Eiko 28 Del Skrevet 19. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 19. Februar 2009 (endret) At man skal spare seg til fant første gangen i historien man har mulighet til å nå Champions League, er for meg litt frustrerende. Foreslår at de som sparker på Ingo & co her kanskje sjekker hvor mange millioner og gratis arbeidstimer de selv har svidd av på Stabæk før de fortsetter hylekoret. Vi har mistet Alan og Veigar, men fått inn Hoff og Daigo. Det er vel ikke så latterlig håpløst elendig som mange skal ha det til? I tillegg ser vi jo at klubben jobber som f.... med andre spillere (f.eks. Risp, Sigurdsson, Chrisantus osv). Edit: Tilfeldig at jeg svarte på akkurat dette innlegget. Endret 19. Februar 2009 av Eiko Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 At man skal spare seg til fant første gangen i historien man har mulighet til å nå Champions League, er for meg litt frustrerende. Foreslår at de som sparker på Ingo & co her kanskje sjekker hvor mange millioner og gratis arbeidstimer de selv har svidd av på Stabæk før de fortsetter hylekoret. Ja, det er klart. Og alle som ikke jobber med finans skal holde kjeft om krisetider, og de som ikke har minst 30 tippeligakamper bør holde seg unna å kommentere spillernes innsats. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 At man skal spare seg til fant første gangen i historien man har mulighet til å nå Champions League, er for meg litt frustrerende. Foreslår at de som sparker på Ingo & co her kanskje sjekker hvor mange millioner og gratis arbeidstimer de selv har svidd av på Stabæk før de fortsetter hylekoret. Foreslår at du snart innser at dette er et diskusjonsforum der folk har forskjellige meninger, før du kommer med slikt vrøvl. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 nyheter om risp? (jeg vet at det mest sannsynlig ikke er noe nytt om han, men ble stappmett av den utrolig ensporede diskusjonen om ingo og vennene hans. kanskje man flytter den tilbake til noe kulere, nye spillere!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 Var en sak på tv2sporten igår der Daniel på nytt sa at vi var tynne. Han mener at vi kan se langt etter nytt gull om vi ikke henter inn nye spillere. Fra TV2: Nannskog: - Nå er vi langt fra en gullkandidat - Vi venter og leser avisene hver dag og håper at noen kommer inn så rask som mulig så vi kan begynne å spille inn laget Stabæk ønsket seg 4 før seriestart men nå er bare Kabayashi kommet Jönsson: - Vi forsøker å ikke bli stresset av situasjonen. Men vi er aktive og forsøker å få inn folk. Men det skal være folk som passer inn også Bohinen: - Det har med den tyrkiske klubben å gjøre. Det er flere ledd dette skal gjennom akkurat når det gjelder Risp Men Stabæk håper på Risp i tillegg til en offensiv spiller. Det må på plass i følge Nannskog Nannskog: - Klart vi kan ikke trylle. Vi trenger mer kvalitet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 Stabæk ønsket seg 4 før seriestart men nå er bare Kabayashi kommet. 4 - stemmer det? Nå trenger vi en spiss og en (venstrebeint) forsvarsspiller. Fra før har vi henta inn Koba. Hva er behov nr. 4? Er det Hoff? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 Det er TV2 som sier det. Det er mange som har en tendens til å glemme Hoff og IAO, som også er nye fra i fjor. Av betydelige folk som har dratt er det Alan, Veigar, Kjølø og Bjørnar. Får vi inn Risp så har vi iallefall kvantietesmessig like mange som ifjor. (Kamara og leiesoldat Sandberg trengs vel ikke å erstattes) Alan - Hoff Veigar - Daigo Kjølø - (Risp) Bjørnar - IAO Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 At man skal spare seg til fant første gangen i historien man har mulighet til å nå Champions League, er for meg litt frustrerende. Foreslår at de som sparker på Ingo & co her kanskje sjekker hvor mange millioner og gratis arbeidstimer de selv har svidd av på Stabæk før de fortsetter hylekoret. Foreslår at du snart innser at dette er et diskusjonsforum der folk har forskjellige meninger, før du kommer med slikt vrøvl. Helt greit med forskjellige meninger. Mitt poeng, som vel ikke er særlig skjult, er at jeg synes det er i overkant kravstort nærmest å hetse Ingo & co fordi de ikke ukritisk hoster opp penger til spillerkjøp. Personlig ville ingenting gledet meg mer enn om vi hadde økonomi til å kjøpe de vi sportslig sett ønsker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 19. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 19. Februar 2009 (endret) At man skal spare seg til fant første gangen i historien man har mulighet til å nå Champions League, er for meg litt frustrerende. Foreslår at de som sparker på Ingo & co her kanskje sjekker hvor mange millioner og gratis arbeidstimer de selv har svidd av på Stabæk før de fortsetter hylekoret. Foreslår at du snart innser at dette er et diskusjonsforum der folk har forskjellige meninger, før du kommer med slikt vrøvl. Helt greit med forskjellige meninger. Mitt poeng, som vel ikke er særlig skjult, er at jeg synes det er i overkant kravstort nærmest å hetse Ingo & co fordi de ikke ukritisk hoster opp penger til spillerkjøp. Personlig ville ingenting gledet meg mer enn om vi hadde økonomi til å kjøpe de vi sportslig sett ønsker. Det er heller ikke noe hylekor, det er en mening om at sportslig suksess også kan være svært lønnsomt. Ikke minst når man står foran en CL-kvallik, nettopp har vunnet seriegull og har en gylden mulighet til å tiltrekke seg et større publikum enn vi hadde gjort ved f.eks en 5.plass i fjor. Edit: Det er vel heller ingen som har bedt noen ukritisk hoste opp penger til spillerkjøp, men personlig synes jeg Ingo er i overkant defensiv i uttalelsene sine. Ingo er imidlertid en luring, det kan jo være taktikk for at ikke selgere skal jekke opp prisen et par hakk fordi Stabæk angivelig har ræva full av penger etter salg av Veigar og Alan Endret 19. Februar 2009 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 noe for stabæk? http://www.youtube.com/watch?v=10FKWOn4qGA...player_embedded Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 19. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 19. Februar 2009 (endret) Mulig erstatter for Alan det der. Samme fysikk og teknikk, og manglende defensive kvaliteter akkurat som Alan. En skikkelig storsjarmør som sikkert ville bidratt med å trekke folk til TA. Endret 19. Februar 2009 av Joachim Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 Edit: Det er vel heller ingen som har bedt noen ukritisk hoste opp penger til spillerkjøp, men personlig synes jeg Ingo er i overkant defensiv i uttalelsene sine. Ingo er imidlertid en luring, det kan jo være taktikk for at ikke selgere skal jekke opp prisen et par hakk fordi Stabæk angivelig har ræva full av penger etter salg av Veigar og Alan Det er vel heller at Ingo har brent seg før, på å love nye klassespillere før seriestart uten at det har skjedd... Ellers dumt å kritisere før vi har fakta på bordet i form av evt. nye spillere. Drøyt tre uker igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nalle 2 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 Det er TV2 som sier det. Det er mange som har en tendens til å glemme Hoff og IAO, som også er nye fra i fjor. Av betydelige folk som har dratt er det Alan, Veigar, Kjølø og Bjørnar. Får vi inn Risp så har vi iallefall kvantietesmessig like mange som ifjor. (Kamara og leiesoldat Sandberg trengs vel ikke å erstattes) Alan - Hoff Veigar - Daigo Kjølø - (Risp) Bjørnar - IAO Bjørnar og IA Olsen har ingen ting til felles.... Ville vel si at IA erstatter Sandberg, mens ingen har kommet inn for Bjørnar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 Mulig erstatter for Alan det der. Samme fysikk og teknikk, og manglende defensive kvaliteter akkurat som Alan. En skikkelig storsjarmør som sikkert ville bidratt med å trekke folk til TA. Samme størrelse også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 Ellers dumt å kritisere før vi har fakta på bordet i form av evt. nye spillere. Drøyt tre uker igjen... Nettopp! Det gjorde vi i 2005, 2006 (vinter og sommer), 2007 (vinter og sommer) og 2008 (vinter og sommer). Daniel gjorde også det (han sa blant annet at Somen ikke akkurat var fra øverste hylle!!). For de som har glemt: De som står for komponeringen av stallen gjorde jobben sin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 19. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 19. Februar 2009 (endret) Det er ikke noe direkte sammenlikning av spillere. Men om vi forutsetter at vi til slutt får orden på Risp-overgangen, så er ståa: To offensive ut og to offensive inn. To defensive ut og to defensive inn. Jeg ser ikke helt hensikten med å erstatte Sandberg (8 TL-kamper) som stregt tatt var erstatteren til erstatteren forrige sesong. (Segerstrøm - Kjølø - Sandberg) Det er heller ikke helt nødvendig å erstatte Bjørnar. Vi har 3 backer med høy klasse. Så å svartmale situasjonen er unnødvendig. Men det hadde vært kjekt med en offensiv spiller til ( i tillegg til Risp) Endret 19. Februar 2009 av BlaaDrømArena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 meget fornøyd jeg egentlig hvis risp kommer, vi har jo tross alt pontus og andersson i bakhånd om noen mnd også.. Men hva er ståa Parr, helt ute av bildet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 Med den prislappen Aalesund så ut til å sette så håper jeg virkelig det.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 vi har jo tross alt pontus og andersson i bakhånd om noen mnd også.. Her kunne jeg tenkt meg at klubben gikk ut på leiemarkedet. Disse blir nærmes å anse som "nye" spillere etter sommerpausen, derfor er det ikke nødvendig med stallfyll nå, heller spillere som går rett inn i 11eren (og som kan utfordre nevnte spillere til høsten), gjerne på lån frem til sommeren (ala Annan) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 Er det bare meg på dette forumet som ønsker at noen av unggutta fra 2. laget skal inn på 1. laget nå? Greit at de ikke holder 100% TL nivå idag - men hvis vi skal få ut potensialet i disse gutta MÅ de få tillit. Hent inn noen unge talenter (16-18) til 2. laget og la Mix & co få muligheten i år på 1. laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 Jeg er enig jeg, men spørsmålet er hvorvidt unggutta kan kle de rollene hvor vi trenger forsterkning? Jeg har veldig sansen for Mix, og har håpet han skulle breake helt siden jeg så en 2.lagskamp mot D/F (i fjor?). Han er en ballspiller rett og slett. Jeg håper Miks kan tre inn som en naturlig innbytter, på linje med feks Palmi. Jeg kjenner ikke Miks godt nok til å vite hvor han passer best, men det jeg så fra La Manga tyder på at han kan spille kant, men aller helst sentralt? Utover Miks, så er det lille jeg har sett av Hedenstad veldig bra. Gromstad har jeg ikke koll på, mens Rogne har visst bra tendenser tidligere. Andersen Aase har jeg ikke fått noe godt inntrykk av, synes det mest virker som om han er tidlig utviklet, noe som ikke automatisk gjør han til et stort talent. Jeg tviler på at mer enn to av disse kan etablere seg i år, slik som Morten, Henning og Bjørnar gjorde for noen sesonger tilbake. Skal jeg sette pengene på noen av de, så er det Miks og Rogne. Håper uansett det kan bli mer spilletid til noen av disse i feks cupen i år, både for å utvikle unggutta, og for å minske slitasjen på de som spiller mye. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle228535.ece Vi låner Risp fram til juli. Han spilte bra mo Asker i dag. Gleder meg til å se han spille i TL. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 Er det bare meg på dette forumet som ønsker at noen av unggutta fra 2. laget skal inn på 1. laget nå? Greit at de ikke holder 100% TL nivå idag - men hvis vi skal få ut potensialet i disse gutta MÅ de få tillit. Hent inn noen unge talenter (16-18) til 2. laget og la Mix & co få muligheten i år på 1. laget. Jeg er helt enig... Jeg tror JJ har dette i bakhodet. Hvis han skal kjøre "arsenal" stilen hele veien så burde han snart tørre å satse på unggutta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 Jeg er enig jeg, men spørsmålet er hvorvidt unggutta kan kle de rollene hvor vi trenger forsterkning? Jeg har veldig sansen for Mix, og har håpet han skulle breake helt siden jeg så en 2.lagskamp mot D/F (i fjor?). Han er en ballspiller rett og slett. Jeg håper Miks kan tre inn som en naturlig innbytter, på linje med feks Palmi. Jeg kjenner ikke Miks godt nok til å vite hvor han passer best, men det jeg så fra La Manga tyder på at han kan spille kant, men aller helst sentralt? Utover Miks, så er det lille jeg har sett av Hedenstad veldig bra. Gromstad har jeg ikke koll på, mens Rogne har visst bra tendenser tidligere. Andersen Aase har jeg ikke fått noe godt inntrykk av, synes det mest virker som om han er tidlig utviklet, noe som ikke automatisk gjør han til et stort talent. Jeg tviler på at mer enn to av disse kan etablere seg i år, slik som Morten, Henning og Bjørnar gjorde for noen sesonger tilbake. Skal jeg sette pengene på noen av de, så er det Miks og Rogne. Håper uansett det kan bli mer spilletid til noen av disse i feks cupen i år, både for å utvikle unggutta, og for å minske slitasjen på de som spiller mye. Torstein er god, han har en lysende fremtid. det lille jeg så i dag var positivt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Pettersen 3 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 Rosenborg får norsk konkurranse om Rade Prica. Rosenborg var lenge favoritten til å sikre seg Prica, men nå har flere norske klubber kastet seg inn i kampen. Regner med at dette hvertfall er brann og VIF. Men kan det hende vi også er interessert? Og fungerer Daniel med noen andre enn en spillertype som Veigar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lefsa 10 Del Skrevet 19. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 19. Februar 2009 (endret) Risp på lån? Faen nå ble jeg skuffa. Er det ikke nok med en på lån? Hadde håpt vi skulle få kjøpt noen. Edit: tydligere Endret 19. Februar 2009 av lefsa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 Hvorfor skal vi kjøpe inn enda en ny stopper når pontus er ute med skade? Vi har da unggutter som skal satses på også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 Risp på lån?Faen nå ble jeg skuffa. Er det ikke nok med en på lån? Hadde håpt vi skulle få kjøpt noen. Edit: tydligere Lån med opsjon på kjøp er da den mest geniale måten å gå frem på! Det finnes vell bare positive sider ved en slik løsning, og i dette tilfellet er det totalt genialt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 19. Februar 2009 Del Skrevet 19. Februar 2009 Jeg tviler på at mer enn to av disse kan etablere seg i år, slik som Morten, Henning og Bjørnar gjorde for noen sesonger tilbake. Skal jeg sette pengene på noen av de, så er det Miks og Rogne. Om to unge etablerer seg hvert år, så er det faktisk veldig, veldig bra. En hvert år tror jeg vi kan leve godt med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Jeg tviler på at mer enn to av disse kan etablere seg i år, slik som Morten, Henning og Bjørnar gjorde for noen sesonger tilbake. Skal jeg sette pengene på noen av de, så er det Miks og Rogne. Om to unge etablerer seg hvert år, så er det faktisk veldig, veldig bra. En hvert år tror jeg vi kan leve godt med. Sant nok. Etablere seg skal mye til, og sånn så er det muligens bare Mix som er der. Om Janne vil, riktignok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå