Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Mye rart på dette TV2 forumet; det skrives at Molskred, Fernando Torres, Aram Khalili, Sæternes og Jebsen er på vei til Stabæk. Det er enkelt å starte et rykte. Stoler ikke på noe før STB sender en sms gitt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste er vel bare å kjøre ut mot Fornebu selv, kommer faen ikke til å få mye søvn i natt har jeg en følelse av. Det må jo noe ganske bra til for at INGO skal være så oppglød som dere skriver. Blir skuffet hvis det ikke blir noen overgang..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil legge til at selv om vi ikke skulle få noen nyheter før midnatt, kan vi allikevel ha signert en ny spiller, det viktige er at NFF får alle papirer før midnatt.

kan ikke du bare sende melding til Lars eller Ingo, så får vi sikkert svar....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingo og Schultz er kilden til ryktene.

Kan noen gi et presist - og sånn bortimot ordrett - referat av hva som ble sagt om spillersignering?

Hva er tro, hva er håp og hva er rett og slett bare blind kjærlighet?

Du må bare bla noen sider tilbake så finner du referatet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra livechaten på tv 2 skriver en som kaller seg Hans følgende:

23:20 [Comment From hans]

stenvoll takket visstnok nei til overgang, men fortsatt mulig det kan bli noe av spissovergangen andre veien. vet ikke mer om saken.. får bare vente i spenning. tomm`n er og blir blaa tvers igjennom:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på debatten på TV2 er Tore Andre Flo nevnt flere ganger....

...og ettersom "Tore Andre Flo" ikke akkurat er synonymt med "minst ti mål pr. sesong", så stryker vi den. Greit?! Sånn ja!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok - jeg tipper Henke!

....mens vi venter kan vi jo tippe videre på gamle "helter": f.eks Tore Andre Flo, - eller kanskje vi får Chippen hjem (10 mål ?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste er vel bare å kjøre ut mot Fornebu selv, kommer faen ikke til å få mye søvn i natt har jeg en følelse av. Det må jo noe ganske bra til for at INGO skal være så oppglød som dere skriver. Blir skuffet hvis det ikke blir noen overgang..

like før jeg tar turen ut dit, bedre en alle disse ryktene her!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på tv2 chatten nevnes det at en mikke dahlberg skal være mannen stabæk snakker med. noen som kjenner han? jeg har ikke hørt om han før, så det passer vel ikke helt til det ingo sa tidligere...

Garantist for 10 mål? Nei tvilsomt.Ikke en målgarantist.

Endret av nr.25
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok - jeg tipper Henke!

....mens vi venter kan vi jo tippe videre på gamle "helter": f.eks Tore Andre Flo, - eller kanskje vi får Chippen hjem (10 mål ?)

Chippen er ikke spiss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til alle som ikke var der i kveld: Ikke bare hinta Ingo veldig mye om hvem det var snakk om -spiss - garantist for 10+ mål - velkjent for alle i lokalet osv. Han hinta også ganske tydelig at det ikke vill dukke opp offisielt noe sted før i morra.

Så med mindre noen står i hans (eller Schelvis's eller Lassebos) indre omgangskrets, så fårvi neppe annet enn rykter før litt utpå formiddagen i morra. Men da forventer jeg meg en sms om den nye spiller.

Nå er det bare å gå å legge seg. G'natt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk da tror jeg at jeg prøver å legge meg får så og sjekke før jobb i morgen og under lunchen;) blir sykt glad hvis det er Veigar, og selvfølgelig hvis det er en annen god spiss som vil heve laget!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2002-2004 Umeå FC 29 (18)

2004-2006 GIF Sundsvall 61 (10)

2007- Djurgårdens IF 46 (6)

Dette er mikke dahlbergs stats. Vet ikke helt om det kvalifiserer som en 10+mann?

Endret av are2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...