Marius 500 Del Skrevet 25. Januar 2010 Del Skrevet 25. Januar 2010 En artikkel om keeper'n på prøve - Steve Clark http://yanks-abroad....content&id=5742 Var ikke klar over at Erik Benjaminsen også var amerikansk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chechen 1 Del Skrevet 25. Januar 2010 Del Skrevet 25. Januar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/01/25/sport/fotball/atle_roar_haland/odense/10092023/ Den norske forsvarsspilleren Atle Roar Håland vil ikke forlenge kontrakten med danske OB. Han er bundet ut året. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 25. Januar 2010 Del Skrevet 25. Januar 2010 Noe nytt om kontrakt til Clark? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 25. Januar 2010 Del Skrevet 25. Januar 2010 En artikkel om keeper'n på prøve - Steve Clark http://yanks-abroad....content&id=5742 Var ikke klar over at Erik Benjaminsen også var amerikansk... Antagelig bare halvt......... -for han har jo spilt på norske U-landslag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 25. Januar 2010 Del Skrevet 25. Januar 2010 En artikkel om keeper'n på prøve - Steve Clark http://yanks-abroad....content&id=5742 Liker at Stabæk omtales som "eliteserien Powerhouse" =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 25. Januar 2010 Del Skrevet 25. Januar 2010 Ser på filmen med Nannskog på Stabak.no at det er en spiller i bakgrunnen der jeg aldri har sett før... Er dette en Jr, en av de "gamle" prøvespillerne eller en ny prøvespiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 25. Januar 2010 Del Skrevet 25. Januar 2010 Han mørke kjenner jeg ikke til - mitt eneste tips er vel Suka Suka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 25. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 25. Januar 2010 (endret) Suka-Suka eller Kambire Sie Gabin Wilfried? Hva skjedde egentlig med denne Kambire, ble han tilbudt noen form for kontrakt? Merkelig stille rundt den saken. Edit: Den enes død, den annens brød? Endret 25. Januar 2010 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 26. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 26. Januar 2010 (endret) Edit: Den enes død, den annens brød? Spørsmålet blir hvordan FFK er organisert, såvidt jeg forstår er klubben organisert som eliteserieklubber flest med et AS og en morklubb. Hvor morklubben sitter på lisens og spillerkontrakter, slik at klubben kan gjenoppstå ala VIF og Lyn ved en konkurs. Dersom spilleravtalene ligger i AS'et er det jo bare å komme med ett skambud. Men selv om spillerkontraktene skulle ligge i morklubben, er det vel nærliggende å tro at FFK må selge de dyreste spillerne for å ha muligheter for å lykkes med nytt AS. Kanskje kan det også tenkes at FFK selger unna nå for å unngå konkurs... edit: Suka Suka er i sunnmøre iflg. denne så kan det være Kambie? Endret 26. Januar 2010 av MSL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Pettersen 3 Del Skrevet 27. Januar 2010 Del Skrevet 27. Januar 2010 Rimelig sikker på at Henning forsvinner til sommeren. Da kontrakten hans nærmer seg slutten, og Stabæk ikke vil stå i veien for en overgang. Og da må Linderoth være en flott erstatter hvis økonomien tillater det. Jages nå av "halve" Sverige. Få Tobbe hjem! http://www.fotbollskanalen.se/1.1472056/2010/01/27/blavitt_rycker_i_linderoth Ps. Det beste ville vært om Vegar tok de nødvendige skritt og kunne overta plassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 27. Januar 2010 Del Skrevet 27. Januar 2010 Rimelig sikker på at Henning forsvinner til sommeren. Da kontrakten hans nærmer seg slutten, og Stabæk ikke vil stå i veien for en overgang. Og da må Linderoth være en flott erstatter hvis økonomien tillater det. Jages nå av "halve" Sverige. Få Tobbe hjem! http://www.fotbollsk...ker_i_linderoth Ps. Det beste ville vært om Vegar tok de nødvendige skritt og kunne overta plassen. Hva slags operasjoner var hans to siste? Har han spilt kamper etter siste skade? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 27. Januar 2010 Del Skrevet 27. Januar 2010 Ikke glem at Pálmi egentlig er sentral midt. Jeg tror han er klar til å gjøre en meget god jobb den dagen vi trenger ham. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 27. Januar 2010 Del Skrevet 27. Januar 2010 Ikke glem at Pálmi egentlig er sentral midt. Jeg tror han er klar til å gjøre en meget god jobb den dagen vi trenger ham. Palmi kan sikkert gjøre en god jobb på midtbanen, men kan ikke se for meg han som anker... Henning er både ballsikker, kvikk god posisjoneringsevne og har en defensiv mentalitet. Palmi er dessverre ikke i nærheten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 27. Januar 2010 Del Skrevet 27. Januar 2010 Ikke glem at Pálmi egentlig er sentral midt. Jeg tror han er klar til å gjøre en meget god jobb den dagen vi trenger ham. Palmi kan sikkert gjøre en god jobb på midtbanen, men kan ikke se for meg han som anker... Henning er både ballsikker, kvikk god posisjoneringsevne og har en defensiv mentalitet. Palmi er dessverre ikke i nærheten... Så hvem mener du er vårt "reserveanker" når Henning er ute på landslagsoppdrag, med skade eller pga kort? Eller mener du vi da må "endre system"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 27. Januar 2010 Del Skrevet 27. Januar 2010 Ikke glem at Pálmi egentlig er sentral midt. Jeg tror han er klar til å gjøre en meget god jobb den dagen vi trenger ham. Palmi kan sikkert gjøre en god jobb på midtbanen, men kan ikke se for meg han som anker... Henning er både ballsikker, kvikk god posisjoneringsevne og har en defensiv mentalitet. Palmi er dessverre ikke i nærheten... Så hvem mener du er vårt "reserveanker" når Henning er ute på landslagsoppdrag, med skade eller pga kort? Eller mener du vi da må "endre system"? Er ikke verre enn å legge om til en vanlig flat firer på midten. Men mener du på nåværende tidspunkt at Palmi er god nok i den posisjonen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 27. Januar 2010 Del Skrevet 27. Januar 2010 Ikke glem at Pálmi egentlig er sentral midt. Jeg tror han er klar til å gjøre en meget god jobb den dagen vi trenger ham. Palmi kan sikkert gjøre en god jobb på midtbanen, men kan ikke se for meg han som anker... Henning er både ballsikker, kvikk god posisjoneringsevne og har en defensiv mentalitet. Palmi er dessverre ikke i nærheten... Så hvem mener du er vårt "reserveanker" når Henning er ute på landslagsoppdrag, med skade eller pga kort? Eller mener du vi da må "endre system"? Vi har da tre alternativer. 1. Mix og pontus i den dype 2. Vegar i den dype og Pontus 3. Tor Marius i den dype og Pontus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 27. Januar 2010 Del Skrevet 27. Januar 2010 Ikke glem at Pálmi egentlig er sentral midt. Jeg tror han er klar til å gjøre en meget god jobb den dagen vi trenger ham. Palmi kan sikkert gjøre en god jobb på midtbanen, men kan ikke se for meg han som anker... Henning er både ballsikker, kvikk god posisjoneringsevne og har en defensiv mentalitet. Palmi er dessverre ikke i nærheten... Så hvem mener du er vårt "reserveanker" når Henning er ute på landslagsoppdrag, med skade eller pga kort? Eller mener du vi da må "endre system"? Vi har da tre alternativer. 1. Mix og pontus i den dype 2. Vegar i den dype og Pontus 3. Tor Marius i den dype og Pontus I tillegg har vel Johan Andersson gjort en brukbar jobb sentralt tidligere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 27. Januar 2010 Del Skrevet 27. Januar 2010 Ikke glem at Pálmi egentlig er sentral midt. Jeg tror han er klar til å gjøre en meget god jobb den dagen vi trenger ham. Palmi kan sikkert gjøre en god jobb på midtbanen, men kan ikke se for meg han som anker... Henning er både ballsikker, kvikk god posisjoneringsevne og har en defensiv mentalitet. Palmi er dessverre ikke i nærheten... Så hvem mener du er vårt "reserveanker" når Henning er ute på landslagsoppdrag, med skade eller pga kort? Eller mener du vi da må "endre system"? Vi har da tre alternativer. 1. Mix og pontus i den dype 2. Vegar i den dype og Pontus 3. Tor Marius i den dype og Pontus I tillegg har vel Johan Andersson gjort en brukbar jobb sentralt tidligere Og to lovende unggutter i Benjaminsen og Leikvang som kanskje kan gjøre en brukbar jobb om et år eller tre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 27. Januar 2010 Del Skrevet 27. Januar 2010 Ikke glem at Pálmi egentlig er sentral midt. Jeg tror han er klar til å gjøre en meget god jobb den dagen vi trenger ham. Palmi kan sikkert gjøre en god jobb på midtbanen, men kan ikke se for meg han som anker... Henning er både ballsikker, kvikk god posisjoneringsevne og har en defensiv mentalitet. Palmi er dessverre ikke i nærheten... Så hvem mener du er vårt "reserveanker" når Henning er ute på landslagsoppdrag, med skade eller pga kort? Eller mener du vi da må "endre system"? Vi har da tre alternativer. 1. Mix og pontus i den dype 2. Vegar i den dype og Pontus 3. Tor Marius i den dype og Pontus I tillegg har vel Johan Andersson gjort en brukbar jobb sentralt tidligere Og to lovende unggutter i Benjaminsen og Leikvang som kanskje kan gjøre en brukbar jobb om et år eller tre Jeg tror Pontus og Johan sentralt kunne vært meget spennende, med Pontus i den defensive rollen. (Hvis Henning skulle bli skadet eller reise til utlandet) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 27. Januar 2010 Del Skrevet 27. Januar 2010 Kan vi ikke fokusere på nye spillere i denne tråden - blir jo så gira hver gang det er en post her.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 27. Januar 2010 Del Skrevet 27. Januar 2010 Vel, hva betyr dette? Er det Iven eller Jon som ser i annen retning men som ennå har ting uavklart, eller er dette bare tull? Blir jo bare håpløst om vi mister Jon mens hele forsvaret skiftes ut eller rokkeres? http://yanks-abroad.com/get.php?mode=content&id=5759 Noen glupinger som har forstått hvorfor han ikke prøvespiller for Brann? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 28. Januar 2010 Del Skrevet 28. Januar 2010 Vel, hva betyr dette? Er det Iven eller Jon som ser i annen retning men som ennå har ting uavklart, eller er dette bare tull? Blir jo bare håpløst om vi mister Jon mens hele forsvaret skiftes ut eller rokkeres? http://yanks-abroad....content&id=5759 Noen glupinger som har forstått hvorfor han ikke prøvespiller for Brann? Iven vil bort! Så oppdatert du er på juniorene trodde jeg da du hadde oversikt over a-laget også. ...og du kan godt droppe den Brann-driten som jeg tror hele forumet er mektig lei av. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaJ 0 Del Skrevet 28. Januar 2010 Del Skrevet 28. Januar 2010 http://www.sa.no/sport/article4830607.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 28. Januar 2010 Del Skrevet 28. Januar 2010 http://www.sa.no/sport/article4830607.ece Joachim Thomassen for de som ikke sjekker. Spennende og vel en av de mest aktuelle fra FFK. VIF la vel inn bud på han i fjor så vidt jeg husker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 28. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 28. Januar 2010 (endret) Stabæk skal være villig til å betale flere millioner kroner til konkursutsatte FFK for Joachim Thomassens tjenester. Er det Rogne-pengene vi bruker da? Uansett så ser jeg det som et tegn på at han er god nok til å gå rett inn på førstelaget om vi bruker så mye penger på han. Endret 28. Januar 2010 av Marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 28. Januar 2010 Del Skrevet 28. Januar 2010 Stabæk skal være villig til å betale flere millioner kroner til konkursutsatte FFK for Joachim Thomassens tjenester. Er det Rogne-pengene vi bruker da? Uansett så ser jeg det som et tegn på at han er god nok til å gå rett inn på førstelaget om vi bruker så mye penger på han. Rogne+Segers vil jeg tippe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 28. Januar 2010 Del Skrevet 28. Januar 2010 Portrettintervju Spillerprofil Lovende lesing, tror vi skal være fornøyd om vi lander denne avtalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 28. Januar 2010 Del Skrevet 28. Januar 2010 Portrettintervju Spillerprofil Lovende lesing, tror vi skal være fornøyd om vi lander denne avtalen. Og da spesielt om vi lander den nå, lenge før seriestart! Jeg begynner virkelig å få troen på at man lærte noe av de sene anskaffelsene i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 28. Januar 2010 Del Skrevet 28. Januar 2010 hadde vært spennende med Thomassen! da kunne vi også fått frigitt vegar til andre spennende posisjoner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 28. Januar 2010 Del Skrevet 28. Januar 2010 Da får nok Hedenstad en hel sesong på høyrebacken. En venstrebent venstreback løser ganske mange problemer for Stabæk, så det er verdt å betale dersom vi mener å ha funnet den rette. Men det skal sies at Thomassen ikke akkurat er i kategorien "mannfolk", som Nannskog etterlyste. Jeg håper på et dobbeltkjøp fra FFK og at milliondealen inneholder Piiroja (eller Borges) også. Hedenstad------MMS-----Gromstad----Thomassen MMS--------------Onstad--JIH------------Hedenstad JIH-------------------------------------------JIH Det er fortsatt litt for tynt i midtforsvaret. Martin T Jensen, Piiroja eller Bjørdal inn hadde gjort seg. Vi mister tre veldig gode stoppere i Rogne, Segerstrøm og Inge Andre Olsen, og det holder ikke med kun Onstad inn som erstatter. (forutsetter at Stenvoll nærmest er ferdig som toppspiller) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå