janzinho 0 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 flere Holmen-sitater for de som er interessert Og artikkelen begynner med: "Tirsdag ettermiddag ble det kjent at Stabæk ønsker seg den talentfulle Lyn-spissen." Fyren er ikke et talent han er 26! Dette er en spiller å ha på benken, men er ingen joker... Får han sjansen alene mot keeper er sjansen 1/5 eller noe sånt for at han scorer! Værsåsnill! Jeg er jo til og med litt skeptisk til Hoff!! Skikkelig antiklimaks! Daniel kanske kan visa honom hur det ska gå till. =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Jeg fatter ikke hva som skjer her. Lyn signerte i sin tid Holmen fordi de ikke fikk napp på Espen Olsen. Etter min mening er dette en signering på linje med Tinos Lapps, Denis Illioan, Paul Davis, Christian Sund eller Jan Åge Fjørtoft. Jeg ville hundre ganger heller beholdt Ola Kamara. Klarer Janne å få Holmen til å bli en klassespiller blir han hentet til Real Madrid eller Chelsea. Dette er faktisk litt flaut Begynner å tvile litt på dere to gamle gretne gubber. Molde på topp og nå tar dere helt av på at vi kjøper Holmen Snakkes på lørdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Jeg fatter ikke hva som skjer her. Lyn signerte i sin tid Holmen fordi de ikke fikk napp på Espen Olsen. Etter min mening er dette en signering på linje med Tinos Lapps, Denis Illioan, Paul Davis, Christian Sund eller Jan Åge Fjørtoft. Jeg ville hundre ganger heller beholdt Ola Kamara. Klarer Janne å få Holmen til å bli en klassespiller blir han hentet til Real Madrid eller Chelsea. Dette er faktisk litt flaut Nå må man kunne si at Holmen var en større suksess i Lyn, enn Olsen var i Stabæk. Olsens signering var på langt nær flau, var den vel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Begynner å tvile litt på dere to gamle gretne gubber. Molde på topp og nå tar dere helt av på at vi kjøper Holmen Snakkes på lørdag Tydeligvis viktig å ha meninger som overrasker litt. GGG lager vel nå et nytt tabelltips, for Stabæk kan da ikke ta medalje med Kim Holmen i stallen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Nå tar det av her! Å prate om at Kamara er bedre, Holmen ikke får spille på 2.laget foran Tømmernes osv osv osv er bare tull! Sier ikke at Holmen er en klassespiller, til det har jeg sett han for lite. Men at Holmen har en spisskompetanse som er unik det har han! Klarer vi å benytte oss av denne spisskompetansen og spille på sine sterke sider, kan han skape ting! Tippeligaen er ikke verdens beste liga og det er nok av stoppere her i Norge som kommer til å slite med Holmen. Når det gjelder avsluttninger handler det mye om selvtillit og ro, dette er konkrete ting som kan jobbes med daglig. Han kommer til mange sjanser! Si han hadde 50 sjanser i fjor og scora på 7 av dem, er ikke nødvendigvis mange justeringene som skal til for at det antallet kan økes eller til og med dobbles! Da er han topp 5 målscorer i Tippeligaen! Det siste her blir litt spekulasjoner, men er absolutt ikke helt usansynelig! Ro ned! Gi han en sjanse, selvom jeg er enig at det ikke er drømmeforsterkningen per dags dato til å gå inn å forsterke 11'ern! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) Jeg håper virkelig Holmen slår til. Da skal spise opp hver eneste bitre bokstav av det dere her har skrevet. Siterer Rich: Dette er faktisk litt flaut. At vi/dere nærmest hetser og fordømmer en fremtidig signering. Dette er ingen hetsing. Ved å trylle frem den ene kanonsigneringen etter den andre, er fallhøyden stor for Stabækledelsen. Når de så kommer trekkende med Holmen, som rent faktisk er en elendig avslutter er det ingenting å si på at enkelte - meg selv inkludert - blir pinlig berørt på klubbens vegne. Edit: Til alle dere som tror Holmen kommer til ti-tolv sjanser i løpet av en kamp. - Håper dere virkelig at Holmen får plass i førsteelleveren? Endret 10. Mars 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Jeg fatter ikke hva som skjer her. Lyn signerte i sin tid Holmen fordi de ikke fikk napp på Espen Olsen. Etter min mening er dette en signering på linje med Tinos Lapps, Denis Illioan, Paul Davis, Christian Sund eller Jan Åge Fjørtoft. Jeg ville hundre ganger heller beholdt Ola Kamara. Klarer Janne å få Holmen til å bli en klassespiller blir han hentet til Real Madrid eller Chelsea. Dette er faktisk litt flaut Nå må man kunne si at Holmen var en større suksess i Lyn, enn Olsen var i Stabæk. Olsens signering var på langt nær flau, var den vel? Selv Espen Olsen hadde bedre statistikk en Kim Holmen! 46 mål på 176 kamper for Ham/Kam er ikke dårlig. Søker du på Kim Holmen på fks. wikipedia kommer det opp tider på 40 meter... Puh, nå skal jeg gi meg. Hjelper å få det ut nå så jeg kan klare å tygge kamelen når(eller hvis) den kommer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Dette er ingen hetsing. Ved å trylle frem den ene kanonsigneringen etter den andre, er fallhøyden stor for Stabækledelsen. Når de så kommer trekkende med Holmen, som rent faktisk er en elendig avslutter er det ingenting å si på at enkelte - meg selv inkludert - blir pinlig berørt på klubbens vegne. Visst er dette hetsing. Av en spiller som trolig er Stabæk-spiller på lørdag. At Holmen er en dårlig avslutter vet de fleste,men har det slått kritikerne at Janne faktisk ser hva som er problemet hans? Hadde Holmen hatt "normal" uttelling i fjor hadde han blitt toppscorer i TL uten å ta straffer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Men hvis du tar en lykkepille og lar den virke noen minutter. Espen Hoff har spilt sammen med ham over tid, tror du ikke han har en formening om dette og at han er positiv? At Espen Hoff, i mine øyne den dårligste spilleren i dagens 11er (Knutsen, Høiland, Keller, Risp, Skjønsberg, Hoff, Hauger, Farnerud, Palmi, Daigo og Nannskog) synes det er positivt at Kim Holmen kommer, betyr vel ikke ingenting? Blir spennende å se hva som skjer hvis Nannskog blir skadet og vi stiller med Hoff/Holmen på topp. Hoff som ikke eier førstetouch og Holmen som ikke eier treffsikkerhet blir jo den totalt motsatte duo av Veigar og Daniel. Nei, det verste er ikke at vi signerer Holmen i seg selv, men at vi ved å gjøre det også gir Lyn en mulighet til å beholde Guastavino. Folk nevner at det er greit å kjøpe spillere som kan komme inn å endre kampbildet, jeg vil heller få inn spillere som gjør at vi slipper å måtte endre kampbildet de siste 20 min. Gi oss en som forsterker laget fra kampstart, ikke som kan gjøre en god jobb etter 75 min - slike spillere bør det finnes i yngre garde allerede (Mix, Aase, Tømmernes (ikke så ung men men)). Nei, dette var IKKE nyheten jeg ville lese i denne tråden. Er vel liten sjanse for at han ikke består den medisinske testen også, da han tross alt er tidligere turner. Selv om solskinnet ikke slipper inn og veggene er grå på TA betyr det ikke at innkjøpspolitikken trenger å være den samme. Her har man ikke tenkt seg godt nok om. Tipper man fikk nei på tilbudet man la på bordet for Guastavino, begynte å stresse og tenkte som Spetalen: "Er'n rask? Ja! Kjøp'n!" Til Spetalens forsvar kan man si at han tok risiko (da han ikke visste hva annet han fikk), ledelsen vet derimot at de får en spiller uten andre ferdigheter enn fysikk og fart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 He he, morro å høre mange av dere som uttaler seg her.. Tipper dere ikke har sett så mye av Holmen men henger dere på hylekoret.. Som mange har nevnt vil dette gi oss flere offensive muligheter, samspillet med Hoff kan bli morsomt og følge - og ikke minst kan Holmen være med å forandre spillet ved et innhopp betydelig mer enn Tømmernes eller Torstein(ikke noe negativt om de gutta) Vi er ikke i den posisjonen at vi kan velge og vrake i toppspillere, dette kan absolutt vise seg å bli en smart signering! Gleder meg til å se kamelspising på høyt nivå her utover i sesongen:-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueeagle 16 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 har noen tenkt på at Kim Holmens fart lett binder opp en eller flere av motstanderens forsvarere slik at det blir større rom for våre andre dyktige spillere?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Jeg husker den store entusiasmen som rådet blant våre eksperter da Veigar og Alan var nye i klubben. JJ har motbevist ALLE skeptikere her til nå. I mine øyne kan han gjerne få lov til å gjøre et bomkjøp, men jeg tror ikke det er det som er hans plan.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Blir spennende å se hva som skjer hvis Nannskog blir skadet og vi stiller med Hoff/Holmen på topp. Hoff som ikke eier førstetouch og Holmen som ikke eier treffsikkerhet blir jo den totalt motsatte duo av Veigar og Daniel. Bør ikke være bekymret for det. Den duoen scoret 17 mål til sammen i Lyn i fjor. (og hadde 14 assist) De kjenner hverandre meget godt og sjeg er ikke noe grunn for at de to sammen på topp ikke skal fungere i Stabæk også om Nannskog skulle bli skadet. Dette er da den beste makkeren vi kan ha til Hoff i bakhånd og vi skulle være så uheldig å få en skade på Nannskog. Er det noen som greier å finne noe statistikk over hva Holmen har gjort foran målet i lavere divisjoner? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 He he, morro å høre mange av dere som uttaler seg her.. Tipper dere ikke har sett så mye av Holmen men henger dere på hylekoret.. Som mange har nevnt vil dette gi oss flere offensive muligheter, samspillet med Hoff kan bli morsomt og følge - og ikke minst kan Holmen være med å forandre spillet ved et innhopp betydelig mer enn Tømmernes eller Torstein(ikke noe negativt om de gutta) Vi er ikke i den posisjonen at vi kan velge og vrake i toppspillere, dette kan absolutt vise seg å bli en smart signering! Gleder meg til å se kamelspising på høyt nivå her utover i sesongen:-) Satser på busstur til Kristiansand 26/7, vi trenger muligens to egne busser til de som skal spise kameler i dyreparken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Det vi trenger er en spiss som kan gå rett inn i start 11'eren om Nannskog skulle f.eks brekke beinet eller ryke korsbåndet. Jeg ser ikke at Holmen er så god, om Hoff ryker på en skade så har vi Andersson, Palmi og Daigo som kan ta Hoff sin rolle. Men det vi altså trenger er en spiss som kan gå rett inn på laget uten å svekke det, og da helst en som kan true bakrommet ("Daniel-rollen"). Og ikke glem at vi i tillegg trenger en venstrebeint ving. Er redd for at Holmen kan ende opp som E.Olsen eller Nystuen som aldri kunne komme inn uten at laget ble svekka. Men for all del, ingen i verden blir gladere enn jeg om mitt inntrykk av Holmen er feil !! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueeagle 16 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Jeg er ikke overbegeistret for Kim Holmen men velger å tolke det dithen at JJ vil ha han som en back-up for Daniel Nannskog som en bakromsjagende spiss, og at de unge spissene i troppen er back-up for den andre spissen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Det vi trenger er en spiss som kan gå rett inn i start 11'eren om Nannskog skulle f.eks brekke beinet eller ryke korsbåndet. Jeg ser ikke at Holmen er så god, om Hoff ryker på en skade så har vi Andersson, Palmi og Daigo som kan ta Hoff sin rolle. Men det vi altså trenger er en spiss som kan gå rett inn på laget uten å svekke det, og da helst en som kan true bakrommet ("Daniel-rollen"). Her er du helt på jordet. Ser ikke helt logikken din. Du vil ha en bakromspiss som går rett inn på laget (istede for bakromsspissen Holmen)??? Det betyr vel at denne spilleren skal ta over plassen til Nannskog. Det vi egentlig trenger er en spiss som kan ta over for Hoff/dytte Hoff ut på vingen. Vi trenger en Veigar... ikke en reserve for Nannskog. I Holmen får vi et alternativ i Nannskog, selvom det er det vi først og fremt ikke er ute etter akkurat nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Hvorfor tror mange her at vi kan hente Henke Larsson hit for å sette ham på benken, sånn i tilfellet Nannskog blir skadet. Vi har bare plass til 11 spillere på banen. Det er svært naivt å tro at vi klarer å hente spillere som forsterker 11'ern - og som i tillegg synes det er helt OK å gå til Stabæk for å sitte på benken. Klubben dere heier på heter som sagt Stabæk. Vi spilte 1-divisjonsfotball for tre år siden. Vi har tapte 30 mill bare i fjor. Samlet underskudd de siste ti årene er......idiotisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 10. Mars 2009 (endret) Jeg synes folk snakker alt for mye om at vi er så tynne. Vi har kanskje ikke Tippeligaens største stall, men det er faktisk ikke bra å være for stor heller. Vi har nå plenty av spillere som kan bekle forskjellige posisjoner på banen. Det vi mangler er et par spillere som kan forsterke 11'eren vår! En venstrebent back/ving-type og en spiss som har andre og mer kreative kvaliteter enn Daniel. Ser ikke for meg Holmen i disse posisjonene, for å si det mildt. :-) Endret 10. Mars 2009 av drazyc Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Tipper blodsukker-nivået i denne tråden roser seg litt, dersom vi, som det ble antydet i avisartikkelen skal kjøpe en spiss til, i tillegg til Holmen. Får vi inn en bra møtende "klasse"-spiss som kan starte sammen med Daniel, så vips har vi en innspilt reserve-spissduo i Hoff/Holmen. Kjekt å ha. Og Hoff kan fortsatt spille kant. Jeg for min del er veldig spent på hvem andre vi evt. har i kikkerten. Har tidligere nevnt Dario Zahora... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Hvorfor skal vi ha en makker til Hoff? Hoff er ingen spiss i mine øyne, han er en kantspiller. Vi burde heller kjøpe en spiss som er så god at at vi slipper å bruke Hoff som spiss. Ikke en spiller som fungerer som makker til Hoff hvis/når Nannskog er ute. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Det vi trenger er en spiss som kan gå rett inn i start 11'eren om Nannskog skulle f.eks brekke beinet eller ryke korsbåndet. Jeg ser ikke at Holmen er så god, om Hoff ryker på en skade så har vi Andersson, Palmi og Daigo som kan ta Hoff sin rolle. Men det vi altså trenger er en spiss som kan gå rett inn på laget uten å svekke det, og da helst en som kan true bakrommet ("Daniel-rollen"). Og ikke glem at vi i tillegg trenger en venstrebeint ving. Er redd for at Holmen kan ende opp som E.Olsen eller Nystuen som aldri kunne komme inn uten at laget ble svekka. Men for all del, ingen i verden blir gladere enn jeg om mitt inntrykk av Holmen er feil !! Det er vel svært få Tippeliga-lag som kan skilte med at de kan bytte innpå tre spillere uten at laget blir svekket. Det er vel nettopp det som er grunnen til at de sitter på benken; at de er for dårlige for førsteelleveren pr. dags dato. Om de skulle vært like gode som de som allerede er ute på banen, ville det nok ikke tatt lang tid før folk ble misfornøyde og ønsket seg bort. Nei, det vi må se etter er folk som kan utfordre førsteelleveren, og gi de som allerede befinner seg der et dytt i ryggen og større konkurranse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Holmen blir en hit på Nadderud i år, ingen tvil om det morsom du... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Jeg orker ikke lese gjennom alle innleggene her. Bare konstantere at enkelte av innleggene virker svært kjente. Hadde man byttet ut Holmen med Alan... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Tipper blodsukker-nivået i denne tråden roser seg litt, dersom vi, som det ble antydet i avisartikkelen skal kjøpe en spiss til, i tillegg til Holmen. Får vi inn en bra møtende "klasse"-spiss som kan starte sammen med Daniel, så vips har vi en innspilt reserve-spissduo i Hoff/Holmen. Kjekt å ha. Og Hoff kan fortsatt spille kant. Jeg for min del er veldig spent på hvem andre vi evt. har i kikkerten. Har tidligere nevnt Dario Zahora... Dette innlegget kan jeg si meg enig i. Og hvis det er sant at vi kan tillate oss å bruke 2 mill på Holmen som backup, burde vi ha midler tilgjengelig til å kjøpe en forsterkning som kan gå inn i start 11ern. Jeg ville likevel sett at man prioriterte start 11ern først, for å deretter bruke tilgjengelige midler på backup. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Hvorfor tror mange her at vi kan hente Henke Larsson hit for å sette ham på benken, sånn i tilfellet Nannskog blir skadet. Vi har bare plass til 11 spillere på banen. Det er svært naivt å tro at vi klarer å hente spillere som forsterker 11'ern - og som i tillegg synes det er helt OK å gå til Stabæk for å sitte på benken. Klubben dere heier på heter som sagt Stabæk. Vi spilte 1-divisjonsfotball for tre år siden. Vi har tapte 30 mill bare i fjor. Samlet underskudd de siste ti årene er......idiotisk amen. Guastavinho er sikkert alt for dyr iforhold til det Stabæk kan matche uansett. Tviler på at Stabæk er den eneste norske klubben som er innteressert, og Stabæk ville tapt de fleste budkriger tippeligaklubber imellom. Nannskog skadet, sliten, dårlig form? Hvem i dagens tropp kunne erstattet han uten at spillemønsteret ville blitt helt forverret? Nannskog er best med 1 touch på ballen, den siste før ballen går i mål. Holmen bør helst være hentet for å gjøre det samme. Han er raskere enn Nannskog, men er ikke i nærheten av den samme spissen. Likevel, han er et bedre alternativ enn noen andre på benken til å kunne skape farligheter på egen hånd og være en klone av filosofien med Nannskog. Jeg mister ikke nattesøvnen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Det vi trenger er en spiss som kan gå rett inn i start 11'eren om Nannskog skulle f.eks brekke beinet eller ryke korsbåndet. Jeg ser ikke at Holmen er så god, om Hoff ryker på en skade så har vi Andersson, Palmi og Daigo som kan ta Hoff sin rolle. Men det vi altså trenger er en spiss som kan gå rett inn på laget uten å svekke det, og da helst en som kan true bakrommet ("Daniel-rollen"). Og ikke glem at vi i tillegg trenger en venstrebeint ving. Er redd for at Holmen kan ende opp som E.Olsen eller Nystuen som aldri kunne komme inn uten at laget ble svekka. Men for all del, ingen i verden blir gladere enn jeg om mitt inntrykk av Holmen er feil !! Det er vel svært få Tippeliga-lag som kan skilte med at de kan bytte innpå tre spillere uten at laget blir svekket. Det er vel nettopp det som er grunnen til at de sitter på benken; at de er for dårlige for førsteelleveren pr. dags dato. Om de skulle vært like gode som de som allerede er ute på banen, ville det nok ikke tatt lang tid før folk ble misfornøyde og ønsket seg bort. Nei, det vi må se etter er folk som kan utfordre førsteelleveren, og gi de som allerede befinner seg der et dytt i ryggen og større konkurranse. Ja. Vi så jo hva som skjedde med Jon da Iven kom. I seg selv nesten verdt kjøpesummen det Gutta trenger konkurranse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Vel, det går an å være motstander av Holmen uten å mene at vi er realistisk alternativ for Guastavino. Men det er vel ikke for mye for langt at vi kan kjøpe en kreativ spiss/offensiv midtbane-type som holder et høyt Tippeliga-nivå nå som vi tross alt har solgt to av våre viktigste spillere før sesongen? Vi har jo egentlig så langt ikke kjøpt noe som helst, bare lånt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Det er vel svært få Tippeliga-lag som kan skilte med at de kan bytte innpå tre spillere uten at laget blir svekket. Det er vel nettopp det som er grunnen til at de sitter på benken; at de er for dårlige for førsteelleveren pr. dags dato. Om de skulle vært like gode som de som allerede er ute på banen, ville det nok ikke tatt lang tid før folk ble misfornøyde og ønsket seg bort.Nei, det vi må se etter er folk som kan utfordre førsteelleveren, og gi de som allerede befinner seg der et dytt i ryggen og større konkurranse. Sa vel bare en? Men si at Nannskog ryker på en langtidsskade, vi er per dags dato ikke i nærheten av å kunne erstatte han, skal mye til å ha det i stallen osv, det vet jeg. Men jeg kommer ikke til å sove godt om Nannskog må ta en ufrivillig pause fra fotballen. Man så jo at Nannskog var savnet i Göteborg-kampen, der Hoff og Palmi spilte møtene spiss begge to. Om Nannskog forsvinner ut hele sesongen på lørdag, så tror jeg på at plass blant topp 5-6 i TL men ikke særlig mye høyere, men med han på banen hele sesongen så er vi med å kjemper om gullet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Selvom vi har vunnet serien, og solgt spillere for en god del millioner har vi likevel ikke økonomien til rbk.. Jeg tror at KH, med den rette treningen kan bli god, samtidig som at han er et faremoment med enorm fart, som kan åpne for andre.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå