Alzheimer 2 525 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Kim Holmen ville gitt oss adskillig mer fart i angrepsspillet. Svakheten er selvsagt teknikk, luft- og duellstyrke. Men jeg føler oppriktig med et par midtstoppere som skal holde styr på Daniel, Holmen og Hoff. Med Trond Olsen som siste kantspiller og Andresson tilbake på midtbanen ville vi kunne sett noen sinnsykt raske kontringer... Nettavisens artikkel er syltynn. Vi får vente og se. Ingen grunn til å få høyt blodtrykk ennå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Kim Holmen ville gitt oss adskillig mer fart i angrepsspillet. Svakheten er selvsagt teknikk, luft- og duellstyrke. Men jeg føler oppriktig med et par midtstoppere som skal holde styr på Daniel, Holmen og Hoff. Med Trond Olsen som siste kantspiller og Andresson tilbake på midtbanen ville vi kunne sett noen sinnsykt raske kontringer... Nettavisens artikkel er syltynn. Vi får vente og se. Ingen grunn til å få høyt blodtrykk ennå. Spennende med fart ja, synes ikke du skal undervurdere duellstyrken til Holmen.. Er trolig en av de mest gjennomtrente spillerne i Tippeligaen og er også ganske aggresiv i boksen og vanskelig å markere for stoppere pga bevegeligheten og farta.. Avslutteregenskapene er for dårlige, kommer til mange sjanser men lite mål. Som Lyn supporteren nevner er han et per dags dato et stort frustrasjonsmoment hos Lyn supporterne.. Føler allerede vi har fått en fra Lyn som frustrerer meg ganske mye allerede... Nettavisen er tidenes mest useriøse avis, så tar det med en stor klype salt foreløpig selvom jeg har på følelsen at dette blir en reell overgang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperNann 12 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Jeg synes dette høres spennede ut. Vi har med veldig få unntak gjort mange genitrekk på overgangsmarkedet de siste årene, og jeg har langt større tro på Lars, JJ og Tom enn noen andre når det gjelder vårt behov. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 ...et stort frustrasjonsmoment hos Lyn supporterne.. Omtrent som Alan var, mao. Avslutteregenskapene hans er også sammenliknet med Alan sine lenger over her - var det ni mål det ble på lillemann i '08? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 KIM HOLMEN!!! http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2570836.ece FY FAEN, SKANDALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 ...et stort frustrasjonsmoment hos Lyn supporterne.. Omtrent som Alan var, mao. Avslutteregenskapene hans er også sammenliknet med Alan sine lenger over her - var det ni mål det ble på lillemann i '08? Spilte Alan spiss i fjor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) ...et stort frustrasjonsmoment hos Lyn supporterne.. Omtrent som Alan var, mao. Avslutteregenskapene hans er også sammenliknet med Alan sine lenger over her - var det ni mål det ble på lillemann i '08? Mot Holmen sine 7... Så lenge Holmen er en av to nye signeringer så er det greit. Men om Holmen alene skal løse de problemene vi har på topp, så er jeg skeptisk. Er mer betryggende å bytte inn Holmen på slutten av kamper enn det er å bytte inn Andersen Asse eller Tømmernes. Holmen kan faktisk bli en nyttig joker. I kim holmen ser jeg kontinuitet, jevne prestasjoner og en jævlig god progresjon. En spiller som alltid skaper faen i det andre laget sine rekker uten at det blir så bra at han blir solgt på flekken. En perfekt spiss å ha i den norske tippeligaen. Fra Bastionforumet i diskusjonen om at de øsnker å resignere Holmen nå i vinter Endret 10. Mars 2009 av BlaaDrømArena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) Holmen kan faktisk bli en nyttig joker. Dette er vel ironisk ment? Holmen skårer på maks 20% av avslutninger i strålende posisjoner. Endret 10. Mars 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Holmen kan faktisk bli en nyttig joker. Dette var vel ironisk ment? Holmen skårer på maks 20% av avslutninger i strålende posisjoner. Hmmm. En ny Thomas Finstad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) her sitter man og følger med på forumet i arbeidstiden og håper på Guastavino, og så er det Holmen vi forhandler om?? snakk om nedtur! Edit: der måtte jeg moderere meg litt.. Endret 10. Mars 2009 av hebbe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) her sitter man og følger med på forumet i arbeidstiden og håper på Guastavino, og så er det Holmen vi forhandler om??snakk om nedtur! Etter å ha tenkt meg om en gang til sier jeg meg 100% enig i dette. Endret 10. Mars 2009 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Holmen kan faktisk bli en nyttig joker. Dette var vel ironisk ment? Holmen skårer på maks 20% av avslutninger i strålende posisjoner. Hmmm. En ny Thomas Finstad? Hepp, Thomas Finstad var i det minste en fotballspiller... Jeg kjenner at jeg får forhøyet blodtrykk, med medfølgende pustebesvær, hodepine og hetetokter (faktisk ikke kødd) av tanken på at mitt kjære stabæk kanskje kan finne på å bruke penger på søplespilleren Holmen... Det hjalp ikke at en Lyn supporter på jobben stoppet smilende innom og informerte om at han hadde sett Holmen for Lyn mot Kjelsås i går. Holmen hadde vært sjanseløs mot Kjelsåsforsvarerene... Makan @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Holmen kan faktisk bli en nyttig joker. Dette er vel ironisk ment? Holmen skårer på maks 20% av avslutninger i strålende posisjoner. Det er dønn seriøst ment. Jeg regner med at Holmen ikke er en spiller som vil gå rett inn på laget, men som et alternativ på spissplassen når det er skader/vi trenger å endre kampbildet. Sett inn Holmen og motstanderens forsvarlinje senker seg 20 meter. Vi har ikke en eneste spiller på benken som kan komme inn å endre på et kampbilde. Holmen kan være en nyttig spiller å ha i en stall. Til og med frustrerte Lynfans synes det. Vi skal forhåpentligvis spiller over 45 kamper denne sesongen. A.Aase og Tømmernes holder ikke mål som 3. valg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) KIM HOLMEN!!! http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2570836.ece FY FAEN, SKANDALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ringo hvis vi ender opp med holmen, som jeg ikke er overbegeistret for, så er det vel noe janne, lars og tom har sett i gutten. selv har jeg sett fart og noen saltogreier. og en og annen god kamp. blir han mer stabil, og en JÆVLIG mye bedre avslutter så kan dette være noe. men noe må til... uansett, han har bevist litt i tippeligaen, og vil være en bedre backup enn det vi har per nå. tror jeg... Endret 10. Mars 2009 av axe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MagnusB 3 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Holmen kan faktisk bli en nyttig joker. Dette var vel ironisk ment? Holmen skårer på maks 20% av avslutninger i strålende posisjoner. Hmmm. En ny Thomas Finstad? Hepp, Thomas Finstad var i det minste en fotballspiller... Jeg kjenner at jeg får forhøyet blodtrykk, med medfølgende pustebesvær, hodepine og hetetokter (faktisk ikke kødd) av tanken på at mitt kjære stabæk kanskje kan finne på å bruke penger på søplespilleren Holmen... Det hjalp ikke at en Lyn supporter på jobben stoppet smilende innom og informerte om at han hadde sett Holmen for Lyn mot Kjelsås i går. Holmen hadde vært sjanseløs mot Kjelsåsforsvarerene... Makan @ringo Jeg tviler ikke. Holmen er rask og feirer kult. Punktum! Men ellers er han driitdårlig. Hadde vært skikkelig suffende. Hadde jo ikke takka nei om vi fikk han nærmest gratis. For han er bra å ha på benken i tilfelle. Men hvis han er dyr... Uff.. Hva ser de i han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) her sitter man og følger med på forumet i arbeidstiden og håper på Guastavino, og så er det Holmen vi forhandler om??snakk om nedtur! Sier meg litt enig her, men jeg venter med å evt juble eller rive meg i håret til det foreligger opplysninger om pris. Jeg mener at prisen ikke er særlig relevant her - jeg tror uansett ikke Bohinen spar opp spesielt mye, men jeg mener vi nå skal kjøpe kun en type spillere: de med ferdigheter som gjør at de går rett inn i førsteelleveren. Vi trenger ikke å kjøpe flere spillere (gjerne godt oppi 20-åra) som skal utvikle seg til å slåss om en plass i elleveren. Disse har vi allerede, de er blant våre juniorer (Aase, Hedenstad, Mix osv.). Kim Holmen går ikke rett inn i førsteelleveren vår, det gjør derimot en spiller som Guastavino. Jeg håper inderlig det er dyslektikeren i Nettavisen som er ute og går igjen, han som ikke ser forskjell på navnene Holmen og Guastavino Endret 10. Mars 2009 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Uff Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 KIM HOLMEN!!! http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2570836.ece FY FAEN, SKANDALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ringo Ser ikke helt kritikken. Kim Holmen har mange bra egenskaper, i hvert fall det jeg har sett av han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Jeg tviler ikke. Holmen er rask og feirer kult. Punktum! Men ellers er han driitdårlig. Hadde vært skikkelig suffende. Hadde jo ikke takka nei om vi fikk han nærmest gratis. For han er bra å ha på benken i tilfelle. Men hvis han er dyr... Uff.. Hva ser de i han? Ikke om han er gratis engang! Hvorfor skal vi fylle benken med mer ræl som vil gjøre det enda vanskeligere for juniorene våre å få prøvd seg på Norges beste lag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lynmann 0 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Holmen kan faktisk bli en nyttig joker. Dette er vel ironisk ment? Holmen skårer på maks 20% av avslutninger i strålende posisjoner. Det er dønn seriøst ment. Jeg regner med at Holmen ikke er en spiller som vil gå rett inn på laget, men som et alternativ på spissplassen når det er skader/vi trenger å endre kampbildet. Sett inn Holmen og motstanderens forsvarlinje senker seg 20 meter. Vi har ikke en eneste spiller på benken som kan komme inn å endre på et kampbilde. Holmen kan være en nyttig spiller å ha i en stall. Til og med frustrerte Lynfans synes det. Vi skal forhåpentligvis spiller over 45 kamper denne sesongen. A.Aase og Tømmernes holder ikke mål som 3. valg. En ting er både lyn og stabæk-fans enige om... Heller diego enn Holmen! Hvis dette salget er utløseren til ny kontrakt på diego, så er jeg ikke vond og be. Diego har scoret 7 mål på 8 kamper i vinter... holmen ingen. Diego har 3 mål på dødballer, og bortsett fra det bare mål fra øverste hylle. Holmen er en nyttig spiller, diego en matchvinner. Men er helt sikker på at holmen har en toppscorer i seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Har Shelvis vært å sett ham varme opp enda? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Vi har prøvd å hente tilbake Veigar Men har fått blankt nei... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Vi har prøvd å hente tilbake VeigarMen har fått blankt nei... Nå var jo svaret nei, men hadde det gått hadde jeg ledd meg skakk til neste år. Tanken på å selge en spiller for deretter leie ham tilbake er jo hysterisk. Samtidig som ganske mange supportere og fotballspillere i resten av TL vil vri seg hvis Nannskog/Diago/Veigar entrer banen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) Lyn har de siste årene ikke hatt spisser med ekstreme avslutningsegenskaper. Holmen vil med farten sin skape mye, om han lærer avslutninger av Nannskog (Norges beste på dette feltet?), og klarer å øke scoringsprosenten sin med 10-20% er det gull verdt, men om vi ender med å hente Holmen, vil det være en liten nedtur i forhold til forhåpninger (rett inn i 11eren), og egentlig være et feil tidspunkt (burde hatt en vinter i hælene på Nannskog for å terpe avslutninger) Veigar tilbake: Ja takk, med Veigar inn har ledelsen hele vårsesongen på å finne en ny toppspiss Edit: Jeg sier selvfølgelig også ja til Veigar på permanent basis også, men unner han spilletid og suksess i Europa Endret 10. Mars 2009 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article131738.ece Aftenposten.no har grunn til å tro at Lyn ikke vil være villige til å selge Holmen for under to millioner kroner. Disse pengene skal etter det Aftenposten.no erfarer brukes til å resignere kontrakten med stjerneskuddet Guastavino.2 mill ville vært ren vedledighet til Lyn. Og om dette i tillegg muligjør en forlengelse av kontrakten til Guastavino, da håper jeg virkelig noen i Stabæk-ledelsen har sett noe vi andre ikke har sett i den turner'n Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Ikke om han er gratis engang! Hvorfor skal vi fylle benken med mer ræl som vil gjøre det enda vanskeligere for juniorene våre å få prøvd seg på Norges beste lag? Du overvurderer juniorene våre. De er fortsatt VELDIG unge. Det er ikke mange juniorer som gjør det bra i TL. Gromstad (89), Jensen (90), Rogne (90), Diskerud (90), Hedenstad (91), A.Aase (91). Alle disse trenger minst 1-2 år til før de er klare til å ha en mer utpreget rolle i Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Neeeeei værsånill! Merker at jeg vurderer å be til høyere makter om at han ikke er en av de 2 uttalte signeringene! Hadde han vært 20, kanskje, men fyren blir 27! Hadde Tømmernes fått spille en hel sesong på topp for Stabæk hadde han sikkert putta 5 mål han også! SKANDALE hvis vi henter han!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Håper vi henter noe annet enn Kim Holmen. Vi trenger en målskårer og en tilrettelegger for Daniel, som går rett inn i 11-eren. Har tidligere nevnt Dario Zahora som har trent med RBK. Ser spennende ut. Men blir han for dyr? Ellers Guastavino, ja takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Lyn bekrefter http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2616325.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Satser på en krisepakke til Lyn der vi får Guastavino og Holmen, mens Lyn får 10 mill samt Stabæklogoen som hovedsponsor på drakta... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå