Blaakjempe 579 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Forsåvidt glad for at Holmen takket nei, jeg føler han ikke er god nok. Håper Schelvan, Bohinen og Janne har en plan B, men er usikker. Også usikker på hvor mye de er villige til å gi for en ny spiss. Sendt en sms til Bohinen med noen tips til spisser som kan være aktuelle for oss. Disse er alle etter mitt syn bedre enn Holmen, men regner vel ikke med at de hører på en skarve supporter med c-trener utdanning Vil du skrive lista di her også kanskje? Hadde vært interessant å høre! (ikke ironisk innlegg) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 hamplene få se lista da. Og velkommen til forumet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Håper dere jubler like mye når vi setter inn Tømmernes mot LSK i stedet for Holmen!! Jævlig kjipt at dette ikke gikk i land! skjønner ikke hvorfor folk er så ekstremt skeptiske til Tømmernes, gi gutten litt tid, han var jo skadet i fjor oppkjøring etter overgangen, han har jo vist i asker at han har potensialet inne... tror vi skal la Tømmernes og Aase litt tid og innhopp før vi slakter den ene eller den andre... tar tid å komme inn i TL nivå når du har så gode spillere å kjempe mot, men lærer jo også av det... tror de begge kan spille seg inn til fast plass i løpet av noen år jeg.... Der er vi uenige. Ja Jan Tømmernes scoret mye for Asker i 2.div, ikke like mange for Stabæk 2 i 2.div! Jeg mener han er og blir en 2.divisjon spiller, intet mer! Ser ikke det store potensiale i han, selvom han har slitt litt med skader! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Nå virker det som at Rosenborg signer denne Dario Zahora. Han blir i så fall den 6. spissen i RBK-stallen, som i følge Hamren kansje vil bli for mange. Kansje vil de kvitte seg med en?http://www.rbkweb.no/vis/6683 Shit! Hadde i det lengste håpet at Stabæk hadde slengt seg på i kampen om Zahora. En pris på 4-5 mill. kunne kanskje vært overkommelig(?). Vi trenger en spiss på det nivået. Bare å vente å se nå hva ledelsen kan trylle frem... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Nå virker det som at Rosenborg signer denne Dario Zahora. Han blir i så fall den 6. spissen i RBK-stallen, som i følge Hamren kansje vil bli for mange. Kansje vil de kvitte seg med en?http://www.rbkweb.no/vis/6683 Shit! Hadde i det lengste håpet at Stabæk hadde slengt seg på i kampen om Zahora. En pris på 4-5 mill. kunne kanskje vært overkommelig(?). Vi trenger en spiss på det nivået. Bare å vente å se nå hva ledelsen kan trylle frem... Selv om vi har tjent ca. 40 mill fra spillersalg, virker det som vi nekter å vurdere en spiller som koster mer enn 2-3 mill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hamplene 8 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Kan bekrefte at Zahora var en av spillerne på den lista. De andre navnene verken kan eller vil jeg bekrefte, 1) fordi et par av de har jeg fått av en norsk agent jeg kjenner, og vil derfor ikke avsløre de, og 2) kall meg gjerne paranoid, men jeg vil ikke at andre klubber skal snappe de opp. Men, kan avsløre så mye som at listen inneholdt 5 navn, og at det var spillere fra Øst-Europa, Sverige og Afrika. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Er vel nå ganske typisk at Holmen greier å stokke føttene og kjemper om toppscorertittelen:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Er vel nå ganske typisk at Holmen greier å stokke føttene og kjemper om toppscorertittelen:) ...og Molde rykker ned. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Cometen 0 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Er vel nå ganske typisk at Holmen greier å stokke føttene og kjemper om toppscorertittelen:) ...Og slår et par trippel saltoer når de møter oss og Kim tror han er i turnhallen... Og så fikk Lyn ny generalsponsor i kveld, og de trenger ikke å selge noen nå i dette vinduet. Men folkens, Kim kan fortsatt bli blaa før 31.03 hvis Lars legger litt mer inn i hurtigtogets personlige kontrakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Holmen takket nei. Og @ringo fikk orgasme de luxe... Nope, Men jeg har bedrevet litt av dette! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Holmen takket nei. Og @ringo fikk orgasme de luxe... Nope, Men jeg har bedrevet litt av dette! @ringo Nå gleder jeg meg til årets julekalender! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Holmen takket nei. Og @ringo fikk orgasme de luxe... Nope, Men jeg har bedrevet litt av dette! @ringo Nå gleder jeg meg til årets julekalender! Hehehe Det samme tenkte jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 12. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 12. Mars 2009 (endret) Holmen takket nei. Og @ringo fikk orgasme de luxe... Nope, Men jeg har bedrevet litt av dette! @ringo utover å konstere at jeg er glad holmen ikke kom til oss, så må jeg også få nevne at dette er verdens beste musikkvideo! walken er så sinnsykt rå her! dagens digresjon... Endret 12. Mars 2009 av axe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Kjenner jeg blir litt bitter. Her bruker Rosenborg 12-15 mill på to nye spisser, når de allerede har 3-4 spisser i stallen. Mens Stabæk ikke ser ut til å være villig til å betale mer enn 2 mill for en ny spiller. Cash is king. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Grunnen til at Semb aldri blir noen stor trener eller spillerutvikler..... http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2616540.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 "Stabæk-supporterne ga ganske tydelig uttrykk for at Kim Holmen ikke var et klokt valg, og torsdag ettermiddag fikk de sitt ønske oppfylt" http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2572468.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Kjenner jeg blir litt bitter. Her bruker Rosenborg 12-15 mill på to nye spisser, når de allerede har 3-4 spisser i stallen. Mens Stabæk ikke ser ut til å være villig til å betale mer enn 2 mill for en ny spiller. Cash is king. Lyn og Stabæk var jo enig om pris da, spilleren som sa nei.. Synd, håper ikke Holmen så det fanatiske hyllekoret inne på forumet her... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 "Stabæk-supporterne ga ganske tydelig uttrykk for at Kim Holmen ikke var et klokt valg, og torsdag ettermiddag fikk de sitt ønske oppfylt" http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2572468.ece "og gode back ups som Stenersen og Kamara" Hoho, når ble Kamara god back up?. Fjærkre vokser fort, ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Om noen tror det som ble skrevet her var grunnen til at han valgte å ikke komme tror jeg nok vi tillegges litt for mye makt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 13. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 13. Mars 2009 (endret) Kjenner jeg blir litt bitter. Her bruker Rosenborg 12-15 mill på to nye spisser, når de allerede har 3-4 spisser i stallen. Mens Stabæk ikke ser ut til å være villig til å betale mer enn 2 mill for en ny spiller. Cash is king. Lyn og Stabæk var jo enig om pris da, spilleren som sa nei.. Synd, håper ikke Holmen så det fanatiske hyllekoret inne på forumet her... Har ikke Kim Holmen internett?? Endret 13. Mars 2009 av Stuart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 13. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 13. Mars 2009 (endret) Legg merke til at intervjuet er gjort en uke før seriestart. (Artikkelen er ført i pennen i dag, men intervjuet har ligget klart til Nettavisen kom til sølvplass i sitt tabelltips.) Frustrasjonen til JJ. og resten av spillergruppa var naturlig etter RBK-kampen. For dem som sliter med hukommelsen var JJ. og Nannskog (selvsagt) langt mindre frustrerte etter VIF-overkjøringen. Men ingen er uenige i at stallen er for tynn. Det virker imidlertid som vi rett og slett ikke har midler. Det er likevel fortsatt lov å håpe på at det kan dukke opp spillere av kvalitet. Endret 13. Mars 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Kjenner jeg blir litt bitter. Her bruker Rosenborg 12-15 mill på to nye spisser, når de allerede har 3-4 spisser i stallen. Mens Stabæk ikke ser ut til å være villig til å betale mer enn 2 mill for en ny spiller. Cash is king. Jeg har sagt det før og sier det igjen: Det finnes ingen sikre kjøp for 10 mill. Det er mye bedre å bruke tid på å finne en som passer til vår spillestil enn å gjøre som RBK: bruke 10 mill på Prica som er klin lik Iversen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hamplene 8 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Legg merke til at intervjuet er gjort en uke før seriestart. (Artikkelen er ført i pennen i dag, men intervjuet har ligget klart til Nettavisen kom til sølvplass i sitt tabelltips.) Frustrasjonen til JJ. og resten av spillergruppa var naturlig etter RBK-kampen. For dem som sliter med hukommelsen var JJ. og Nannskog (selvsagt) langt mindre frustrerte etter VIF-overkjøringen. Men ingen er uenige i at stallen er for tynn. Det virker imidlertid som vi rett og slett ikke har midler. Det er likevel fortsatt lov å håpe på at det kan dukke opp spillere av kvalitet. Enig, virker som vi rett og slett har svært lite penger tilgjengelige og dette gjør jakten på nye spillere meget vanskelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Selv om vi har tjent ca. 40 mill fra spillersalg, virker det som vi nekter å vurdere en spiller som koster mer enn 2-3 mill. Vi tjente ikke 40 mill på spillersalg i fjor. Vi tapte bare noen få mill på å drive en fotballklubb. Spillersalg er bonusinntektene som kanskje kan få en klubb til å ikke gå altfor mye underskudd uten hjelp fra investorer. Å tro at penger fra spillersalg er det samme som penger til spillerkjøp er naivt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Det er jo klubben selv som har skapt forventningene om to nye spillerkjøp før sesongstart (etter Kobayashi og Risp ble hentet inn). Da må jo supporterne forvente at de holder ord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Det er jo klubben selv som har skapt forventningene om to nye spillerkjøp før sesongstart (etter Kobayashi og Risp ble hentet inn). Da må jo supporterne forvente at de holder ord. Spørsmålet er bare hvilke rammer klubben har. Max. 5 mill. for to spillere? Håper det ikke er mindre. Får en krypende følelse av at klubben kommer til å slite øknomisk denne sesongen... Kanskje vi ender opp med flere leiesoldater... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Det er jo klubben selv som har skapt forventningene om to nye spillerkjøp før sesongstart (etter Kobayashi og Risp ble hentet inn). Da må jo supporterne forvente at de holder ord. Spørsmålet er bare hvilke rammer klubben har. Max. 5 mill. for to spillere? Håper det ikke er mindre. Får en krypende følelse av at klubben kommer til å slite øknomisk denne sesongen... Kanskje vi ender opp med flere leiesoldater... Så sent som i fjor hadde vi et overgangsvindu som stengte ved seriestart, tidligere år har vel overgangsvinduet stengt før seriestart. Kanskje det hadde vært bra om vi hadde gjort det slik nå også? Overgangsvindu som stenger 1. mars? Hadde vi fått med oss de andre nasjonale forbund (sverige, danmark?, russland?) som stenger vinduet 1. april så hadde det nok vært til alles fordel. Vi vil jo uansett ha fordel av å ha åpent etter at de store stenger vinduet (1. februar). Selv har jeg tenkt til å prøve å utsette depresjonen så lenge overgangsvinduet er åpent. Men har det ikke kommet inn noe bra (eller ihvertfall noe jeg ikke vet er dårlig) til den tid, slår derimot vårdepresjonen inn for fullt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Det er jo klubben selv som har skapt forventningene om to nye spillerkjøp før sesongstart (etter Kobayashi og Risp ble hentet inn). Da må jo supporterne forvente at de holder ord. Det er vel like greit å skille mellom spillerkjøp og det å skaffe nye spillere til klubben først som sist. Som gufa påpeker har ikke Stabæk bankboka full av penger. Dermed må spillere skaffes på andre mer kostnadseffektive måter. En "billig" spissbackup er også en ny spiller. Dessverre vil kanskje noen hevde, men sånn er det bare. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 13. Mars 2009 Del Skrevet 13. Mars 2009 Lyn og Stabæk var jo enig om pris da, spilleren som sa nei.. Synd, håper ikke Holmen så det fanatiske hyllekoret inne på forumet her... Har ikke Kim Holmen internett?? Han har skikkelig rask linje, men han er ikke så stødig på det tekniske, så han får det ikke helt til å funke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 13. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 13. Mars 2009 (endret) Får en krypende følelse av at klubben kommer til å slite øknomisk denne sesongen... Kanskje vi ender opp med flere leiesoldater... Du tror klubben kommer til å slite økonomisk fordi man har fått inn 40 mill+, og er meget forsiktige med pengebruken? Uansett håper jeg ikke at ledelsen er så forblåst, eller klubbkassa så bunnskrapt, at vi ikke benytter opsjonen på Risp før en tøff høstsesong. - Med mindre Risp skulle floppe, selvsagt. Han var tryggere enn MMS mot VIF, så her (i likhet med vår japanske venn) håper jeg på en spiller som vokser. Ikke at jeg i prinsippet er imot leiesoldater. Det må gjerne komme noen før første Mars. Endret 13. Mars 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå