Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

En spiss som stabæk burde ha er denne personen . Lucas Barrios. Kåret til verdens toppscorer av Fifa. Spiller nå for Colo Colo, og er helt sinnsyk.. Han har 1 år igjen av kontrakten, men med nok spenn, flytter han nok et annet sted. Gå på youtube og søk etter navnet hans :) Perfekt maker for DN

Veigar's klubb Nancy er ute etter ham, fikk avslått et bud nå i januar. Samme fikk Espanyol. Stabæk burde hatt Cristiano Ronaldo og, men jeg gidder ikke nevne ham i tråden her.

Derimot hvis Konan Ya er villig til å bli i Norge, men i en finere by og i et bedre lag, tror jeg det kunne vært spennende.

Nå har RBK sendt tilbake han finnen og Pelu er på prøve i USA, så da ser det ikke ut som man kan hente så mye der lenger..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har RBK sendt tilbake han finnen og Pelu er på prøve i USA, så da ser det ikke ut som man kan hente så mye der lenger..

Nja, han har jo signalisert at han ikke vil fornye med RBK, og RBK vil eventuelt ha igjen Ivers, Prica, Zahora, Sellin, Jo Sondre Aas og evt Trond Olsen som alternativer på topp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, han har jo signalisert at han ikke vil fornye med RBK, og RBK vil eventuelt ha igjen Ivers, Prica, Zahora, Sellin, Jo Sondre Aas og evt Trond Olsen som alternativer på topp.

Aas er på utlån i Moss og med tanke på at Ivers så og si er ute i en god del matcher i løpet av en sesong vet jeg liksom ikke hvor keen de er på å selge spillere, særlig til de som man ser på som deres hovedkonkurrent.

Men for all del, tipper konan ville trives mye bedre her enn der han er nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En spiss som stabæk burde ha er denne personen . Lucas Barrios. Kåret til verdens toppscorer av Fifa. Spiller nå for Colo Colo, og er helt sinnsyk.. Han har 1 år igjen av kontrakten, men med nok spenn, flytter han nok et annet sted. Gå på youtube og søk etter navnet hans :) Perfekt maker for DN

Veigar's klubb Nancy er ute etter ham, fikk avslått et bud nå i januar. Samme fikk Espanyol. Stabæk burde hatt Cristiano Ronaldo og, men jeg gidder ikke nevne ham i tråden her.

Derimot hvis Konan Ya er villig til å bli i Norge, men i en finere by og i et bedre lag, tror jeg det kunne vært spennende.

Hepp,

Nå ble det prøvespillet avlyst angivelig fordi det har dukket opp interesser fra TL...

Brrrr

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å nei. Ikke faen. Da er jo selv Holmen bedre.

Ikke bare ble han født offside, han ble unnfanget, døpt og konfimert der også.

Hvis det er problemet med han, fikser Daniel det i løpet av et par treninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør litt vondt å foreslå en LSK'er, men Essediri er kanskje en spiller som kunne gjort det bedre i Stabæk enn i LSK??

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article132427.ece

Siden vi allerede har møtt LSK på hjemmebane i år, så velger jeg å se bort fra at det er en klubb som holder til på andre siden av hovedstaden og som kler seg i stygge gule drakter, og har supportere og spillere som virkelig ikke klarer å oppføre seg etter normale normer og regler. Håper dem rykker ned og at alle spillerne blir med. Det å ha LSK på CV'en burde være synonomt med å bli svartelista fra resten av fotballnorge.

Merker det var mye hat her, men det er nå engang slik jeg føler det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør litt vondt å foreslå en LSK'er, men Essediri er kanskje en spiller som kunne gjort det bedre i Stabæk enn i LSK??

Siden vi allerede har møtt LSK på hjemmebane i år, så velger jeg å se bort fra at det er en klubb som holder til på andre siden av hovedstaden og som kler seg i stygge gule drakter, og har supportere og spillere som virkelig ikke klarer å oppføre seg etter normale normer og regler. Håper dem rykker ned og at alle spillerne blir med. Det å ha LSK på CV'en burde være synonomt med å bli svartelista fra resten av fotballnorge.

Du vil altså svarteliste John Knudsen.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vil altså svarteliste John Knudsen.....

Jon har strøket dette vekk fra CV'en og er innforstått med at dette kun er på grunn av miljøskade i ungdommen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andresen blir nok fristilt i løpet av vårsesongen (skjer når han blir sparket som manager). Vi kjenner jo båndene til Ingo, men er MA en mann for dagens Stabæk? Hadde vi salgsobjekter på midten, kunne det vært greit, men å sitte med HH, PF og MA på sentral midt blir kanskje en meget god spiller for mye?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andresen blir nok fristilt i løpet av vårsesongen (skjer når han blir sparket som manager). Vi kjenner jo båndene til Ingo, men er MA en mann for dagens Stabæk? Hadde vi salgsobjekter på midten, kunne det vært greit, men å sitte med HH, PF og MA på sentral midt blir kanskje en meget god spiller for mye?

Vi trenger definitivt ikke en stasjonær sentral midtbanespiller som alltid skal ha ballen. Det vi trenger er en spiss som fungerer sammen med Daniel, kanskje en ventre back/kant, samt at Pontus S og Johan blir klare til kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere meget gode spillere skulle vi vel alltids takle. Et gigantego i tillegg til Daniels tror jeg derimot hadde kunnet bli problematisk..... :) Nei, sats heller på Mix.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin gikk ut på dato for flere år siden. Dessuten trenger vi ikke en hvor klippekortet i Stabæk også er utløpt. Ville ikke hatt han på laget om han betalte for å spille!

Endret av Blaapaatur
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei takk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin Andresen? Hva behager? Tror det er noen som trenger å skru igjen korken på limtuben sporenstreks...

Er det noe vi ikke trenger så er det en sentral midtbanespiller.

Vi treng a spiss end a lefterbekk som nils arne eggen ville sagt det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter min mening rekker ikke MA verken Henning eller Pontus til knærne en gang. Nei takk!

En ting er at han ikke er god nok, det kan bli et helvete om ikke han og Daniel går godt overens i tillegg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin Andresen? Hva behager? Tror det er noen som trenger å skru igjen korken på limtuben sporenstreks...

Er det noe vi ikke trenger så er det en sentral midtbanespiller.

Vi treng a spiss end a lefterbekk som nils arne eggen ville sagt det.

Jeg tar gjerne en leftist bekk. Jeg kan ikke huska andre raddiser enn Veigar som i et intervju om hva han var opptatt av utenom fotball, sa at han var opptatt av storpolitikk. Han hadde nemlig fått med seg at det muligens var amerikanske myndigheter som stod bak angrepet på WTC.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom Nancy ligger bare ett poeng over kvallik i frankrike, og det er ca 10 runder igjen av serien der, er det forståelig at Nancy ikke engang vurderte utlån av godeste Veigar.

Men; Hvis Nancy skulle rykke ned, vil vel de måtte revurdere en del av sine spillere under kontrakt, og få ned utgiftspostene en del. Veigar vil neppe bli hentet av andre større klubber ettersom han ikke får vist seg frem for Nancy, og jeg regner med at Stabæk vil være et vel så interessant alternativ for VPG selv, som en benk-tilværelse i Fransk nest-høyeste nivå. Skulle Nancy få fart på sakene, og hente en del poeng umiddelbart, vil kanskje det også bidra til at Veigar kan komme hjem, ettersom et nedrykk eventuelt er utelukket.

Spørsmål da; Kan man hente spillere på lån etter overgangsvinduet er stengt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Niklas Sandberg klar for Haugesund. Synes fortsatt det er rart at vi ikke fikk signa han.

Sjokkert! LINK Ikke det at jeg hadde så veldig lyst på å ha han fast i Stabæk, men det må da være minst en annen TL-spiller som kunne tenkt seg å signere han! Han ble jo til og med løst fra kontrakten sin!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...