Markus 5 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 BoIS finns med i bilden men norska Stabaek lär redan ha kommit med ett konkret kontraktsförslag. You heard it from me first !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 BoIS finns med i bilden men norska Stabaek lär redan ha kommit med ett konkret kontraktsförslag. You heard it from me first !!! 23841[/snapback] Nei nei Markus, jeg skrev det mellom linjene i mitt innlegg!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Nei, nei... Du nevnte ikke engang barna hans som bor i Malmø som er grunnen til at han vil hjem... Stabæk er ihvertfall nærmere Malmø enn Kina Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Filler'n! 36 timers konstant surfing til ingen nytte.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Saved by google and: http://www.svenskafans.com/fotboll/bois/forum.asp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Betyr dette at en spiss faktisk er på vei til klubben!?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Betyr dette at en spiss faktisk er på vei til klubben!?! 23848[/snapback] Tror faktisk de kjøper han for å erstatte han med IA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Han er mao forsvarsspiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Han er mao forsvarsspiller? 23850[/snapback] Neida jeg bare tullet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Dette høres meget spennende ut! Da er det tydeligvis lov til å håpe slik jeg nevnte for noen dager siden :-) Det ser ut til at vår venn Daniel Nannskog kan være på vei bort fra sin kinesiske klubb. Jeg legger spesielt merke til uttalelsen "Det finns en klubb som har visat ett jätteintresse. En klubb i Skandinavien. Mer än så vill jag inte säga". JJ har jo trent Daniel tidligere. Er det lov til å håpe?.... 23543[/snapback] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Han er mao forsvarsspiller? 23850[/snapback] Neida jeg bare tullet 23851[/snapback] Aaaah Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Dette høres meget spennende ut! Da er det tydeligvis lov til å håpe slik jeg nevnte for noen dager siden :-) Det ser ut til at vår venn Daniel Nannskog kan være på vei bort fra sin kinesiske klubb. Jeg legger spesielt merke til uttalelsen "Det finns en klubb som har visat ett jätteintresse. En klubb i Skandinavien. Mer än så vill jag inte säga". JJ har jo trent Daniel tidligere. Er det lov til å håpe?.... 23543[/snapback] 23852[/snapback] Spennende! Er han noe for oss? hvis JJ har trent han tidligere er jeg ganske sikker på at det er oss det er snakk om..! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Det er nok det.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Drit gøy med spekulasjoner!!!! men tror det ikke før jeg får se det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 3. Februar 2005 (endret) er jeg ganske sikker på at det er oss det er snakk om..! 23855[/snapback] Smart gutt du, leste du linken jeg la på forrige side? BoIS finns med i bilden men norska Stabaek lär redan ha kommit med ett konkret kontraktsförslag. Endret 3. Februar 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Vår mann, Nanne. Dæven for en målteft, den headingen sitter som klistret oppe i hjørnet!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Vi vil ha Nanne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 er jeg ganske sikker på at det er oss det er snakk om..! 23855[/snapback] Smart gutt du, leste du linken jeg la på forrige side? BoIS finns med i bilden men norska Stabaek lär redan ha kommit med ett konkret kontraktsförslag. 23859[/snapback] ..og det er enda bedre at vi er flere som er enige om det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Så si JA da, Nanne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Hepp, Tror vi skal smøre oss med litt tålmodighet! Nå når det er ute at han er fri fra kontrakten, kommer det nok fort flere klubber på banen. Men dersomattehvisomatte så vil det være en god signing! En riktig god signing! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Her er det ingen som tar av, ihvertfall ikke jeg. Men håpet kan ingen ta fra meg. Og dette håper jeg virkelig på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Finnes det en side med no info om Danny Nanne eller? Antall kamper for de forskjellige klubbene han han spillt i.. antall mål osv... Fysiske fakta høyde vekt,.. Uansett hva statsene sier så SKAL vi ha han... JJ vet tydligvis hva han er god for, så da er det bare å kjøre på... Vi trenger litt svenske sambatakter inn på laget igjen... !!!!!! E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Hepp, Tror vi skal smøre oss med litt tålmodighet! Nå når det er ute at han er fri fra kontrakten, kommer det nok fort flere klubber på banen. Men dersomattehvisomatte så vil det være en god signing! En riktig god signing! @ringo 23867[/snapback] Enig. Det er langt frem til kontrakt. Men vi er meget glade for endelig å få en oppløftende nyhet! Nannskog er linket til Assyriska har jeg sett. Vi håper selvsagt at det ikke blir noe av. Ellers så var Brann ganske så interessert i å hente han i 2003. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Finnes det en side med no info om Danny Nanne eller? Antall kamper for de forskjellige klubbene han han spillt i.. antall mål osv... Fysiske fakta høyde vekt,.. Uansett hva statsene sier så SKAL vi ha han... JJ vet tydligvis hva han er god for, så da er det bare å kjøre på... Vi trenger litt svenske sambatakter inn på laget igjen... !!!!!! E. 23869[/snapback] Ja takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Når en spiller velger å gå til et 2.div lag fremfor et TL lag på ferie i 1.div blir jeg skremt. Selvom vi vil ha Nannskog, betyr ikke dette at Nannskog vil ha oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Med fare for å gjenta meg selv til det kjedsommelige. Fortsatt ledig! Kanskje det er en grunn til at han ikke får kontrakt noe sted??? 23689[/snapback] Nok et bevis på at man ikke skal tro på alt som står i avisene/nettavisene. George allikevel klar for AGF Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Med fare for å gjenta meg selv til det kjedsommelige. Fortsatt ledig! Kanskje det er en grunn til at han ikke får kontrakt noe sted??? 23689[/snapback] Nok et bevis på at man ikke skal tro på alt som står i avisene/nettavisene. George allikevel klar for AGF 23874[/snapback] Nok en spiller vi slipper å ha i stallen våres... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Hepp, Tror vi skal smøre oss med litt tålmodighet! 23867[/snapback] Mener du det altså? Det jobbes ihvertfall med saken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Når det gjelder midtbane; kan Donatas Vencevicius være noe for oss? Landslagsspiller for Litauen og anbefalt av Hans Backe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Tålmodigheten min tar snart slutt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå