d*u*b 2 363 Del Skrevet 18. November 2012 Del Skrevet 18. November 2012 Næææ, Er'n ikke god nok for Start, er'n ikke god nok for oss. @ringo Anthony Annan? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 18. November 2012 Del Skrevet 18. November 2012 Med Annan var vel tilfellet at han var for god for de, i forhold til hva han kostet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 20. November 2012 (endret) Del Skrevet 20. November 2012 (endret) I respekt for IAO, men foreslår nå at Tom Schelvan nå får carte blanche (innen visse økonomiske rammer, men et salg av Stengel for 8-10 mill ville hjelpe ) i 2-3 mnd til å reise rundt å kikke på oppvarmingen til aktuelle spillere. STB er i alle fall nødt til å hente inn 3-4 nye, etablerte spillere før neste sesong og etter min mening er det Tom S som har hentet de aller fleste spillerne som har vært en suksess i STB. Ikke alle har ikke vært svindyre heller, hverken i anskaffelse eller i løpende utgifter. Endret 20. November 2012 av guttensindet 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 21. November 2012 Del Skrevet 21. November 2012 belsvik har aktuelle spillere på blokka si. det som er problemet er penger. vi skal være klar over at det neppe finnes bedre spillere i landet til enn de vi har i troppen som ikke koster mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 21. November 2012 Del Skrevet 21. November 2012 Nok prat! http://www.budstikka.no/sport/snakker-mye-med-martin-andresen-1.7652081 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 21. November 2012 (endret) Del Skrevet 21. November 2012 (endret) Erik Mjelde får ikke fornyet kontrakt i Brann, han synes jeg ville vært interessant. http://www.tv2.no/sp...nn-3930019.html Endret 21. November 2012 av Norris 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 21. November 2012 Del Skrevet 21. November 2012 Han har en sesong igjen på kontrakten og virker keen på å kjempe for en plass på laget og fornyelse etter 2013. Han er helt klart en spennende fyr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 21. November 2012 Del Skrevet 21. November 2012 Martin Andresen og Erik Mjelde er ført opp på min ønskeliste til jul. Skulle gjerne hatt Kovacs også - den nye sveisen hans ruler. Når jeg tenker meg godt om hadde jeg ikke takket nei til 11 spillere som gikk rett inn i startellevern. 7-8 nye spilere er ikke all verdens av bredde i troppen. Skal vi følge linja med billige talenter må troppen være stor. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 22. November 2012 Del Skrevet 22. November 2012 Ingen ny spiller, men velkommen tilbake Espen Granli http://www.stabak.no/news/article/nxomqtjoovh114rjwgvpnho1b/title/keeperlegenden-espen-granli-klar-for-stabaek 12 år som keepertrener i Lyn og ifølge mange i klubben norges beste keepertrener. De har jo også levert en rekke keepere videre til utlandet i løpet av den perioden han var i klubben 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 22. November 2012 (endret) Del Skrevet 22. November 2012 (endret) Ingen ny spiller, men velkommen tilbake Espen Granli http://www.stabak.no...lar-for-stabaek 12 år som keepertrener i Lyn og ifølge mange i klubben norges beste keepertrener. De har jo også levert en rekke keepere videre til utlandet i løpet av den perioden han var i klubben Intervjuet fra Stabæk Satyrens julekalender 2007: http://www.myspace.com/video/273090041/espen-granli/23391186 Endret 22. November 2012 av Slum 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 22. November 2012 Del Skrevet 22. November 2012 Blir det nok fokus på enkeltpersoner når samme trener skal håndtere to satsende lag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 22. November 2012 Del Skrevet 22. November 2012 Blir det nok fokus på enkeltpersoner når samme trener skal håndtere to satsende lag? "Det blir spennende og få jobbe med utvikling av de gode og lovende keeperne i klubben". Er jo ikke snakk om at han at han blir trener for alle keeperne i hele klubben så tror ikke det blir noe problem, hvertfall med hans erfaring! Tenker dette blir veldig bra jeg. Mye bra valg av klubben nå om dagen, ser stadig frem til sesongen 2013! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. November 2012 Del Skrevet 22. November 2012 vi noterer en viktig brikke på plass i puslespiller 2013. Godt valg! hvem blir reservekeeper og tredjekeeper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 22. November 2012 Del Skrevet 22. November 2012 Velkommen tilbake Espen Granli. Herlig å få tilbake en legende med ekte blått hjerte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 22. November 2012 Del Skrevet 22. November 2012 En reservekeeper trengs definitivt. Pr. i dag har vi ingen der neste år, ei heller noen potensielle i juniortroppen (Bødtker har signert med Asker). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 22. November 2012 Del Skrevet 22. November 2012 Blir det nok fokus på enkeltpersoner når samme trener skal håndtere to satsende lag? Er vel heller snakk om en av få ansatte som får jobb på fulltid (eller to 50 % stillinger i samme klubb om du tenker sånn på det) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 23. November 2012 Del Skrevet 23. November 2012 http://dt.no/godset/strand-pakker-trolig-sakene-1.7654058 Kan han være interessant for oss? Han har vel hatt en grei sesong i et godt Godset lag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 23. November 2012 Del Skrevet 23. November 2012 herregud, da kan vi jo likegjerne kjøpe PÅL strand da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 23. November 2012 (endret) Del Skrevet 23. November 2012 (endret) og ANDREAS Strand? enig med stephanois her. var ikke LIS på prøvespill hos oss og ble veiet og funnet for lett også? LIS er en spiller hvor forholdet prestasjoner/lønn neppe kvalifiserer til våre ambisjoner og økonomi. Vi trenger spillere som hever laget, og jeg tror ikke det er tilfeldig at han ble ditcha i VIF og nå i godset, samtidig som lønnskav helt sikkert ikke er i vår liga. Endret 23. November 2012 av Alzheimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 23. November 2012 Del Skrevet 23. November 2012 og ANDREAS Strand? enig med stephanois her. var ikke LIS på prøvespill hos oss og ble veiet og funnet for lett også? LIS er en spiller hvor forholdet prestasjoner/lønn neppe kvalifiserer til våre ambisjoner og økonomi. Vi trenger spillere som hever laget, og jeg tror ikke det er tilfeldig at han ble ditcha i VIF og nå i godset, samtidig som lønnskav helt sikkert ikke er i vår liga. Så vidt meg bekjent så gikk han fra en årslønn på ca. 2 mill i Enga til 500.000 i Godset. Uten kontrakt i Godset er det meget sannsynlig at han vil føle seg tvunget til å gå ned enda mer i lønn, og da kommer man til et punkt der det faktisk ikke er mulig å få så veldig mye billigere spillere. Likevel er jeg noe skeptisk til Strand, synes ikke han er typen vi trenger på midtbanen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 23. November 2012 Del Skrevet 23. November 2012 Etter at han ble brukt i en mer sittende midtbanerolle, syns jeg ikke han har vært så dum de gangene han har fått sjansen. Husk at Godset mildt sagt er godt forspent på sentral midt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 25. November 2012 (endret) Del Skrevet 25. November 2012 (endret) Er det sant at herrelaget har signert en kvinn? Endret 25. November 2012 av Torres Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 25. November 2012 Del Skrevet 25. November 2012 Hva er det du raller om nå? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 25. November 2012 Del Skrevet 25. November 2012 Det stemmer faktisk. Klubben skulle egentlig bygget om garderoben slik at man fikk en egen garderobe til kvinnene på herrelaget. De har ikke råd til det og derfor har de inngått en avtale med speedo om sponsing av badedrakter til dusjing. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 25. November 2012 Del Skrevet 25. November 2012 Ikke glem halal-dassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 964 Del Skrevet 25. November 2012 Del Skrevet 25. November 2012 Hepp, Hva er det egentlig vi trenger før neste sesong? En keeper. En defensivt solid sideback og en midtstopper. En midtbanegneral. Et oppspillspunkt på topp I tillegg må vi erstatte spillere under kontrakt som evt. forsinner. Noe mer? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 25. November 2012 Del Skrevet 25. November 2012 Noe mer? @ringo En spiss med "målgaranti"? Vi har vel egentlig ikke hat spisser med målteft i laget i år. Jeg håper Boli kan ta steget, men en spiller i alderen 25-30 år som scorer jevnt og trutt hadde vært fint å få inn (men med vår økonomi bør vi vel kanskje se til 1. div i Sverige?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 837 Del Skrevet 26. November 2012 (endret) Del Skrevet 26. November 2012 (endret) Hepp, Hva er det egentlig vi trenger før neste sesong? Noe mer? @ringo Det vi trenger er ren magi. Dvs at noen (IAO?) tryller slik kunstner Schelvan gjorde før. Med det mener jeg finner gull der ingen andre leter. Masse research, videotitting, reisevirksomhet, agentmøter, prøvespillere og vanvittig hard jobbing. Vi har funnet slike skatter tidligere, nå må vi gjøre det igjen. I alle ledd bortsett fra keeper faktisk, også på benken. Det betyr at vi mangler MYE for å skape entusiame og tro på elitefotball igjen. Det har aldri vært tøffere enn nå tror jeg, særlig økonomisk. Men la oss glede oss over Hødd som viste at alt er mulig... Endret 26. November 2012 av Wilmar 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 26. November 2012 Del Skrevet 26. November 2012 Erik Mjelde hadde vært perfekt, en dyptliggende playmaker som også kan takle. Har adecco-erfaring med SF og vet hva som trengs. Kaptein både på SF og i Brann, er akkurat det vi trenger... Tror dog at Mjelde vil kjempe for plassen i Brann enn å spille i Adeccoen, i tillegg er han kanskje for dyr i drift. Mulig Ingo og hans talgaver kan overtale mannen. Ellers kan man jo håpe at Espen Nystuen havner i kulda på åråsen og ønsker seg tilbake til Stabæk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 26. November 2012 Del Skrevet 26. November 2012 Noe mer? @ringo En spiss med "målgaranti"? Vi har vel egentlig ikke hat spisser med målteft i laget i år. Jeg håper Boli kan ta steget, men en spiller i alderen 25-30 år som scorer jevnt og trutt hadde vært fint å få inn (men med vår økonomi bør vi vel kanskje se til 1. div i Sverige?) I følge melding på twitter ble Alexander Søderlund veldig lysten på å spille for Stabæk i løpet av NISO-arrangementet i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå