Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Langt mer enn jeg tør håpe på en retur hit, frykter jeg at han dukker opp hos en konkurrent. Hadde vært utrolig leit å se Henning i f.eks. Branndrakta denne høsten. Skal vi håpe på oss eller FCK? Sistnevnte fordi det er skandinavias ene topplag, og derfra kunne han etterhvert tatt steget til en skikkelig storklubb (beklager Hannover, men dere betrakter jeg ikke som noen storklubb)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Langt mer enn jeg tør håpe på en retur hit, frykter jeg at han dukker opp hos en konkurrent. Hadde vært utrolig leit å se Henning i f.eks. Branndrakta denne høsten. Skal vi håpe på oss eller FCK? Sistnevnte fordi det er skandinavias ene topplag, og derfra kunne han etterhvert tatt steget til en skikkelig storklubb (beklager Hannover, men dere betrakter jeg ikke som noen storklubb)

Hannover er jo en adskillig større klubb enn FCK....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hannover er som nevnt mye større enn FCK, og FCK slanker i øyeblikket stallen kraftig.

Dessuten er FCK en klubb jeg betrakter med enda større avsky enn RBK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke behagelig å bare lese annethvert ord?

FCK må kunne sies å være Skandinavias beste springbrett til en skikkelig storklubb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hauger er mannen vi trenger akkurat nå. Han hadde gitt midtbanen vår den hardt tiltrengte balansen vi mangler, gitt at vi gir ham litt drahjelp med en toveisspiller på minst en av kantene. Dessuten oser det Stabæk av ham. Å se også ham spille for en konkurrrent blir grusomt.

Jeg ville imidlertid forundre meg stort om ikke gribbene på Lerkendal har ringt ned både Henning og agenten hans og kommer til å tømme Henriksen-kontoen for å sikre seg Hauger som benkevarmer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke behagelig å bare lese annethvert ord?

FCK må kunne sies å være Skandinavias beste springbrett til en skikkelig storklubb.

Innimellom er det veldig behagelig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir trist om Somen kommer tilbake til Norge, for å spille for Odd...

Den ene klubben hvor han virkelig ikke fikk det til skal han tilbake til. Det er som om Anthony Annan skulle dra "tilbake" til Start. Eller Flittie Onstad skulle ønske seg tilbake hit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke han som var på prøvespiller under sesongoppkjøringen? Husker ikke hvilket inntrykk han gjorde da, men regner med at dette er en spiller man har fulgt en stund og har rimelig god kjennskap til. Vi har jo ikke bommet særlig på midtstoppersignerignene de siste par sesongene, mener jeg. KFO, Haris, Cunningham...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke han som var på prøvespiller under sesongoppkjøringen? Husker ikke hvilket inntrykk han gjorde da, men regner med at dette er en spiller man har fulgt en stund og har rimelig god kjennskap til. Vi har jo ikke bommet særlig på midtstoppersignerignene de siste par sesongene, mener jeg. KFO, Haris, Cunningham...

Jo tror det var han. Ellers henter vi inn Ibba på lån fra VIF.

http://www.stabak.no/news/article/4wz0xqw3e3mo1sub52ch7q6jf/title/abdurahim-ibba-laajab-til-stabaek

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke helt på alle disse kortvarige signeringene vi gjør. Hadde det vært snakk om spillere av en sånn kvalitet at de i betydelig grad øket sjansene våre til å redde plassen kunne jeg forstått at vi brukte penger på kortsiktig satsing. Med de prioriteringene vi har gjort på overgangsmarkedet i år må vi jo starte helt på nytt igjen før neste sesong, uten å stå igjen med annet enn å ha brukt endel penger på halvt- og ettårskontrakter til en rekke spillere som knapt hadde forsterket juniorlaget vårt.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sier noe der, kanskje vi ikke bare har behov for nye mittstoppere, men også noen i trenerstaben med litt peiling på forsvarspill/forsvarsspillere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...