Freak Magnet 185 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Hvorfor gå over bekken etter vann? Kan ikke noen tipse han om at han kan ta en tur innom Nadderud, istedenfor å reise Europa rundt. Jeg ville tatt godt imot han.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Mener vel at Stabæk burde ha vært i kontakt med Christer til nå, alle har jo vist at han er på vei ut av klubben. Så enten har ikke Stabæk vært intr. eller så syntes ikke Christer Stabæk er intr. eller han holder muligheten åpen intill videre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Satser på det siste alternativet ditt, Tonje. Han prøver seg tydeligvis på klubber i utlandet først. Det er så fint å bli "proff", vet du. Hvis han ikke får napp i Plymouth (av alle klubber) eller Djurgården, hvilket lag er neste på lista??? Det er lov og håpe...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Takker Ja til Christer for min del... han og tryggvi på topp? Hmm... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Vil det skje noe på spillerfronten de nærmeste ukene nå som Aalbu er borte? Jeg tenker bl.a. på Tryggvi som vi iflg Aalbu var nærme å signere. Og disse nigerianerne og svensken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Vil det skje noe på spillerfronten de nærmeste ukene nå som Aalbu er borte? Jeg tenker bl.a. på Tryggvi som vi iflg Aalbu var nærme å signere. Og disse nigerianerne og svensken. 22712[/snapback] At Aalbu slutter betyr ingen ting i forhold til dette - det er jeg overbevist om Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 18. Januar 2005 Del Skrevet 18. Januar 2005 Angående Belsvik som er i Amerika. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=262228 Det gikk visst ikke så bra, men kanskje dukker det opp noen på ett U21 landslag.. Vi får se.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 Lover fire nye spillere Det er bra, men jeg liker ikke følgende: Flere av Stabæks spillere uttrykker overfor Budstikka bekymring for at spillerjakten tar tid, men fotballformann Erik Loe vil ikke være veldig konkret når lokalavisen spør. - Er det spillere på gang? - Det håper jeg da inderlig. Administrerende og sportslig leder Tom Schelvan sier det er vanskelig å få napp i det norske markedet. - Jeg utelukker ikke at vi leter utelands. Uansett vil det ikke skje noe med det aller første, sier Schelvan. Ikke noe om Tryggvi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 Får håpe Holter får rett Det er vesentlig at vi får inn erstatninger for de vi har mistet. Jo raskere vi får på plass en komplett spillerstall, jo bedre. Og vi ønsker å få noen som kan rett inn og forsterke førsteelleveren, sier Holter som forteller at han vet at klubben jobber med forsterkninger. - Og jeg føler meg trygg på at de kommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 Jeg føler meg ganske sikker på at JJ kommer til å ta med seg noen talenter hjemmefra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 Hepp, Har man ikke lært fra i fjor? 4 spillere høres lovende ut, men vi må ha de på plass SNAREST! Nå har det gått 3 mnd siden nedrykket var et faktum og man har ikke fått ut fingern enda! Det er ikke så forbannet vanskelig å finne frem til potensielle kanditater, jeg kan forstå at det kan ta tid å forhandle med spillere/agenter og klubber, men shortlisten bør være klar og bør ha vært det lenge. Spillertypene er etter min mening åpenbare: Vi trenger en erfaren kriger til midtbanen. En toveisspiller med gode lederegenskaper som gir godt i fra seg i duellspillet og har en brukbar pasningsfot. En tøff spiller til angrepet som er god til å komme seg inn i boksen og skape uro i forsvaret der, en murbrekker om du vil. Personlig ser jeg at han helst er diger som en Bjørn og Olm som en okse, men en kjapp og lur spiller kan gjøre samme nytten i følge JJ. Det har han sikker rett i! Vi trenger også en god kantspiller, med rykk og god innleggsfot. Eller en som er god til å komme på avslutninger fra flanken. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 Det kryr jo av sånne spillere som passer til vår lommebok !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 20. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 20. Januar 2005 (endret) Jeg gleder meg til de to dårlige spillerne vi skal kjøpe kommer. Siden det ble spesifisert at hvertfall to av de fire skulle være gode. Endret 20. Januar 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 Hepp, Tja særlig vanskelig er det vel ikke å finne noen alternative kandidater... Svensk 1 div. har mye spennende og siden lønnsnivået generellt er høyere i norge så bør det være mulig å lokke over noen kandidater. Og når klubber som FK Tønsberg klarer å hente brukbare svenske spillere så bør det være mulig for oss også... Eller??? Jeg lurer rett og slett på om vi har for dårlige kontakter! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 Har man ikke lært fra i fjor? 22899[/snapback] Ingen blir klok av skade som ikke var klok fra før Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 20. Januar 2005 (endret) Har man ikke lært fra i fjor? 22899[/snapback] Ingen blir klok av skade som ikke var klok fra før 22904[/snapback] Vi må ta med i betraktningen at vi har fått ny trener i år. Og for meg virker det særdeles klokt å la ham få en oversikt over situasjonen før spillere kjøpes inn. All makt til JJ! QUOTE(DeLillos): Før var det morsomt med sne Endret 20. Januar 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 Og hvor gode spillere de andre lagene har skrevet kontrakt med vil vel først vise seg når serien starter opp. Har vist seg før at "talenter" og/eller lovende nykommere i blant forblir nettopp det. Men håper og vi får våre nye jo før jo heller, så vel for lagets del som for spillernes del. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 Hepp, Har man ikke lært fra i fjor? 4 spillere høres lovende ut, men vi må ha de på plass SNAREST! Nå har det gått 3 mnd siden nedrykket var et faktum og man har ikke fått ut fingern enda! Det er ikke så forbannet vanskelig å finne frem til potensielle kanditater, jeg kan forstå at det kan ta tid å forhandle med spillere/agenter og klubber, men shortlisten bør være klar og bør ha vært det lenge. Spillertypene er etter min mening åpenbare: Vi trenger en erfaren kriger til midtbanen. En toveisspiller med gode lederegenskaper som gir godt i fra seg i duellspillet og har en brukbar pasningsfot. En tøff spiller til angrepet som er god til å komme seg inn i boksen og skape uro i forsvaret der, en murbrekker om du vil. Personlig ser jeg at han helst er diger som en Bjørn og Olm som en okse, men en kjapp og lur spiller kan gjøre samme nytten i følge JJ. Det har han sikker rett i! Vi trenger også en god kantspiller, med rykk og god innleggsfot. Eller en som er god til å komme på avslutninger fra flanken. @ringo 22899[/snapback] Jeg er helt enig, @ringo. Vi har tidligere debattert både spillertyper og tidspunkt m.h.t når de bør ankomme. Men foreløpig har det skjedd fint lite. Som flere av oss har sagt tidligere så er det en viktig egenskap å lære av tidligere feil. Vi krysser fingrene og håper på at Tryggvi og andre, nye (og gode) spillere raskt er på plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 Grunnen er at @ringo ikke jobber på stabæk kontoret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 Grunnen er at @ringo ikke jobber på stabæk kontoret 22918[/snapback] Jeg synes @ringo skal sende en liste med aktuelle kandidater til tom@stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 ja gjør det!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 og når han har gjort det skal han legge den ut her !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 og når han har gjort det skal han legge den ut her !!! 22922[/snapback] ...slik at alle andre klubber kan knabbe dem rett foran nesa på oss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 @ringo bør ansettes som en frivillig talentspeider Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 20. Januar 2005 Del Skrevet 20. Januar 2005 Du har så rett så rett. Enten er @ringo utrolig god ellers så er det noen som ikke gjør jobben sin.. Satser på at Schevlan & co vet om, ihvertfall mange om ikke alle, av @ringos forslag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 21. Januar 2005 Del Skrevet 21. Januar 2005 Ensrud kommer nå helt sikkert ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 21. Januar 2005 Del Skrevet 21. Januar 2005 nyheter fra belgia: "...Ook voor Baldvinsson wordt naar een oplossing gezocht. Lokeren wil de aanvaller het liefst verkopen, maar ook een huurovereenkomst is bespreekbaar." kilde man leter etter en løsning med baldvinsson. lokeren ønsker å selge spissen, men også et utlån er mulig. janne & resten av stabæk styret: gjør noe og hent ham tilbake! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 21. Januar 2005 Del Skrevet 21. Januar 2005 Venter fortsatt i spenning på noe info om våre Nigerianske gjester! Noen som har sett, hørt, lest eller luktet noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. Januar 2005 Del Skrevet 22. Januar 2005 Venter fortsatt i spenning på noe info om våre Nigerianske gjester! Noen som har sett, hørt, lest eller luktet noe? 22988[/snapback] Budstikka har visstnok bomme med en uke. Hvis de kommer - så kommer de på mandag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 22. Januar 2005 Del Skrevet 22. Januar 2005 tryggvi har sagt at han skal bestemme seg på mandag. til fotbolti net sa han at han har fått tilbud fra stabæk, men at han er også veldig ønsket av fh (de leter etter en ny venstrekant etter emil halfredsson forsvant til tottenham). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå