mbh 8 235 Del Skrevet 24. Februar 2011 Del Skrevet 24. Februar 2011 Jeg pleier å titte innom denne tråden et par ganger om dagen for å se om det er noe nytt om "NYE SPILLERE". Stort sett er det jo ikke det, så nå har jeg et forslag! Hva med å begynne og avslutte alle innleggene med følgende tekst: INGEN NYHETER OM NYE SPILLERE. JEG SKRIVER BARE LØST OG FAST OM ALT ANNET. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 24. Februar 2011 Del Skrevet 24. Februar 2011 For å kunne diskutere nye spillere, er vi litt avhengige av at det faktisk kommer noen. Er det virkelig et problem at forumet ikke er helt dødt mellom hver gang det skjer noe konkret rundt Stabæk? Skjønner ikke den gjentagende trangen enkelte har til å klage på at noen diskusjoner går utenfor tema når de uansett ikke avbryter eller forstyrrer noe annet som pågår. Men de to siste innleggende dine var jo meget interessante, det skal du ha... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 24. Februar 2011 Del Skrevet 24. Februar 2011 Jeg pleier å titte innom denne tråden et par ganger om dagen for å se om det er noe nytt om "NYE SPILLERE". Stort sett er det jo ikke det, så nå har jeg et forslag! Hva med å begynne og avslutte alle innleggene med følgende tekst: INGEN NYHETER OM NYE SPILLERE. JEG SKRIVER BARE LØST OG FAST OM ALT ANNET. INGEN NYHETER OM NYE SPILLERE. JEG SKRIVER BARE LØST OG FAST OM ALT ANNET. Enig! INGEN NYHETER OM NYE SPILLERE. JEG SKRIVER BARE LØST OG FAST OM ALT ANNET. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 25. Februar 2011 Del Skrevet 25. Februar 2011 Har gått gjennom flere mål og sjanser fra 2009, og må si jeg savner Daigo. Lurer på om han er så alt for dyr å få til TA igjen? Og btw: INGEN NYHETER OM NYE SPILLERE. JEG SKRIVER BARE LØST OG FAST OM ALT ANNET. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 25. Februar 2011 (endret) Del Skrevet 25. Februar 2011 (endret) Daigo signerte for Shimizu S-Pulse i januar, så vidt jeg kan se. Så han er nok utenfor vår rekkevidde, dessverre Forøvrig samme klubb som Frode Johnsen forlot nå nylig. Endret 25. Februar 2011 av sahest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 25. Februar 2011 Del Skrevet 25. Februar 2011 Det blir vel ett hastekjøp rett før overgangsvinduet i år igjen. Det er sjeldent vellykket... FaXn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 25. Februar 2011 Del Skrevet 25. Februar 2011 Det blir vel ett hastekjøp rett før overgangsvinduet i år igjen. Det er sjeldent vellykket... FaXn Velger å se positivt på det. Ollé Ollé virker å være god nok for laget, men ettersom det er kjøpers marked tar man en siste kikk før man bestemmer seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 25. Februar 2011 (endret) Del Skrevet 25. Februar 2011 (endret) Hepp, Alternativt så kan det virke som om det koster penger å løse ham fra kontrakten med Freiburg, eller kanskje han har hatt litt friske lønnskrav??? Vel, vel, så lenge vi ikke mister fler er det vel ikke akkurat akkutt behov for forsterkninger. @ringo Endret 25. Februar 2011 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. Februar 2011 (endret) Del Skrevet 25. Februar 2011 (endret) Tror nok også det er det økonomiske det strandet på i forhold til Ollé. Da er det vel egentlig godt å se at man holder på prinsippene - kanskje det fører til lønnskravet reduserer/overgangssumkravet frafalles? Uansett håper jeg vi nå enten får inn noen av dem vi har hatt på prøvespill, eller at vi ikke får inn noen. Hvis det nå skal dukke opp noen rett før (eller kanskje til og med rett etter) seriestart, så lukter det panikkjøp lang vei - og de er vel ikke de mest økonomiske som er... Edit: Beklager, glemte noe viktig: INGEN NYHETER OM NYE SPILLERE. JEG SKRIVER BARE LØST OG FAST OM ALT ANNET. Endret 25. Februar 2011 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 25. Februar 2011 Del Skrevet 25. Februar 2011 Kjiipt, hadde likt å se Olle i Stabæk denne sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 25. Februar 2011 Del Skrevet 25. Februar 2011 Jeg vil tro at dette er en direkte konsekvens av at man har solgt for få sesongkort. Og i så fall er det bra at de ikke bruker penger som ikke er kommet inn enda! Forresten, har dere andre husket å spørre mbh om lov til å skrive her? Vi skriver tross alt ikke om en ny spiller her.. Mbh, kan jeg få lov til å skrive dette i "nye spillere-tråden"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 25. Februar 2011 Del Skrevet 25. Februar 2011 Hva er poenget med å ha spillere på prøvespill om ikke de grunnleggende prislappene er på plass? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 25. Februar 2011 Del Skrevet 25. Februar 2011 Jeg vil tro at dette er en direkte konsekvens av at man har solgt for få sesongkort. Og i så fall er det bra at de ikke bruker penger som ikke er kommet inn enda! Forresten, har dere andre husket å spørre mbh om lov til å skrive her? Vi skriver tross alt ikke om en ny spiller her.. Mbh, kan jeg få lov til å skrive dette i "nye spillere-tråden"? Hvor mange ses.kort er solgt nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 25. Februar 2011 Del Skrevet 25. Februar 2011 Kjiipt, hadde likt å se Olle i Stabæk denne sesongen. Skal vel ikke se bort ifra at han kommer til sommeren når han er bosman Iflg. Transfermarkt er han under kontrakt til sommeren, mulig freiburg ville ha litt penger for han... Synes han styrker laget, men vi skal vel klare oss uten frem til sommeren, (hvis ingen forsvinner) kan gi laget et positivt løft også med nytt blod midtveis i sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 25. Februar 2011 Del Skrevet 25. Februar 2011 Jeg vil tro at dette er en direkte konsekvens av at man har solgt for få sesongkort. Og i så fall er det bra at de ikke bruker penger som ikke er kommet inn enda! Forresten, har dere andre husket å spørre mbh om lov til å skrive her? Vi skriver tross alt ikke om en ny spiller her.. Mbh, kan jeg få lov til å skrive dette i "nye spillere-tråden"? Hvor mange ses.kort er solgt nå? Pr 13/2 har vi solgt 3.500 sesongkort; http://mobil.tv2.no/sporten/fotball/tippeligaen/solskjaereffekten-gir-kraftig-oppsving-paa-sesongkortsalget-i-molde-3411650.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 25. Februar 2011 Del Skrevet 25. Februar 2011 Hva er poenget med å ha spillere på prøvespill om ikke de grunnleggende prislappene er på plass? Det kan jo være at man vurderer hvor langt man er villig til å strekke seg økonomisk, etter hvor god spilleren er. Noen er man kanskje villig til å snu noen ekstra steiner for, mens andre kun er gode nok om du kommer til en pris vi kan akseptere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 25. Februar 2011 Del Skrevet 25. Februar 2011 Fra kommentarfeltet et sted på stabak.no av en som kaller seg ingo: Folkens: Når det gjelder å signere spillere som Ollè OllÈ, Lester P etc. behøver ingen kave seg opp over at vi "ikke får signert". Disse vil til Stabæk, men Jörgen og hans gjeng må alltid vurdere om vi vil ha dem ut fra kvaliteter, holdninger, plass på banen, økonomi etc. Det er vårt valg hvis det skulle ende med nei, og ikke uttrykk for at spilleren ikke vil e.l. Vi kan ikke signere veldig mange nye, derfor må hver eneste kandidat veies på gullvekt og vi må vite - så langt man kan vite i denne bransjen - at spilleren er RIKTIG. Feilsigneringer har vi aldri råd til og i hvert fall ikke i år. Så det er bra, ikke fælt, hvis dere opplever at ting tar tid. Det er fordi sportslig ledelse er nøye. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 25. Februar 2011 Del Skrevet 25. Februar 2011 Lite nytt å melde, derfor: INGEN NYHETER OM NYE SPILLERE. JEG SKRIVER BARE LØST OG FAST OM ALT ANNET. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 25. Februar 2011 Del Skrevet 25. Februar 2011 Lite nytt å melde, derfor: INGEN NYHETER OM NYE SPILLERE. JEG SKRIVER BARE LØST OG FAST OM ALT ANNET. Kan vi gi oss med de greiene der? Så kan de som synes det koster for mye energi å lese et par poster som ikke består utelukkende av konkret informasjon om spillersigneringer, heller avtale med en venn om å følge med annenhver dag og oppdatere hverandre. INGEN INFORMASJON OM HVA SOM STÅR I POSTEN. DU BLIR PENT NØDT TIL Å LESE DEN SELV. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 28. Februar 2011 Del Skrevet 28. Februar 2011 I jakten på nyheter i svenske medier om gårsdagens nedslakting kom jeg over en del saker om den tidligere GAIS stjernen Wanderson. Han sliter med spilletid i sin arabiske klubb, og er ønsket tilbake til GAIS. I første omgang på lån frem til sommeren. I den grad han er tilgjengelig på markedet, og vi trenger en ving/spiss burde vi i aller høyeste grad kaste oss inn i kampen. 18 mål fra 2009 (youtube.com): Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mongokjell 31 Del Skrevet 28. Februar 2011 Del Skrevet 28. Februar 2011 I jakten på nyheter i svenske medier om gårsdagens nedslakting kom jeg over en del saker om den tidligere GAIS stjernen Wanderson. Han sliter med spilletid i sin arabiske klubb, og er ønsket tilbake til GAIS. I første omgang på lån frem til sommeren. I den grad han er tilgjengelig på markedet, og vi trenger en ving/spiss burde vi i aller høyeste grad kaste oss inn i kampen. 18 mål fra 2009 (youtube.com): Ser ut som en veldig spennende spiller. Godt skudd og scorer fra mange posisjoner. Forøvrig kom GAIS på 11. plass i allsvenskan i 2009, noe som ikke akkurat gjør målkungsprestasjonen noe dårligere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 28. Februar 2011 Del Skrevet 28. Februar 2011 Ser ut som en veldig spennende spiller. Godt skudd og scorer fra mange posisjoner. Forøvrig kom GAIS på 11. plass i allsvenskan i 2009, noe som ikke akkurat gjør målkungsprestasjonen noe dårligere. Minner meg om både Alanzinho og Gustavinho. Når det er sagt er han nok for dyr for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 28. Februar 2011 Del Skrevet 28. Februar 2011 Jeg foreslo Wanderson i denne tråden for veldig veldig lenge siden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 28. Februar 2011 Del Skrevet 28. Februar 2011 Jeg foreslo Wanderson i denne tråden for veldig veldig lenge siden... Du er den kuleste jeg vet om. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 28. Februar 2011 Del Skrevet 28. Februar 2011 Hvor sannsynlig er det at vi (ikke) får inn både / enten - eller / verken / kun en spiss og eventuelt / potensielt en ving? Har vært stille etter Ollé Ollé pakket ryggsekken...(selv om det ikke er så lenge siden ( -men man er jo litt utålmodig))... Beklager rotet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 28. Februar 2011 Del Skrevet 28. Februar 2011 Jeg tror vi får inn Sortevik hvis bedre alternativ viser seg for dyre. Slik ligger det kanskje an med flere spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 28. Februar 2011 Del Skrevet 28. Februar 2011 Jeg tror vi får inn Sortevik hvis bedre alternativ viser seg for dyre. Slik ligger det kanskje an med flere spillere. Kan ikke realiteten vise seg i form av at vurderinger av Sortevik ble gjort i lys av han dansken på prøvespill...Høegh? Slik jeg oppfattet den lille perioden var jo Sortevik rene Alanzhino i forhold han... Håper i det minste han kommer inn for et nytt prøvespill først.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 28. Februar 2011 Del Skrevet 28. Februar 2011 ....den tidligere GAIS stjernen Wanderson..... 18 mål fra 2009 (youtube.com): Hadde vært gull. Sammen med Paulinho fra Häcken har jeg hatt lyst på ham (ikke på den måten) lenge. Blir vel for dyre begge to dessverre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 28. Februar 2011 Del Skrevet 28. Februar 2011 Hvor sannsynlig er det at vi (ikke) får inn både / enten - eller / verken / kun en spiss og eventuelt / potensielt en ving? Omtrent 34,68% 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 28. Februar 2011 Del Skrevet 28. Februar 2011 Hvor sannsynlig er det at vi (ikke) får inn både / enten - eller / verken / kun en spiss og eventuelt / potensielt en ving? Omtrent 34,68% - Egil Olsen, er det deg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå