hamplene 8 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Da har jeg kontaktet Lars, Schelvan pluss at jeg har tipset vg, budstikka og Tv 2 Sporten om dette, så får vi kanskje høre noe mer om dette i løpet av kvelden. Meget, meget skeptisk. Var ikke han Odd-spissen Tsjekker? Han var jo en kjempesuksess. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Gir et voldsomt imponerende snitt på 0,2 mål per kamp. Altså kan vi forvente mål hver 5.kamp det er jo sterkt. Gitt av vi kommer til Ullevål og til gruppespillet i CL, blir det 9 mål, ikke så ille det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Hva skal man si? ut i fra det vi ser på youtube ser det ut som en spiller med grei teknikk. Ser også grei ut på hodet selv om han bare er 176 cm høy. Ikke veldig imponerende målstatistikk, men regner med at Janne og Lassebo tror han kan passe bra inn i laget. For satse på han han kan bli en god signering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 pluss at jeg har tipset vg, budstikka og Tv 2 Sporten om dette, SMART!!!! Du vet at forum har veltet overganger før eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hamplene 8 Del Skrevet 30. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2009 (endret) Ifølge www.transfermarkt.de har han spilt 45 kamper og laget 7 mål og 2 assist i 05/06, 07/08 og 08/09 til sammen. Endret 30. Mars 2009 av hamplene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hamplene 8 Del Skrevet 30. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2009 (endret) dobbel Endret 30. Mars 2009 av hamplene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hamplene 8 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 pluss at jeg har tipset vg, budstikka og Tv 2 Sporten om dette, SMART!!!! Du vet at forum har veltet overganger før eller? Nei, har jeg ikke hørt om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 pluss at jeg har tipset vg, budstikka og Tv 2 Sporten om dette, SMART!!!! Du vet at forum har veltet overganger før eller? Nei, har jeg ikke hørt om. Hva får du egentlig ut av å plage lederne i Stabæk og å tipse alle mulige medier? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 30. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2009 (endret) Er vel ikke noen stor fare for at noen skal stupe inn i 11. time og stjele bomkjøpet vårt. Krysser fingrene for nok et lån m. opsjon. Endret 30. Mars 2009 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Fra tysk wikipedia: Šenkeřík wechselte im März 2009 zunächst auf Leihbasis zum norwegischen Erstligisten Stabæk IF.[7] Kommer hit på lån ifølge de/den som oppdaterte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hamplene 8 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Er vel ikke noen stor fare for at noen skal stupe inn i 11. time og stjele bomkjøpet vårt. Hehe, enig:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Fra tysk wikipedia: Šenkeřík wechselte im März 2009 zunächst auf Leihbasis zum norwegischen Erstligisten Stabæk IF.[7] Kommer hit på lån ifølge de/den som oppdaterte. I følge Slavias hjemmeside som det var linket til tidligere var det snakk om en 4-årskontrakt, ganske sprikende altså Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Grøss og gru. Her er målstatistikken hans siden 2000 ifølge wikipedia: 2000-2003 FC Bohemians Praha 41 kamper 7 mål 2003-2006 FC Jablonec 78 kamper 13 mål 2006-2007 Malatyaspor 44 kamper 14 mål 2007 - Slavia Praha 25 kamper 4 mål Siden 2000: 188 kamper 38 mål Gir et voldsomt imponerende snitt på 0,2 mål per kamp. Altså kan vi forvente mål hver 5.kamp det er jo sterkt. Huff og huff Husk at det kun er seriemål det er snakk om, cup osv er ikke med i statistikken der. Likevel ikke veldig imponerende. Dog, hvis han klarer å putte 10 mål eller noe den duren er jo det helt kurant. Er han en solid tilrettelegger har vi jo Daniel til å score. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Er vel ikke noen stor fare for at noen skal stupe inn i 11. time og stjele bomkjøpet vårt. Krysser fingrene for nok et lån m. opsjon. Må si jeg beundrer den jævla fine innstillinga de!.. Her får vi kanskje en spiss vi har mast om i flere uker, så slapp av med pisspreiket til vi ser hva han kan gjøre i Stabæk!. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Er vel ikke noen stor fare for at noen skal stupe inn i 11. time og stjele bomkjøpet vårt. Nå har du vel ikke glemt at FK MA bruker sportssidene i VG og DB i sin talentjakt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Er vel ikke noen stor fare for at noen skal stupe inn i 11. time og stjele bomkjøpet vårt. Krysser fingrene for nok et lån m. opsjon. Må si jeg beundrer den jævla fine innstillinga de!.. Her får vi kanskje en spiss vi har mast om i flere uker, så slapp av med pisspreiket til vi ser hva han kan gjøre i Stabæk!. takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hamplene 8 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Grøss og gru. Her er målstatistikken hans siden 2000 ifølge wikipedia: 2000-2003 FC Bohemians Praha 41 kamper 7 mål 2003-2006 FC Jablonec 78 kamper 13 mål 2006-2007 Malatyaspor 44 kamper 14 mål 2007 - Slavia Praha 25 kamper 4 mål Siden 2000: 188 kamper 38 mål Gir et voldsomt imponerende snitt på 0,2 mål per kamp. Altså kan vi forvente mål hver 5.kamp det er jo sterkt. Huff og huff Husk at det kun er seriemål det er snakk om, cup osv er ikke med i statistikken der. Likevel ikke veldig imponerende. Dog, hvis han klarer å putte 10 mål eller noe den duren er jo det helt kurant. Er han en solid tilrettelegger har vi jo Daniel til å score. 2 assist i sesongene 05/06, 07/08 og 08/09 tilsammen, så hvor solid tilrettelegger han er vet jeg ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Da har jeg kontaktet Lars, Schelvan pluss at jeg har tipset vg, budstikka og Tv 2 Sporten om dette. Hva får du (vi) ut av det?? Dersom det du skriver er sant, er det toskete oppførsel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 helt ufattelig at folk sutrer så jævli. 1 ellveren vår er bra. vi er bare syltynne hvis vi får skader på topp. vanskelig å si hva denne mannen står for men et kvalitetstegn kan være at han har spilt en god del kamper på tjsekkias suverent beste lag. noe som er et kvalitetstegn; tabell så langt i tsjekkia. 1. Slavia Slavia 50 2. Sparta Sparta 38 3. Liberec Liberec 36 4. Ml. Boleslav Ml. Boleslav 36 5. Ostrava Ostrava 34 6. Jablonec Jablonec 34 7. Teplice Teplice 32 8. Olomouc Olomouc 30 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hamplene 8 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Da har jeg kontaktet Lars, Schelvan pluss at jeg har tipset vg, budstikka og Tv 2 Sporten om dette. Hva får du (vi) ut av det?? Dersom det du skriver er sant, er det toskete oppførsel For å få informasjon naturligvis. Jeg er spent på hva som skjer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueeagle 16 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Synes det er forferdelig mye negativitet her alle maser om en spiss og når det dukker opp en kandidat er det bare klaging. Blir Senkerik blaa så får vi dømme ham etter det han gjør i Stabækdrakta. Han har kanskje ikke høyest scoringsrate, men han har da i alle fall klart å score 2 mål i CL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 30. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2009 (endret) Da har jeg kontaktet Lars, Schelvan pluss at jeg har tipset vg, budstikka og Tv 2 Sporten om dette. Hva får du (vi) ut av det?? Dersom det du skriver er sant, er det toskete oppførsel For å få informasjon naturligvis. Jeg er spent på hva som skjer. Du lever i en fantasiverden hvis du tror Bohinen forteller deg hva som skjer. edit: Jeg er forsiktig optimist hva gjelder denne mulige nye spilleren. Spennende er det uansett :-) Endret 30. Mars 2009 av lyckegutten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Ingen av ekspertene som har hørt om han heller? @ringo? Rich? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hamplene 8 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 I kommentar under en artikkel om denne overgangen virker skribentene misfornøyd med at han drar, kan jo være et godt tegn kanskje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 244 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 alle maser om en spiss og når det dukker opp en kandidat er det bare klaging. Det er bare fordi "alle" er så realistiske at vi trodde vi skulle signe Ronaldo eller Henke. Vi er jo tross alt seriemester fra 2008. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Synes det er forferdelig mye negativitet her alle maser om en spiss og når det dukker opp en kandidat er det bare klaging. Blir Senkerik blaa så får vi dømme ham etter det han gjør i Stabækdrakta. Han har kanskje ikke høyest scoringsrate, men han har da i alle fall klart å score 2 mål i CL For all del, jeg håper han er dritgod, men hvis vi ser objektivt på det hele, lover det ikke godt. Dårlig statistikk, hentes i siste timer før vinduet stenger, etter at vi har feilet i å hente relativt svake spillere som Holmen og Gustavinho (for ikke å si Jepsen). La oss håpe på det beste, men være forberedt på noe annet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Synes det er forferdelig mye negativitet her alle maser om en spiss og når det dukker opp en kandidat er det bare klaging. Blir Senkerik blaa så får vi dømme ham etter det han gjør i Stabækdrakta. Han har kanskje ikke høyest scoringsrate, men han har da i alle fall klart å score 2 mål i CL For all del, jeg håper han er dritgod, men hvis vi ser objektivt på det hele, lover det ikke godt. Dårlig statistikk, hentes i siste timer før vinduet stenger, etter at vi har feilet i å hente relativt svake spillere som Holmen og Gustavinho (for ikke å si Jepsen). La oss håpe på det beste, men være forberedt på noe annet. que? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 244 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 , hentes i siste timer før vinduet stenger, Siste timer for å kjøpe er også siste timer for å selge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Det eneste Gustavinho har vist hittil, er at han er god i treningskamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hamplene 8 Del Skrevet 30. Mars 2009 Del Skrevet 30. Mars 2009 Håper selvsagt på å bli postivt overrasket jeg også, men foreløpig forventer jeg en ny Pospech.. Altså er ikke mine forventinger til tsjekkeren spesielt høye. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå