Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Husker noen har nevnt Magne Simonsen her og der, hvis vi var interesserte så har vi fått konkurranse. I alle fall i følge Daily Star.

Slapp av! RM Walstad har ikke hørt et pip.... dette er nok fri fantasi :blink:

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2562662.ece

Verdi på Simonsen er vel neppe over nok 2 000 000.......og så hevder de 30 :rolleyes:

Endret av proctor
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bud på Sigurdsson?

Om jeg ikke er helt ubrukelig til å lese islandsk står det vel at vi har budt på Indridi Sigurdsson her?

I så fall er jeg like ubrukelig. Spennende!

Vel jeg er ubrukelig, og oversettertjenesten jeg fant via google likeså: men står det ikke her at Lyn avviste budet?

http://www.translation-guide.com/free_onli...&to=English

Men du verden så gøy det hadde vært med Sigurdson til Stabæk....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter forsøk på en oversettelse på en SÆRDELES ræva islandsk --> engelsk oversetter virker det som artikkelen sier at Lyn har avslått et tilbud på Indy, men jeg skal ikke være sikker på noe som helst. Hvor er den jævla islendingen når vi trenger han? :)

Oi, ser jeg var litt sent ute der gitt.

Endret av are2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

både sønn fjørtoft og belsvik VAR ganske oppskrytt. Belsvik junior er blitt en halv frekk fjortiss som "råner" rundt i bmw`n til far Petter

Hva mener du med det?? Gutten er bra han

Fjørtoft jr har vel vist potensiale, men langt unna det som kreves. Belsvik var god men alt for feig i dueller. Spilte en del med han før og han prøvde seg også på juniorlaget til hosle uten suksess

Lenke til innlegg
Del på andre sider

både sønn fjørtoft og belsvik VAR ganske oppskrytt. Belsvik junior er blitt en halv frekk fjortiss som "råner" rundt i bmw`n til far Petter

Fjørtoft jr har vel vist potensiale, men langt unna det som kreves. Belsvik var god men alt for feig i dueller. Spilte en del med han før og han prøvde seg også på juniorlaget til hosle uten suksess

Siktet mer til "halv frekk fjortiss som "råner" rundt i bmw`n til far Petter"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siktet mer til "halv frekk fjortiss som "råner" rundt i bmw`n til far Petter"

innom jobben noen ganger, forventer spesial service siden pappan hans er så god. Prøvde faktisk å prute på den billigste vasken vi har... noe så frekt:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde vi her snakket om nye spillere jeg, ikke et sted hvor en bak disken på en lokal Esso slenger dritt om sønnen til en av våre gamle blaa helter...

Jeg skal gi meg, men må få blåst ut litt over pappagutter. beklager skal ikke gjenta seg

Noe nytt ang nye spillere? Ikke noe nytt ang gustavino fks?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg kan forstå av budstikkas liveoppdatering virker som om IAO nok en gang blir avslørt på fart, noen som har hørt noe om status på Risp?

Fullstendig panikk når IA var involvert i noe som helst. Alle vet jo at IA er litt rough i kantene, men under denne kampen var han særdeles klønete. Håper virkelig vi får på plass en god spillende stopper. Mulig det drøyer med Risp fordi man har andre jern i ilden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det drøyer med Risp fordi man har andre jern i ilden?

Det er vel ikke Stabæk som gjør at det drøyer, ei heller Risp sjæl. Men Ankaraspor virker å ha litt vanskelig å bestemme seg. Budet på Sigurdsson tyder vel på at vi er i ferd med å gi opp å få tak i Risp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke Stabæk som gjør at det drøyer, ei heller Risp sjæl. Men Ankaraspor virker å ha litt vanskelig å bestemme seg. Budet på Sigurdsson tyder vel på at vi er i ferd med å gi opp å få tak i Risp.

Budet på Sigurdsson ble lagt inn for et par uker siden, så her er vel begge ønsket.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budet på Sigurdsson ble lagt inn for et par uker siden, så her er vel begge ønsket.

Og prisen paa norske spillere, eller spillere i norsk liga er fremdeles hinsides.

Tror det ender med at vi igjen maa hente utenlands.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har hørt noe etter FCK kampen om Chrisantus? Blir det noen avgjørelse idag?

Det som ble sagt i Køben var vel at man ikke var sikre. Ut i fra den omgangen han spilte er det ingenting som tilsier at han er noe å satse på, så jeg vil anta at det han har gjort på trening i forrige uke blir avgjørende. Og da er det jo et par usikkerhetsmomenter inne i bildet: For det første var ikke JJ på treningene, så vurderingen blir opp til de øvrige i de sportslige ledelsen, og for det andre var det snøstorm, kaldt og sikkert ikke optimale forhold for en kar fra Nigeria.

Min ukvalifiserte gjetning blir derfor at spissjakten fortsetter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare de ikke venter til det plutselig er en annen klubb som snapper han opp for en rimelig penge. Spiller'n virker jo mer enn godt nok kvalifisert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når både Stabæk, spiller og agent jobber for at det skal bli en overgang, så tror jeg ikke at det er noe fare for at en annen klubb kommer på banen uten at vi rekker å reagere.

Har tillit til klubbens ledelse, og velger å ta intet nytt for godt nytt. Inntil videre...

edit: leif...

Endret av MSL
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg kan lese på transfermarkt er det bare lutter glede over forslaget, så lenge det dreier seg om leie uten opsjon på kjøp.

De ser på det som en vinn-vinn situasjon for spiller og klubb (HSV). Hyggelig for dem.

stemmer. h$v har jo ingenting aa tape med et utlaan til stabaek. spilleren har ALDRI spilt for a-laget. og akkurat naa trenger man han ikke. men skulle han bli en god spiller en gang vil man vaere sikker paa at man faar han tilbake.

det eneste jeg lurer paa er: hvorfor vet alle at han er en saa bra spiller? han har jo aldri prövd seg i toppfotball? h$v`s b-lag spiller i regionalligaen - det er langt unna proff fotballen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke indridi skrevet ny kontrakt med lyn?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det det står på er hvorvidt Risp går gratis. De har visst ikke fått noe entydig svar fra Ankaraspor angående dette. Hvis han går gratis, er han nok bankers. Men dersom han koster så må det nok gjøres en vurdering på om han er verdt pengene - særlig dersom vi skulle greie å få Sigurdsson.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...