Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Dette høres meget spennende ut! Da er det tydeligvis lov til å håpe slik jeg nevnte for noen dager siden :-)

Det ser ut til at vår venn Daniel Nannskog kan være på vei bort fra sin kinesiske klubb. Jeg legger spesielt merke til uttalelsen "Det finns en klubb som har visat ett jätteintresse. En klubb i Skandinavien. Mer än så vill jag inte säga". JJ har jo trent Daniel tidligere. Er det lov til å håpe?....

23543[/snapback]

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres meget spennende ut! Da er det tydeligvis lov til å håpe slik jeg nevnte for noen dager siden :-)

Det ser ut til at vår venn Daniel Nannskog kan være på vei bort fra sin kinesiske klubb. Jeg legger spesielt merke til uttalelsen "Det finns en klubb som har visat ett jätteintresse. En klubb i Skandinavien. Mer än så vill jag inte säga". JJ har jo trent Daniel tidligere. Er det lov til å håpe?....

23543[/snapback]

23852[/snapback]

Spennende! Er han noe for oss? hvis JJ har trent han tidligere er jeg ganske sikker på at det er oss det er snakk om..!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jeg ganske sikker på at det er oss det er snakk om..!

23855[/snapback]

Smart gutt du, leste du linken jeg la på forrige side?

BoIS finns med i bilden men norska Stabaek lär redan ha kommit med ett konkret kontraktsförslag.

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jeg ganske sikker på at det er oss det er snakk om..!

23855[/snapback]

Smart gutt du, leste du linken jeg la på forrige side?

BoIS finns med i bilden men norska Stabaek lär redan ha kommit med ett konkret kontraktsförslag.

23859[/snapback]

..og det er enda bedre at vi er flere som er enige om det! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Tror vi skal smøre oss med litt tålmodighet! Nå når det er ute at han er fri fra kontrakten, kommer det nok fort flere klubber på banen. Men dersomattehvisomatte så vil det være en god signing! En riktig god signing!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det en side med no info om Danny Nanne eller? Antall kamper for de forskjellige klubbene han han spillt i.. antall mål osv... Fysiske fakta høyde vekt,..

Uansett hva statsene sier så SKAL vi ha han... JJ vet tydligvis hva han er god for, så da er det bare å kjøre på... Vi trenger litt svenske sambatakter inn på laget igjen... !!!!!!

:D

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Tror vi skal smøre oss med litt tålmodighet! Nå når det er ute at han er fri fra kontrakten, kommer det nok fort flere klubber på banen. Men dersomattehvisomatte så vil det være en god signing! En riktig god signing!

@ringo

23867[/snapback]

Enig. Det er langt frem til kontrakt. Men vi er meget glade for endelig å få en oppløftende nyhet!

Nannskog er linket til Assyriska har jeg sett. Vi håper selvsagt at det ikke blir noe av. Ellers så var Brann ganske så interessert i å hente han i 2003.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det en side med no info om Danny Nanne eller? Antall kamper for de forskjellige klubbene han han spillt i.. antall mål osv... Fysiske fakta høyde vekt,..

Uansett hva statsene sier så SKAL vi ha han... JJ vet tydligvis hva han er god for, så da er det bare å kjøre på... Vi trenger litt svenske sambatakter inn på laget igjen... !!!!!!

:D

E.

23869[/snapback]

Ja takk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med fare for å gjenta meg selv til det kjedsommelige.

Fortsatt ledig!

Kanskje det er en grunn til at han ikke får kontrakt noe sted???

23689[/snapback]

Nok et bevis på at man ikke skal tro på alt som står i avisene/nettavisene.

George allikevel klar for AGF

23874[/snapback]

Nok en spiller vi slipper å ha i stallen våres...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...