Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Hepp,

Hvis det kan være til noen trøst, Loe bekreftet på mail til meg i forrige uke at de jobbet med en konkret midtbanespiller, men mer ville han heller ikke si. Bortsett fra at det å finne spillere som holder eliteserienivå men og som har lyst til å spille i førstediv og ikke koster det hvite ut av øyet er vanskelig å finne... Men det visste vi jo!

@ringo

23599[/snapback]

En liten trøst er det jo :-) Problemet er at det bare er et fåtall mennesker som vet dette i og med at kommunikasjonen skjer med Loe via mail. Det er nesten slik at jeg savner tiden der Ingo vaiet med flagget og spredte det gode, Blaa budskap. Da fikk vi i hvertfall oppmerksomhet. Vi kan tross alt ikke forvente enorm entusiasme rundt klubben dersom det er stille mellom november - april.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og vips - der stenger det overgangsvinduet (litt usikker på om det er med eller uten sprosser) og jeg må si at jeg synes det er utrolig dårlig at stabak.no ikke nevner det med et ord. Greit å holde kortene tett inntil brystet og alt det der, men jeg tror det er mange som begynner å ane at det slett ikke er noen kort i det hele tatt. Og kabal funker dårlig i denne sammenhengen. Litt mere åpenhet, kanskje? Det er tross alt ingen som følger med på hva som skjer hos oss i like stor grad som før. 1. divisjon? Who cares?

23594[/snapback]

Nå er vel ikke vinduet stengt helt, og det er fortsatt muligheter for oss i Norden, uten at jeg er noe betrygget av den grunn.

Vi fikk ihvertfall ikke noen ekstra penger å kjøpe for. Tottenham har handlet rett før stengetid, men ingen Chippen.... Det har tydeligvis ingen andre gjort heller....

Tar gjerne imot noen små drypp om hva som er på gang (hvis det er noe) I tillegg til den informasjonen @ringo har fått av Loe ang. en midtbanespiller. Hvis det ikke er noe på gang, så vil jeg vite det og...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Hvis det kan være til noen trøst, Loe bekreftet på mail til meg i forrige uke at de jobbet med en konkret midtbanespiller, men mer ville han heller ikke si. Bortsett fra at det å finne spillere som holder eliteserienivå men og som har lyst til å spille i førstediv og ikke koster det hvite ut av øyet er vanskelig å finne... Men det visste vi jo!

@ringo

23599[/snapback]

En liten trøst er det jo :-) Problemet er at det bare er et fåtall mennesker som vet dette i og med at kommunikasjonen skjer med Loe via mail. Det er nesten slik at jeg savner tiden der Ingo vaiet med flagget og spredte det gode, Blaa budskap. Da fikk vi i hvertfall oppmerksomhet. Vi kan tross alt ikke forvente enorm entusiasme rundt klubben dersom det er stille mellom november - april.

23601[/snapback]

Det er jeg helt enig i Thomas! Det er viktig for å bygge entusiasme og klubbfølelse å komme med hygglige meldinger og gode omtaler...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at ting begynner å skje nå som det internasjonale overgangsvinduet er stengt. Spillere som har håpet på en kontrakt i england etc. men ikke har fått det stiller sine ferdigheter til disp osv...

Noen som vet noe mer om når Nigerianerene kommer? hvis de kommer? Er IA på vei eller er det bare LSK som ønsker dette? (de hadde fått et bra stopperpar med IA og kippe) Er keen på Nannskog jeg (på et rent platonisk nivå hvis noen skulle missforstå)

Godt at det spilles håndball om dagen, så vi sportsintresserte iallefall har noe å følge med på...

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at ting begynner å skje nå som det internasjonale overgangsvinduet er stengt. Spillere som har håpet på en kontrakt i england etc. men ikke har fått det stiller sine ferdigheter til disp osv...

23606[/snapback]

Men er de spillerne, som hadde forespeilet seg en fremtid i England, Tyskland eller hvor det nå måtte være, overhode interessert i å spille i norsk 1. divisjon?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir spennende med de to etablerte fra Nigeria, en spiss og en midtbane.

Hører visumarbeidet er forsinket så de rekker antagelig ikke å prøve seg mot Bærum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av grunnene til at Chippen valgte å bli?

http://expressen.se/index.jsp?a=236529

23704[/snapback]

det er vel den eneste grunnen at han blir???

hva er det med nigerianere paa prövespill? har ikke faatt det med meg... hva heter de? kommer de rett fra nigeria? noen som vet mer?

og hvorfor skal en spiller som ikke fikk kontrakt i england eller tyskland ikke dra til norge? tenkte paa heinz müller, han gikk fra tyskland til odd og havnet naa i lilleström...alt er mulig...

Endret av pauligirl
Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av grunnene til at Chippen valgte å bli?

http://expressen.se/index.jsp?a=236529

23704[/snapback]

det er vel den eneste grunnen at han blir???

hva er det med nigerianere paa prövespill? har ikke faatt det med meg... hva heter de? kommer de rett fra nigeria? noen som vet mer?

og hvorfor skal en spiller som ikke fikk kontrakt i england eller tyskland ikke dra til norge? tenkte paa heinz müller, han gikk fra tyskland til odd og havnet naa i lilleström...alt er mulig...

23740[/snapback]

I følge Arni er det snakk om en midtbanespiller og en spiss. Vi har spekulert litt rundt hvorvidt disse gutta først svinger innom Gefle for prøvespill der. I så fall finnes litt mer informasjon på denne lenken.

Endret av Thomas
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at disse gutta skal innom havlparten av klubbene i skandinavia før de kommer til oss. Er de gode blir det budkrig som vi taper pga dårlig økonomi. Dette er jo som å være inblandet i et bilkjøp hos "gutteklubben-grei"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at disse gutta skal innom havlparten av klubbene i skandinavia før de kommer til oss. Er de gode blir det budkrig som vi taper pga dårlig økonomi. Dette er jo som å være inblandet i et bilkjøp hos "gutteklubben-grei"

23746[/snapback]

Det er langtfra sikkert at dette er de samme spillerne. Men tidspunktet for når de skal komme, antallet og at de også hadde visumproblemer gjorde at tanken streifet meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at klubben her har blitt offer for klassiske Nigeria svindlere.

Oppskriften er som følger:

1. Ta kontakt og tilby deg selv

2. Gjør avtale om forskuddsbetaling til flybilletter

3. Moren din blir syk og du ber om litt penger til å betale legen

4. Du får problemer med visum og trenger penger for å bestikke noen for at det skal gå fortere.

5. Nå har du visum, men marsvinet må til dyrlegen.

osv. osv. osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var i kontakt med noen sånne via mail og telefon en gang.

Skjønte jo hva dette dreide seg om med en gang. Men jeg synes de ble i overkant forbanna når jeg selvfølgelig trakk meg i siste liten..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en kar for oss?

Ringo?

Kjenner han ikke særlig godt... eks Ham-Kam tror jeg... Venstre back/Kant... Nærmer seg de 30 eller har passert... Tror ikke det er mannen for oss dessverre... Men nå tar jeg det bare på hukommelsen, har ikke sjekket ham ut....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer om Nannskog-gutten:

"Nannskog bröt kontraktet

03/02/05 14:52

Daniel Nannskog har kommit överens om att bryta sitt gällande kontrakt med kinesiska Sichuan Guangcheng och nu är anfallaren på väg hem.

- Det känns verkligen skönt att allt är klart, säger han.

Det var i söndags som FotbollDirekt.com kunde berätta om Daniel Nannskogs önskan att bryta sitt kontrakt med sin kinesiska klubb.

- Jag vill ju att kontraktet bryts så att jag kan gå gratis. Jag vill inte att någon klubb ska behöva betala för mig. Men det har gått bra för mig här. Jag kom fyra i skytteligan i ligaspelet och vann skytteligan i cupen och då kan jag förstå om de inte är så sugna på att släppa mig. Särskilt inte gratis, sade han då.

Men nu är parterna alltså överens om att gå skilda vägar och Nannskog är mycket lättad.

- Det känns verkligen skönt att allt är klart och nu ser jag fram emot att komma hemåt igen. Min tid här i Kina har varit kanon, men det känns helt rätt med denna lösning, säger han till Landskrona Direkt.

"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer om Nannskog-gutten:

Daniel Nannskog har kommit överens om att bryta sitt gällande kontrakt med kinesiska Sichuan Guangcheng och nu är anfallaren på väg hem.

Det var i söndags som FotbollDirekt.com kunde berätta om Daniel Nannskogs önskan att bryta sitt kontrakt med sin kinesiska klubb.

- Jag vill ju att kontraktet bryts så att jag kan gå gratis. Jag vill inte att någon klubb ska behöva betala för mig. Men det har gått bra för mig här. Jag kom fyra i skytteligan i ligaspelet och vann skytteligan i cupen och då kan jag förstå om de inte är så sugna på att släppa mig. Särskilt inte gratis, sade han då.

Men nu är parterna alltså överens om att gå skilda vägar och Nannskog är mycket lättad.

- Det känns verkligen skönt att allt är klart och nu ser jag fram emot att komma hemåt igen. Min tid här i Kina har varit kanon, men det känns helt rätt med denna lösning, säger han till Landskrona Direkt.

"

23838[/snapback]

Virker jo som om han er dårlig i norsk, men han er sikkert en kløpper på Peking Duck.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer om Nannskog-gutten:

"

23838[/snapback]

Glemte jo det viktigste i artikkelen:

"Nu är frågan vilken klubb Nannskog ska spela i det kommande året. Landskrona BoIS finns givetvis med i bilden och Kenneth Håkansson bekräftar för Landskrona Direkt att klubben är intresserad.

- Det var roligt att höra. Det är klart att vi är intresserade av Daniel Nannskog. En spelare av hans kaliber är alltid intressant. Han är en mycket bra anfallare och en bra person att ha i omklädningsrummet.

För FotbollDirekt.com berättade Nannskog om intresset från en annan klubb där det kommit lite längre.

- Det finns en klubb som har visat ett jätteintresse. En klubb i Skandinavien. Mer än så vill jag inte säga.

"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...