BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Skummelt mange med under ti innlegg som plutselig begynte å plapre nå, da... Kanskje vi ikke har hatt behov for å si noe tidligere... Kom fra han som registrerte seg for under en halvtime siden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 jeg tør ikke håpe på det, men hadde vært fantastisk med en viss islending... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperNann 12 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Ifølge Ingo og Schultz på forumet i dag kommer det mest sansynelig inn en spiss som alle fotballinteresserte kjenner til, og som er en god "mer enn 10 målskandidat". Ingo fikk flere meldinger underveis hvor jeg tror en var fra Telenor Arena hvor den medisinske testen med mer pågikk. Det der var gåsehud det! Det kiler i kroppen Ja for F... Blir ikke tidlig kvelden på meg som jeg hadde tenkt. Vet ikke om jeg tør tro på dette jeg! Noen flere som var på Onkel Blaa som kan bekrefte dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Dette her er verre pining enn da man som barn måtte lide seg gjennom kaffen etter middagen før gavene på juleaften.... Håper virkelig det kommer enda en ny signering! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Ifølge Ingo og Schultz på forumet i dag kommer det mest sansynelig inn en spiss som alle fotballinteresserte kjenner til, og som er en god "mer enn 10 målskandidat". Ingo fikk flere meldinger underveis hvor jeg tror en var fra Telenor Arena hvor den medisinske testen med mer pågikk. Det der var gåsehud det! Det kiler i kroppen Ja for F... Blir ikke tidlig kvelden på meg som jeg hadde tenkt. Vet ikke om jeg tør tro på dette jeg! Noen flere som var på Onkel Blaa som kan bekrefte dette? Jeg kan bekrefte det. Ingo hadde veldig lyst til å si navnet men fikk ikke lov av Einar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Ja for F... Blir ikke tidlig kvelden på meg som jeg hadde tenkt. Vet ikke om jeg tør tro på dette jeg! Noen flere som var på Onkel Blaa som kan bekrefte dette? Bekreftes! Spent på hvem denne spilleren er. Håper alt ordner seg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperNann 12 Del Skrevet 31. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2009 (endret) Ifølge Ingo og Schultz på forumet i dag kommer det mest sansynelig inn en spiss som alle fotballinteresserte kjenner til, og som er en god "mer enn 10 målskandidat". Ingo fikk flere meldinger underveis hvor jeg tror en var fra Telenor Arena hvor den medisinske testen med mer pågikk. Det der var gåsehud det! Det kiler i kroppen Ja for F... Blir ikke tidlig kvelden på meg som jeg hadde tenkt. Vet ikke om jeg tør tro på dette jeg! Noen flere som var på Onkel Blaa som kan bekrefte dette? Jeg kan bekrefte det. Ingo hadde veldig lyst til å si navnet men fikk ikke lov av Einar Nå er jeg glad det er batteri nok i pacemakeren for ett par år til! Steike så spennende. Endret 31. Mars 2009 av SuperNann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mgm_stbk 1 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 få vite navnet... klarer ikke vente lenger... hehe, dette er sykt spennende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Bare én ting jeg stusser på... Ble det ikke sagt at 'Senky' var tiltenkt en plass i første-elleveren når han var i form? Hvordan kan vi da hente inn en "mer enn 10 målskandidat"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 496 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Bare én ting jeg stusser på... Ble det ikke sagt at 'Senky' var tiltenkt en plass i første-elleveren når han var i form? Hvordan kan vi da hente inn en "mer enn 10 målskandidat"? jeje, whatever, ja takk til knallhard konkurranse! Gutta trenger å få opp kvaliteten nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 om to timer ville jeg svart "fordi Nannskog har signert for RBK" eller noe sånt. Akkurat nå synes jeg deter betryggende at de henter inn angripere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 kl 12 i kveld er det jo 1 april! aprilsnarr? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Tror ikke du skal høre på alt som blir sagt & skrevet nå..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperNann 12 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 kl 12 i kveld er det jo 1 april! aprilsnarr? Kan ikke tenke meg en mere idiotisk aprilspøk noensinne i så fall. Dette kødder man bare ikke med!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Bare én ting jeg stusser på... Ble det ikke sagt at 'Senky' var tiltenkt en plass i første-elleveren når han var i form? Hvordan kan vi da hente inn en "mer enn 10 målskandidat"? Det kalles dekning Men skjønner deg godt for det er jammen ikke et begrep vi kan slenge rundt på i tide og utide Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 RYKTE: Frode Johnsen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 kl 12 i kveld er det jo 1 april! aprilsnarr? Kan ikke tenke meg en mere idiotisk aprilspøk noensinne i så fall. Dette kødder man bare ikke med!! Man er da rett og slett bare ond hvis dette er noe aprilspøk-.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 977 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Bare én ting jeg stusser på... Ble det ikke sagt at 'Senky' var tiltenkt en plass i første-elleveren når han var i form? Hvordan kan vi da hente inn en "mer enn 10 målskandidat"? Hepp, Senky kan spille ving også... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Håper virkelig IKKE det er Frode Johnsen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 RYKTE: Frode Johnsen... Er dette et rykte fra en seriøs kilde, eller kun ville spekulasjoner? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Venter spent på et navn nå, virker jo utifra hva dere skriver at Ingo var ganske fornøyd men den mulig nye spilleren, håper ikke dette er noe kødd folk kommer med, er så sykt spent nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 RYKTE: Frode Johnsen... ?? Han skiftet til ny japansk klubb i 2009.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 F5-tasten slites ut...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hamplene 8 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 For å summere opp de ryktene jeg har fått høre siste par timene er dette følgende: Guastavino Allan Jepsen Veigar Pall Gunnarson Frode Johnsen + En svensk spiss jeg ikke husker navnet på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 RYKTE: Frode Johnsen... en som er eldre enn Nannskog? hmm.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Ikke vet jeg. Refererer kun et konkret navn fra tv2chat. Virker faktisk ikke fullstendig idiotisk ut heller, utifra hva Ingo har sagt, men om det stemmer som du sier så er det jo en umulighet... Hadde vært meget spennende iallefall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Håper virkelig IKKE det er Frode Johnsen... For 24 timer siden så det ut av vi endte opp med 0. Nå kan det blir 2. Akkurat nå tar jeg nesten hva som helst, så får vi heller irritere oss over manglende kvaliteter på spillerne senere i sesongen. Hadde ikke sagt nei-takk til Frode Johnsen akkurat nå, men hadde alltids håpet på noe bedre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Krysser alt jeg har for at det er min finske gud Daniel Sjölund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasesong 2 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 RYKTE: Frode Johnsen... ?? Han skiftet til ny japansk klubb i 2009.. Høres rart ut, 35 år gammel og akkurat byttet klubb i japan, så skal han plutselig hjem. Satser på at de ryktene er feil. Men han er vel 10-måls mann, eller var... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Hvor fett hadde A. Farnerud vært? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå