de vennene jeg har så please hjelp meg! Hvem har vi signa, hvem er nesten klar, hvem er bare løse rykter, hvem skal lånes - med og uten opsjon på salg - hvem skal kjøpes og hvem skal spille hvor? -Daigo Kobayashi er på lån for 1 år, med opsjon på kjøp. Han imponerte på første trening med fine pasninger, bra blikk og gode skrudde skudd. Han er vel tiltenkt en rolle på høyrevingen, men kan spille overalt på midten + hengende spiss. -Macaulay Chrisantus er på prøvespill, vi ender vel mest sannsynlig opp med å låne han for 1 år. Dette er et vidunderbarn som Manchester United og andre toppklubber siklet etter for litt siden. Spiss med god fart og veldig gode avslutningsferdigheter. -Fredrik Risp er også på prøve, regner med at vi får hentet ham gratis fra Ankaraspor. Han er en ledende midtstopper med stor fart og "høy stemme" I tillegg har vi jo hentet Hoff da. Synes med andre ord dette virker veldig lovende, og jeg gleder meg virkelig til seriestart! Endret 13. Februar 2009 av Fjodor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. Februar 2009 Del Skrevet 13. Februar 2009 INN Espen Hoff - fra lyn. fri overgang Daigo Kobayashi - japan, lån med opsjon på kjøp Mest sannsynlig inn Christantus - spiss, spiller i tyskland, toppscorer i u19VM når nigeria vant. Lån Kanskje Fredrik Risp - svensk midtstopper. Hurtig. Lån/kjøp/gratis fra tyrkisk klubb Parr - Aalesund, stabæk skal visstnok ha lagt inn bud men fått dette avvist Amin Askar - moss, stabæk og fredrikstad ønsker seg askar, men moss priser han ut av markedet Rykter Rindarøy - molde. Gikk selv ut å fortalte avisene at han IKKE ville gå til stabæk. Selvom ingen har hørt noe særlig om dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 13. Februar 2009 Del Skrevet 13. Februar 2009 INNEspen Hoff - fra lyn. fri overgang Daigo Kobayashi - japan, lån med opsjon på kjøp Mest sannsynlig inn Christantus - spiss, spiller i tyskland, toppscorer i u19VM når nigeria vant. Lån Kanskje Fredrik Risp - svensk midtstopper. Hurtig. Lån/kjøp/gratis fra tyrkisk klubb Parr - Aalesund, stabæk skal visstnok ha lagt inn bud men fått dette avvist Amin Askar - moss, stabæk og fredrikstad ønsker seg askar, men moss priser han ut av markedet Rykter Rindarøy - molde. Gikk selv ut å fortalte avisene at han IKKE ville gå til stabæk. Selvom ingen har hørt noe særlig om dette. JJ har også uttalt at Morten Moldskred er en spiller som hadde passet inn. Men med Mac på vei inn virker det som han er lagt på is. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 13. Februar 2009 Del Skrevet 13. Februar 2009 Tusen takk alle sammen - da har jeg det på plass igjen og kan møte en hver halvdrita vif-supporter med et litt nedlatende smil og spørre hvilke avdanka spillere de har på blokken.... Tror vi får en knallsesong til, jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 13. Februar 2009 Del Skrevet 13. Februar 2009 Jeg har bare en ting å si; Tom Schelvan! Her driver vi år etter år å spekulerer i middelmådige tippeliga "stjerner" som prises som indrefilet, men spiller som grytekjøtt. Akkurat da ryktene går om at Stabæk er intressert i en slik spiller, drar Schelvan opp en spiller av hatten som ingen i Norge har hørt om, som er stjerne på lagene sine og gjerne har internasjonal erfaring+landslagskamper. I tilegg til at dette er meget gode spillere, kommer de gjerne nesten gratis også. Tom Schelvan leverer år etter år og får etter min mening altfor lite positiv oppmerksomhet. Tom Schelvan på søyle foran Telenor Arena sier nå jeg- ingen i Norge er i nærheten av hans kapasitet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 13. Februar 2009 Del Skrevet 13. Februar 2009 Hepp, Lurer på om vi kanskje skal nevne en spiller til jeg folkens... ikke en ny spiller men likevel. Mikkel Diskerud ser ut til å gå en spennende sesong i møte. Jeg håper han får litt spilletid, kanskje som reserve på venstrekanten? Så kan vi la AafK og Moss beholde Parr og Askar... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 13. Februar 2009 Del Skrevet 13. Februar 2009 Tom Schelvan leverer år etter år og får etter min mening altfor lite positiv oppmerksomhet. Er enig med poenget ditt: Tom Schelvan er gull verdt for klubben. Men er det sikkert at Tom ville synes at mer oppmerksomhet var en belønning? Kanskje han ville synes det var plagsomt med mere mas? Alle kan jo ikke være som Ingo eller Daniel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 13. Februar 2009 Del Skrevet 13. Februar 2009 Den er jeg helt med på @ringo. Vi må tørre å satse på gutta som er fremtiden. Håper Janne tenker i samme baner. På midtbanen har vi god dekning, spesiellt når Johan er tilbake. Nå mangler vi spiss og venstebæk/stopper. Tror de drar noen andre enn Risp opp av hatten, men hvem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 13. Februar 2009 Del Skrevet 13. Februar 2009 Når man først snakker om bredde på stall 08 vs stall 09 så må man ta med IAO. Før vi i det hele tatt begynte sesongoppkjøringen så var vel status: UT - INN Holmvik Kjølø - IAO Kamara Veigar - Hoff Alan Sandberg Tar vi ståa akkurat nå så ser det iallefall litt mer lovende ut: UT - INN Holmvik Kjølø - IAO Kamara Veigar - Hoff Alan - Kobayashi Sandberg Om vi legger til sterke rykter UT - INN Holmvik - Askar/Parr Kjølø - IAO Kamara - Chrisantus Veigar - Hoff Alan - Kobayashi Sandberg - Risp Da vi jeg nesten si at vi er like langt i kvantitet som i fjor. Kvaliteten er det mer usikkerhet med. Vi ser ut til å kunne sikre oss gode spillere, men de kommer ikke til å fungere umiddelbart like godt i laget som Alan og Veigar. Det er verdt å nevne at at Johan er skadet, MEN vi har Palmi som nesten regnes som en ny signering spør du meg. I tillegg er talentene ett år eldre. A.Aase, Rogne og Tømmernes er dessuten også skadefrie! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 13. Februar 2009 Del Skrevet 13. Februar 2009 ... UT - INN Holmvik - Askar/Parr Kjølø - IAO Kamara - Chrisantus Veigar - Hoff Alan - Kobayashi Sandberg - Risp Da vi jeg nesten si at vi er like langt i kvantitet som i fjor. Kvaliteten er det mer usikkerhet med. Vi ser ut til å kunne sikre oss gode spillere, men de kommer ikke til å fungere umiddelbart like godt i laget som Alan og Veigar. Det er verdt å nevne at at Johan er skadet, MEN vi har Palmi som nesten regnes som en ny signering spør du meg. I tillegg er talentene ett år eldre. A.Aase, Rogne og Tømmernes er dessuten også skadefrie! Bra oppsummering. Tror de nye offensive spillerne vil gjøre oss mer uforutsigbare, noe som kan være en fordel bare samspillet sitter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 13. Februar 2009 Del Skrevet 13. Februar 2009 Ojoj.... til denne prisen er det nærmest verdt å ha mannen på andrelaget. utrolig nesten. Men som artikkelen sier. Det er nok en dyr affære å lønne denne mannen... http://www.bold.dk/nyt/Medie-Prica-koster-...nborg-45-mio-kr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Edb 0 Del Skrevet 13. Februar 2009 Del Skrevet 13. Februar 2009 Noen som vet noe som sammarbeids avtale med Bærum? nå som Aalbu har tatt over styringen der..De har jo ett ganske stort talent som hadde vært spennende Marcus Fjørtoft sønnen til Fjøra men han er alikevell utrolig stort talent som hadde vært morsomt å fått under vingene på JJ i tidlig alder... LSK har jo allerede samarbeidsavtale med Bærum... Sorry sen post, men det finnes nok større eldre talenter på bærum en sønnen til Fjørtoft. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 13. Februar 2009 Del Skrevet 13. Februar 2009 100% riktig, har spilt mot han før. Han er langt fra top 5 der engang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 13. Februar 2009 Del Skrevet 13. Februar 2009 både sønn fjørtoft og belsvik VAR ganske oppskrytt. Belsvik junior er blitt en halv frekk fjortiss som "råner" rundt i bmw`n til far Petter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 14. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 14. Februar 2009 (endret) Husker noen har nevnt Magne Simonsen her og der, hvis vi var interesserte så har vi fått konkurranse. I alle fall i følge Daily Star. Endret 14. Februar 2009 av are2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 14. Februar 2009 Del Skrevet 14. Februar 2009 både sønn fjørtoft og belsvik VAR ganske oppskrytt. Belsvik junior er blitt en halv frekk fjortiss som "råner" rundt i bmw`n til far Petter Hva mener du med det?? Gutten er bra han Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 14. Februar 2009 Del Skrevet 14. Februar 2009 Bud på Sigurdsson? Om jeg ikke er helt ubrukelig til å lese islandsk står det vel at vi har budt på Indridi Sigurdsson her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå