Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

må da være mer attraktivt å spille i norsk serie-a, enn for en klubb som er konk og går i oppløning i svensk 1.div?

25198[/snapback]

Bare jeg som er av den oppfattning at AIK fansen kunne skrevet det samme om oss?

25203[/snapback]

hysj!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Navnet er Ileagu Ogechukwu

25201[/snapback]

Finn på et kult rop/sang med det navnet der....

Hva rimer på Ogechukwu?

25209[/snapback]

Feil mann sorry !!!

Dette gjelder kallenavn til Mbulelo Mabizela (mannen @Ringo fant)

Tror det holder med SKYT FOR FAEN, SKYT FOR FAEN (det er målet han scoret for Tottenham på video ca 4MB)

Jeg trenger neppe å si mer, skaffer vi denne karen blir jeg overlykkelig !!!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spiller den fint jeg, du ble sikkert ikke nysjerrig når du hører kommentatorene...

Videoen gjelder IKKE Ileagu Ogechukwu som er på treningene, men @Ringo sitt siste funn Mbulelo Mabizela... Mannen som hverken var god nok for RBK eller DIF

Sorry the-mixup

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grrr...bare lyd her og intet bilde...vil se det målet, selv om mannen sikkert ikke kommer til oss...

Uansett. Merkelig at det ikke er noe referat fra dagens trening å oppdrive, må da være noen som kan ta seg fri fra jobb eller skole for å ta en titt på IO :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har installert divers codec'er og spiller filmen strålende i min Media Player.

Tror denne gjør susen DivX player

25231[/snapback]

Det kjører jeg og ja.

25232[/snapback]

den gjør susen ?

25233[/snapback]

Ja ja mensann, jeg ser filmen jeg. Og sier ja takk til denne spillern i klubben!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det gjør susen ja

25235[/snapback]

Jeg kan anbefale alle som bruker Internet Explorer å slutte med det. Benytt heller Mozilla Firefox. Da slipper dere å bekymre dere for de stadig mer aggresive spyware som overtar nettleseren, og er nesten umulig å bli kvitt. I tillegg er Firefox gratis, raskere og kulere. Den henter inn dine eksisterende IE-bokmerker, stenger pop-ups og husker passord. Anbefales på det varmeste. Stapp IE i søpla. :)

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det der med Afrikanere er aldri lett…

Man vet ikke helt hva man får, Haugesund hentet vel i sin tid Bala Garba relativt usett og han kan vel sies å være en suksess. LSK var nede og fulgte Afrikamesterskapet tett hvor Romanus Orjinta imponerte, han ble tidenes flopp på Romeriket.

Når det gjelder Ileagu Ogechukwu eller Okechukwu Enyiaku som han heter på Enugu Rangers hjemmeside så kan vi illustrere litt hvor vanskelig det er å vite hva man får fra Afrika… For eksempel rapporterte Aftenposten at han er 23 år. Ihht. Klubben er han født Jan 22, 1985, altså akkurat fylt 20 år.

Så får vi håpe at denne unge angrepsspilleren er så god at vi kan tilby han en kontrakt! Uansett hvordan han skriver navnet sitt og hvor gammel han egentlig er….

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Når det gjelder Ileagu Ogechukwu eller Okechukwu Enyiaku som han heter på Enugu Rangers hjemmeside så kan vi illustrere litt hvor vanskelig det er å vite hva man får fra Afrika… For eksempel rapporterte Aftenposten at han er 23 år. Ihht. Klubben er han født Jan 22, 1985, altså akkurat fylt 20 år.

Så får vi håpe at denne unge angrepsspilleren er så god at vi kan tilby han en kontrakt! Uansett hvordan han skriver navnet sitt og hvor gammel han egentlig er….

@ringo

25270[/snapback]

Er du sikker på at dette er samme mannen...!!!

Det jeg fant ut på Ileagu Ogechukwu viser til en landskamp mot Ghana i 2003, (kun spillere fra hjemlig liga, dvs B-landslaget) hvor denne mannen scoret et mål, og hvor det står at klubben hans er Enugu Rangers. Men hvis man går inn på denne klubben, så finnes ikke dette navnet der, men kun Enyiaku O.

Jeg mistenker at dette ikke er samme mann, men en annen, og at han som er på besøk nå ikke har kontrakt med noen klubb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ringo

25270[/snapback]

Tror spilleren som er på stabæk treningene er ving, venstre sådan... tror jeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det der med Afrikanere er aldri lett…

Man vet ikke helt hva man får, Haugesund hentet vel i sin tid Bala Garba relativt usett og han kan vel sies å være en suksess. LSK var nede og fulgte Afrikamesterskapet tett hvor Romanus Orjinta imponerte, han ble tidenes flopp på Romeriket.

@ringo

25270[/snapback]

Petter Belsvik tror han er 21 år, det er dog sagt til Budstikka så ta det med "et godstog salt". Fotballagenten Lars Petter Fosdahl sier - Det er helt bingo.

Markus som nettopp fylte år roper kanon og teller på fingrene hvor gammel han har blitt. IKKE les mer

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fotballagenten Lars Petter Fosdahl sier følgende om en eventuell overgang for nigerianeren:

- Det er helt bingo.

Jeg vant en flaske med rødvin sist fredag på fredagsbingoen her på jobben. Så jeg vil si det er ganske stor sjans.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he! Det var noe av det mest absurde jeg har sett på tv i år.

25284[/snapback]

Det ble litt rart når en mann som har tjent seg rik på å få oss til å forbruke mer, står frem på tv for å forsvare sin klient fordi bøndene tar vare på kulturlandskapet? En liten logisk brist der. Det blir det samme som om Svinndel Larsen skal utale seg om hvor viktig det er med klubb lojalitet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...