Erik_ 7 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Mye rart på dette TV2 forumet; det skrives at Molskred, Fernando Torres, Aram Khalili, Sæternes og Jebsen er på vei til Stabæk. Det er enkelt å starte et rykte. Stoler ikke på noe før STB sender en sms gitt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hamplene 8 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Vil legge til at selv om vi ikke skulle få noen nyheter før midnatt, kan vi allikevel ha signert en ny spiller, det viktige er at NFF får alle papirer før midnatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Det beste er vel bare å kjøre ut mot Fornebu selv, kommer faen ikke til å få mye søvn i natt har jeg en følelse av. Det må jo noe ganske bra til for at INGO skal være så oppglød som dere skriver. Blir skuffet hvis det ikke blir noen overgang.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Vil legge til at selv om vi ikke skulle få noen nyheter før midnatt, kan vi allikevel ha signert en ny spiller, det viktige er at NFF får alle papirer før midnatt. kan ikke du bare sende melding til Lars eller Ingo, så får vi sikkert svar.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Ingo og Schultz er kilden til ryktene. Kan noen gi et presist - og sånn bortimot ordrett - referat av hva som ble sagt om spillersignering? Hva er tro, hva er håp og hva er rett og slett bare blind kjærlighet? Du må bare bla noen sider tilbake så finner du referatet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 på debatten på TV2 er Tore Andre Flo nevnt flere ganger.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasesong 2 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Det må jo noe ganske bra til for at INGO skal være så oppglød som dere skriver. Kanskje derfor han virket så skeptisk til "Senky" i media tidligere i dag også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hamplene 8 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Fra livechaten på tv 2 skriver en som kaller seg Hans følgende: 23:20 [Comment From hans] stenvoll takket visstnok nei til overgang, men fortsatt mulig det kan bli noe av spissovergangen andre veien. vet ikke mer om saken.. får bare vente i spenning. tomm`n er og blir blaa tvers igjennom:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 på debatten på TV2 er Tore Andre Flo nevnt flere ganger.... ...og ettersom "Tore Andre Flo" ikke akkurat er synonymt med "minst ti mål pr. sesong", så stryker vi den. Greit?! Sånn ja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 på debatten på TV2 er Tore Andre Flo nevnt flere ganger.... Flo en garantist for 10+ mål? Hahaha... DET må isåfall være en aprilspøk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 "TV 2 Sporten: I Stabæk-leiren florerer ryktene. Siste vi har hørt er at Inge André Olsen og Allan Jepsen inngår i en byttehandel." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 [Comment From Guest]Hvis jepsen går til stabæk og vi får olsen, skal jeg personlig gå opp til valle og knuse en rute Hahaha! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Nettavisen har en artikkel ute nå: "Slik VAR innspurten". Siste oppdatering 22:30. hahahaha. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2592591.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 [Comment From kalle] mikke dahlberg fra djurgården er visstnok spilleren det er snakk om fra stockholms klubb til stabæk!! spiller med landskamper, stenvoll IKKE motsatt vei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperNann 12 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Siste på tv2: [Comment From kalle] mikke dahlberg fra djurgården er visstnok spilleren det er snakk om fra stockholms klubb til stabæk!! spiller med landskamper, stenvoll IKKE motsatt vei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Ok - jeg tipper Henke! ....mens vi venter kan vi jo tippe videre på gamle "helter": f.eks Tore Andre Flo, - eller kanskje vi får Chippen hjem (10 mål ?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 301 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Det beste er vel bare å kjøre ut mot Fornebu selv, kommer faen ikke til å få mye søvn i natt har jeg en følelse av. Det må jo noe ganske bra til for at INGO skal være så oppglød som dere skriver. Blir skuffet hvis det ikke blir noen overgang.. like før jeg tar turen ut dit, bedre en alle disse ryktene her!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mgm_stbk 1 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 på tv2 chatten nevnes det at en mikke dahlberg skal være mannen stabæk snakker med. noen som kjenner han? jeg har ikke hørt om han før, så det passer vel ikke helt til det ingo sa tidligere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 hvis det er Flo så blir det en kjip morgendag..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 31. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2009 (endret) på tv2 chatten nevnes det at en mikke dahlberg skal være mannen stabæk snakker med. noen som kjenner han? jeg har ikke hørt om han før, så det passer vel ikke helt til det ingo sa tidligere... Garantist for 10 mål? Nei tvilsomt.Ikke en målgarantist. Endret 31. Mars 2009 av nr.25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Ok - jeg tipper Henke! ....mens vi venter kan vi jo tippe videre på gamle "helter": f.eks Tore Andre Flo, - eller kanskje vi får Chippen hjem (10 mål ?) Chippen er ikke spiss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Er Mikke Dahlberg et navn alle kjenner da? Eller er det bare jeg som ikke har fulgt med? aldri hørt om han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Til alle som ikke var der i kveld: Ikke bare hinta Ingo veldig mye om hvem det var snakk om -spiss - garantist for 10+ mål - velkjent for alle i lokalet osv. Han hinta også ganske tydelig at det ikke vill dukke opp offisielt noe sted før i morra. Så med mindre noen står i hans (eller Schelvis's eller Lassebos) indre omgangskrets, så fårvi neppe annet enn rykter før litt utpå formiddagen i morra. Men da forventer jeg meg en sms om den nye spiller. Nå er det bare å gå å legge seg. G'natt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 fra tv2 chatten: Da er endelig noe BEKREFTET!! Mikael Dahlberg klar for Stabæk!! overgangsum 6,5 millioner.. spennende!! ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 31. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2009 (endret) Edit: allerede postet! Endret 31. Mars 2009 av Erik_ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Takk da tror jeg at jeg prøver å legge meg får så og sjekke før jobb i morgen og under lunchen;) blir sykt glad hvis det er Veigar, og selvfølgelig hvis det er en annen god spiss som vil heve laget! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 31. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2009 (endret) 2002-2004 Umeå FC 29 (18) 2004-2006 GIF Sundsvall 61 (10) 2007- Djurgårdens IF 46 (6) Dette er mikke dahlbergs stats. Vet ikke helt om det kvalifiserer som en 10+mann? Endret 31. Mars 2009 av are2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
carmaa 1 Del Skrevet 31. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 31. Mars 2009 (endret) Mange som nevner Clayton Zane her også... sier litt om nivået på tv2-chatten Endret 31. Mars 2009 av carmaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Kan ikke folk drite i å referere til TV2 chatten? Det er jo like seriøst som VGD, bare i liveformat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 31. Mars 2009 Del Skrevet 31. Mars 2009 Så veldig kjent er han vel ikke heller.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå