arni 9 544 Del Skrevet 30. Januar 2012 Del Skrevet 30. Januar 2012 Sjekker du Start's hjemmeside ser du at Assante har vært god i samtlige treningskamper og scoret flere mål. Brustad skjønner jeg lite av, fortsatt 0 scoringer for Stabæk. Har hørt at det er en privatperson som dekker kostnadene hans? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 30. Januar 2012 Del Skrevet 30. Januar 2012 Han har visstnok imponert i alle treningskampene så langt. Derfra til at han skal være en kvalifisert forsterkning er det ikke lett å si. Uansett er de økonomiske argumentene nevnt over helt enkle. Vi har ikke råd til noe mer enn det Start har. Mer spennende er det å følge hva som skjer med Guastavino i Uruguay. Mannen får ikke kontrakt i toppserien, og Penarol lar han ikke engang trene med dem. Med dagens situasjon i Stabæk burde vi være en attraktiv klubb for en fyr som Terje Liverød. Hos oss vil han ha mulighet til å plante 3-4 offensive spillere fra Uruguay, og de vil være nesten garantert spilletid allerede første sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 30. Januar 2012 Del Skrevet 30. Januar 2012 Det samme sa de under oppkjøringen før 2011-sesongen: Asante var fantastisk i treningskampene og kom til å bli årets hit i Tippeligaen, sa de. For all del, det kan hende han har veldig mye mer inne enn den han fikk ut sist sesong, men at han spiller for oss i år er nok uaktuelt for begge klubber. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 30. Januar 2012 Del Skrevet 30. Januar 2012 Asante var ganske bra i slutten av forrige sesong. Ikke uvanlig at spillere fra andre kontinenter bruker tid på å tilpasse seg gampeligaen. Og så har vel Start peiling på å ikke få potensialet ut av sine spillere. Feks Annan, som var benkesliter i Start. Og kanskje var tippeligaens beste noen måneder etterpå i den blå drakta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 30. Januar 2012 Del Skrevet 30. Januar 2012 Merker at jeg frykter at det snart kalles inn til pressekonferanse på Åråsen eller Lerkendal.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 30. Januar 2012 Del Skrevet 30. Januar 2012 – Vi håper å få inn to nye spillere i løpet av uken. Det er følelsen nå i alle fall, men vi kan aldri vite hva som skjer, sier Inge André Olsen. Haugsdal? og hva skjedde med El taco-gutta? dro de videre til sverige på prøvespill? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 30. Januar 2012 Del Skrevet 30. Januar 2012 Tror ikke det hadde vært så dumt med Haugsdal, iallfall ikke på litt lengre sikt. Jeg likte mye av det jeg så av han mot Start. Han var i hvert fall den av prøvespillerne som kom klart best fra det. Tror han har gode muligheter til å bli en bra TL-spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 31. Januar 2012 Del Skrevet 31. Januar 2012 Han fungerte iallefall bra sammen med Hedenstad på høyresiden i første omgang. Kjørte jo over Start på den siden i den perioden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Oddan79 154 Del Skrevet 31. Januar 2012 Del Skrevet 31. Januar 2012 Med Stokkelien på plass håper jeg Haugsdal også kommer snart. Stokkelien trenger en som kan slå litt innlegg fra kant. Med Mix på vei bort er vi vel 15 spillere igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 31. Januar 2012 Del Skrevet 31. Januar 2012 Stiller meg skeptisk men positiv til Stokkelien. Håper på Haugsdal også nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 31. Januar 2012 Del Skrevet 31. Januar 2012 Inge André Olsen[/b]']– Vi håper å få inn to nye spillere i løpet av uken. Det er følelsen nå i alle fall, men vi kan aldri vite hva som skjer. Det var den første.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 401 Del Skrevet 31. Januar 2012 Del Skrevet 31. Januar 2012 Noen nye spillere på vei? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 31. Januar 2012 Del Skrevet 31. Januar 2012 Inge André Olsen[/b]']– Vi håper å få inn to nye spillere i løpet av uken. Det er følelsen nå i alle fall, men vi kan aldri vite hva som skjer. Det var den første.... En ut, en inn. Betyr det to til inn i løpet av uken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 31. Januar 2012 Del Skrevet 31. Januar 2012 Vaagan Moen og Iversen fristilles fra sine klubber. Men neppe aktuelt for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 1. Februar 2012 Del Skrevet 1. Februar 2012 Den dagen vi signerer Iversen vet jeg virkelig ikke hva jeg gjør.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
halvorsen 31 Del Skrevet 1. Februar 2012 Del Skrevet 1. Februar 2012 Den dagen vi signerer Iversen vet jeg virkelig ikke hva jeg gjør.. Amen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 1. Februar 2012 Del Skrevet 1. Februar 2012 Den dagen vi signerer Iversen vet jeg virkelig ikke hva jeg gjør.. For meg nådde vi bunnen med Hulsker. Tror ikke det kan bli særlig mye verre enn det. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. Februar 2012 Del Skrevet 1. Februar 2012 Den dagen vi signerer Iversen vet jeg virkelig ikke hva jeg gjør.. Om han spiller for knapper og glansbilder er jeg positiv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Oddan79 154 Del Skrevet 1. Februar 2012 (endret) Del Skrevet 1. Februar 2012 (endret) Den dagen vi signerer Iversen vet jeg virkelig ikke hva jeg gjør.. Om han spiller for knapper og glansbilder er jeg positiv Tror du kan glemme alle som har spilt i PL. (Iversen, Vaagan Moen, B.H.Riise) Det virker ikke som det er så stor interresse for de i Norge heller.. De er for dyre i drift, og de er ikke så jævla gode at det gjøre noe! http://www.tv2.no/sp...se-3696713.html Endret 1. Februar 2012 av Oddan79 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. Februar 2012 Del Skrevet 1. Februar 2012 Den dagen vi signerer Iversen vet jeg virkelig ikke hva jeg gjør.. Om han spiller for knapper og glansbilder er jeg positiv Tror du kan glemme alle som har spilt i PL. (Iversen, Vaagan Moen, B.H.Riise) Det virker ikke som det er så stor interresse for de i Norge heller.. De er for dyre i drift, og de er ikke så jævla gode at det gjøre noe! Det var der det med knapper og glansbilder kommer inn... De havner vel i VIF, de har jo spesialisert seg på å hente hjem vrakgods og gjøre gråsteinen enda gråere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Oddan79 154 Del Skrevet 1. Februar 2012 Del Skrevet 1. Februar 2012 Den dagen vi signerer Iversen vet jeg virkelig ikke hva jeg gjør.. Om han spiller for knapper og glansbilder er jeg positiv Tror du kan glemme alle som har spilt i PL. (Iversen, Vaagan Moen, B.H.Riise) Det virker ikke som det er så stor interresse for de i Norge heller.. De er for dyre i drift, og de er ikke så jævla gode at det gjøre noe! Det var der det med knapper og glansbilder kommer inn... De havner vel i VIF, de har jo spesialisert seg på å hente hjem vrakgods og gjøre gråsteinen enda gråere Hehe, joa, knapper og glansbilder er en fine ting Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 1. Februar 2012 Del Skrevet 1. Februar 2012 Hehe, joa, knapper og glansbilder er en fine ting Særlig knapper. Man trenger dem for å holde på Rote. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 1. Februar 2012 Del Skrevet 1. Februar 2012 Da ble det ikke Myklebust Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. Februar 2012 (endret) Del Skrevet 1. Februar 2012 (endret) Hehe, joa, knapper og glansbilder er en fine ting Særlig knapper. Man trenger dem for å holde på Rote. Fikk vi ikke tilbake knappen da han forlot oss? Trodde Atleten passet på den... Jaja, jeg skal alltids klare å finne noen glansbilder på neste loppemarket som vi kan betale Litj-Iversen med Endret 1. Februar 2012 av Håvard 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Henter ikke Simenstad fra Gjøvik nå pga økonomi, spillere som kan styrke 1.laget.direkte. Han er tiltenkt å overta for BOE hvis kontrakt går ut etter sesongen. Belsvik ønsker spilleren og må ta sjansen på at andre ikke henter spilleren. Forøvrig nevnes at kun Molde, enga og LSK kan hente spillere som de vil nå pga utdanningskompensasjonen Kilde: OA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Nå er Christer Kleiven øyeblikkelig på plass. Ringo: håper ikke analysen din av Start-talentene er helt riktig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Kleiven på vei inn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Kleiven kunne jo velge og vrake i tippeligaklubber! Fantastiske nyheter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Nå er Christer Kleiven øyeblikkelig på plass. Ringo: håper ikke analysen din av Start-talentene er helt riktig Hepp, Det er den. Men ingen regel uten unntak, og akkurat Kleiven har jeg mer enn litt trua på. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 2. Februar 2012 Del Skrevet 2. Februar 2012 Godt å høre, ringo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå