Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når det gjelder midtbane; kan Donatas Vencevicius være noe for oss? Landslagsspiller for Litauen og anbefalt av Hans Backe.

23889[/snapback]

Var ikke han en relativt stor flopp i Start? Eller var han den eneste av litauerne de hentet inn som faktisk kunne sparke ball? Husker jammen ikke, jeg. (Etternavnet hans høres forøvrig ut som en skive av The Hives. Det vil jeg si er et godt tegn.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk, bare tenk om Stabæk kunne presentere en ny spiller før kampen i morgen. Det hadde vært noe det......!!!!!

23891[/snapback]

Det har jeg gitt opp håpet for allerede!

Kanskje noe neste uke? Når vi har spilt uavgjort mot Bærum...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder midtbane; kan Donatas Vencevicius være noe for oss? Landslagsspiller for Litauen og anbefalt av Hans Backe.

23889[/snapback]

Var ikke han en relativt stor flopp i Start? Eller var han den eneste av litauerne de hentet inn som faktisk kunne sparke ball? Husker jammen ikke, jeg. (Etternavnet hans høres forøvrig ut som en skive av The Hives. Det vil jeg si er et godt tegn.)

23894[/snapback]

Er usikker, Sigurd. Som du sier var han en av mange som ble hentet til Start på det tidspunktet. Han er landslagsspiller nå. Backe går jo også god for gutten så han bør ikke være så aller verst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At noen går god for han betyr vel ikke stort.

Det var vel en del folk som gikk god for den metanolspriten som var i omløp. Alle vet jo hvordan det endte.

23897[/snapback]

For ikke å snakke om T5PC-aksjen.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

23889[/snapback]

23894[/snapback]

Er usikker, Sigurd. Som du sier var han en av mange som ble hentet til Start på det tidspunktet. Han er landslagsspiller nå. Backe går jo også god for gutten så han bør ikke være så aller verst.

23896[/snapback]

Nå må man også huske på at fotball i Litauen er omtrent like stort som cricket i Norge. Så det å være landslagsspiller behøver ikke å bety stort.

I Litauen er det bare basketball som gjelder.

Endret av KongKjakan
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk, bare tenk om Stabæk kunne presentere en ny spiller før kampen i morgen. Det hadde vært noe det......!!!!!

23891[/snapback]

Med kontraktssignering i midtsirkelen på Kadda da antar jeg ?

23900[/snapback]

Ja, det gikk jo så bra sist gang!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

23891[/snapback]

23900[/snapback]

23906[/snapback]

Ja, det gikk faktisk veldig bra sist. Alle involverte parter klarte å skrive navnet sitt på kontrakten. Bedre kan det ikke gjøres.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

23891[/snapback]

23900[/snapback]

23906[/snapback]

Ja, det gikk faktisk veldig bra sist. Alle involverte parter klarte å skrive navnet sitt på kontrakten. Bedre kan det ikke gjøres.

23907[/snapback]

...til lyden av ManOWar. Flott!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ingen skriver nye innlegg på denne tråden, blir antall innlegg stående på 333. Og alle gode ting er 3. Med en klype overtro, kan man dermed fort forvente 3 gode nye spillere.

23909[/snapback]

Hvis det ikke hadde vært for at du fukka opp dette, så hadde det stått 333 svar, men du skrev nr. 334, så der forsvant det halmstrået. (Et par stykker brukte tydeligvis kortere tid enn deg på å skrive)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ingen skriver nye innlegg på denne tråden, blir antall innlegg stående på 333. Og alle gode ting er 3. Med en klype overtro, kan man dermed fort forvente 3 gode nye spillere.

23909[/snapback]

Hvis det ikke hadde vært for at du fukka opp dette, så hadde det stått 333 svar, men du skrev nr. 334, så der forsvant det halmstrået. (Et par stykker brukte tydeligvis kortere tid enn deg på å skrive)

23914[/snapback]

Da går vi for 666! devil.gifdevil.gifdevil.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fortsetter vi m.a.o. tråden.. Fant følgende på nrk.no fra bortekampen mot Start i 2002:

"Start satser igjen voldsomt på finter, fart og finesse. Men avslutningene står foreløpig ikke i stil. På midtbanen rundet Donatas Vencevicius og Ousman Nyan svimle Stabæk-spillere så de bokstavelig talt falt om og måtte bite i gresset".

En kollega forteller at det er mye som tyder på at det jobbes med å få en midtbanespiller i retur dersom IA går til LSK. Visstnok fra Australia...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Donatas spillte vel fast på et elendig Start lag den sesongen... Tror sikkert han holder et godt 1. div nivå! Men om han er rette mann for oss er vanskelig å si. Han passer jo profilen av det vi mangler på midtbanen da...

Det var vel Halvorsen som hentet han til Start i sin tid, og som nå forsøker å lure han opp til Sundsvall... Så vi er sikkert litt på etterskudd allerede, dessuten er det ikke sikkert han gidder å spille 1. div!

Oss får sjå, det jobbes iherdig i Stabæk med flere mulige løsninger, forhåpentligvis løsner det snart og da tror jeg vi får en liten ketchup effekt...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fortsetter vi m.a.o. tråden.. Fant følgende på nrk.no fra bortekampen mot Start i 2002:

"Start satser igjen voldsomt på finter, fart og finesse. Men avslutningene står foreløpig ikke i stil. På midtbanen rundet Donatas Vencevicius og Ousman Nyan svimle Stabæk-spillere så de bokstavelig talt falt om og måtte bite i gresset".

En kollega forteller at det er mye som tyder på at det jobbes med å få en midtbanespiller i retur dersom IA går til LSK. Visstnok fra Australia...

23916[/snapback]

Dust, 2002 har jo ikke vært enda. Vi skriver i dag 4. feb. 1998. Og vi skal vinne cupen i år...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

23914[/snapback]

Slapp av. Hvis supporternes frustrasjon er omvedt proporsjonal med Stabækledelsens arbeidstempo, vil antall innlegg på denne tråden passere 3333 før vinterferien. Det betyr 4 gode nye spillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpner dette for Sammy retur?

En kollega av meg kjenner Sammy gjennom en kompis av seg som spiller i FK Tønsberg, hvis ikke vi vil ha han kan det vel hende at Tønsberg henter han...

Huff huff, tenk å møte Sammy. Jeg vil ha Sammy tilbake, enten det være gratis eller til en særdeles billig penge. For DIF er han vel 8ende valg nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han her kommer ikke til oss, men det kan fort vise seg at DIF har skutt en ordentlig gullfugl... sukk...

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,599077,00.html

23977[/snapback]

Tror nesten ikke Ba har spilt fotball kamper på en 3 år jeg, har ihvertfall ikke figurert for Milan de tre siste årene. Har vært i stallen og vente på at kontrakten skal gå ut tenker jeg.

Kommer sikkert til å klare seg greit i Allsvenskan, men vår Chippen var nok bedre.

Forza Stabæk

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

23889[/snapback]

23894[/snapback]

Donatas Vencevicius prøvespillte for Sundsvall mot Gefle lørdag. Han fikk gode tilbakemeldinger: "Giffarnas klubbchef Urban Hagblom är nu övertygad om att litauern är rätt man för klubben. Han var lysande. Bäst på planen, säger Hagblom. Sundsvalls jakt på en central mittfältare har pågått hela hösten och vintern. Nu har man hittat en spelare man vill ha i Donatas Vencevicius, som imponerade stort mot Gefle. Han var så bra som vi vet att han kan vara. Helt lysande, bäst på planen. Det är en fantastisk passningsspelare, både med höger och vänster fot. Han har bra spelförståelse och mycket hög arbetskapacitet, även om det inte är någon fysisk spelare". Høres ut som en vi kunne ha trengt...

Når det gjelder Gefle så har de et par nigerianerne på prøvespill og jeg spekulerte derfor på om det er de vi venter på. Begge fikk sjansen mot Sundsvall men den ene, spissen Antouman Jallow, imponerte ikke og er på vei til USA. Det ser derfor ut til at det er andre nigerianere med visumproblemer vi venter på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er bare et tåtips, men tirsdag i juleuka tipper jeg.

Drømte forøvrig noe helt jævlig i natt.

Stenvoll og IA gikk til lsk, markegård gikk til rbk, muri ble leid ut en sesong til bodø glimt og knudsen dro til panathinaikos.

Faen for en drøm....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tyvärr är det sant med Nannskog, köpte kvp precis och han säger att han vill ha en ny utmaning och att BoIS tänkta taktiker 4-3-3 eller 4-5-1 har han fått nog av i Norge.

Ja ja, där sparade vi lite pengar i varje fall...

Er fra et BoIS'erne forum... - Hva betyr "har han fått nog av i Norge?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller hva med denne meldingen fra http://www.boisaren.se/

Det blev inte BoIS för hemvändande Daniel Nannskog. Han valde istället norska Stabaek och Janne Jönsson.

Trist för alla oss som gärna hade sett Daniel i den vackra svart/vit-randiga tröjan 2005.

Men som brukligt är så önskar vi Daniel lycka till i Norge.

Virker ganske sikre i sine saker denne klacken...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...