Henrik 2 281 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 Næss nevnes flere ganger som innlånt, det er vel en faktafeil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 Tv2 Sporten vet tydeligvis noe som de fleste andre ikke vet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Superblaa! 5 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 Det var vel riktig da, Timmi Johansen klar for oss!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 Godt med defansiv forsterkning. Har lenge ment at uten ett solid forsvar, vil man ikke tørre/klare å spille god offensiv fotball.og som har blitt sagt av andre (Marius etc) så virker det som om Stokkelien og Boli har våknet litt til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 Næss nevnes flere ganger som innlånt, det er vel en faktafeil. Det stemmer. Han har treårskontrakt. Punktum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 7. April 2013 Del Skrevet 7. April 2013 Næss nevnes flere ganger som innlånt, det er vel en faktafeil. Det stemmer. Han har treårskontrakt. Punktum. Eller toårskontrakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 7. April 2013 Del Skrevet 7. April 2013 Næss nevnes flere ganger som innlånt, det er vel en faktafeil. Det stemmer. Han har treårskontrakt. Punktum. Eller toårskontrakt. Tre. Det ble sagt under signeringen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 7. April 2013 Del Skrevet 7. April 2013 Næss nevnes flere ganger som innlånt, det er vel en faktafeil. Det stemmer. Han har treårskontrakt. Punktum. Eller toårskontrakt. Tre. Det ble sagt under signeringen. Det er ihvertfall registrert hos NFF at kontrakten varer tom 31/12-14. For meg virker det som to år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 7. April 2013 Del Skrevet 7. April 2013 3 år iflg STB, men hva vet vel de.. http://www.stabak.no/latest-news/article/1di2nkva74yiu1e50lhoyjkmlu/title/den-magiske-tieren---nicolai-naess-klar-for-stabaek Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 10. April 2013 Del Skrevet 10. April 2013 Ser ut som vi var interesserte i Kamer Qaka, men han endte i Raufoss. Kanskje like greit å heller få bruke våre egne unggutter! http://fusialt.blogg.no/1365579191_vlerenga_slipper_kame.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. April 2013 Del Skrevet 14. April 2013 Artig. Denne karen tipset jeg Stabæk om for mange år siden som et utrolig teknisk talent. Men supportere har selvsagt ikke peiling på lovende fotballspillere.. Eirik Nervold 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 14. April 2013 (endret) Del Skrevet 14. April 2013 (endret) Vi blir sikkert ikke de eneste som tenker i disse baner, men hva med å lete i Hellas? F. eks AEK Athen har en tropp på 36 (!) spillere, rykket nettopp ned, og er i ganske alvorlige økonomiske problemer i likhet med resten av landet. Det er sjukt å si det, men jeg tror vi er en mye tryggere arbeidsgiver enn en god del klubber i Sør-Europa. Edit: Ser at jeg har nevnt det tidligere i tråden også, uten å få respons... Endret 14. April 2013 av kkh94 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 15. April 2013 Del Skrevet 15. April 2013 Valdres(!) i andre divisjon har vel gjort noe lignende. Tror de har hentet typ 4-5 spillere fra Spania i vinter. Spillere med bakgrunn fra b-lag/rekruttlag til større lag i La Liga. (Atletico Madrid B / Real Madrid B / Getafe B etc). Om det fungerer eller ikke er vel en annen sak. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 15. April 2013 Del Skrevet 15. April 2013 Valdres(!) i andre divisjon har vel gjort noe lignende. Tror de har hentet typ 4-5 spillere fra Spania i vinter. Spillere med bakgrunn fra b-lag/rekruttlag til større lag i La Liga. (Atletico Madrid B / Real Madrid B / Getafe B etc). Om det fungerer eller ikke er vel en annen sak. De tapte sin åpningskamp 1-4, men det er klart at med såpass mange nye vil det ta tid før det setter seg. Vi har jo også hentet inn Toni Ordenas, som kanskje kan gi oss tips om noen interessante spillere i Spania. Regner med at ledelsen er såpass oppegående at det har skjedd allerede... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 16. April 2013 Del Skrevet 16. April 2013 Artig. Denne karen tipset jeg Stabæk om for mange år siden som et utrolig teknisk talent. Men supportere har selvsagt ikke peiling på lovende fotballspillere.. Eirik Nervold Gammel Jardar-spiller! Han har ALLTID vært teknisk dritflink. Hadde vært kult å se han i Stabækdrakt ja. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 2. Mai 2013 Del Skrevet 2. Mai 2013 Rógvi Asmundur Baldvinsson fra Bryne ser etter leilighet i Bærum fra 1. august i flg Twitterprofilen hans. Kan det være en ny spiller for Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 16. Mai 2013 Del Skrevet 16. Mai 2013 Fra dagens B+ Nå må Daniel Granli bli proff Søndag kom Daniel Granli inn til sin tredje seriekamp for året da Stabæk slo Mjøndalen 2-0, men i dag får han ikke engang være i troppen som reiser til Fredrikstad. – Fordi jeg bare har B-kontrakt med klubben kan jeg ikke få flere innhopp før jeg eventuelt får proffkontrakt, sier unggutten. – Jeg håper det skjer noe raskt, for jeg vil veldig gjerne være med videre i 1. divisjon, fortsetter Granli, som har fått positive signaler fra lagledelsen. Ønsket av BelsvikTrener Petter Belsvik er klar på at han ønsker å ha med Granli videre. – Daniel har hatt en veldig god utvikling i det siste, og jeg håper klubben får satt seg ned med ham snarest mulig, sier Belsvik. Følg Fredrikstad - Stabæk i kveld kl 20.05 Treneren berømmer samtidig jobben junioravdelingen har gjort. – Det er kjempegøy at vi har fått frem enda en spiller som er med og kan gå inn i 1. divisjon, sånn som han har gjort i år, sier Belsvik. Må finne pengerSportslig leder Inge André Olsen, som sitter på pengesekken, skulle i går i et møte med Daniel og pappa Espen Granli, som er lagets keepertrener, men noen snarlig løsning kunne han ikke love. – Vi er i en prosess, men dette handler om økonomi. Vi må ut med rundt 70.000 kroner i utdanningskompensasjon, og vi må finne de pengene et sted, forklarer Olsen. Håper på løsningEtter å ha kjempet seg til spilletid denne våren, innrømmer 19-åringen at det er litt kjipt å bli satt ut av troppen på grunn av utenomsportslige ting. Det er kjedelig når jeg endelig har fått litt spilletid, men jeg kan ikke gjøre annet enn å jobbe hardt og håpe det løser seg. Og dersom Inge André Olsen finner midlene til å tilby en proffkontrakt, kommer ikke forhandlingene mellom klubb og spiller til å bli veldig tøffe. – Akkurat nå er det viktigere for meg å spille mest mulig enn å tjene mest mulig, så det blir neppe tøffe forhandlinger, ler Danie 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 16. Mai 2013 Del Skrevet 16. Mai 2013 Vil det her si at man har penger til lønn, men mangler 70 k i utdanningskompensasjon? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. Mai 2013 (endret) Del Skrevet 16. Mai 2013 (endret) – Akkurat nå er det viktigere for meg å spille mest mulig enn å tjene mest mulig, så det blir neppe tøffe forhandlinger, ler Danie Fin holdning! Endret 16. Mai 2013 av hdaniels 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 16. Mai 2013 Del Skrevet 16. Mai 2013 Vil det her si at man har penger til lønn, men mangler 70 k i utdanningskompensasjon? Noe for tier-aksjonen til Ingebrigt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 16. Mai 2013 Del Skrevet 16. Mai 2013 Vil det her si at man har penger til lønn, men mangler 70 k i utdanningskompensasjon? Noe for tier-aksjonen til Ingebrigt? ...og SSSK? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 16. Mai 2013 Del Skrevet 16. Mai 2013 Kan ikke han Daniel ta opp forbrukslån på 70000,. og betale selv? Se på det som en investering i egen fremtid. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 16. Mai 2013 Del Skrevet 16. Mai 2013 Daniel Granli ble akkurat bytta inn i Fredrikstad. Signert kontrakt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 16. Mai 2013 Del Skrevet 16. Mai 2013 Daniel Granli ble akkurat bytta inn i Fredrikstad. Signert kontrakt? Enten det, ellers har vi some explaining to do... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 17. Mai 2013 Del Skrevet 17. Mai 2013 Regner med at folk ikke er så tjukke i hodet at de bytter ham innpå i en kamp vi ligger under 4-0 uten at han har kontrakten i orden. Fremstår for meg som overveiende sannsynlig at han har fått den kontrakten han trenger. Og det er bra, for jeg synes han har visst gode takter. Han var vel den eneste igår som var litt interessert i å ha ballen og skape litt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 18. Mai 2013 Del Skrevet 18. Mai 2013 Blir ikke resultatet satt til 0-3 hvis man benytter en spiller som ikke er spilleberettiget? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mai 2013 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Mai 2013 Kontrakten er registrert mottatt av NFF 16/5, så alt er nok i orden. Kontrakt ut 2015. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 19. Mai 2013 Del Skrevet 19. Mai 2013 Fredrik Midtsjø, som er et relativt stort talent, sliter med spilletid hos De Fargeløse/Mordor, og det spekuleres i om han skal lånes ut til sommern. Noe for oss? Særlig hvis Stengel eller Trondsen forsvinner i samme vindu. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 19. Mai 2013 Del Skrevet 19. Mai 2013 Noen som vet noe mer om kontrakten til Granli. Hvordan det kom i orden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 19. Mai 2013 Del Skrevet 19. Mai 2013 Noen som vet noe mer om kontrakten til Granli. Hvordan det kom i orden? Vil vi egentlig vite det....? Hva skjer egentlig hvis noen supportere bestemmer seg for å gå inn på nettbanken sin og avslutte sitt 10'er bidrag? =Vi kan ikke lønne spillerne våre lenger. Bare dette er nok bevis på at det er mye klovneri i styret. Ja til fler økonomer i styret, og mindre reklamefolk og fotballspillere som har lagt opp ! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå