LudaKris 108 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 I mine øyne så mangler vi egentlig bare én posisjon nå, og det er på venstre-back. Dersom Stenvoll blir skadet har vi plutselig et problem, ja Jon Inge kan spille der, men det er ikke ønskelig. Det virker som at Tom spiller veldig bra for tiden, og da er det ikke sikkert vi trenger noen kjempespiller, men en back-up hadde i alle fall vært veldig greit. Jeg tror faktisk at vi kan få et problem med Palmason denne sesongen, ettersom det virker som at det ikke er så lett å vite hvor mye vi skal/vil bruke han. Han er utvilsomt en god spiller, men det er litt synd om det må skader til for at han skal starte. Ja, jeg vet at det er en lang sesong med veldig mange kamper, men JJ har ikke hatt som vane å rullere på 11ern utenom skader. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Er det bare jeg som fortsatt ønsker meg askar. syntes han så spennende ut. veldig anvenlig og en fin løsning som backup på venstrebacken for tom. noen som vet om dette er helt uaktuelt eller er han fortsatt et alternativ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 ønsker meg ny venstre back fordi tom ikke er bra nok... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Bohinen om spillerjakten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Det er litt stusslig å ikke ha en eneste ordentlig venstrebent venstreback. Tom fungerer bra han, men i det offensive blir han begrenset. Jeg mener likevel at det er viktigere å hente en ny spiss. Mitt favorittlag i England, Aston Villa, har så langt i sesongen greid seg utmerket med en høyrebent venstreback. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 ønsker meg ny venstre back fordi tom ikke er bra nok... Han er ikke venstrebeint, men det er likevel tull å hevde at han ikke er bra nok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 ønsker meg ny venstre back fordi tom ikke er bra nok... Han er ikke venstrebeint, men det er likevel tull å hevde at han ikke er bra nok. vel.. det er min mening, du kan ha en annen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lefsa 10 Del Skrevet 20. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 20. Februar 2009 (endret) ønsker meg ny venstre back fordi tom ikke er bra nok... Han er ikke venstrebeint, men det er likevel tull å hevde at han ikke er bra nok. vel.. det er min mening, du kan ha en annen. Jeg slenger med på den. Tom er ikke bra nok for et lag som skal ut i CL kamper. En ny venstreback og en offensiv spiller håper jeg vi får inn. Endret 20. Februar 2009 av lefsa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Kan en av dere i det minste argumentere for hvorfor han ikke er god nok? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Kan en av dere i det minste argumentere for hvorfor han ikke er god nok? Nå var det ikke meg du spurte, men uansett, min mening er at Tom er bra defensivt og alltid gir 100%. Utholdenheten er vel også brukbar(?). Men han mangler 10-20% på ting som: Fart, teknikk og innleggsfot. At han er en potet er både hans styrke og hans svakhet. Han er anvendelig, men mangler spisskompetanse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Kan en av dere i det minste argumentere for hvorfor han ikke er god nok? Nå var det ikke meg du spurte, men uansett, min mening er at Tom er bra defensivt og alltid gir 100%. Utholdenheten er vel også brukbar(?). Men han mangler 10-20% på ting som: Fart, teknikk og innleggsfot. At han er en potet er både hans styrke og hans svakhet. Han er anvendelig, men mangler spisskompetanse. Litt som Keller, på en måte. Fjorårets mest verdifulle spiller. Kan ikke skjønne det skrikende behovet for en venstreback. Stenvoll er bankers, Høiland og Keller er utmerkede backup-løsninger. Tror Stenvoll får tidenes sesong utifra det jeg har sett av ham i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Å si at Keller mangler fart og fot er jo rett og slett feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Sorry - glemte å legge inn en ironi-alarm der før jeg gikk tur med bikkja. Min feil. Bare sånn at det er klart - Stenvoll og Keller er våre viktigste spillere - i mine øyne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 20. Februar 2009 Del Skrevet 20. Februar 2009 Sorry - glemte å legge inn en ironi-alarm der før jeg gikk tur med bikkja.Min feil. Bare sånn at det er klart - Stenvoll og Keller er våre viktigste spillere - i mine øyne. Stenvoll blir for meg litt sånn Keller-light. Men bevares, Stenvoll har vist bra takter. Tror uansett Høiland har mye å gå på, og at han fort kan overta plassen til Stenvoll hvis han finner formen. Uansett mangler han litt av instillingen til Keller og Stenvoll. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 21. Februar 2009 Del Skrevet 21. Februar 2009 det kan styrke oss defensivt og ha en defansiv og en offansiv back. Og når det trengs på venste er Tom grei til å legge inn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 21. Februar 2009 Del Skrevet 21. Februar 2009 jeg håper at vi henter en spiss før vi henter en back. Med Høiland, Keller, Stenvoll, IA (?) som backer som kan gå rett inn i start 11'ern så er jeg relativt trygg på de vi har der. Tømmernes, Nannskog og Hoff som rene spisser tror jeg kan bli tynt, selv om Nannskog aldri får kort så vet man jo aldri om han får en langvarig skade. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 21. Februar 2009 Del Skrevet 21. Februar 2009 jeg håper at vi henter en spiss før vi henter en back. Med Høiland, Keller, Stenvoll, IA (?) som backer som kan gå rett inn i start 11'ern så er jeg relativt trygg på de vi har der. Tømmernes, Nannskog og Hoff som rene spisser tror jeg kan bli tynt, selv om Nannskog aldri får kort så vet man jo aldri om han får en langvarig skade. Enig at vi har god dekning bak, men det var dette venstrebeinet da... Vi har hverken en venstrebeint back eller kantspiller. Det er viktig for å få mer bredde i spillet med gode innlegg også fra venstre side. Hoff er like mye kantspiller som spiss, så vi må ha inn en ny ren spisstype. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 21. Februar 2009 Del Skrevet 21. Februar 2009 jeg håper at vi henter en spiss før vi henter en back. Med Høiland, Keller, Stenvoll, IA (?) som backer som kan gå rett inn i start 11'ern så er jeg relativt trygg på de vi har der. Tømmernes, Nannskog og Hoff som rene spisser tror jeg kan bli tynt, selv om Nannskog aldri får kort så vet man jo aldri om han får en langvarig skade. Enig at vi har god dekning bak, men det var dette venstrebeinet da... Vi har hverken en venstrebeint back eller kantspiller. Det er viktig for å få mer bredde i spillet med gode innlegg også fra venstre side. Hoff er like mye kantspiller som spiss, så vi må ha inn en ny ren spisstype. Ja det er den venstrefot spilleren da men her er jo fire mål etter innlegg fra venstre og det eneste målet etter innlegg fra høyre kom fra en venstrefoter. http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...ideoid=47583475 Ja og så er videoen bra da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 22. Februar 2009 Del Skrevet 22. Februar 2009 jeg håper at vi henter en spiss før vi henter en back. Med Høiland, Keller, Stenvoll, IA (?) som backer som kan gå rett inn i start 11'ern så er jeg relativt trygg på de vi har der. Tømmernes, Nannskog og Hoff som rene spisser tror jeg kan bli tynt, selv om Nannskog aldri får kort så vet man jo aldri om han får en langvarig skade. Kort og godt: Støttes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 22. Februar 2009 Del Skrevet 22. Februar 2009 Askar, hva skjedde der?? Han skulle vel være på en ukes treningsopphold når vi kom hjem fra Spanien? Er det prisen på han som har lukket døren? Noen som har hørt noe, er han uaktuell nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 22. Februar 2009 Del Skrevet 22. Februar 2009 Askar, hva skjedde der??Han skulle vel være på en ukes treningsopphold når vi kom hjem fra Spanien? Er det prisen på han som har lukket døren? Noen som har hørt noe, er han uaktuell nå? Ledelsen ser vel primært etter spillere som kan gå rett inn på laget. Askar er vel en som banker på døra for å få plass i førsteelveren, men det er nok ikke gitt at han er et bedre alternativ en Stenvoll på back. Synes imidlertid at spilleren virker svært spennende og anvenlig og han har tross alt en venstrefot. Hadde vært spennende å se hva han kunne fått til med litt mer drilling og med bedre medspillere rundt seg enn i Moss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. Februar 2009 Del Skrevet 22. Februar 2009 Askar, hva skjedde der??Han skulle vel være på en ukes treningsopphold når vi kom hjem fra Spanien? Er det prisen på han som har lukket døren? Noen som har hørt noe, er han uaktuell nå? Ledelsen ser vel primært etter spillere som kan gå rett inn på laget. Askar er vel en som banker på døra for å få plass i førsteelveren, men det er nok ikke gitt at han er et bedre alternativ en Stenvoll på back. Synes imidlertid at spilleren virker svært spennende og anvenlig og han har tross alt en venstrefot. Hadde vært spennende å se hva han kunne fått til med litt mer drilling og med bedre medspillere rundt seg enn i Moss Vi har vel allerede nok spillere som banker på døra? Er han ikke god nok til å gå rett inn på laget, ser jeg ikke helt hva vi skal med ham. Var han ikke 23? Vi kjøper da ikke så gamle talenter lenger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 22. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 22. Februar 2009 (endret) Synes Tom er en herlig lagspiller, men han hadde vært rundingsbøye mot en del potensielle høyrevinger vi kan møte i CL. Wallace Fernando Pereira (FFK) hadde vært en god nok venstrebeck i CL (dersom vi kommer dit). Endret 22. Februar 2009 av Solobrus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fyren 0 Del Skrevet 22. Februar 2009 Del Skrevet 22. Februar 2009 Askar Kan kjempe om mange plasser i laget alt utentatt stopper. Som venstrebeck er han veldig god og tror nok stenvoll måtte smake benken med en Askar som har vært skadefri i år og storspilt i treningskampene. Han er ikke dårlig bakover heller og er god til å ta hurtige vinger av ut kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 23. Februar 2009 Del Skrevet 23. Februar 2009 Synes Tom er en herlig lagspiller, men han hadde vært rundingsbøye mot en del potensielle høyrevinger vi kan møte i CL. Wallace Fernando Pereira (FFK) hadde vært en god nok venstrebeck i CL (dersom vi kommer dit). Hva kan Perreira utover å skyte frispark? Jeg tror du overvurderer hvor vanskelig det er å spille mot de europeiske toppspillerne. Berthelsen holdt grei kontroll på Schweinsteiger i landskampen sist. For noen år siden mener jeg at Mike spilte høyreback mot Rivaldo uten problemer. Ute i Europa blir riktig posisjonering enda viktigere enn å kunne takle en mot en. Når det kommer til posisjonering er jeg mer redd for Keller og Høiland. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 23. Februar 2009 Del Skrevet 23. Februar 2009 Kan ikke skjønne det skrikende behovet for en venstreback. Stenvoll er bankers, Høiland og Keller er utmerkede backup-løsninger. Tror Stenvoll får tidenes sesong utifra det jeg har sett av ham i år. Helt enig, denne venstrefoten alle snakker om bryr jeg meg også pent lite om. Hadde ikke sagt nei takk til en følsom venstrefot men vil heller ha en høyrebeing klassespiller enn en oridnær venstrebeint en. Blir irritert over all pratinga om at Stenvoll ikke er bra nok etc. Klart han ikke er i CL klasse, men han holder godt tippeliga niva og spiller med hjertet utenpå drakta. Minner meg mye om O'Shea på United. Det vi trenger nå i mine øyne er en ving og en spiss. Hadde sagt ja takk til Asgar og en spiss. Greit nok at Asgar ikke nødvendingvis kommer inn å styrker 11'ern men han er en ung lovende kar med teknikk og fart. I løpet av 1 til 2 sesonger kan vi ha utviklet en juvel der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 23. Februar 2009 Del Skrevet 23. Februar 2009 Blir irritert over all pratinga om at Stenvoll ikke er bra nok etc. Klart han ikke er i CL klasse, men han holder godt tippeliga niva og spiller med hjertet utenpå drakta Ble han ikke kåret til beste venstreback i TL for 2 år siden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 23. Februar 2009 Del Skrevet 23. Februar 2009 Hva har forresten skjedd med ryktene rundt Askar? Er han uaktuell nå eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 23. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 23. Februar 2009 (endret) Stenvoll var meget solid i 2007, men tipper Stefanutto fikk mest oppmerksomhet av venstrebackene i TL den sesongen. Stenvoll holder i lange baner på venstreback. Hva var det egentlig Holmvik gjorde som var så fantastisk at han på død og liv må erstattes? Han fikk til to langpasninger som ble mål i to kamper på rad og plutselig var han brennheit? (Ham Kam og RBK) Så lenge Keller, Høiland og Stenvoll holder seg skadefri, så kommer vi ikke til å ha noen problemer på backplassen. MEN med Alan og Holmvik ute har vi mistet to venstrebein. Det hadde vært kjekt med en spiller ala Parr/Askar som er venstrebeinte i stallen. Endret 23. Februar 2009 av BlaaDrømArena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 23. Februar 2009 Del Skrevet 23. Februar 2009 Stenvoll var meget solid i 2007, men tipper Stefanutto fikk mest oppmerksomhet av venstrebackene i TL den sesongen. Stenvoll holder i lange baner på venstreback. Hva var det egentlig Holmvik gjorde som var så fantastisk at han på død og liv må erstattes? Han fikk til to langpasninger som ble mål i to kamper på rad og plutselig var han brennheit? (Ham Kam og RBK) Så lenge Keller, Høiland og Stenvoll holder seg skadefri, så kommer vi ikke til å ha noen problemer på backplassen. MEN med Alan og Holmvik ute har vi mistet to venstrebein. Det hadde vært kjekt med en spiller ala Parr/Askar som er venstrebeinte i stallen. Tom Stenvoll har vært i klubben i vel snart 12 år. Han har jobbet hardt, blødd for drakten og aldri klaget eller sutret. Han har også scoret en del viktige mål, og var den stod frem og snude kampen imot ffk hjemme ifjor. 1-1 målet i den kampen var etter min mening nesten like viktig som Palmis 2-1 i bergen. Mannen er vår fremste klubbspiller og ære være ham for det men: Tom har problemer med både tempo og med teknikken. I sesongstarten ifjor fikk vi stadige prov på dette, gjennom en rekke farlige frispark imot på vesntresiden. Tom lagde også straffe imot LSK på samme tid. Men jeg er ikke bekymret når Tom starter, han er habil men ikke strålende. Bjørnar holdt ofte hele venstresiden når Alan var alle andre steder, og som Blaadrøm påpeker har han noen sykt følsomme innlegg som førte til mål. Men viktigtere er det at han gav oss ett ekstra våpen offensivt. (Jeg håper at Daigo kan erstatte akkurat den delen, men han er høyrebent). En venstrebent back som hurtig og god teknisk burde derfor absolutt stå høyt på listen. Desuten har vel konkurranse aldri skadet noen, Stabæk skal delta i 3 turneringer i år og TL er nettopp blitt forlenget, vi trenger mer bredde... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå