Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noe interessant her?

Jeg mener, vi er tross alt en divisjon under VIF, så kanskje han amerikaneren kunne vært noe?

23303[/snapback]

Helt uaktuelt, vi skal ikke ha noe som VIF ikke vil ha!

23305[/snapback]

Sånn som Stian Ohr og sånn

23307[/snapback]

Og David H, Kjell Roar Ksamt Bjørn V

23310[/snapback]

Du så vell hvor mye Stian hadde Stabæk i hjertet etter nedrykket...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

marel kommer ihvertfall ikke cry.gif:

svaret av tom på spørsmålet om vi ikke kunne hente marel tilbake:

"tviler på om dette lar seg gjøre. Lokeren skylder Stabæk en del penger som vi ikke unten videre kan avskrive og vi ønsker oss jo en spiss som scorer MÅL. Marel har ikke det for vane desverre."

evil.gif visste ikke at lokeren skylder stabæk penger...trodde alt var i orden nå etter 2 år...håper derfor at de selger marel snart slik at vi får endelig pengene!

og jeg håper selvfølgelig at de selger han til en klubb i nærheten av hamburg ja.gif

er det egentlig noen spillere på test?

har en av dere vært på treningen de siste dagene?

Endret av pauligirl
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokeren skylder Stabæk en del penger som vi ikke unten videre kan avskrive og vi ønsker oss jo en spiss som scorer MÅL. Marel har ikke det for vane desverre."

23315[/snapback]

Gi oss en spiss som KAN score mål da Tom...Gi oss en spiss, og en flankespiller og en midtbanekriger.... Gi oss det - NÅ!!!

Ikke fått pengene, etter 2 år, på tide å sende saken til inkasso???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vi ikke bare få Marel i steden for penga a? jeg tror fremdeles på det urgamle kinesiske ordtaket " én ny spiss er bedre enn ingen nye spisser"..

23320[/snapback]

oi bra ide...hadde tenkt paa det samme...

send epost til tom og spör han :-)

kanskje kan vi faa marel gratis (1 aar eller noe) istedenfor at lokeren betaler gjelden, og etter dette aaret kan spilleren selv bestemme hvor han önsker aa spille (hvis vi rykker opp har vi nok penger til aa betale marel, hvis ikke kan han dra tilbake til belgia fordi han har kontrakt der til 2006)

@freakmagnet: tja hvem har tom tro paa? det er jeg ogsaa interessert i...veldig interessert i.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jean Carlos var flink han og led ikke av avsluttningsvegring, selv om han noen ganger koiperer Stabæk 2004 med å måtte drible seg inn i mål.

Men er generelt litt skeptisk til 9-åringer med egen markedsavdeling som sender ut promovideoer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg har funnet vår mann :

http://www.vkmag.com/media/jeancarlos.wmv

Denne vesle guttungen er født i 1995, sier ikke mer.

Sjekk årstallene på videon.

23386[/snapback]

Tror ikke jeg så noe fra 2002 eller 2003. Antar at han var skadet.

En spiller som har vært skadet i over 20% av livet sitt, stiller jeg meg litt skeptisk til ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han blir vel for lett for oss på dette nivået, men en overgang til manu hadde passet Stabæk bra, la han få litt erfaring på toppnivåfør han kommer til oss.

Endret av Rubbster
Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet noe om han som spiller? at han ikke er rask tyder vel på at han kanskje er en litt defensive midtbane spiller? Og trenger vi egentlig flere talenter som ikke slår gjennom?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Jeg tror faktisk han er flankespiller... og da er tempo viktig, men Raymon Kvisvik er ikke noe olja lyn han heller...

Kenneth er relativt storvokst, 192 cm og 89 kilo tung og var for det meste inbytter på Allsvenskans desidert dårligste lag...

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...