Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En eventuell Gunnarsson-retur ville kanskje også gitt litt utslag på publikumstallene? I Bergen går jo folk mann av huse for å se pinnsvinet spille i helga...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han kommer alltid tilbake,

for han er evig blaa,

veigar pall gunnarson.

....... ..........

kan bli kult med kaptein sabeltann melodien det Kane :)

Klarer ikke helt å se hvilken sabeltannmelodi dere tenker på?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

VPG utelatt fra VIFs tropp mot Odd også...

Dette minner om mobbing!

@ringo

Av en eller annen grunn så er jeg ikke overrasket over at M. Andresen har mobbeferdigheter

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

VPG utelatt fra VIFs tropp mot Odd også...

Dette minner om mobbing!

@ringo

Så en mld på Twitter at han trente igjen med laget i går, så virker som om han ikke har trent i det siste heller. Kan igjen tyde på at han kanskje har vært skadet og derfor utelatt fra troppen?

Men hva gjorde han på Nadderud :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det bør i så fall undersøkes grundig av politiet om man først selger en spiller og så låner han tilbake.. Saksbehandlingstiden bør være minst 1 år og man må gå raskt ut i media samt gjøre ransakelser og arrestasjoner.

Endret av sauen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

............ for så å gi sin innstilling - uten å informere de involverte om hva den er. Og til slutt komme med endelig avgjørelse tett oppunder, eller aller helst midt i en eller annen høytid.

Endret av Kane
Lenke til innlegg
Del på andre sider

............ for så å gi sin innstilling - uten å informere de involverte om hva den er. Og til slutt komme med endelig avgjørelse tett oppunder, eller aller helst midt i en eller annen høytid.

Når man først er inne på denne saken. Er det noen som vet når man kan forvente en avklaring i Gunnarson saken, eller er Stene med fler på etterforskningstur til solkysten i Spania eller liknende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man først er inne på denne saken. Er det noen som vet når man kan forvente en avklaring i Gunnarson saken, eller er Stene med fler på etterforskningstur til solkysten i Spania eller liknende.

Ferie/avspassering ut august?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er vel som det mesta av politinorge, på bortforklaringskurs før 22.7 rapporten kommer til mandag
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags avtale kan VPG ende opp med? Utlånsavtale ut sesongen? Tviler på at han er fryktelig keen på langtidskontrakt med en klubb i 1 div.

Eeh, han er jo STB da, tror helt ærlig han heller vil spille for oss i Adecco enn for noen andre i TL.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faisal Dahir. Midtstopper hos Lyn.

Så han mot Vålerenga, og selv om han er rufsete og uryddig i spillestilen, har han så stor hurtighet at han kommer tilbake i alle dueller. Oppoffrende og spiller med stor intensitet. han har stor fart og enorm rekkevidde, men litt ujevn teknikk. Mer enn litt Tettey-følelse over spillertypen, og en type vi totalt mangler i klubben.

http://www.nrk.no/ne...v/klipp/843847/ spesielt i 2omg...

Det aller mest spennende er at han fylte 17 år så sent som i desember. Stort potensiale for den klubben som henter han og får formet og polert ham.

Noe for oss??

Endret av Marius85
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er rimelig lei av å høre at den ene eller andre spilleren er STB eller Blaa. Vi har sagt det om ganske så mange som har vist seg å være noe helt annet...

Sant nok, men VPG blir noe helt annet enn f.eks Rottemix, i mine øyne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde "overgangsskandalen" var henlagt og avgjort jeg,men at samtlige parter hadde besluttet at de droppet publisitet rundt deg? Litt usikker på hvor jeg husker det fra bare...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var politiet som ikke ville ha publisitet, og meldte fra at konklusjonen deres ikke ville bli offentliggjort..

Så kan man jo tolke det som man vil, slik NFF har tolket i øst og vest etter at denne farsen dukket opp..

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde "overgangsskandalen" var henlagt og avgjort jeg,men at samtlige parter hadde besluttet at de droppet publisitet rundt deg? Litt usikker på hvor jeg husker det fra bare...

Et vel bare politiet og nff som kunne vært fornøyd så var.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye spillere
  • Opprett ny...