Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Spørsmålet blir hvordan FFK er organisert, såvidt jeg forstår er klubben organisert som eliteserieklubber flest med et AS og en morklubb. Hvor morklubben sitter på lisens og spillerkontrakter, slik at klubben kan gjenoppstå ala VIF og Lyn ved en konkurs.

Dersom spilleravtalene ligger i AS'et er det jo bare å komme med ett skambud. Men selv om spillerkontraktene skulle ligge i morklubben, er det vel nærliggende å tro at FFK må selge de dyreste spillerne for å ha muligheter for å lykkes med nytt AS. Kanskje kan det også tenkes at FFK selger unna nå for å unngå konkurs...

edit: Suka Suka er i sunnmøre iflg. denne så kan det være Kambie?

Endret av MSL
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rimelig sikker på at Henning forsvinner til sommeren. Da kontrakten hans nærmer seg slutten, og Stabæk ikke vil stå i veien for en overgang. Og da må Linderoth være en flott erstatter hvis økonomien tillater det. Jages nå av "halve" Sverige. Få Tobbe hjem!

http://www.fotbollskanalen.se/1.1472056/2010/01/27/blavitt_rycker_i_linderoth

Ps. Det beste ville vært om Vegar tok de nødvendige skritt og kunne overta plassen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rimelig sikker på at Henning forsvinner til sommeren. Da kontrakten hans nærmer seg slutten, og Stabæk ikke vil stå i veien for en overgang. Og da må Linderoth være en flott erstatter hvis økonomien tillater det. Jages nå av "halve" Sverige. Få Tobbe hjem!

http://www.fotbollsk...ker_i_linderoth

Ps. Det beste ville vært om Vegar tok de nødvendige skritt og kunne overta plassen.

Hva slags operasjoner var hans to siste? Har han spilt kamper etter siste skade?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke glem at Pálmi egentlig er sentral midt. Jeg tror han er klar til å gjøre en meget god jobb den dagen vi trenger ham.

Palmi kan sikkert gjøre en god jobb på midtbanen, men kan ikke se for meg han som anker... Henning er både ballsikker, kvikk god posisjoneringsevne og har en defensiv mentalitet. Palmi er dessverre ikke i nærheten...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke glem at Pálmi egentlig er sentral midt. Jeg tror han er klar til å gjøre en meget god jobb den dagen vi trenger ham.

Palmi kan sikkert gjøre en god jobb på midtbanen, men kan ikke se for meg han som anker... Henning er både ballsikker, kvikk god posisjoneringsevne og har en defensiv mentalitet. Palmi er dessverre ikke i nærheten...

Så hvem mener du er vårt "reserveanker" når Henning er ute på landslagsoppdrag, med skade eller pga kort?

Eller mener du vi da må "endre system"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hvem mener du er vårt "reserveanker" når Henning er ute på landslagsoppdrag, med skade eller pga kort?

Er ikke verre enn å legge om til en vanlig flat firer på midten. Men mener du på nåværende tidspunkt at Palmi er god nok i den posisjonen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har da tre alternativer.

1. Mix og pontus i den dype

2. Vegar i den dype og Pontus

3. Tor Marius i den dype og Pontus

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg har vel Johan Andersson gjort en brukbar jobb sentralt tidligere :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og to lovende unggutter i Benjaminsen og Leikvang som kanskje kan gjøre en brukbar jobb om et år eller tre

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og to lovende unggutter i Benjaminsen og Leikvang som kanskje kan gjøre en brukbar jobb om et år eller tre

Jeg tror Pontus og Johan sentralt kunne vært meget spennende, med Pontus i den defensive rollen. (Hvis Henning skulle bli skadet eller reise til utlandet)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, hva betyr dette?

Er det Iven eller Jon som ser i annen retning men som ennå har ting uavklart, eller er dette bare tull?

Blir jo bare håpløst om vi mister Jon mens hele forsvaret skiftes ut eller rokkeres?

http://yanks-abroad.com/get.php?mode=content&id=5759

Noen glupinger som har forstått hvorfor han ikke prøvespiller for Brann?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, hva betyr dette?

Er det Iven eller Jon som ser i annen retning men som ennå har ting uavklart, eller er dette bare tull?

Blir jo bare håpløst om vi mister Jon mens hele forsvaret skiftes ut eller rokkeres?

http://yanks-abroad....content&id=5759

Noen glupinger som har forstått hvorfor han ikke prøvespiller for Brann?

Iven vil bort!

Så oppdatert du er på juniorene trodde jeg da du hadde oversikt over a-laget også.

...og du kan godt droppe den Brann-driten som jeg tror hele forumet er mektig lei av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk skal være villig til å betale flere millioner kroner til konkursutsatte FFK for Joachim Thomassens tjenester.

Er det Rogne-pengene vi bruker da?

Uansett så ser jeg det som et tegn på at han er god nok til å gå rett inn på førstelaget om vi bruker så mye penger på han.

Endret av Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk skal være villig til å betale flere millioner kroner til konkursutsatte FFK for Joachim Thomassens tjenester.

Er det Rogne-pengene vi bruker da?

Uansett så ser jeg det som et tegn på at han er god nok til å gå rett inn på førstelaget om vi bruker så mye penger på han.

Rogne+Segers vil jeg tippe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får nok Hedenstad en hel sesong på høyrebacken. En venstrebent venstreback løser ganske mange problemer for Stabæk, så det er verdt å betale dersom vi mener å ha funnet den rette. Men det skal sies at Thomassen ikke akkurat er i kategorien "mannfolk", som Nannskog etterlyste. Jeg håper på et dobbeltkjøp fra FFK og at milliondealen inneholder Piiroja (eller Borges) også.

Hedenstad------MMS-----Gromstad----Thomassen

MMS--------------Onstad--JIH------------Hedenstad

JIH-------------------------------------------JIH

Det er fortsatt litt for tynt i midtforsvaret. Martin T Jensen, Piiroja eller Bjørdal inn hadde gjort seg. Vi mister tre veldig gode stoppere i Rogne, Segerstrøm og Inge Andre Olsen, og det holder ikke med kun Onstad inn som erstatter.

(forutsetter at Stenvoll nærmest er ferdig som toppspiller)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...