@ringo 21 961 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 Hepp, Over til noe mer seriøst, er det noen som har funnet ut noe om disse prøvespillerne med bakgrunn i fra MLS som det ble Twittret om? Det er jo en glimrende anledning for Stabak.no å lage en gladsak! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 Men den fattige familien som må forsørges, og ikke minst den griske agenten, er vel de samme fremdeles. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 Jeg sendte han en meld med bildet av artikkelen på instagram og skrev han måtte ta kontakt med IA, han svarte: "i will".. Verdt å prøve om det stemmer at de ikke har fått tak i han! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabaksiri 48 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 Inge Andre har fått nummeret. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 943 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 Inge Andre har fått nummeret. I know what you did there Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 Han har jo ikke akkurat prestert i Trabzonsbor da, så man skal vel aldri si aldri:-) Vet ikke hva du baserer det på; etter hva jeg har fått med meg har han totalt sett prestert godt der og i perioder vært dominerende. Han har ikke spilt fast hele tiden, men det har tross alt blitt 187 kamper på han. At vi har mulighet til å signere han, tviler jeg på, men han kunne fort blitt forskjellen på nedrykk eller ei for et lag som sannsynligvis blir avhengig av individuelle prestasjoner for å sanke poeng. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 Jeg sendte han en meld med bildet av artikkelen på instagram og skrev han måtte ta kontakt med IA, han svarte: "i will".. Verdt å prøve om det stemmer at de ikke har fått tak i han! Hva heter han på instagram? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 Hepp, Over til noe mer seriøst, er det noen som har funnet ut noe om disse prøvespillerne med bakgrunn i fra MLS som det ble Twittret om? Det er jo en glimrende anledning for Stabak.no å lage en gladsak! @ringo Jeg får svare meg selv da.... http://www.noshortcorners.com/2014/01/how-do-you-say-and-so-it-begins-in.html @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 Hepp, Over til noe mer seriøst, er det noen som har funnet ut noe om disse prøvespillerne med bakgrunn i fra MLS som det ble Twittret om? Det er jo en glimrende anledning for Stabak.no å lage en gladsak! @ringo Jeg får svare meg selv da.... http://www.noshortcorners.com/2014/01/how-do-you-say-and-so-it-begins-in.html @ringo Flere som nevner på Twitter at Chance Myers kan være spilleren(ta det med en klype salt). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 Her er han iallefall: http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Stephens_(soccer) Står som vanlig lite på wikipedia om hva slags spillertyper disse amerikanerne er, men han har iallefall fått rimelig mange kamper for LA Galaxy og bør vel da holde et brukbart nivå? Midtbanespiller ser det ut som uten all verdens med rutine. Har dog 100 kamper i MLS i løpet av de siste 4 sesongene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 Ikke god nok for starteleveren hos LA Galaxy, men var på banen 21 ganger forrige sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 http://en.wikipedia.org/wiki/Chance_Myers Her er nr to som er blitt nevnt. Skal vi håpe på at han er brukbar nok defensivt til å spille høyreback? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 LA Galaxy Insider Year in Review: Michael Stephens. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 http://en.wikipedia.org/wiki/Chance_Myers Her er nr to som er blitt nevnt. Skal vi håpe på at han er brukbar nok defensivt til å spille høyreback? Tror Myers er av den hurtige typen i hvert fall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 IA bekrefter at Stephens starter å trene med oss i morgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 Flere som nevner på Twitter at Chance Myers kan være spilleren(ta det med en klype salt). Dette tror jeg er veldig løse spekulasjoner basert på at Chance Myers ble koblet til Rosenborg for et par dager siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 Hepp, Verd å merke at LA Galaxy trenes av Bruce Arena - Bobs gamle mentor. Der med er det naturlig å anta at vi i det minste har noen svært gode referanser på spilleren og at han ikke hadde endt her om han ikke var ganske så aktuell... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 Jeg sendte han en meld med bildet av artikkelen på instagram og skrev han måtte ta kontakt med IA, han svarte: "i will".. Verdt å prøve om det stemmer at de ikke har fått tak i han! Hva heter han på instagram? alanzinho25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Januar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Januar 2014 Jeg har kjente Alan(som jeg kaller han) fra 2007 til han dro. Jeg er bare 15 år, men hadde en far som var tolken hans her i Stabæk. Faren min omkom dessverre for ca 2 år siden, og vi har ikke hatt kontakt med Alan og agenten hans siden han dro fra Stabæk. Men har nettopp sendt melding til agenten hans, Marcelo, om nummeret hans og situasjonen. Vi får se 33 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 Inge Andre har fått nummeret. fikk han gavekort først? 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabaksiri 48 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 Inge Andre har fått nummeret. fikk han gavekort først? Hva mener du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 28. Januar 2014 Del Skrevet 28. Januar 2014 Inge Andre har fått nummeret. fikk han gavekort først? Hva mener du? Dårlig spøk, glem det=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 29. Januar 2014 Del Skrevet 29. Januar 2014 I følge Kvällsposten kommer Craig Henderson til å skrive under for oss innen kort tid. Tja, hva skal man si? Synes det er et merkelig valg for vår del. Ikke akkurat den posisjonen som bør prioriteses. Ferdighetsnivået hans så heller dårlig ut mot Bærum, men man skal vel ikke legge for mye i èn treningskamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 423 Del Skrevet 29. Januar 2014 Del Skrevet 29. Januar 2014 Vel, 25 kamper i Allsvenskan ifjor og 5 mål. Får se hva han kan få til på fredag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 961 Del Skrevet 29. Januar 2014 Del Skrevet 29. Januar 2014 I følge Kvällsposten kommer Craig Henderson til å skrive under for oss innen kort tid. Tja, hva skal man si? Synes det er et merkelig valg for vår del. Ikke akkurat den posisjonen som bør prioriteses. Ferdighetsnivået hans så heller dårlig ut mot Bærum, men man skal vel ikke legge for mye i èn treningskamp. Hepp, Ja det er merkelig at vi prioriterer en spiller som i utgangspunktet konkurrerer med Luc og Dahle. Men etter hva jeg forstår så har han gjort et godt inntrykk på Bob & Co så det var ikke helt uventet at vi kom til å forsøke å signere han. Referansene fra allsvenskan er også gode. Smart signering for en liten klubb som er forventet å ligge på nedre halvdel. Han har veldig gode referanser fra Collegefotball også. Men så var det disse knærne da. 2 lange skadeavbrekk i en relativt ung alder... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 29. Januar 2014 Del Skrevet 29. Januar 2014 Han har vel imponert under oppvarming, da. Det er det viktigste. Det er uansett deilig at det skjer noe nå! Det blir spennende å se hvem som befolker treningsfeltet i de kommende dagene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 29. Januar 2014 Del Skrevet 29. Januar 2014 Har ikke sett han på trening men mot Bærum fikk han jo ikke til noen verdens ting. Det gjorde ikke resten av gutta heller. Men jeg er veldig skeptisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 29. Januar 2014 Del Skrevet 29. Januar 2014 Han har vel imponert under oppvarming, da. Det er det viktigste. Gammelt jungelord........ iflg Tom Schelvan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 29. Januar 2014 Del Skrevet 29. Januar 2014 Vi får kamp om Alan http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/AaFK-interesse-for-Alanzinho-415256_1.snd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 092 Del Skrevet 29. Januar 2014 Del Skrevet 29. Januar 2014 Vi får kamp om Alan http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/AaFK-interesse-for-Alanzinho-415256_1.snd Tror ikke det! Hvis Alan velger oss, er det nok ikke som et resultat av en kamp. Til den har vi ingen våpen tilgjengelig. Det måtte isåfall være at jentene er mye penere i Bærum. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå