vikingen - blaa 859 Del Skrevet 1. Februar 2010 (endret) Del Skrevet 1. Februar 2010 (endret) Ble vel enda mer klart etter kampen i dag at vi trenger rutinerte forsvarspillere.. Men Diogo var god:-) Enig. Savnet rutine... men likte mye av det jeg så fra Diogo. Bra initativtaker! Og litt huleboer med hår på brystet.. Edit: leif Endret 1. Februar 2010 av vikingen - blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/stefan-gislason-paa-vei-bort-fra-broendby-3124357.html Gislason med mulig Tippeliga retur.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 Det er helt uaktuelt for oss å hente sentrale midtbanespillere når vi har så mange som kan spille i den posisjonen: Hauger, Farnerud, Palmason, Andersson, Mix, Hedenstad. Derfor ble det også avvist fra Stabæks side at det var aktuelt å hente bosman Linderoth tilbake til klubben. Registerer at LSK har plukket Lyns Knudtzon idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 Tror Tobbe kunne blitt en fantastisk back, men han er sikkert alt for dyr i drift. Synd, for i mine øyne er Tobbe kanskje tidenes beste Stabækspiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 Det er helt uaktuelt for oss å hente sentrale midtbanespillere når vi har så mange som kan spille i den posisjonen: Hauger, Farnerud, Palmason, Andersson, Mix, Hedenstad. Derfor ble det også avvist fra Stabæks side at det var aktuelt å hente bosman Linderoth tilbake til klubben. Registerer at LSK har plukket Lyns Knudtzon idag. Det er først og fremst forsvarsspillere som står på blokka hos Jönsson, men Stabæk-treneren kan også komme til å jobbe for å få inn en ny midtbanespiller før serieåpningen i mars. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 1. Februar 2010 (endret) Del Skrevet 1. Februar 2010 (endret) <br>Det er først og fremst forsvarsspillere som står på blokka hos Jönsson, men Stabæk-treneren kan også komme til å jobbe for å få inn en ny midtbanespiller før serieåpningen i mars.<br><br><br>Og da er det vel Diogo først og fremst antar jeg... <div><br></div><div>Edit: <a href="http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stabaek/article281775.ece">trolig ingen Thommassen desverre..</a></div> Endret 1. Februar 2010 av MSL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 Jeg tror ikke på Tobbe som back. Den beste egenskapen hans er å alltid være i veien for motstandern. Som back trenger man mer å være på riktig sted til riktig tid, ikke å være på flest mulig steder på minst mulig tid. Gislasson som stopper derimot.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 964 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 Jeg tror ikke på Tobbe som back. Den beste egenskapen hans er å alltid være i veien for motstandern. Som back trenger man mer å være på riktig sted til riktig tid, ikke å være på flest mulig steder på minst mulig tid. Gislasson som stopper derimot.. Det er et veldig bra forslag! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 1. Februar 2010 (endret) Del Skrevet 1. Februar 2010 (endret) Satt selv og tenkte på det når jeg leste artikkelen. Mye rutine, godt fotballhode, hår på brøste (ref. Nannskog), spillende. Forøvrig: Tom er på vei til å gi opp Thomassen. Endret 1. Februar 2010 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stiansen 0 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 Ifølge BT torsdag forrige uke skal danske Niki Zimling være på vei bort fra Udinese pga lite spilletid. Brønsby skal være intressert. Det er vel ikke akurat midtbane spillere vi trenger mest, men han virker som en spennende spiller. http://en.wikipedia.org/wiki/Niki_Zimling Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 Er Gislasson villig til å spille stopper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 Ja takk til Gislason som stopper. Han ville jo fallt rett inn i kategorien "spillende stopper", men hvis jeg husker riktig er vel ikke han spesielt hurtig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tiger88 2 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 Jeg tror ikke på Tobbe som back. Den beste egenskapen hans er å alltid være i veien for motstandern. Som back trenger man mer å være på riktig sted til riktig tid, ikke å være på flest mulig steder på minst mulig tid. Gislasson som stopper derimot.. Det er et veldig bra forslag! @ringo Føyer meg til dette. Gislason som stopper tror jeg ville vært akkurat det stabæk behøver =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 Jeg tror ikke på Tobbe som back. Den beste egenskapen hans er å alltid være i veien for motstandern. Som back trenger man mer å være på riktig sted til riktig tid, ikke å være på flest mulig steder på minst mulig tid. Gislasson som stopper derimot.. Det er et veldig bra forslag! @ringo Føyer meg til dette. Gislason som stopper tror jeg ville vært akkurat det stabæk behøver =) Ettersom han kommer fra Brøndby er han kanskje vant til et noe høyere lønnsnivå enn vi tenker å tilby? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 Som tidligere nevnt: Clark til Hønefoss, men det betyr at Andreas Lie ikke får kontrakt med HBK, og kan være en ok erstatter for Iven. I bunn av artikkelen sier også daglig leder for Hønefoss at de er i samtaler med Scheel, er ikke overgangen i boks? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 skuffer meg stort at vi lar lokalt talent og en spillertype vi definitivt både savner og trenger går til Lsk. Her må vi ha sovet i timen! Erling Knudzon kunne tilført laget hurtighet. I tillegg tipper han gikk for langt under det vi la inn på thomassen. Og kantspiller trenger vi. Nei, dette er rett og slett SLETT arbeid. Nytter ikke hvile på gamle meritter Tom! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Simenstad 0 Del Skrevet 1. Februar 2010 (endret) Del Skrevet 1. Februar 2010 (endret) skuffer meg stort at vi lar lokalt talent og en spillertype vi definitivt både savner og trenger går til Lsk. Her må vi ha sovet i timen! Erling Knudzon kunne tilført laget hurtighet. I tillegg tipper han gikk for langt under det vi la inn på thomassen. Og kantspiller trenger vi. Nei, dette er rett og slett SLETT arbeid. Nytter ikke hvile på gamle meritter Tom! Da vil jeg heller at vi dyrker Skjelvik, som i tillegg er venstrebent. Det jeg har sett av Knudzon er fart, ikke noe mer. En helt ordinær spiller, som går til en helt ordinær klubb. Nei takk. Endret 1. Februar 2010 av Simenstad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 skuffer meg stort at vi lar lokalt talent og en spillertype vi definitivt både savner og trenger går til Lsk. Her må vi ha sovet i timen! Erling Knudzon kunne tilført laget hurtighet. I tillegg tipper han gikk for langt under det vi la inn på thomassen. Og kantspiller trenger vi. Nei, dette er rett og slett SLETT arbeid. Nytter ikke hvile på gamle meritter Tom! Tja, et kjapt blikk på bastionens forum viser at det ikke er de helt store opptøyene over at han går til Lillestrøm. Karakteristikkene de gir selv er mye av det samme som Simenstad over her. Ekstrem fart, men også store mangler når det gjelder teknikk, ikke spesielt til pasnings eller innleggsfot heller. Han har visst også stagnert etter at Berg dro. Knudtzon sier jo selv at han gleder seg til å spille under Berg igjen, og da bør vi ikke være så naive at så lenge vi vil ha en spiller så takker han ja uten å tenke seg om. Greit at Janne foredler spillere som ikke har fått ut potensialet, men sannsynligvis er dette rimelig kalkulert. Som Simenstad også sier er det nok like greit å satse på Skjelvik. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 skuffer meg stort at vi lar lokalt talent og en spillertype vi definitivt både savner og trenger går til Lsk. Her må vi ha sovet i timen! Erling Knudzon kunne tilført laget hurtighet. I tillegg tipper han gikk for langt under det vi la inn på thomassen. Og kantspiller trenger vi. Nei, dette er rett og slett SLETT arbeid. Nytter ikke hvile på gamle meritter Tom! Da vil jeg heller at vi dyrker Skjelvik, som i tillegg er venstrebent. Det jeg har sett av Knudzon er fart, ikke noe mer. En helt ordinær spiller, som går til en helt ordinær klubb. Nei takk. Foreløpig ser Skjelvik slik ut også. Det er faren ved å være rask. Hvorfor skal man gidde å trene på finter fra man er 8-18 hvis man bare kan løpe rett forbi motspilleren? Vi ser litt av det samme tendensene med Nannskog og Tømmernes også. Det er nesten slik at desto raskere man er desto dårligere er teknikken i Stabæk. Alan som greide å kombinere begge ble selvfølgelig kongen av Tippeligaen. Knudtzon var 18 år 4 mnd da han debuterte for Lyn i 2007. Skjelvik var 17 år 10 mnd da han debuterte for Stabæk. Vi skal selvfølgelig gi Jørgen noen år å bli god på. Men skal han lykkes bedre enn Knudtzon må det terpes mye på nærteknikk og innlegg. Jørgen har iallefall fysikken og farten på plass i en tidlig alder, så utgangspunktet ser bra ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 1. Februar 2010 (endret) Del Skrevet 1. Februar 2010 (endret) Skjelvik har etter min mening allerede, mer å by på enn Knudtzon. Særlig fysisk, han er også yngre og sikkert billigere i drift. Husk det var noen vannvittige spillerlønninger i FC LYN AS. Desuten har vi foruten Skjelvik, Hoff og Mix som kan spille kant, så å påstå at dette er noe vi trenger er å ta i. Det vi derimot trenger, som vi mistet med Daigo, er en god dødball / innleggsfot. Om United kampen viste noe, foruten hvordan ta vare på sjansene sine, så var det at Stabæk må bli bedre på dødballer både for og imot. (Ikke noe nytt det egentlig) Knudtzon har ingenting å bidra med i så henseende. Ikke har han gode legg, ikke er han ruvende i feltet. Men Diogo viser lovende takter, gode innlegg / cornere, samt god teknikk og fart. Så dersom han er mulig å signere ham er vi godt satt på kantene. Da var det bare disse forsvarerne da, Gislason hadde vært spennende å omskolere men han koster sikkert litt i drift. edit: Vegar og Palmi gjør seg heller ikke bort på kanten... Endret 1. Februar 2010 av MSL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 1. Februar 2010 (endret) Del Skrevet 1. Februar 2010 (endret) Da vil jeg heller at vi dyrker Skjelvik, som i tillegg er venstrebent. Det jeg har sett av Knudzon er fart, ikke noe mer. En helt ordinær spiller, som går til en helt ordinær klubb. Nei takk. Foreløpig ser Skjelvik slik ut også. Det er faren ved å være rask. Hvorfor skal man gidde å trene på finter fra man er 8-18 hvis man bare kan løpe rett forbi motspilleren? Vet ikke om jeg er helt enig med deg, på andrelaget herjet han siste halvdel av sesongen ifjor. Og da gjorde han mer enn å bare beine forbi motstanderne. Han viste og gode takter med fine tekniske detaljer i de minuttene han fikk mot Start ifjor. Endret 1. Februar 2010 av Marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 Etter min mening trenger Skjelvik kun en ting, og det er selvtillit! Hvis han våger å sette fart, utfordre oftere blir han livsfarlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 Men Diogo viser lovende takter, gode innlegg/cornere, samt god teknikk og fart. Så dersom han er mulig å signere ham er vi godt satt på kantene. Jeg syns Diogo er litt Jekyll/Hyde når det gjelder innlegg. Han har mye veldig bra i spill (sånn som f.eks. målgivende mot Moss), men cornerne hans går jo nesten opp i takbjelkene. Han slår de på måte hvor de daler ned i feltet etter fem minutter uten noe som helst fart. Generelt sett liker jeg veldig godt det jeg ser av Diogo og håper vi signerer ham. Så lenge alt jeg har å klage på hos ham er cornerne så er det egentlig bare småpirk. Hvis han får tilpasse seg tiden frem mot seriestart tror jeg vi har gull på gang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 Vet at Schelvan omtrent har gitt opp Thomassen, men her er litt mer fra Thomassentråden til FFK. Har jo nevnt fra før hvor "skammelig" 3-millionersbudet var og all lovprisningen av hvor "fantastisk" araberkommentaren til Svein Johannessen var. Her er noen av de siste kommentarene. Godt de har beina på jorda og følger så godt med på vår forsvarsrekke før de uttaler seg. På spørsmål om hva verdien på Thomassen kunne være: Ung norsk TL/landslagsspiller, venstre back/midtbane med venstre fot. 5 millioner pluss 20% ved videresalg? Minst. Dog er det stor forskjell på hva spilleren er "verdt" enn hva klubben har råd til å si nei til. Så var det en dude som gikk på det gode gamle Benfica-trikset: Eller til ett annet lag? Har hørt rykter om en overgangsum på 5,5 mill.. Thomassen til utlandet? Min personlige favoritt her: Jeg tror Thommassen vil gjøre sine saker svært bra i Adeccoligaen. I Stabæk skal han slite med å få plass på laget og jeg tror ikke en benketilværelse i Stabæk vil gi han noen bedre utvikling. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 Jeg syns Diogo er litt Jekyll/Hyde når det gjelder innlegg. Han har mye veldig bra i spill (sånn som f.eks. målgivende mot Moss), men cornerne hans går jo nesten opp i takbjelkene. Han slår de på måte hvor de daler ned i feltet etter fem minutter uten noe som helst fart. Generelt sett liker jeg veldig godt det jeg ser av Diogo og håper vi signerer ham. Så lenge alt jeg har å klage på hos ham er cornerne så er det egentlig bare småpirk. Hvis han får tilpasse seg tiden frem mot seriestart tror jeg vi har gull på gang Apropos cornere, må da være mulig å trene inn en annen til å slå cornere fra høyre enn Daniel?! Han er jo blant de få som faktisk kan bruke hodet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 1. Februar 2010 Del Skrevet 1. Februar 2010 Apropos cornere, må da være mulig å trene inn en annen til å slå cornere fra høyre enn Daniel?! Han er jo blant de få som faktisk kan bruke hodet... En av flere grunner til at jeg savner Daigo, men jeg tror en av grunnene til at Daniel slår cornere ifra høyre (som han jo også gjorde med Daigo i klubben) er at han ikke er spesielt god i en overfylt boks. Målene han har scoret på hodet er jo stort sett en-mot-en. Men bevares jeg ser poenget ditt: Med IA og Segers ute mister vi mye av hodestyrken vår. Akkurat nå er det jo bare JIH blant de presumptivt faste som er god på hodet, og kanskje Onstad. Palmi men han spiller ikke akkurat fast... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 2. Februar 2010 Del Skrevet 2. Februar 2010 Apropos cornere, må da være mulig å trene inn en annen til å slå cornere fra høyre enn Daniel?! Han er jo blant de få som faktisk kan bruke hodet... En av flere grunner til at jeg savner Daigo, men jeg tror en av grunnene til at Daniel slår cornere ifra høyre (som han jo også gjorde med Daigo i klubben) er at han ikke er spesielt god i en overfylt boks. Målene han har scoret på hodet er jo stort sett en-mot-en. Men bevares jeg ser poenget ditt: Med IA og Segers ute mister vi mye av hodestyrken vår. Akkurat nå er det jo bare JIH blant de presumptivt faste som er god på hodet, og kanskje Onstad. Palmi men han spiller ikke akkurat fast... Nå er det vel kun Daniel som har et presist venstrebein i troppen, så det er nok grunnen til at han slår innoverskrudde cornere fra høyre. Ellers savner vi sårt hodestyrke i boksen. Håper de vi får inn nå er gode duellspillere også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 2. Februar 2010 Del Skrevet 2. Februar 2010 Nå er det vel kun Daniel som har et presist venstrebein i troppen, så det er nok grunnen til at han slår innoverskrudde cornere fra høyre. Ellers savner vi sårt hodestyrke i boksen. Håper de vi får inn nå er gode duellspillere også. Tenkte på dette, men da får vi trene på utoverskrudde cornere da, er ikke verre? evt. noen helt andre kombinasjoner som ikke nødvendigvis betinger direkte innlegg. Scoringsprosenten vår på cornere er ikke akkurat avskrekkende for motstander.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trondfo 9 Del Skrevet 2. Februar 2010 Del Skrevet 2. Februar 2010 Brann finner ikke penger til å kjøpe ungareren Zsolt Korcsmár Er dette en spiller det er verdt å snappe foran Brann? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 2. Februar 2010 Del Skrevet 2. Februar 2010 Brann finner ikke penger til å kjøpe ungareren Zsolt Korcsmár Er dette en spiller det er verdt å snappe foran Brann? De skulle ha 5 mill for han! For dyr for oss også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå