Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Neppe. Ikke god nok for Godset. Da er han vel ikke god nok for oss heller...

25463[/snapback]

Har sett litt på Forumet til Godset, og der virker det som om de ikke har vært overvettes imponert av karen, og ønsker han ikke tilbake. Men det kan jo være miljøet i Drammen som ikke har virket positivt inn på han...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eldar er en jævlig god fotballspiller, det er det ingen tvil om.. men Eldar som person er jeg ikke like sikker på kommer til å bli en suksess i miljøet. Husker han prøvde å dra til sin egen trener i heggedalcup fordi han ble tatt av banen. tror ikke fyren er en gledesspreder akkurat..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter Belsvik tror han er 21 år, det er dog sagt til Budstikka så ta det med "et godstog salt".  Fotballagenten Lars Petter Fosdahl sier - Det er helt bingo.

Markus som nettopp fylte år roper kanon og teller på fingrene hvor gammel han har blitt. IKKE les mer

25278[/snapback]

Hmmm. Petter Belsvik tror han er 21 år? Betyr det at Bel-

svik planlegger et comeback? (grøss)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det gjør susen ja

25235[/snapback]

Jeg kan anbefale alle som bruker Internet Explorer å slutte med det. Benytt heller Mozilla Firefox. Da slipper dere å bekymre dere for de stadig mer aggresive spyware som overtar nettleseren, og er nesten umulig å bli kvitt. I tillegg er Firefox gratis, raskere og kulere. Den henter inn dine eksisterende IE-bokmerker, stenger pop-ups og husker passord. Anbefales på det varmeste. Stapp IE i søpla. :)

25269[/snapback]

Selvom det ikke har noe med tråden å gjøre.... hrmmm.. så er jeg hjertens enig med Lars. IE er bare møkka. Firefox har jeg nå hatt ett år = NO Problems.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker vi Fort Knox?

Tilbake til temaet. Noen som vet om det skjer noe snart?

Virker ikke som om de stresser alt for mye, og JJ er jo kjent for å satse på unge talenter. Kan det hende at han har sett såpass stort potensiale hos et par av unguttene våre (juniorer) at han har gitt klubbledelsen beskjed om å trappe ned jakten på spillere? Kjør debatt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syltapper! Dette er hemmelig info. Når jeg var combat-kjøkken-ass. i 1990/1991 var det i hvertfall ikke lov å røpe til gud og hverman hvor man var stasjonert. Tror forresten det er lov å røpe noe info overfor Gud. Men ikke her på forumet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syltapper! Dette er hemmelig info. Når jeg var combat-kjøkken-ass. i 1990/1991 var det i hvertfall ikke lov å røpe til gud og hverman hvor man var stasjonert. Tror forresten det er lov å røpe noe info overfor Gud. Men ikke her på forumet.

25526[/snapback]

Jeg tipper MP!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde den trivlig opplevelsen av å sparke ball med en rett så trivlig kar i dag etter kampen. Gode presisjon i pasningene, enorm løpskapasitet men kun 60 cm høy. Hvis Mike fortsetter med riktig trening av pjoken som sikkert er 4 år (kanskje han skal ta kontakt med Nils Tanum) skal dere ikke utelukke at vi om 12-13 år har en ny Kjølø på laget, oppvokst med blaatt blod.

Det gror i troppen gutta !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilbake til opprinnelig tema: Det er nå endelig klart at det blir superettan for Örebro kommende sesong. De har mistet en del spillere og jobber med å senke lønnen til de som er igjen. Vi er som kjent i beit for en erfaren og kreativ midtbanespiller og danske Lars Larsen kan være ett alternativ. Han er 34 år hvilket gir han et par år igjen på toppnivå. M.a.o. en fin mentor for de unge gutta. Har kontrakt frem til november og har naturlig nok begynt å tenke på en sivil karriere. Larsen beskrives på følgende måte: "En mycket begåvad spelfördelare. Fina passningar och en mycket god teknik. Bra skott med båda fötterna".

Er dette noen Ingo bør ta en av sine kjente "private samtaler" med, d.v.s. kombinasjon kontrakt og jobb etter endt karriere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det skyltes vel mer at de var ute etter andre spillertyper enn at han var dritt...

@ringo

25181[/snapback]

Nemlig, han er fortsatt ledig og er tatt ut i sør-Afrikas landslagstropp igjen... http://www.kickoff.com/stories/story3862.html - spurte Tom om han og han sa at de ikke var tema.

Eller hva med denne venstre kantspilleren som ikke får spilletid og neppe kommer til å få det, vi kan gjerne leie han et år i mine øyne... Kun lønnsutgifter er greit for meg

Øyvind Storflor etablerte seg som et klart førstevalg på venstrekanten forrige sesong. Men sesongen 2005 har ikke startet oppløftende for 25-åringen.

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er du ikke alene om.

Husker Brann fansen tilta fullstendig for noen år siden når klubben var på vei mot nedrykk. Da trodde jeg de var en gjeng idioter som ikke støttet klubben unasett, men de rykket jo ikke ned.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...