Gå til innhold

Nye spillere

knutta
 Del

Anbefalte innlegg

Hepp,

Over til noe mer seriøst, er det noen som har funnet ut noe om disse prøvespillerne med bakgrunn i fra MLS som det ble Twittret om?

Det er jo en glimrende anledning for Stabak.no å lage en gladsak!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har jo ikke akkurat prestert i Trabzonsbor da, så man skal vel aldri si aldri:-)

Vet ikke hva du baserer det på; etter hva jeg har fått med meg har han totalt sett prestert godt der og i perioder vært dominerende. Han har ikke spilt fast hele tiden, men det har tross alt blitt 187 kamper på han.

At vi har mulighet til å signere han, tviler jeg på, men han kunne fort blitt forskjellen på nedrykk eller ei for et lag som sannsynligvis blir avhengig av individuelle prestasjoner for å sanke poeng.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte han en meld med bildet av artikkelen på instagram og skrev han måtte ta kontakt med IA, han svarte: "i will".. Verdt å prøve om det stemmer at de ikke har fått tak i han!

Hva heter han på instagram?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Over til noe mer seriøst, er det noen som har funnet ut noe om disse prøvespillerne med bakgrunn i fra MLS som det ble Twittret om?

@ringo

Jeg får svare meg selv da....

http://www.noshortcorners.com/2014/01/how-do-you-say-and-so-it-begins-in.html

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

Jeg får svare meg selv da....

http://www.noshortcorners.com/2014/01/how-do-you-say-and-so-it-begins-in.html

@ringo

Flere som nevner på Twitter at Chance Myers kan være spilleren(ta det med en klype salt).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er han iallefall:

http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Stephens_(soccer)

Står som vanlig lite på wikipedia om hva slags spillertyper disse amerikanerne er, men han har iallefall fått rimelig mange kamper for LA Galaxy og bør vel da holde et brukbart nivå? Midtbanespiller ser det ut som uten all verdens med rutine. Har dog 100 kamper i MLS i løpet av de siste 4 sesongene

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som nevner på Twitter at Chance Myers kan være spilleren(ta det med en klype salt).

Dette tror jeg er veldig løse spekulasjoner basert på at Chance Myers ble koblet til Rosenborg for et par dager siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Verd å merke at LA Galaxy trenes av Bruce Arena - Bobs gamle mentor. Der med er det naturlig å anta at vi i det minste har noen svært gode referanser på spilleren og at han ikke hadde endt her om han ikke var ganske så aktuell...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte han en meld med bildet av artikkelen på instagram og skrev han måtte ta kontakt med IA, han svarte: "i will".. Verdt å prøve om det stemmer at de ikke har fått tak i han!

Hva heter han på instagram?

alanzinho25

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge Kvällsposten kommer Craig Henderson til å skrive under for oss innen kort tid.

Tja, hva skal man si? Synes det er et merkelig valg for vår del. Ikke akkurat den posisjonen som bør prioriteses. Ferdighetsnivået hans så heller dårlig ut mot Bærum, men man skal vel ikke legge for mye i èn treningskamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge Kvällsposten kommer Craig Henderson til å skrive under for oss innen kort tid.

Tja, hva skal man si? Synes det er et merkelig valg for vår del. Ikke akkurat den posisjonen som bør prioriteses. Ferdighetsnivået hans så heller dårlig ut mot Bærum, men man skal vel ikke legge for mye i èn treningskamp.

Hepp,

Ja det er merkelig at vi prioriterer en spiller som i utgangspunktet konkurrerer med Luc og Dahle. Men etter hva jeg forstår så har han gjort et godt inntrykk på Bob & Co så det var ikke helt uventet at vi kom til å forsøke å signere han.

Referansene fra allsvenskan er også gode. Smart signering for en liten klubb som er forventet å ligge på nedre halvdel. Han har veldig gode referanser fra Collegefotball også. Men så var det disse knærne da. 2 lange skadeavbrekk i en relativt ung alder...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har vel imponert under oppvarming, da. Det er det viktigste.

Det er uansett deilig at det skjer noe nå! Det blir spennende å se hvem som befolker treningsfeltet i de kommende dagene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
  • Opprett ny...