geirti 12 274 Del Skrevet 30. August 2012 Del Skrevet 30. August 2012 Langt mer enn jeg tør håpe på en retur hit, frykter jeg at han dukker opp hos en konkurrent. Hadde vært utrolig leit å se Henning i f.eks. Branndrakta denne høsten. Skal vi håpe på oss eller FCK? Sistnevnte fordi det er skandinavias ene topplag, og derfra kunne han etterhvert tatt steget til en skikkelig storklubb (beklager Hannover, men dere betrakter jeg ikke som noen storklubb) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 30. August 2012 Del Skrevet 30. August 2012 Langt mer enn jeg tør håpe på en retur hit, frykter jeg at han dukker opp hos en konkurrent. Hadde vært utrolig leit å se Henning i f.eks. Branndrakta denne høsten. Skal vi håpe på oss eller FCK? Sistnevnte fordi det er skandinavias ene topplag, og derfra kunne han etterhvert tatt steget til en skikkelig storklubb (beklager Hannover, men dere betrakter jeg ikke som noen storklubb) Hannover er jo en adskillig større klubb enn FCK.... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 30. August 2012 Del Skrevet 30. August 2012 Langt mer enn jeg tør håpe på en retur hit, frykter jeg at han dukker opp hos en konkurrent. Hadde vært utrolig leit å se Henning i f.eks. Branndrakta denne høsten. Skal vi håpe på oss eller FCK? Sistnevnte fordi det er skandinavias ene topplag, og derfra kunne han etterhvert tatt steget til en skikkelig storklubb (beklager Hannover, men dere betrakter jeg ikke som noen storklubb) Hannover er som nevnt mye større enn FCK, og FCK slanker i øyeblikket stallen kraftig. Dessuten er FCK en klubb jeg betrakter med enda større avsky enn RBK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. August 2012 Del Skrevet 30. August 2012 Langt mer enn jeg tør håpe på en retur hit, frykter jeg at han dukker opp hos en konkurrent. Hadde vært utrolig leit å se Henning i f.eks. Branndrakta denne høsten. Skal vi håpe på oss eller FCK? Sistnevnte fordi det er skandinavias ene topplag, og derfra kunne han etterhvert tatt steget til en skikkelig storklubb (beklager Hannover, men dere betrakter jeg ikke som noen storklubb) Hannover er jo en adskillig større klubb enn FCK.... Er det ikke behagelig å bare lese annethvert ord? FCK må kunne sies å være Skandinavias beste springbrett til en skikkelig storklubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. August 2012 Del Skrevet 30. August 2012 Hauger er mannen vi trenger akkurat nå. Han hadde gitt midtbanen vår den hardt tiltrengte balansen vi mangler, gitt at vi gir ham litt drahjelp med en toveisspiller på minst en av kantene. Dessuten oser det Stabæk av ham. Å se også ham spille for en konkurrrent blir grusomt. Jeg ville imidlertid forundre meg stort om ikke gribbene på Lerkendal har ringt ned både Henning og agenten hans og kommer til å tømme Henriksen-kontoen for å sikre seg Hauger som benkevarmer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 30. August 2012 Del Skrevet 30. August 2012 Langt mer enn jeg tør håpe på en retur hit, frykter jeg at han dukker opp hos en konkurrent. Hadde vært utrolig leit å se Henning i f.eks. Branndrakta denne høsten. Skal vi håpe på oss eller FCK? Sistnevnte fordi det er skandinavias ene topplag, og derfra kunne han etterhvert tatt steget til en skikkelig storklubb (beklager Hannover, men dere betrakter jeg ikke som noen storklubb) Hannover er jo en adskillig større klubb enn FCK.... Er det ikke behagelig å bare lese annethvert ord? FCK må kunne sies å være Skandinavias beste springbrett til en skikkelig storklubb. Innimellom er det veldig behagelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Jeg blir trist om Somen kommer tilbake til Norge, for å spille for Odd... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Jeg blir trist om Somen kommer tilbake til Norge, for å spille for Odd... Den ene klubben hvor han virkelig ikke fikk det til skal han tilbake til. Det er som om Anthony Annan skulle dra "tilbake" til Start. Eller Flittie Onstad skulle ønske seg tilbake hit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Slam, henning og somen inn i kveld hadde vært noe det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Det skjer noe ikveld!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Det skjer noe ikveld!! Holder du utkikk på Nadderud? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Tja. En kan vel si det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 31. August 2012 (endret) Del Skrevet 31. August 2012 (endret) Hjemmesidene til Kjelsås melder at stopperen Kim Hunstad er klar for Stabæk Endret 31. August 2012 av Anders C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Noen som kjenner til spilleren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Trenger vi flere spillere som holder 1/2 divisjons nivå nå?? Kan ikke det vente til jul? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Denne signeringen burde det være en god grunn til...ellers så sitter jeg fram til midnatt med håpet om at Henning skal komme hjem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Hjemmesidene til Kjelsås melder at stopperen Kim Hunstad er klar for Stabæk http://fotball.kjelsaas.no/artikkel/nyheter/kim-til-stab%C3%A6k Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Var det ikke han som var på prøvespiller under sesongoppkjøringen? Husker ikke hvilket inntrykk han gjorde da, men regner med at dette er en spiller man har fulgt en stund og har rimelig god kjennskap til. Vi har jo ikke bommet særlig på midtstoppersignerignene de siste par sesongene, mener jeg. KFO, Haris, Cunningham... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Var det ikke han som var på prøvespiller under sesongoppkjøringen? Husker ikke hvilket inntrykk han gjorde da, men regner med at dette er en spiller man har fulgt en stund og har rimelig god kjennskap til. Vi har jo ikke bommet særlig på midtstoppersignerignene de siste par sesongene, mener jeg. KFO, Haris, Cunningham... Jo tror det var han. Ellers henter vi inn Ibba på lån fra VIF. http://www.stabak.no/news/article/4wz0xqw3e3mo1sub52ch7q6jf/title/abdurahim-ibba-laajab-til-stabaek Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Ibba er lånt ut fra VIF til oss, ser ikke helt for meg at han kan være en forsterkning annet enn på trening! Veldig lik haidar synes jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 31. August 2012 (endret) Del Skrevet 31. August 2012 (endret) Edit: Ibba lå der alt... Velkommen da :-) Endret 31. August 2012 av KOJ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Hva faen skal vi med Ibba? Eneste han har bevist i slummen er at han ikke duger til noe annet futsal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Litt overrasket må jeg si at vi henter Ibba, han har jo ikke akkurat fått til veldig mye i Enga. Kanskje han blomster, men tviler litt. Velkommen uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Tid kommer det en ny sentral midtbanespiller? Trenger en som Clark!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Kvelden er ennå ung! Ibba er tilsynelatende ikke en god signering. Prove me wrong! Velkommen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 569 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Jeg savner Schelvan noe så inni h...., hva er det som skjer nå?? Låne en spillernsom er drit dårlig i Vif ut sesongen..... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Er dette haken ved at VIF ga oss VPG? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 31. August 2012 (endret) Del Skrevet 31. August 2012 (endret) Jeg skjønner meg ikke helt på alle disse kortvarige signeringene vi gjør. Hadde det vært snakk om spillere av en sånn kvalitet at de i betydelig grad øket sjansene våre til å redde plassen kunne jeg forstått at vi brukte penger på kortsiktig satsing. Med de prioriteringene vi har gjort på overgangsmarkedet i år må vi jo starte helt på nytt igjen før neste sesong, uten å stå igjen med annet enn å ha brukt endel penger på halvt- og ettårskontrakter til en rekke spillere som knapt hadde forsterket juniorlaget vårt. Endret 31. August 2012 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 http://www.budstikka.no/sport/stab%C3%A6k/stabek-signerte-to-nye-spillere-fredag-1.7516954 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 31. August 2012 Del Skrevet 31. August 2012 Var det ikke han som var på prøvespiller under sesongoppkjøringen? Husker ikke hvilket inntrykk han gjorde da, men regner med at dette er en spiller man har fulgt en stund og har rimelig god kjennskap til. Vi har jo ikke bommet særlig på midtstoppersignerignene de siste par sesongene, mener jeg. KFO, Haris, Cunningham... Du sier noe der, kanskje vi ikke bare har behov for nye mittstoppere, men også noen i trenerstaben med litt peiling på forsvarspill/forsvarsspillere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå