jokke 48 Del Skrevet 21. Februar 2005 Del Skrevet 21. Februar 2005 jeg synes det er mange her inne som er alt for tålmodige. virker som om det er veldig mange som er alt for opptatt med å fremstå som gode supportere, og som ikke vil stille krav til klubb, ledelse og spillere. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 21. Februar 2005 Del Skrevet 21. Februar 2005 Det har vel ikke noe med og ikke stille krav, men heller at mange har stor tiltro til ledelsen etter mange år med fremgang. Det er vel ingen som er fornøyd med fjorårssesongen, og vi stiller vel alle krav om opprykk. Men gitt dagens situasjon, så skjønner jeg godt at det er vanskelig å finne aktuelle spillere. Synes forøvrig Stabæk burde lete etter en gammel kriger som holder god 1.div standard og holder et år. Ikke en mann for fremtiden. Stort sett alle unge og lovende talenter vet de store klubbene om, og de er følgelig priset deretter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 21. Februar 2005 Del Skrevet 21. Februar 2005 Det har vel ikke noe med og ikke stille krav, men heller at mange har stor tiltro til ledelsen etter mange år med fremgang. Det er vel ingen som er fornøyd med fjorårssesongen, og vi stiller vel alle krav om opprykk. Men gitt dagens situasjon, så skjønner jeg godt at det er vanskelig å finne aktuelle spillere. Synes forøvrig Stabæk burde lete etter en gammel kriger som holder god 1.div standard og holder et år. Ikke en mann for fremtiden. Stort sett alle unge og lovende talenter vet de store klubbene om, og de er følgelig priset deretter. 25822[/snapback] ENIG. Og dessuten har vi mange unge og lovende talenter i klubben allerede... trenger en KRIGER og en KANT! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 21. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 21. Februar 2005 (endret) enig i at folk kan bli for tålmodige med klubben.. det som virkelig har slått meg etter nedrykket er uttalelser fra spiller som sier de egentlig vil vekk fra klubben og ikke er veldig lystne på å spille i 1.div. Som supporter syns jeg det da blir litt vanskelig, helg etter helg stille opp for en gjeng som ikke viser noen klubbfølelse. Vet dette er bare noen få og uttalelsene sikkert har blitt blåst opp av de mediene de har blitt sitert i, men syns allikevel det blir litt vanskelig å gi full støtte til spillere som ikke 100% dedikert til klubben... Endret 21. Februar 2005 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 21. Februar 2005 Del Skrevet 21. Februar 2005 enig i at folk kan bli for tålmodige med klubben..det som virkelig har slått meg etter nedrykket er uttalelser fra spiller som sier de egentlig vil vekk fra klubben og ikke er veldig lystne på å spille i 1.div. Som supporter syns jeg det da blir litt vanskelig, helg etter helg stille opp for en gjeng som ikke viser noen klubbfølelse. Vet dette er bare noen få og uttalelsene sikkert har blitt blåst opp av de mediene de har blitt sitert i, men syns allikevel det blir litt vanskelig å gi full støtte til spillere som ikke 100% dedikert til klubben... 25824[/snapback] Enig i det, men det er jo derfor vi egentlig heier på den herlige blaa drakta. Som jeg skrev i et annet innlegg her, så er det kun 5 av 25 spillere som fortsatt er igjen på banen for klubben siden 1999-stallen. Spillere kommer og spillere går, drakta består (nå i ny og bedre utgave!). Det er ikke overraskende at spillere uttrykker at spill i 1.divisjon ikke er fristende - vi vil vel egentlig strengt tatt ikke ha spillere i klubben som er fornøyd med 1. divisjon! Man skal heller ikke se bort fra at media har lagt et og annet ord i munnen på spillernr våre (som du sier). Ikke lett å svare annet enn "nei" når du midt i skuffelsen over nedrykk får dyttet en mikrofon opp i tryne med spørsmål om "vil du være fornøyd med å spille i 1. divisjon neste år?". Vi har jo også sett eksempler på det motsatte, der spillere nærmest sverger troskap og høylytt hevder at de "skal være med på å spille klubben opp igjen", for så å forsvinne til en annen klubb rett etterpå. Jeg tror nok ledelsen jobber på høygir for å få nye spillere på plass - initiativet overfor Jesper Jansson var jo svaret på mange våte drømmer i så måte - og jeg har fortsatt tro på at dette kan bli skikkelig bra! Heia de Blaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 21. Februar 2005 Del Skrevet 21. Februar 2005 Enig med deg Sigurdlk. Jeg er sikker på at det jobbes knallhardt. Men det begynner å haste. Vi (de) har allerede overskredet grensen (eller har de det)? fra ifjor da Mads og Pall kom lovlig sent. Det er i allefall på grensen. Ellers kan jeg ikke forstå hvem du sikter til når du nevner spillere som lover evig troskap - for så å pigge av. Men nå må jeg stikke for å kjøpe pølser og kaffe til første kamp på LaManga. Termos og lomper har jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Februar 2005 Del Skrevet 21. Februar 2005 Men nå må jeg stikke for å kjøpe pølser og kaffe til første kamp på LaManga. 25829[/snapback] Skal du ditt??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 21. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 21. Februar 2005 (endret) Ellers kan jeg ikke forstå hvem du sikter til når du nevner spillere som lover evig troskap - for så å pigge av. 25829[/snapback] Evig troskap er det vel ingen som har lovt men, eks. Stian Ohr brukte vel noe lignende som disse ordene: "Når vi har rykket ned er det vår jobb som spillere å få Stabæk opp igjen" EDIT: der fant jeg hva han sa... "Vi spillerne har ansvar for at laget går ned, og vi har vel også et ansvar for å spille oss opp igjen." Endret 21. Februar 2005 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 21. Februar 2005 Del Skrevet 21. Februar 2005 Enig med deg Sigurdlk. Jeg er sikker på at det jobbes knallhardt. Men det begynner å haste. Vi (de) har allerede overskredet grensen (eller har de det)? fra ifjor da Mads og Pall kom lovlig sent. Det er i allefall på grensen. Ellers kan jeg ikke forstå hvem du sikter til når du nevner spillere som lover evig troskap - for så å pigge av. Men nå må jeg stikke for å kjøpe pølser og kaffe til første kamp på LaManga. Termos og lomper har jeg. 25829[/snapback] Fullstendig enig i at det er lovlig sent. Ikke aner jeg hva som foregår i kulissene, men det er jo lov å håpe på at f.eks. alternativet Jesper fortsatt ikke er helt dødt. Han er jo nesten ikke for ny spiller å regne, selv om mye vann har rent under broen siden sist han akslet Stabæk-drakta. Men som sagt - her vet jeg like lite som de fleste andre. Når det gjelder spillere og troskap mener jeg bestemt at jeg hørte en viss nåværende Molde-spiller uttale at her var det bare å spille oss rett opp igjen eller noe i den dur. Jeg burde sikkert gått tilbake i noen gamle tråder og sjekket, men det gidder jeg ikke. Jeg blir vel uansett satt på plass hvis jeg tar feil. Brakkejustisen er sånn sett ganske bra her inne! ) Er det pølser og kaffe ringside på La Mange, eller bare i 'kampens ånd' her hjemme? Kanskje vi burde holde en samling på f.eks. Nadderud under kampen. Eller Onkel Blaa, hvis vi får nyte "medbrakt" der. Hehe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Hepp, Venstreflanke ja... Hva med han her? Carsten Fredgaard Han sliter med å få spilletid i FCK. I fjor var han utlånt til Nordsjelland og han har vært og vist seg frem for IFK uten å få napp. Kanskje gamletrener Backe er villig til å hjelpe oss med å få på plass en ny venstre flanke...??? Les mer på: FCK's hjemmeside og Expressen Hva tror dere? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Hvorfor er ikke RBJ med i Expressens innlegg, er han helt ute av bildet? Løp og hent Tom !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Jeg har forsåvidt tro på alle navnene du trekker opp av flosshatten din. Sendt tipset til ledelsen? Gjør det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 MEN....Hvem kommer a? Begynner det ikke å haste bittelitt nå da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Det har hastet siden nedrykket var et faktum. Nå har jeg egentlig kapitulert og vil juble hemingsløst uansett hvilken spiller de presenterer, hvis det kommer flere da. Fra 1.januar har vi vel ventet i spenning alle sammen. Hvis ledelsen ikke klarer å kjøpe den vingen og midtbaneankeret før serien starter så er jeg meget kritisk. (pengene fra muri skulle jo rett inn her) Det hjelper ikke å si at: Vi hadde i utgangspunktet lyst på Raul, men han sa nei, da prøvde vi på Morientes men heller ikke han var for gira. Så var vi nære en avtale med Zlatan, men det raknet pga budstikka. Tror det er viktigere å få på plass to spillere som er gode nok for 1.div, så får de heller forlate klubben billig når opprykket er et faktum. Det koster penger og krefter å rykke opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 I følge Ingebrigt hadde de jo flere aktuelle. Blir jo litt som for eksempel jobbsøking det her. Nytter ikke å sende en søknad og så vente å se om man får jobben før man sender en ny! Her må det jobbes parallelt! Håper og tror at det skjer noe snaaart! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Kan vi ikke prøve disse? http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=188239 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Kan vi ikke prøve disse? http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=188239 25861[/snapback] Registrerer at de er "landslagsspillere" de også, i likhet med vår mann som ikke fikk kontrakt. Kanskje ikke så rart, siden han var landslagsspiller i bowling og ikke fotball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Kan vi ikke prøve disse? http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=188239 Kvinnfolk jo! - Er redd det kan bli litt snaut.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Kan vi ikke prøve disse? http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=188239 Kvinnfolk jo! - Er redd det kan bli litt snaut.... 25864[/snapback] Ang kvinnfolk: Cathrine fra Stabekk Velg din forside pike Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Ang kvinnfolk: Cathrine fra Stabekk 25877[/snapback] Er hun venstrebent? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Han er en lovende spiller, vi er nok ikke så heldige... Synd han får lite spille til i FCK, men hadde hørt hjemme få han hit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Ang kvinnfolk: Cathrine fra Stabekk 25877[/snapback] Er hun venstrebent? 25878[/snapback] Vanskelig å si - i og med at sørgebåndet er på høyre. Er nok best langs bakken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. Februar 2005 Del Skrevet 23. Februar 2005 I dag tror jeg det kommer noen nyheter. Våknet opp med en god Stabæk-mage-følelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Februar 2005 Del Skrevet 23. Februar 2005 Tviler på at det blir publisert på www.stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 23. Februar 2005 Del Skrevet 23. Februar 2005 Jeg kan anbefale alle som bruker Internet Explorer å slutte med det. Benytt heller Mozilla Firefox. 25269[/snapback] Bye-bye Firefox? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 23. Februar 2005 Del Skrevet 23. Februar 2005 Bye-bye Firefox? 25886[/snapback] Hæ?? Skal vi selge Firefox også??? Nå er det snart ingen spillere igjen i stallen, altså! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 23. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 23. Februar 2005 (endret) Bye-bye Firefox? 25886[/snapback] Hæ?? Skal vi selge Firefox også??? Nå er det snart ingen spillere igjen i stallen, altså! 25887[/snapback] Nå er du på grensen til fanatisk, Sigurd ;-) Endret 23. Februar 2005 av Thomas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 23. Februar 2005 Del Skrevet 23. Februar 2005 Er det positivt at jeg får opp denne "Server Application Error The server has reached the maximum recovery limit for the application during the processing of your request. Please contact the server administrator for assistance." Hver gang jeg går inn på stabak.no? Betryr det at de jobber ræva av seg og ikke har tid til å fikse det? Eventuelt at sidene er nede mens de jobber med å legge ut all info om ny(e) spiller(e)... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. Februar 2005 Del Skrevet 23. Februar 2005 Er det positivt at jeg får opp denne"Server Application Error The server has reached the maximum recovery limit for the application during the processing of your request. Please contact the server administrator for assistance." Hver gang jeg går inn på stabak.no? Betryr det at de jobber ræva av seg og ikke har tid til å fikse det? Eventuelt at sidene er nede mens de jobber med å legge ut all info om ny(e) spiller(e)... 25889[/snapback] Hvis det er sistnevnte skal jeg ha kred for gut-feelingen min ass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 23. Februar 2005 Del Skrevet 23. Februar 2005 Er det positivt at jeg får opp denne"Server Application Error The server has reached the maximum recovery limit for the application during the processing of your request. Please contact the server administrator for assistance." Hver gang jeg går inn på stabak.no? Betryr det at de jobber ræva av seg og ikke har tid til å fikse det? Eventuelt at sidene er nede mens de jobber med å legge ut all info om ny(e) spiller(e)... 25889[/snapback] Det betyr at vedkommende som er ansvarlig, antagelig sitter på en eller annen bar i La Mange og drikker Pina Colada mens han heller burde ha bootet serveren sin... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå