Gå til innhold

Anbefalte innlegg

blir det av Rich egentlig? noen som vet om mannen har tatt ferie? Noen som kommer til å avlegge rapport fra trening idag, evnt. kjenner noen som kjenner noen som kan fortelle om det har vært noen nye ansikter der idag? Very nysgjerrig today...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det av Rich egentlig? noen som vet om mannen har tatt ferie? Noen som kommer til å avlegge rapport fra trening idag, evnt. kjenner noen som kjenner noen som kan fortelle om det har vært noen nye ansikter der idag? Very nysgjerrig today...

27472[/snapback]

Rich jobber iherdig med eksamensoppgave om dagen. Er det noen som kan steppe inn?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje noen kan maile Flem da? Vet det er folk her inne som har god kontakt med Mr.F

27477[/snapback]

14:30 på kunstgresset

27480[/snapback]

Da er det "Møte - Eksternt" folkens!

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

I ettermiddag/kveld er det kick-off møte med sponsorer og div. Forventer fyldig info fra fattern i kveld.

27511[/snapback]

Er fattern din sponsor eller div?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førstnevnte

27516[/snapback]

OK, så de skal ha møte i kveld - da vet jeg hvorfor jeg må holde igjen ting og tang til i morgen

27519[/snapback]

Tipper du kan legge det ut 35sekunder etter at det er ferdig, for da begynner ryktene å gå uansett

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førstnevnte

27516[/snapback]

OK, så de skal ha møte i kveld - da vet jeg hvorfor jeg må holde igjen ting og tang til i morgen

27519[/snapback]

Da gleder i allefall jeg meg til i morgen. Men det gjorde jeg jo forsåvidt også i dagene etter mailen fra Ingo, uten at det hjalp så mye.

Endret av Klodrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du da  bekrefte at vi har noe å glede oss til i morgen?

27541[/snapback]

Nei, det kan jeg ikke. Jeg har sluttet å tro på noe som helst før ting er offetliggjort etter alle kunstens regler, men det ser unektig bra ut

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...