Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Vi vet vel uansett ikk enoe mer før på mandag. det er vel ikke akkurat vanlig at det offentliggjøres noe på lørdager eller søndager?

Er det Jesper som det jobbes med allikevel? det kan jo virke som om at jesper vil til oss, vi er enige med ham om den personlige kontrakten og at det er kontrakten hans med svenskene som er det siste hinderet...kan jo bli smådyrt å kjøpe løs mannen.

men for all del. trenger ikke være jesper det er snakk om. bare en deilig drøm å kose seg med en litt slapp lørdagsmorgen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm... Kaffen er lunken, snusen er tørr, jeg er trett som F og det er 5 arbeidsdager til helg.... Dette lukter BLÅ-mandag!!!!

La oss be til allah, judas og gud om at Blåmandagen slår til og gir oss 2-3 klassespillere, litt lys i hverdagen og noe å sladre og diskutere om her i forumet...

God morgen forresten... :S

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor er det slik at en spiller som ikke er "motivert" for å spille med oss får gå for knapper og glansbilder og "vi skal ikke stikke kjepper i hjulene for karrieren hans", mens spillere i andre klubber som angivelig vil til oss, dvs. er umotivert for fortsatt spill i sin klubb er umulig å kjøpe fri?

Grrrrrrr! Nå må det skje noe snart. Det var like før jeg tenkte at Svin

dol Larsen kunne vært noe for oss. Han er kanskje klubbløs snart. Men bare like før.

Nei, det blir vel Morten Henriksen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette lukter BLÅ-mandag!!!!

26595[/snapback]

Skal faen meg gi deg blå-mandag jeg:

* MSN stoppet i nettverket p.g.a. virus trussel. Kommer neppe opp igjen

* Bestillte Lenny Krawitz billetter, prøvde å få 2 stå billeter, men fikk to separerte sitteplasser. Betalte med Kreditkort og ticknet sier at det ikke er mulig med retur.

* JJ er ikke klar

* Tom for snus

* Fisk til middag

Lenke til innlegg
Del på andre sider

26595[/snapback]

Skal faen meg gi deg blå-mandag jeg:

* MSN stoppet i nettverket p.g.a. virus trussel. Kommer neppe opp igjen

* Bestillte Lenny Krawitz billetter, prøvde å få 2 stå billeter, men fikk to separerte sitteplasser. Betalte med Kreditkort og ticknet sier at det ikke er mulig med retur.

* JJ er ikke klar

* Tom for snus

* Fisk til middag

26674[/snapback]

Mangler vel bare at dama har vondt i hue i kveld....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, jeg føler med deg, men Hva er egentlig to separerte sitteplasser? Er det èn billett revet i to? Eller betyr det at du ikke kan ta med deg kona, men at dere må være separert?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

26595[/snapback]

26674[/snapback]

Sitteplasser hos Lenny Kravitz ???

Sitting is for the ass ;o)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, jeg føler med deg, men Hva er egentlig to separerte sitteplasser? Er det èn billett revet i to? Eller betyr det at du ikke kan ta med deg kona, men at dere må være separert?

26680[/snapback]

Noe av vitsen med å dra på Lenny Krawitz med dama er vel å kunne høste noe av den opphiselsen hun opplever ved å se han (fungerte greit med Robbie Williams). Når hun derimot sitter ved siden av en annen kjekk kar en meg blir det dumt. Er ikke super-keen på den type trekant...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

* Bestillte Lenny Krawitz billetter, prøvde å få 2 stå billeter,

26674[/snapback]

Jeg personlig er ikke så overrasket over at du ikke fikk billettene til å stå. Billettene er ofte lit tynnere enn spillekort, og vil derfor falle bare ved et lite vindpust.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Ticknet sentralt etter å ha snakket med en haug av idioter rundt omkring og fikk de endelig til å kreditere kjøpet.

Tviler dog på deres IQ og frykter at pengene blir trukket...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår at du dropper hele Lenny Kravitz og bruker penga på Roskilde-billett istedet. Da får du se mye bra musikk og du slipper å se Lenny Kravitz! Det er to for prisen av en det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår at du dropper hele Lenny Kravitz og bruker penga på Roskilde-billett istedet. Da får du se mye bra musikk og du slipper å se Lenny Kravitz! Det er to for prisen av en det!

26699[/snapback]

Mener du at ved å dra til Roskilde så blir det enda mer på Markus (fra kona seff...):-)?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

26699[/snapback]

Mener du at ved å dra til Roskilde så blir det enda mer på Markus (fra kona seff...):-)?

26753[/snapback]

Med den herlige frie stemningen på Roskilde skal du ikke se bort fra det! For ikke snakke om sannsynligheten for et forfriskende gjørmebad!

Grattis med fire prikker forresten. Hvordan føles det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

26699[/snapback]

26753[/snapback]

Var på Roskilde '94 - var så bra at jeg tviler på at det kan gjøres bedre. Derfor har jeg aldri dratt tilbake. På den andre siden hadde det vært konge med RIO live og Simon LeBon i sexy tettsittende...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

26699[/snapback]

26753[/snapback]

Var på Roskilde '94 - var så bra at jeg tviler på at det kan gjøres bedre. Derfor har jeg aldri dratt tilbake. På den andre siden hadde det vært konge med RIO live og Simon LeBon i sexy tettsittende...

26759[/snapback]

Så sant så sant! For ikke å snakke om Wild Boys, med gutta i de originale utrolige tøffe kostymene!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...