ErikErik 1 714 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Vil Janson evt. tre inn i en stopper eller def. mid rolle? Husker å ha sett han som stopper i champions league for noen år siden.... Vi trenger vel mer en deff mid enn en stopper??? E. Utrolig kjedelig i forumet i dag.. KJØR DEBATT for F... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Vil Janson evt. tre inn i en stopper eller def. mid rolle? Husker å ha sett han som stopper i champions league for noen år siden.... Vi trenger vel mer en deff mid enn en stopper??? E. Utrolig kjedelig i forumet i dag.. KJØR DEBATT for F... 26454[/snapback] Mer viktig er vel om Henry vil bli spiss eller kant HVIS han kommer til Stabæk. Eller om Mendieta skal være offensiv eller defensiv midtbane Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Mer viktig er vel om Henry vil bli spiss eller kant HVIS han kommer til Stabæk. Venstre bækk, uten tvil, hurtigheten hans mangler vi i forsvar. Avsluttningsegenskapene hans har vi jo allerede i angrepet. Eller om Mendieta skal være offensiv eller defensiv midtbane 26455[/snapback] Den er verre, på den andre siden er vi manko på venstre og høyre kant Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Utrolig kjedelig i forumet i dag.. KJØR DEBATT for F... 26454[/snapback] I dag? Jeg har vært alene her hele uka! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Utrolig kjedelig i forumet i dag.. KJØR DEBATT for F... 26454[/snapback] I dag? Jeg har vært alene her hele uka! 26459[/snapback] Du har nok ikke vært alene Anders... har vært her jeg og, men det har vært lite jeg har følt for å dele med andre,... Idag derimot... er det fredag, og motivasjonen for å jobbe er på bunnnivå... Da er jeg mindre kritisk til hva jeg ytrer... Jeg mener forøvrig Henry er best som indreløper i et 4-5-1 system... E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Hvis denne mannen skal selges er jeg keen som faen http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle354827.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Det hadde ikke gjort noe om Ingebrigt hadde sagt noen ord om hvordan ståa er. I e-posten han sendte sa han i løpet av uka, og den nærmer seg faretruende slutten... Er det gått i dass? Forhandler vi om kontrakt? Forhandler vi med spillerens klubb? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Hvis denne mannen skal selges er jeg keen som faen http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle354827.ece 26462[/snapback] Winsnes er ikke et dårlig navn nei... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Forhandler vi i det hele tatt? Nå har det vært så mange luftige rykter at jeg ikke vet hva jeg skal tro. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Tviler sterkt på at RBK slipper Winsnes... Men vi kan jo la Budstikka tro det.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Det hadde ikke gjort noe om Ingebrigt hadde sagt noen ord om hvordan ståa er. I e-posten han sendte sa han i løpet av uka, og den nærmer seg faretruende slutten... Er det gått i dass? Forhandler vi om kontrakt? Forhandler vi med spillerens klubb? 26463[/snapback] I mailen stod det at de var i forhandlinger med både spiller og klubb. Vi krysser fingrene på at vi får på plass noen dyktige karer i løpet av meget kort tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Tviler sterkt på at RBK slipper Winsnes... Men vi kan jo la Budstikka tro det.... 26467[/snapback] Da kunne jeg mye heller ønske meg Storflor-gutten som sliter litt med å få fast plass i RævBK om dagen. Det er lov å drømme... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Kan ikke Flem snøre på seg skoa igjen? Vi trenger jo streng tatt ikke flere forsvarsspillere når vi har tidenes beste jobbende på et kontor! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 I mailen stod det at de var i forhandlinger med både spiller og klubb. Man er enige med spiller og forhandler med klubb. Det er ikke nødvendigvis enkelt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Man er enige med spiller og forhandler med klubb. Det er ikke nødvendigvis enkelt 26479[/snapback] Og det sier du fordi vi sliter i det aktuelle tilfellet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Tikk Takk Tikk Takk..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Man er enige med spiller og forhandler med klubb. Det er ikke nødvendigvis enkelt 26479[/snapback] Og det sier du fordi vi sliter i det aktuelle tilfellet? 26480[/snapback] Nei. Det sier jeg fordi jeg ikke vet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Opp igjen !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Opp igjen !!! 26506[/snapback] ...virket unødvendig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 4. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 4. Mars 2005 (endret) ..her kommer jeg hjem fra jobb, spent som en unge på å få vite hvem nye spillere er.. hva skjer? gidder ikke bli skuffa, iom at det fredag, men jeg er en smule ikke-ekstatisk. Endret 4. Mars 2005 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Det skjer jo for pokker ikke noe idag heller...tikk takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 966 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Hepp, Da var det straks helga, på mandag tipper jeg vi har minst en, kanskje til og med to nye spillere.... håpe, håpe, håpe.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Nå skal jeg være litt faen og si at jeg har hørt rykter om hvem som kan være klar om ikke så lang tid, og jeg liker det jeg hører. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Nå skal jeg være litt faen og si at jeg har hørt rykter om hvem som kan være klar om ikke så lang tid, og jeg liker det jeg hører. 26526[/snapback] Og jeg liker det du skriver! Skål, det er fredag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 kan du si hvilken posisjon han spiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Det varierer. Dum dum dummmmm (Brødrene Dahl musikk) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Skål, det er fredag! 26527[/snapback] For en kommentar! Kan jo ikke annet enn å følge oppfordringen! Skål! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 Hepp, Da var det straks helga, på mandag tipper jeg vi har minst en, kanskje til og med to nye spillere.... håpe, håpe, håpe.... @ringo 26523[/snapback] og min MAGEfølelse har ikke endret seg... (fra i går kveld: Jeg har en magefølelse: .. "noen" har hatt en prat med Jesper J likevel. F.eks. tidlig i denne uken. Svaret (et positivt) kommer nok før vi skriver mandag7.3.. .. en norsk forsvarspiller/stopper signerer før mandag 7.3 Europeisk (svensk/finsk/baltisk) kantspiller, er i boks før seriestart. Tatt ut av luften? tja,,, time will show. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 5. Mars 2005 Del Skrevet 5. Mars 2005 Sambaen kommer til Sandefjord Nå ble jeg litt misunnelig, ikke det at man nødvendigvis er god i fotball om man kommer fra Brasil. Det hadde vært spennende med en brasse i Stabæk også... Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. Mars 2005 Del Skrevet 5. Mars 2005 Vet ihvertfall hva jeg ønsker meg til bursdag... Nye spillere til Stabæk hadde vært en drøm... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå